Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 5/5/2014, 22:14

a jakie są fabryczne przełozenia ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez MatiSx » 5/5/2014, 23:24

W książce serwisowej pisze , że w wersji na dużych kołach , czyli ten mój , są włożone 14:49
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58


Postprzez henio12323 » 6/5/2014, 21:06

wsadzając 12-51 strasznie zwiększysz moc i zmniejszysz v max w rezultacie, moto moze miec duzo mocy, ale na podjeździe biegi moga byc za krótkie, dla małego 2T a prędkosci za małe. wiem że cięzko to porównywać bo mam duzo mocniejsze moto, ale mi sie lepiej robiło podjazdy na małej zebatce z tyłu - po prostu wjeżdzałem rozpędzony na jednym biegu i tym samym biegiem konczyłem podjazd, z bardzo krótkimi biegami bedziesz tylko nimi mielił a sie nie napędzał.

moja propozycja - wrzuc sobie 50 z tyłu tak jak jest, a kup na przód 1 zab mniej, to bedzie juz zauwazalna róznica ( 1 ząb z przodu to jak jakies 3-4 zeby z tyłu! ) a przy tym nie bedziesz nadwyręzał silnika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MatiSx » 6/5/2014, 21:19

Bardzo dziękuję za pomoc , skorzystam z Twojej rady.
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez MathewPL » 7/5/2014, 18:18

Ma ktoś jakieś patenty na odkręcenie kosza sprzęgła? Ja się męcze juz 2h o nawet nie drgnie.. Z tego wszystkiego uszkodził go i nie przykrece jednej ze sprężyn. Juz mi ręce opadają czym to odkręcić jak To zablokować żeby nic nie uszkodzić i to odkręcić;/
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez kris514 » 7/5/2014, 19:13

Są różne patenty:
1. Klucz pneumatyczny + założone wszystkie przekładki i tarcze (oczywiście cylinder i tłok wtedy musi być)
2. klucz pneumatyczny + 5 bieg i hamulec (jeśli silnik w ramie)
3. Z starych przekładek robisz sobie klucz (spawasz wszystkie do kupy i dospawujesz do nich rączkę, potem nasadką odkręcasz)
4.Kupujesz sobie taki klucz i dalej jak w punkcie 3 Obrazek
5. Miałem sytuacje gdy mój pneumat nie uciągnął wtedy 5 bieg jeden stoi na hamulcu tylnym a drugi ciągnie przez przedłużkę
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez OffDawid » 9/5/2014, 01:43

Planuje kupic ktm exc f 250 czy nadaje sie on do jazdy np max 10 km droga asfaltowa do szkoly? Czy silnik lubi takie dalekie dystanse na wiekszych obrotach? A jak nie to lepiej wybrac wieksza pojemnosc? (Max 50 KM) Chce tylko czterosuw. :D
OffDawid
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3/5/2014, 14:12
Lokalizacja: Stalowa Wola/Jastkowice

Postprzez Street4Fun » 9/5/2014, 20:15

A wiesz o tym, że kilka razy w sezonie będziesz gumy zmieniał, bo na asfalcie to nie ma kostki, która by to przetrwała.
Nawet AC10 leci w oczach.
Chcesz go kupić żeby tylko do szkoły jeździć ?
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez GTTT » 10/5/2014, 09:56

Marka spodni RINO. Jaka jest jakość odziezy tej marki od 1 do 10 ? Kompletnie nic nie moge znaleźć w google
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 10/5/2014, 10:04

offdawid - wszystko da rade dojechac ale jak kolega mówi, opony beda szły, napęd to samo szybciej leci po asfalcie jak sie katuje, no i silnik też bedzie zauwazalnie czesciej wymagał zaglądania ;P ale sprzet jak najbardziej da rade


GTTT - u mnie koleżka ma takie spodnie, ciezko ocenic :P są bo są nie rozwalają mu sie co wyjazd ale jakies bardzo pancerne tez nie są raczej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 10/5/2014, 11:46

Co sądzicie o marce Fly Racing ? Konkretnie chodzi mi o jakość kasków,butów , spodni itp tej firmy.
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 10/5/2014, 19:03

to jest najniższa półka ciuchów, najtansze i najgorsze raczej, chociaż teraz inne firmy potrafia zrobic nawet i gorszy szajs ;D jednym słowem opłaca się, fajnie wyglądają przez krótszy czas i praktycznie jak sie dobrze lata to co sezon trzeba ciuchy wymienic, kaski też fajnie wyglądaja ale tak są czasami porobione że daszki pekają od podmuchu wiatru nawet ;P i raczej kask kupiłbym jakis inny niz fly
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Street4Fun » 11/5/2014, 00:15

Buty to samo, o du*pe rozbić są po prostu, przemakają i się rozpadają po chwili.
Nie wiem, może co jedynie rękawiczki bym od tej firmy kupił, jak byłyby za jakieś rozsądne pieniądze, bo generalnie tak siak czy sr*ak się je zmienia praktycznie co sezon.

Odnośnie kasków to nie słyszałem jakoś dużo opini na ich temat.

Na twoim miejscu szukałbym tylko używek, ale jakiś lepszych firm. Nowe w tym przypadku nie jest synonimem lepszego.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez fredi143022 » 11/5/2014, 20:57

a jakiej firmy polecacie komplet ubrania łącznie z kaskiem i butami żeby były jak najtańsze ale żeby to nie był jakiś szajs?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez Effendi » 11/5/2014, 21:32

Ubrania polecę firmy Thor, a co do butów, zbroi, kasku, lepiej kup używki, wyjdzie Ci dużo taniej, dobry kask kosztuje minimum 600zł, buty podobnie, ochraniacze na kolana i łokcie to koszt kolejnych 300zł plus jeszcze zbroja i pas nerkowy. Taniej wyjdzie ubrać się w używany ubiór.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok

Postprzez henio12323 » 11/5/2014, 22:20

thor ale zalezy jaki model ja miałem phase splatter to sie po sezonie ledwo na smietnik nadawały :D bo nawet na smietniku by ich nie chcieli prrzyjąc :P syf jak nie wiem. też polecam dorwac uzywki, kwestia wszystko kasy co i ile masz kasy, bo są rózne firmy dobre w róznym przedziale cenowym. ja np dorwałem buty forma dominator nowe koło tysiaka kosztują za 300 zł i są na prawde solidne i z wyższej półki ( zawias, wyjmowany srodek itp itd ) ale mozesz za 300 zł kupic praktycznie nowe fly tez bedą fajne ale kilka wyjazdów i bedzie duuza róznica np moje a takie od fly.

kask też zaleznie od kasy dobre są np kaski airoha ale te niższe modele sa badziewne i lepiej kupic np foxa V1 niż troche droższego nawet airoha. buzer też z uzywek tanio da sie dorwać

ogólnie to firmy niezłe to fox, thor, leat brace, scott, alpinestars,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 12/5/2014, 07:17

powiem tak. Zainwestowałbym w jakiś porządniejszy komplet ubrania ale mam dopiero 15 lat także jeszcze urosne i szkoda mi kupować butów za 700 zł które po sezonie czy dwóch wymienie . Dzieki za pomoc bede rozgladal sie za uzywkami . Do dyspozycji mam 1700 zł ale chciałbym wydać jak najmniej.
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez Street4Fun » 12/5/2014, 08:57

Na ochronie nie ma co oszczędzać, ale faktycznie, że w tym wieku dalej szybko rośniesz i jeden sezon i już może być za małe.
Skup się głównie na Butach, kasku, goglach, rękawiczkach, bluzie i spodniach - to jest podstawa, reszta to tylko dodatkowa ochrona, za którą trzeba słono płacić i po prostu krępuje ruchy, choćby nie wiadomo za ile pieniędzy była, zawsze to na sobie mamy i jednak to dodatkowy ciężar.

Ważne żebyś miał to co wymieniłem, a nie np. jeździł w kapciach, czy w podkoszulce. W tym wieku można sobie oszczędzić na ochronie, nie widzę sensu wydawania 3k i po sezonie zostaną ci tylko gogle, wszystko inne trzeba będzie oddać.

Szukaj wszystko najlepiej w używkach, bo takich rozmiarów jest multum, butów jest też setki, a kask nowy Fox'a małych rozmiarów jest na pęczki.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez broda96 » 12/5/2014, 21:05

Witam, czy suzuki drz400 to motorek godny polecenia? Robie a2 i jestem ciekaw czy ma on wystarczającego buta z miejsca?? Wie ktos cos o nim? Polecacie?
broda96
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 11/5/2014, 21:28
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez henio12323 » 12/5/2014, 21:18

poczytaj sobie o tym sprzęcie w necie. kazde moto jakie powstało jest godne polecenia ale kazde do innych zadan. DRZ jest beznadziejna w ciezki teren, na tor crossowy, do scigania się, do podjazdów, - ale ma mase zalet np do jazdy w lżejszym terenie, do lasów do dojazdówek asfaltowych, nawet do supermoto sie nadaje amatorskiego wiec jednym sprzęt jest beznadziejny innym idealny. czy ma buta to kwestia raczej osobista dla mnie to on ledwo jedzie... ale dla amatora bedzie z butów wyrywał ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr