Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Wawzon: sprawdź zaworek iglicowy, być może się przyciął i cały czas puszcza paliwo, sprawdź też uszczelkę w gaźniku, no i podstawa to go dobrze wyczyścić. Zakręciłeś kranik na noc?
Mathew: takie coś dobrze jest rozgrzewać opalarką, oczywiście nie bez przesady, ale wtedy materiał robi się bardziej elastyczny i podatny na modelowanie, a może po prostu słabej jakości masz ten materiał?
Mathew: takie coś dobrze jest rozgrzewać opalarką, oczywiście nie bez przesady, ale wtedy materiał robi się bardziej elastyczny i podatny na modelowanie, a może po prostu słabej jakości masz ten materiał?
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
- Effendi
- Świeżak
- Posty: 248
- Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
- Lokalizacja: Białystok
a po co kranik zakręcac ?
ja nigdy nie zakręcam czasami pływak sie moze przywiesić to norma, aby ciagle nie ciekło. wyczysc wszystko i kontroluj.
mathew - łatwiej jest robic to w 2 osoby, jedna dmucha ( blizej dalej, cieplej zimniej jak jest regulacja ) a drugi nakleja, idzie duuuuzo łatwiej, no i niestety łatwe zadanie to to nie jest, i opalarką zdecydowanie lepiej grzac, ja sie sam męczyłem oklejaniem błotnika, to suszarka nim nagrzało to mi juz gdzie indziej wystygło, a opalarką lekki podmuch i sie ładniej nakleja

mathew - łatwiej jest robic to w 2 osoby, jedna dmucha ( blizej dalej, cieplej zimniej jak jest regulacja ) a drugi nakleja, idzie duuuuzo łatwiej, no i niestety łatwe zadanie to to nie jest, i opalarką zdecydowanie lepiej grzac, ja sie sam męczyłem oklejaniem błotnika, to suszarka nim nagrzało to mi juz gdzie indziej wystygło, a opalarką lekki podmuch i sie ładniej nakleja
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Siemka. Mój problem z cieknącym nadmiernie paliwem jakby sam się rozwiązał, nie cieknie już po prostu lub mniej. Mam za to drugie pytanie - Yamaha DT 125r 91r. Jeździłem dziś normalnie po trasce, pojeździłem kilkanaście minut i wybrałem się na prostą, po przejechaniu około 2km motor zaczął gasnąć aż zgasł. odpalił po jakimś czasie postoju (kilka minut) odpalił i za chwile ten sam problem. Jakieś sugestie ?
- GTTT
- Świeżak
- Posty: 183
- Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
- Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie
nie wiem cyz tobie odpisywałem czy komus - zacięty pływak to norma i czasami wystarczy np trzonkiem młotka puknąc i sie odwiesza. co do problemu, moze bak sie zapowitrza, sprawdź jadac np z poluzowanym a najlepiej odkręconym korkiem wlewu, olej dostaje ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wspominałeś o pływaku przy pytaniu o cieknące paliwko z przewodów. Olej dostarczany jest przez dozownik, który raczej działa, bo oleju ubywa. Sprawdze tak jak mówisz. Kolega wspomniał, ze moz to być też wina świecy
- GTTT
- Świeżak
- Posty: 183
- Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
- Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie
raczej swieca jak pada to całkiem moto zaczyna przerywać, praktycznie ciągle jak sie da mu wyzsze obroty, az padnie w ogóle. jak odcina iskre co kilkanascie km to na 99% nie swieca, moze byc że elektryka sie grzeje i nie przepuszcza iskry no ale trzeba skontrolowac czy to brak iskry czy brak paliwa 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
to lepiej jak bedziesz miał bardzo mało paliwa, dolej troche oleju, odepnij węzyk od dozownika i odpal zobacz czy w ogóle go pompuje, ale z olejem to chodziło mi o to, że jak go w ogóle nie ma to sie moto zaciera, objawy troche podobne jedziesz a nagle silnik staje ;D i często po chwili mozna odpalic od razu. i chodzi w miare normalnie.
co do swiecy - jak nie znasz jej przeszłosci lepiej wymien na nową
co do swiecy - jak nie znasz jej przeszłosci lepiej wymien na nową
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Świeca okazała się samochodowa, ale iskre ma ok. Wymienie w tygodniu. Początkowo wspominałem o problemie z nadmiernym ulatywaniem paliwa, teraz nie leci w ogóle co może wskazywać na gaźnik. Popukałem wczoraj w gaźnik trzonkiem co spowodowało, że paliwo znów delikatnie zaczęło ulatywać jednak po chwili zaprzestało. Motor odpalał normalnie jednak na koniec pobytu w garażu nie zrobił tego w ogóle. Niedługo przejde się do garażu by ponownie spróbować zapalić
- GTTT
- Świeżak
- Posty: 183
- Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
- Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie
Jeśli wejdzie Ci to łożysko, to tak 

Honda Cr 125 | https://www.facebook.com/Polskietorymot ... 8453028154
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
GTTT - jak to przepłukałeś gaźnik ? umiesz go w ogóle czyścic ? z tego co czytam to ty jakies tam cuda robic, cos płuczesz cos pukasz, raz cieknie raz nie. chłopie to nie zabawa, po prostu wykręcasz gaźnik, robisz gruntowne czyszczenie zakłądasz i jedna rzecz mniej. a to sie tydzien bujasz z jednym gaxnikiem do 2t....
mathew - teoretycznie mozesz, ale pytanie czy takie łozysko wytrzyma odpowiednio duzo, lepiej jak juz tak robic to kupic lepszej klasy łozyska
w sensie jakieÅ› lepszej firmy
mathew - teoretycznie mozesz, ale pytanie czy takie łozysko wytrzyma odpowiednio duzo, lepiej jak juz tak robic to kupic lepszej klasy łozyska

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, mam troszkę inne pytanie, czy mieliście przyjemność skorzystać z pomiaru DB waszych tłumików przez policję?
Jak do tego podchodzą, gdy np zatrzymują Cię do rutynowej kontroli i mandat od ilu do ilu (z tego co słyszałem, to do 300zł).
Jeżeli dowód zostanie zabrany, to czy przejdziemy badanie z tak ryczącym tłumikiem? (według producenta mój ma 116db)
A co z okresowym przeglÄ…dem? CzepiajÄ… siÄ™ takich rzeczy?
Pozdro!
Jak do tego podchodzą, gdy np zatrzymują Cię do rutynowej kontroli i mandat od ilu do ilu (z tego co słyszałem, to do 300zł).
Jeżeli dowód zostanie zabrany, to czy przejdziemy badanie z tak ryczącym tłumikiem? (według producenta mój ma 116db)
A co z okresowym przeglÄ…dem? CzepiajÄ… siÄ™ takich rzeczy?
Pozdro!
-
maniutek1996 - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25
mi sie nigdy nie czepili, a miałem pełną przelotke, policja nigdy nie sprawdzała, na przeglądzie nikt sie nie czepiał chociaz chyba costam minimalnie przekraczam. co do mandatu - nie kazdy sie przyczepi, jak słyszy że jedziesz i wyjesz to moze weźmie cie na pomiar, ale pewnie mandat w zaleznosci od humoru policjanta. jak masz wydech za głosny i zabiorą dowód to ci nikt nie podbije, bo wystarczy że wyjedziesz ze stacji kontroli pojazdów, i cie znowu ktoś złapie i gosc ze stacji moze stracic prace ;P wiec jakas wygłuszke walnąc pojeździc kilka dni i po problemie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ok, dzięki. A więc tłumik zostanie jaki jest bo ryczy pięknie
A swoją drogą, według mnie, najpiękniejszy dźwięk motocykli to właśnie jedno cylindrowiec na przelotce.
Pozdro.
PS: Posiadam cylinder do dr 350 o pojemności 400 (na cylindrze pisze 348, ale poprzedni właściciel mówił, że to 400 i że miał wcześniej założone). Myślicie, że bez problemu dostane do tego tłok? Gdzie szukać? Wystarczy szukać po średnicy tłoka, czy zmierzyć jakoś skok??(posiadam stary, zużyty tłok z pierścieniami) Choć według mnie, wystarczy sama średnica, a gdy znamy pojemność to skok musi być taki i taki, a nie inny. Dobrze myślę?
Pozdro.

Pozdro.
PS: Posiadam cylinder do dr 350 o pojemności 400 (na cylindrze pisze 348, ale poprzedni właściciel mówił, że to 400 i że miał wcześniej założone). Myślicie, że bez problemu dostane do tego tłok? Gdzie szukać? Wystarczy szukać po średnicy tłoka, czy zmierzyć jakoś skok??(posiadam stary, zużyty tłok z pierścieniami) Choć według mnie, wystarczy sama średnica, a gdy znamy pojemność to skok musi być taki i taki, a nie inny. Dobrze myślę?
Pozdro.
-
maniutek1996 - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25
Witam. Nie wie ktoś czy do hondy cr 125 pasuje stator od rocznika np. 96 do 2001? 96 to stalowa rama i troche inny cylinder ma i pare innych części w silniku, a stator ma kształt ten sam tylko obudowa cewek jest inna, ale czy to ma wpływ na iskre itd?
-
Nagaroth - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gdańsk
W czym tkwi problem jak jadę spokojnie nie ciągnie go wysoko i jak wbijam 2 to strasznie powoli zwiększa obroty albo wcale... Wtedy musze redukować bo za cholerę się nie rozpedzi to w przypadku 3.
Jak pociągne go na max obrotach na każdym biegu jest Okey. Chodzi o 2t. Gaźnik 16,5 dysza główna 90, rowek iglicy na środku.
Jak pociągne go na max obrotach na każdym biegu jest Okey. Chodzi o 2t. Gaźnik 16,5 dysza główna 90, rowek iglicy na środku.
- MathewPL
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
- Lokalizacja: Brzeg
Regulowałeś gaźnik ? Jak nie, to spróbuj 

Honda Cr 125 | https://www.facebook.com/Polskietorymot ... 8453028154
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
Cześć , mam prośbę: czy moglibyście udzielić mi rady odnośnie zębatek? Chodzi o to , iż zbliża się kres żywotności napędu w moim crossie (KTM sx 85 2006) i chciałbym zakupić nowe. Tylko nie wiem jakie... Czy przełożenie 12-51 na podjazdy się nada? Chodzi mi o dosyć strome górki (nie zawsze jest możliwość wzięcia rozpędu , aby motor dostatecznie szybko wszedł na wysokie obroty). Mam nadzieję , iż opisałem problem dosyć zrozumiale i liczę na cenne wskazówki. Dzięki i pozdrawiam.
- MatiSx
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości