Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Dziś mając zamiar nasmarować łańcuch moim oczom ukazał się nad wyraz dziwny widok, na tylnej zębatce zerwało mi połowę zębów,no więc , jaki zestaw, łańcuch+zębatki polecacie, , chodzi mi o przełożenie zębatek( jazda w terenie, nie zależy mi na prędkości) i też firmę, no i niech to nie kosztuje nie wiadomo ile, łańcuch ma być do KTM exc 450 2003r.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
- Effendi
- Świeżak
- Posty: 248
- Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
- Lokalizacja: Białystok
to i to półsyntetyk, ochrona podobna.
effendi - wszystko zależy od tego jak gdzie jeździsz i ogólnie od ciebie to zalezy. np kumpel lata 13/50 i mnie namówił, a wczesniej miałem 13/48 i troche załuje, bo wg mnie lepiej latało mi sie osobiscie na dłuzszych przełożeniach, on ma te same moto i jemu sie lata lepiej na krótszych bo wszystko zalezy od tego co lubisz i jak jeździsz. wiec polecenie przez kogoś może okazać się nie do konca dobrym rozwiązaniem. sam pomysl czego chcesz, czy jest dobrze jak było, czy może chcesz agresywniej czy spokojniej
co do zebatek moim zdaniem do takich sprzetów nie ma co oszczędzać, ale też nie ma co ładować ironmanów od razu do amatorki. na tył supersprox ze stalową koronką oczywiscie, cena 200 zł za tej klasy zebatke to bardzo dobra cena. pancerna jest, do tego łancuch tylko i wyłącznie z uszczelnieniem. ja mam DID VX2 super sie sprawdza od początku sezonu 2X go naciałem przy czym raz minimalnie. Xringowy wiec nie ma duzych oporów, a przy tym nieźle zatrzymuje smar w srodku. i też duzo nie kosztuje jak chcesz to na PW moge dac ci stronke z tanimi łancuchami vx2. do tego zębatka przód, i tutaj ja pooszedłem w taką opcje żeby kupic tanio za 20-25 zł zebatke, ja dorwałem akurat oryginalną, w serwisie ktma bo zgubili opakowanie i bez zadnych opakowan itp. narazie te pół sezonu ostrego ganiania i nie widac bardzo sladów, generalnie chodzi mi o to żeby kupic tanio i jak tylko zacznie sie zuzywać widocznie to wymienic. albo kupic jakąs super wytrzymałą supersproxa, ironmana itp za około stówke i mieć też pancerną. ja kasy nie miałem to wybrałem tą pierwszą opcje z częstą wymianą. i napęd konkretny i wiele zniesie.
effendi - wszystko zależy od tego jak gdzie jeździsz i ogólnie od ciebie to zalezy. np kumpel lata 13/50 i mnie namówił, a wczesniej miałem 13/48 i troche załuje, bo wg mnie lepiej latało mi sie osobiscie na dłuzszych przełożeniach, on ma te same moto i jemu sie lata lepiej na krótszych bo wszystko zalezy od tego co lubisz i jak jeździsz. wiec polecenie przez kogoś może okazać się nie do konca dobrym rozwiązaniem. sam pomysl czego chcesz, czy jest dobrze jak było, czy może chcesz agresywniej czy spokojniej
co do zebatek moim zdaniem do takich sprzetów nie ma co oszczędzać, ale też nie ma co ładować ironmanów od razu do amatorki. na tył supersprox ze stalową koronką oczywiscie, cena 200 zł za tej klasy zebatke to bardzo dobra cena. pancerna jest, do tego łancuch tylko i wyłącznie z uszczelnieniem. ja mam DID VX2 super sie sprawdza od początku sezonu 2X go naciałem przy czym raz minimalnie. Xringowy wiec nie ma duzych oporów, a przy tym nieźle zatrzymuje smar w srodku. i też duzo nie kosztuje jak chcesz to na PW moge dac ci stronke z tanimi łancuchami vx2. do tego zębatka przód, i tutaj ja pooszedłem w taką opcje żeby kupic tanio za 20-25 zł zebatke, ja dorwałem akurat oryginalną, w serwisie ktma bo zgubili opakowanie i bez zadnych opakowan itp. narazie te pół sezonu ostrego ganiania i nie widac bardzo sladów, generalnie chodzi mi o to żeby kupic tanio i jak tylko zacznie sie zuzywać widocznie to wymienic. albo kupic jakąs super wytrzymałą supersproxa, ironmana itp za około stówke i mieć też pancerną. ja kasy nie miałem to wybrałem tą pierwszą opcje z częstą wymianą. i napęd konkretny i wiele zniesie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Dzięki Heniek za odp. Ja też właśnie miałem cały napęd oryginalny, no ale nic wieczne nie jest ;p. Przednią zębatkę kupię za 40 zł, zębatkę dużą tak jak pisałeś supersproxa, a co do łańcucha, to możesz mi podesłać na pw tą stronę ;>.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
- Effendi
- Świeżak
- Posty: 248
- Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
- Lokalizacja: Białystok
Witam chce to kupić i czy normalnie moge wywiercić 2 otwory na tablice i bd wszystko oke?
I czy nic się nie stanie jak ona będzie ledowa?
http://img01.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3503130121
I czy nic się nie stanie jak ona będzie ledowa?
http://img01.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3503130121
- MathewPL
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
- Lokalizacja: Brzeg
tak spoko mozna wiercic. moze byc nawet xenon. aby odpowiednią barwą i jasnoscią swieciła, i miała białe podswietlenie tablicy. to tak jest legalnie. i oczywiscie o ile ma homologacje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ale nie rozumiem po co ci zielone ledy z tyłu ? po co w ogóle kombinować, kupujesz lampe podłączasz i działa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Mam taką lampę i o ile mi wiadomo to nie ma ona podświetlenia tablicy, dodatkowo po jakimś czasie spalił się opornik bo to nimi regulowana jest moc świecenia, jest to bardzo mały listek w porównaniu do oryginalnego ktma
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
a co ma zaszkodzić ? to jest lampa, kupujesz zakładasz do kazdego motocykla z instalacją 12V i nic cię więcej nie obchodzi.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
2t spokojnie mozna do filtra powietrza jesli reszta szczelna i wiadomo ze po jezdzie na zacietym lepiej nie 4t moze przez odme zassac wody i wtedy problem
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Siemka potrzebuje pomocy w zakupie ciuszków a więc będę latać najprawdopodobniej suzi drz400 z tego co wyszło i potrzebuje pomocy w doborze ciuchów a wiec kask,google,buty,szmaty mam i potrzebuje tak
- ochraniaczy kolan do 200zl
- rekawiczki do 150zl
- buzer do 250zl moze byc uzywka
- jakas kurtke enduro do 400zl moze tez byc uzywka byle w bdb stanie
- i ochraniacz na kark gÄ…bke jakaÅ› tak do 150zl
prosze o podanie modeli i firm bo jestem zagubiony troche i nie wiem co kupić ceny mogą być +/- jakies kilka zlotych
- ochraniaczy kolan do 200zl
- rekawiczki do 150zl
- buzer do 250zl moze byc uzywka
- jakas kurtke enduro do 400zl moze tez byc uzywka byle w bdb stanie
- i ochraniacz na kark gÄ…bke jakaÅ› tak do 150zl
prosze o podanie modeli i firm bo jestem zagubiony troche i nie wiem co kupić ceny mogą być +/- jakies kilka zlotych
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
kris zalezy jakie moto, niektóre mają odme wypuszczoną, a niektóre i tutaj chyba wiekszosc puszczona gdzieś w obieg. w ktmie wchodzi np w gaźnik. wiec prędzej zalejesz gaźnik niż odme ;D generalnie wszystko zalezy od szczelnosci newralgiczne miejsca to fajka - tutaj często dochodzi do przebicia i moto gaśnie, gaźnik - rurki nie rurki, no i filtr powietrza.
fantas3k - bierz to na co cie stać, wszystko bedzie podobne w jednej półce cenowej, ochraniacze obojętne bo czy dasz 180 czy 220 jakość prawie identyczna
fantas3k - bierz to na co cie stać, wszystko bedzie podobne w jednej półce cenowej, ochraniacze obojętne bo czy dasz 180 czy 220 jakość prawie identyczna
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Napisałem że może co czytałem o takich przypadkach lecz nie mówiłem że zawsze zassie i w każdym a 2t jest pewny że nie, Chociaż w niektórych 2 też jest odma więc też może zassać tylko że tam jest to mniej szkodliwe bo ucierpi skrzynia i sprzęgło a nie tłok czy korba
Ostatnio edytowano 29/8/2013, 18:34 przez kris514, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Fantas3k mam fajną stronę ale niemiecką ale ceny mają najlepsze jakie kiedykolwiek widziałęm tyleze ta przesyłka ;/ ale moze sie przyda jak nie tobie to moze komuś innemu
http://www.fc-moto.de
http://www.fc-moto.de
--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
Czy wie ktoś może czemu biegi ciężko wchodzą? Moge normalnie je zmieniać ale trzeba mocniej nacisnąć na dźwignie... U kumpla ładnie chodzi lekko a umie z lekkim oporem..
Motor Rieju RR
Może wymienić olej w skrzyni?
Druga sprawa żeby nie zaśmiecać.
Gdy jade to tak jakby za mało paliwa dostaje i muli i muszę wbić następny bieg i wtedy obroty spadają i normalnie leci ale przez chwile i znowu nie przyspiesza i wyje tak jak by był na rezerwie czy coś... Bardzo Bardzo krótkie biegi;// Wcześniej tak nie było może przez to że iglice o ząbek do góry dałem czy to nie ma znaczenia?
Motor Rieju RR
Może wymienić olej w skrzyni?
Druga sprawa żeby nie zaśmiecać.
Gdy jade to tak jakby za mało paliwa dostaje i muli i muszę wbić następny bieg i wtedy obroty spadają i normalnie leci ale przez chwile i znowu nie przyspiesza i wyje tak jak by był na rezerwie czy coś... Bardzo Bardzo krótkie biegi;// Wcześniej tak nie było może przez to że iglice o ząbek do góry dałem czy to nie ma znaczenia?
- MathewPL
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
- Lokalizacja: Brzeg
no a kiedy był wymieniany ?? jak długo to lepiej zmienić a sprzegło jak ? bo może Ci nie wysprzęgla i biegi bedą ciężej wchodzić albo np podciągnij linkę i spróbuj wtedy zmienić zmiana wysokości iglicy ma znaczenie bo gdy iglica nizej to moto dostaje większą ilość paliwa a jak ty dałeś iglice wyżej to dostawał mniej paliwa wiec radził bym Ci przestawić ją z powrotem o ten ząbek w dół żeby było tak jak wcześniej
--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość