Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Damianooo1998 » 18/1/2013, 19:53

w moim ktm dziś rozebrałem końcówke tłumika i nie ma tam waty :O
I mam pytanie, ile włożyć tam tej waty? upchać ile się da? I może byś wata odporna na wysoką temperaturę od kominków?
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice


Postprzez henio12323 » 18/1/2013, 20:57

nalepiej dać wate do wydechów jest najbardziej odporna, niektórzy wsadzają nawet ocieplenie mineralne spalic sie nie spali, ale łatwo dosyc sie wydmuchuje. niektórzy wsadzają np włókno szklane, ew koce gaśnicze ( to też jest włokno szklane ) co do ilosci to im wiecej upchasz tym lepiej. jak bedzie za luźno to po prostu znowu szybko wydmucha, a jak dostatecznie mocno upchasz to bedzie dłuzej zbite i dłuzej zostanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Damianooo1998 » 18/1/2013, 21:02

ale ujdzie z tą watą do kominków? Jakiś czas pojeździ i nie będzie różnicy w dźwięku?
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez cichycr » 18/1/2013, 21:05

Będzie, co by miało nie być, jeśli nie miałeś wypełnienia żadnego, to pewnie trochę ciszej będzie pracować :)
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Damianooo1998 » 18/1/2013, 22:14

A macie jakieś sposoby na delikatne przeczyszczenie chłodnic? Lub jakieś preparaty
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez kris514 » 18/1/2013, 22:29

Na innych forach polecają ocet (zalać i zostawić na 24h) inni radzą zagrzac moto,spuścić ocet i przepłukać woda
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 18/1/2013, 22:33

są tez specjalne preparaty, ja płucze wodą pod cisnieniem ( nie za duzym, np dobrze odkręcona woda w kranie ) chociaż nigdy nic ciekawego nie wyleciało z chłodnicy. odkręc korek i zobacz w jakim stanie jest srodek, jak ładne aluminium to wiekszego sensu pucowania jej nie ma. i tak one maja zwykle sporo większą wydajność niz norma przewiduje ( mówie o normalnej jeździe, zwłaszcza dla EXC )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cichycr » 18/1/2013, 22:48

Ja płukałem gorącą wodą z proszkiem do prania, ale tak jak mówi henio, żadne skarby nie wypłynęły :)
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez wawzon » 18/1/2013, 23:05

Mógłby mi ktoś powiedzieć do czego to służy http://www.ebay.com/itm/06-07-08-Kawasa ... 08&vxp=mtr co to daje"?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kris514 » 18/1/2013, 23:07

Ta regulacja daje zmianę sylwetki na motorze (niektórzy wolą kierownice dalej inni bliżej ) np. w ktm jest taka regulacja oryginalnie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 18/1/2013, 23:08

półki z phds'em. czyli półki jak półki, moze troche mocniejsze niz fabryczne, dodatkowo masz wieksze regulacje bliskosci kierownicy ( jak widzisz masz podziałke ) i mozesz przesuwać blizej tablicy albo blizej baku, no i wszystko jest na tym phds czyli materiale który niweluje wibracje, wstrzasy itp, zawsze troche mniej nadgarstki dostają choć jak patrze to za duzo go tutaj nie ma, cos na pewno niweluje, ale tu moze bardziej chodzi o to żeby regulacja sie nie ślizgała ) . no i samo mocowanie kierownicy szersze - wieksza powierzchnia styku wiec trudniej to uszkodzić, i sama kierownica nie bedzie przesuwała sie w mocowaniach przy np glebie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kosa1231 » 20/1/2013, 17:54

Chciał bym dać mojego crossa do naprawy do mechanika i ile zajęło by mu rozebranie crossa chińskiego xb 31 chodzi mi żeby wymienić pierścienie i ile by to kosztowało
kosa1231
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
Lokalizacja: CCH

Postprzez henio12323 » 20/1/2013, 17:57

pytaj sie mechanika ;P w profesjonalnym serwisie rozbiórka silnika 4T to jakies 600-1200 zł xd a ile weźmie mechanik od chinczyków to juz nie wiem. pytaj sie jego nie nas, skąd mamy wiedziec. co do tego ile czasu, ogólnie rozłozenie i złozenie silnika to mniej niz godzina czasu, z godzine mozna poswiecic na czyszczenie i przygotowanie częsci do montażu plus wyjecie silnika z ramy powiedzmy 30 minut. także liczac z przerwa w 3 godziny da się to zrobić :) ja swój silnik do demontażu tłoka rozebrałem moze w 10 minut jak juz stał na stole. co do wymiany bez sensu zmieniac same pierscienie od razu lepiej z tłokiem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kosa1231 » 20/1/2013, 18:14

no z jednej strony racja , ale szkoda mi 200zł na tłok z pierścieniami , na lato i tak chce go sprzedać
kosa1231
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
Lokalizacja: CCH

Postprzez kzq » 20/1/2013, 19:20

Poszukuję jakiegoś oleju do smarowania łańcuchów, smar w sprayu mnie nie satysfakcjonuje gdyż za jakiś czas będę wymieniał napęd i przydało by się go czymś dobrym smarować, ale nie widzi mi się płacić 40zł na 400ml preparatu którego w rzeczywistości jest około 150ml. Do tego napędu który mam teraz używam tanich smarów w sprayu po 15-20zł za 400ml, smaruje łańcuch praktycznie po każdej mojej jeździe gdyż większość odbywa się ciężkich warunkach ;d.
Przeszukałem allegro i nic nie znalazłem, a powinny być, choćby taki "scottoiler" potrzebuje takiego oleju nie?

Czym czyścicie łańcuch, bo ja planuję używając pędzelka/szczoteczki i nafta??
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez henio12323 » 20/1/2013, 19:32

nie wiem czego potrzebujesz, oleje w scottoilerach to są zwykłe oleje. ja jak nie mam pod reka zadnego smaru do łancucha, to smaruje zwykłym gęstym olejem przekładniowym. np 80W. najtanszy kosztuje koło 10 zł za litr i starczy na dłuuugo :D co prawda słabo jest odporny na wode, i dosyc szybko go wychlapuje, ale czasami jest tak samo skuteczny jak tanie smary które są kilka razy droższe. zalezy jeszcze jaki masz łancuch, ja np majac oringowy podgrzewam taki olej żeby był bardziej płynny i smaruje łancuch, ładnie wpływa tam gdzie trzeba, potem jak staje sie zimniejszy to zostaje tam na dłuzej ;)

co do czyszczenia, są rózne "szkoły" niektórzy w ogóle nie czyszczą, też zalezy od rodzaju łancucha, np bez oringowy mozna traktować spoko szczotkami itp itd. oringowego nie mozesz orać szczotką twardą bo mozesz uszkodzic uszczelnienia. ja np co jakis czas myje go karcherem, strumieniem nie celuje bezposrednio w uszczelnienie. tez nie stosuje skupionego cisniena, łancuch superi szybko sie domywa, potem obficie smaruje i mam pewność że nie zardzewieje za chwile. nafta i miekki pędzelek też moze byc tylko potem najlepiej osuszyć łancuch i nasmarować go ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 20/1/2013, 19:59

nie wiem po co stosować jakieś pędzelki...
gdy myjesz moto obojętne czy to myjką czy ogrodowym wężem wystarczy go dokładnie przepłukać.
ja najpierw myje całe moto i gdy już nie ma syfu przepłukuje łańcuch kręcąc do tego kołem i jest czysty jak łza.
po jego przeschnięciu hipolem z orlenu za 10zł i jest git.
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez kris514 » 20/1/2013, 20:01

ja łańcuch smaruję czymś takim
http://images.kangoo.pl/30915640/17407/ ... 0_8_kg.jpg
(nie oringowy) kosztuje jakieś 17 złoty , starcza na bardzo długo, jest specjalnie do łańcuchów, i moim zdaniem gęstość idealna
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez barek253 » 20/1/2013, 20:21

a jak szybko spada z łańcucha?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Marcin1324 » 20/1/2013, 20:29

Jak ten smar jest z orlenu, to pewnie git :D.
PS. Teraz patrzyłem się na strone orlen, no i może faktycznie się nada, ale jak to jest smar to jak ty go wcierasz do łańcucha?
Ostatnio edytowano 20/1/2013, 20:34 przez Marcin1324, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości




na górê