Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
w moim ktm dziś rozebrałem końcówke tłumika i nie ma tam waty :O
I mam pytanie, ile włożyć tam tej waty? upchać ile się da? I może byś wata odporna na wysoką temperaturę od kominków?
I mam pytanie, ile włożyć tam tej waty? upchać ile się da? I może byś wata odporna na wysoką temperaturę od kominków?
EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
nalepiej dać wate do wydechów jest najbardziej odporna, niektórzy wsadzają nawet ocieplenie mineralne spalic sie nie spali, ale łatwo dosyc sie wydmuchuje. niektórzy wsadzają np włókno szklane, ew koce gaśnicze ( to też jest włokno szklane ) co do ilosci to im wiecej upchasz tym lepiej. jak bedzie za luźno to po prostu znowu szybko wydmucha, a jak dostatecznie mocno upchasz to bedzie dłuzej zbite i dłuzej zostanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ale ujdzie z tą watą do kominków? Jakiś czas pojeździ i nie będzie różnicy w dźwięku?
EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
Na innych forach polecają ocet (zalać i zostawić na 24h) inni radzą zagrzac moto,spuścić ocet i przepłukać woda
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
są tez specjalne preparaty, ja płucze wodą pod cisnieniem ( nie za duzym, np dobrze odkręcona woda w kranie ) chociaż nigdy nic ciekawego nie wyleciało z chłodnicy. odkręc korek i zobacz w jakim stanie jest srodek, jak ładne aluminium to wiekszego sensu pucowania jej nie ma. i tak one maja zwykle sporo większą wydajność niz norma przewiduje ( mówie o normalnej jeździe, zwłaszcza dla EXC )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Mógłby mi ktoś powiedzieć do czego to służy http://www.ebay.com/itm/06-07-08-Kawasa ... 08&vxp=mtr co to daje"?
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
Ta regulacja daje zmianę sylwetki na motorze (niektórzy wolą kierownice dalej inni bliżej ) np. w ktm jest taka regulacja oryginalnie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
półki z phds'em. czyli półki jak półki, moze troche mocniejsze niz fabryczne, dodatkowo masz wieksze regulacje bliskosci kierownicy ( jak widzisz masz podziałke ) i mozesz przesuwać blizej tablicy albo blizej baku, no i wszystko jest na tym phds czyli materiale który niweluje wibracje, wstrzasy itp, zawsze troche mniej nadgarstki dostają choć jak patrze to za duzo go tutaj nie ma, cos na pewno niweluje, ale tu moze bardziej chodzi o to żeby regulacja sie nie ślizgała ) . no i samo mocowanie kierownicy szersze - wieksza powierzchnia styku wiec trudniej to uszkodzić, i sama kierownica nie bedzie przesuwała sie w mocowaniach przy np glebie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
pytaj sie mechanika ;P w profesjonalnym serwisie rozbiórka silnika 4T to jakies 600-1200 zł xd a ile weźmie mechanik od chinczyków to juz nie wiem. pytaj sie jego nie nas, skąd mamy wiedziec. co do tego ile czasu, ogólnie rozłozenie i złozenie silnika to mniej niz godzina czasu, z godzine mozna poswiecic na czyszczenie i przygotowanie częsci do montażu plus wyjecie silnika z ramy powiedzmy 30 minut. także liczac z przerwa w 3 godziny da się to zrobić
ja swój silnik do demontażu tłoka rozebrałem moze w 10 minut jak juz stał na stole. co do wymiany bez sensu zmieniac same pierscienie od razu lepiej z tłokiem

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Poszukuję jakiegoś oleju do smarowania łańcuchów, smar w sprayu mnie nie satysfakcjonuje gdyż za jakiś czas będę wymieniał napęd i przydało by się go czymś dobrym smarować, ale nie widzi mi się płacić 40zł na 400ml preparatu którego w rzeczywistości jest około 150ml. Do tego napędu który mam teraz używam tanich smarów w sprayu po 15-20zł za 400ml, smaruje łańcuch praktycznie po każdej mojej jeździe gdyż większość odbywa się ciężkich warunkach ;d.
Przeszukałem allegro i nic nie znalazłem, a powinny być, choćby taki "scottoiler" potrzebuje takiego oleju nie?
Czym czyścicie łańcuch, bo ja planuję używając pędzelka/szczoteczki i nafta??
Przeszukałem allegro i nic nie znalazłem, a powinny być, choćby taki "scottoiler" potrzebuje takiego oleju nie?
Czym czyścicie łańcuch, bo ja planuję używając pędzelka/szczoteczki i nafta??
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
nie wiem czego potrzebujesz, oleje w scottoilerach to są zwykłe oleje. ja jak nie mam pod reka zadnego smaru do łancucha, to smaruje zwykłym gęstym olejem przekładniowym. np 80W. najtanszy kosztuje koło 10 zł za litr i starczy na dłuuugo
co prawda słabo jest odporny na wode, i dosyc szybko go wychlapuje, ale czasami jest tak samo skuteczny jak tanie smary które są kilka razy droższe. zalezy jeszcze jaki masz łancuch, ja np majac oringowy podgrzewam taki olej żeby był bardziej płynny i smaruje łancuch, ładnie wpływa tam gdzie trzeba, potem jak staje sie zimniejszy to zostaje tam na dłuzej
co do czyszczenia, są rózne "szkoły" niektórzy w ogóle nie czyszczą, też zalezy od rodzaju łancucha, np bez oringowy mozna traktować spoko szczotkami itp itd. oringowego nie mozesz orać szczotką twardą bo mozesz uszkodzic uszczelnienia. ja np co jakis czas myje go karcherem, strumieniem nie celuje bezposrednio w uszczelnienie. tez nie stosuje skupionego cisniena, łancuch superi szybko sie domywa, potem obficie smaruje i mam pewność że nie zardzewieje za chwile. nafta i miekki pędzelek też moze byc tylko potem najlepiej osuszyć łancuch i nasmarować go


co do czyszczenia, są rózne "szkoły" niektórzy w ogóle nie czyszczą, też zalezy od rodzaju łancucha, np bez oringowy mozna traktować spoko szczotkami itp itd. oringowego nie mozesz orać szczotką twardą bo mozesz uszkodzic uszczelnienia. ja np co jakis czas myje go karcherem, strumieniem nie celuje bezposrednio w uszczelnienie. tez nie stosuje skupionego cisniena, łancuch superi szybko sie domywa, potem obficie smaruje i mam pewność że nie zardzewieje za chwile. nafta i miekki pędzelek też moze byc tylko potem najlepiej osuszyć łancuch i nasmarować go

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nie wiem po co stosować jakieś pędzelki...
gdy myjesz moto obojętne czy to myjką czy ogrodowym wężem wystarczy go dokładnie przepłukać.
ja najpierw myje całe moto i gdy już nie ma syfu przepłukuje łańcuch kręcąc do tego kołem i jest czysty jak łza.
po jego przeschnięciu hipolem z orlenu za 10zł i jest git.
gdy myjesz moto obojętne czy to myjką czy ogrodowym wężem wystarczy go dokładnie przepłukać.
ja najpierw myje całe moto i gdy już nie ma syfu przepłukuje łańcuch kręcąc do tego kołem i jest czysty jak łza.
po jego przeschnięciu hipolem z orlenu za 10zł i jest git.
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
ja łańcuch smaruję czymś takim
http://images.kangoo.pl/30915640/17407/ ... 0_8_kg.jpg
(nie oringowy) kosztuje jakieś 17 złoty , starcza na bardzo długo, jest specjalnie do łańcuchów, i moim zdaniem gęstość idealna
http://images.kangoo.pl/30915640/17407/ ... 0_8_kg.jpg
(nie oringowy) kosztuje jakieś 17 złoty , starcza na bardzo długo, jest specjalnie do łańcuchów, i moim zdaniem gęstość idealna
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Jak ten smar jest z orlenu, to pewnie git
.
PS. Teraz patrzyłem się na strone orlen, no i może faktycznie się nada, ale jak to jest smar to jak ty go wcierasz do łańcucha?

PS. Teraz patrzyłem się na strone orlen, no i może faktycznie się nada, ale jak to jest smar to jak ty go wcierasz do łańcucha?
Ostatnio edytowano 20/1/2013, 20:34 przez Marcin1324, łącznie edytowano 1 raz
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości