Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez kzq » 29/9/2012, 18:42

KTM exc 250 4t 2002r
W oleju mam pełno "opiłków", jest to bardziej pył są bardzo drobne. Są koloru mosiądzu, miedzi.
Co to może być???
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań


Postprzez MJR128 » 29/9/2012, 19:11

Korba.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków


Postprzez henio12323 » 29/9/2012, 22:34

odkręc filterek ten od spodu silnika jak tam sa duze ilosci opiłków to 100% korba.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kzq » 30/9/2012, 16:07

KTM exc 250 4t 2002r
To korba, mosiężne pierścienie zostały zmielone na pył.
Jak wygląda proces wymiany korby, trzeba oddać wał do specjalnego serwisu, czy samemu da rade to zrobić? co z wyważeniem wału? Jaka korba najlepsza, bo na alledrogo widzę że do tego modelu tylko PROX. Czy może lepsze są Wossnera, Hot rodsa (taką miałem)? Rozumiem że korba ze zużycia poszła się kochać, Czy mogą być inne przyczyny uszkodzenia korby, np. zatarcie tłoka, zapchane linie olejowe czy coś takiego?

Obracając korbę miałem takie przeskoki, czy to normalne? przeskok i cyknięcie co każdy większy obrót.
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez odiro » 30/9/2012, 19:28

elo mam problem z odpaleniem kmx wcześniej odpalałem ok 1/2 gazu + ssanie i palił od kopa a teraz muszę odpalać bez gazu + ssanie ( nie pali od pierwszego kopa) , trzyma obroty 1k a gdy dodam gaz szybciej gaśnie, gdy dodaje powoli gaz jest ok, potrzymam trochę na wysokich obrotach i jest ok. mam tak od tygodnia o co chodzi ?
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez barek253 » 30/9/2012, 20:27

filtr powietrza, gaźnik do czyszczenia regulacji?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 30/9/2012, 21:06

kzq - to co sie stało da sie stwierdzic po zuzyciu korby, moze za mało oleju, moze za słaby moze własnie za słabe smarowanie. ciezko to przewidziec z twojej wypowiedzi.

korbe mozna samemu wymienic, ale ja osobiscie bym sie tego nie podejmował bez doswiadczenia i zestawu narzędzi. ogólnie to chodzi o to że prasa wyprasowujesz sworzen, wsadzasz nowa korbe i wprasowujesz nowy sworzen, potem sprawdzasz odchyłki mierzac wał czujnikami zegarowymi. jak sa to młotkiem gumowym np niwelujesz to. ale łatwo cos uszkodzic. w fabryce ktma jak to robia maja całe duze stalowe formy do których wkłądaja częsci i 2 formy składaja do kupy i prasa sciskaja wtedy 100% ze korba jest idealnie wprasowana. ja tam wole dac do serwisy fachowego majątku to nie kosztuje :P co do korby najlepsza jest oryginalna wiele osób własnie ją zakłada. ja mam teraz proxa i w sumie po sezonie sie jeszcze nie odzywa. hot rods podobno daje wibracje ( ja w CR 250 zauwazyłem dosyc spore wibracje po wsadzeniu hot rodsa kumpel w 520 to samo miał oryginalna stara korba miała mniejsze wibro niz nowy hot rods ) wiec nie do konca polecamn
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 1/10/2012, 15:41

Witam ponownie, szukałem numeru katalogowego tej części, ale nie moge znaleźć, a żebym zamówił tą część to musze mieć ten numer, nie wie ktoś jak znaleźć numer do tej części do gaźnika?

http://www.lingshondaparts.com/honda_mo ... ck_03=2392

Tutaj nawet jej nie ma, a to jest to w co w chodzi dysza główna nr. 32

http://www.iv.pl/images/82840653561438459550.jpg

Tutaj jest strzałką zaznaczone, Needle Jet Holder.


Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez zbyho222 » 1/10/2012, 15:49

My raczej nie będziemy wiedzieć... Ale za to można napisać np e-maila do sklepów co zajmują się taką tematyką Np Olek motocykle wyjaśnic im co i jak powinni wiedziec ;)
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez kzq » 1/10/2012, 16:31

A wymiany korby podejmuję się specjalistyczne serwisy, czy nie będzie problemu żeby taki znaleźć?

Do mojego moto idzie świeca "NGK CR8 EK". Jednak widzę że na allegro sprzedają tą świecę do różnych modeli tzn. każda aukcja do innego modelu i rocznika? O co z tym chodzi, każda z tych świec wygląda tak samo?
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez Damianooo1998 » 1/10/2012, 17:53

Możesz zadzwonić do serwisu, np KTM Yamahy ale nie wiem na 100% czy tam wymieniają.
Jeśli do twojego moto jest dedykowana taka to ją bierz nie patrz na opis na allegro.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez kris514 » 1/10/2012, 19:00

Więc tłumacze:
c- gwint 10 klucz 16
r- opornik
8 ciepłota świecy
e -19 mm długości
k - 2 elektrody masy
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 1/10/2012, 20:28

kzq - sporo serwisów to robi, własciwie kazdy serwis motocyklowy powinien jak nie miec swoich narzędzi, to przynajmniej ma "zaprzyjaźnione" miejsca gdzie to mozna zrobic. u mnie np jeden serwis oddaje do innego punktu ( gdzie robia szlify, spawają, maja kilkanascie róznych pras, tokarek itp itd ) tam im przebijają. potem serwis sam bierze i wywarza wał pod serwisówke itp. inny serwis u mnie np robi samemu wszystko.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez damek320 » 2/10/2012, 18:25

Siemanko. Mam taki problem z moim chinczykiem. Dzisiaj rano jak silnik byl zimny zapalil od kopa za jakies 10min tez zapalil a za 2godz nie pali wcale wczoraj tez tak bylo, niewiem dlaczego tak sie dzieje. Iskra jest dobra. Wiec co mu dolega?
damek320
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2/10/2012, 17:59
Lokalizacja: Mysłów/Jelenia Góra

Postprzez Arturo925 » 3/10/2012, 17:38

Dział enduro/cross, ale tutaj zapewne wiecej osób miało do czynienia z SM niż gdzie indziej.

SM podobały mi się od dawna, ale zwykle je wykluczałem ze względu na 170cm wzrostu. Ale pytanie nie boli, więc czy jest jakieś SM w 4T (pojemność powiedzmy nie ograniczona) któremu bym podołał? Nie nastawiam sie na całe stopy na ziemi, ale chociaż tak na połowę. Chodzi mi o seryjne moto, bez bawienia się w akcesoryjne zawiechy, wybebeszanie siedzenia itp. Wizualnie SM jest wysokie, ale tu pojawia sie kluczowy czynnik, czyli szerokosć siedzenia. I dlatego mam jeszcze nadzieje.

Wiec czy jest jakieś SM w 4T na którym dałbym radę jeździć jak człowiek przy wzroście 170cm?
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez kris514 » 3/10/2012, 17:59

Czytam i czytam i liter nie widzę(zmień avatar) :D a tak poważnie to ja mam 178 i jeżdżę crossem (a sm to motor pokroju cross) tylko że ma mniejsze koła wiec wydaje mi się ze powinieneś bez problemu dostawać co najmniej jedną całą stopą do ziemi :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Arturo925 » 3/10/2012, 19:13

Nom, i to tez wlasnie jest dla mnie na plus. Mierzylem noge i mam 77cm (duzo osob na to zwraca uwage, jesli ktos wypisuje tylko wzrost). Na cycle-ergo ciezko widze siebie na SMie. A jakies konkretne modele sa 'niskie' czy po prostu trzeba mierzyc? Bo nie ukrywam, ze takie 250 w 4T chetnie bym przygarnal :)
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Damianooo1998 » 3/10/2012, 19:32

Musisz wsiąść i zobaczyć, ale jedną nogą powinieneś dosięgnąć.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez Street4Fun » 3/10/2012, 22:11

Motocykl zawsze można jeszcze przydusić do ziemi i będzie ci się niżej siedziało ;)
Jak się lekko pochylisz to równie dobrze będziesz sięgać.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez wawzon » 4/10/2012, 15:12

ostatnio mialem problem z zaworami ssacymi luzy zmniejszaly sie strasznie szybko po ok 0,2 -0,5mth (zawory ssace) wyciagnalem glowice i od spodu wyglada tak http://pokazywarka.pl/mwgacm/ jakies pomysly co to moze byc?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê