Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 12/1/2016, 18:51

exc i TE sie nie nadaje na takie wyprawy. zarzniesz szybko moto no chyba że stac cie na utrzymanie. chinczyka tez nie polecam za bardzo niepewny w tras. klx dobra maszynka nie jest królem prędkosci ani mocy ale na pewno pojedziesz i wrócisz ( i to pewnie na jednym baku ;P )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez ItalOne » 12/1/2016, 19:13

Ślicznie dziękuję za szybką odpowiedź! Męczy mnie troszeczkę że wydam 14 000 i będzie za słaby za mało rozwojowy. Może przesadziłem z kilometrażem. Obecnie mam terenówkę Nissana Patrola i tyle wychodzi jeden wypad w kilometrach. Ale w aucie człowiek się tak nie meczy. Są takie odcinki za kilometr pokonuje w ciagu godziny.

Czy KTM EXC 125 2t sobie poradzi przy mniejszym przebiegu dwa razy w tygodniu?
Czy sÄ… jeszcze jakieÅ› propozycje?
ItalOne
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/1/2016, 17:11


Postprzez henio12323 » 12/1/2016, 20:44

exc 125 mozesz jechać nawet i na drugi koniec polski, jako ciekawostke powiem że teraz w dakarze jedzie motocykl pokroju exc 125 ( husqvarna 125 enduro to praktycznie to samo co exc oczywiscie z paroma modyfikacjami - ale dakar to dakar ;P ) ogólnie to droga zabawa bedzie zwłaszcza jak to bedzie lajtowne latanie, motocykl sie zuzywa podobnie jak w ciezkim terenie, a przebieg leci bardzo szybko.


pomysl nad motocyklem typu yamaha DT 125, ktm lc2, husqrvarna WRE. motocykle nie beda nowe bo przestali je produkować. ale to takie cos pomiędzy słabą 125tką w 4T, a wyczynową 125tką w 2T. koszta eksploatacji niższe, duzo nizsze, duzo wieksza wygoda jazdy, mozna tez gdzies dalej wyjechac nie ma wiru w baku jak odkręcisz manetke mocniej. i w miare żwawo sie jeździ
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez ItalOne » 12/1/2016, 23:15

Jeśli exc 125 2t będzie fabrycznie zdławiony do 11kw. To jakie mogą być okresy pomiędzy remontami, wymianami tłoka? Co drugi tłok korby. Zakładając że jazda nie będzie ostra, raczej początki nauki.
Czy będzie coś nowego, czy tylko zostają modele używane. Albo chińskie?
ItalOne
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/1/2016, 17:11

Postprzez henio12323 » 12/1/2016, 23:32

nie znajdziesz fabrycznie zdławionego, chyba ze nówke za 27 tysi... ciezko powiedziec nie znam nikogo kto tak korzysta z motocykla tego typu ale podejrzewam że nie bedzie olbrzymiej róznicy. dziwne masz podejscie, wrzucasz do jednego worka albo exc albo chinskiel. a motocykl który duzo lepiej by sie sprawdził ( np yamaha dt 125) odrzucasz...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez ItalOne » 12/1/2016, 23:59

Dzwoniłem w sprawie mocy, powiedzieli ze w dowodzie będzie 11 kw i będzie zdławiony fabrycznie. Tak chodzi mi o nowy exc. Ponieważ szukam cos nowego. Przy wyborze samochodu musiałem poświecić czas i jeździć po całej Polsce. Dlatego motocykl wolę nowy z gwarancją. Dodatkowym ograniczeniem jest prawo jazdy B. Wybór jest ograniczony. Mam dwa auta terenówkę z dwoma wyciagarkami i suv-a.
Napisałeś w innym wątku ze exc wymiana tłoków co 70 moto godzin. Jaki mogą być roczne koszty bez paliwa eksploatacji ext 125 2t.


Może jeszcze jest coś na rynku z nowych motocykli, soft Enduro ale prawo jazdy B ?
ItalOne
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/1/2016, 17:11

Postprzez henio12323 » 13/1/2016, 00:04

mam motocykl tego typu - fakt troche większy koszta z moją jazdą ( amatorska, czasem lasy, czasem wąwozy troche trialowej zabawy ) koszta są około 2500 zł rocznie same częsci. serwisy przeprowadzam sam, wiec wiem kiedy i odchodzi koszt serwisu. paliwa nie licze bo to pewnie drugie tyle :D

gwarancja na nowe EXC to troche kpina ;D bo praktycznie nic sensownego nie obejmuje ;D

soft enduro w 2T nie wiem czy są w ogóle produkowane aktualnie.... a z 4T to kazda marka ma przynajmniej jeden model praktycznie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Mioteusz » 2/2/2016, 10:48

Mam pytanie. Czy ktoś ma na sprzedaż jakieś enduro powyżej 125 cm3?
Ktm 125 exc
Mioteusz
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1/2/2016, 23:53

Postprzez henio12323 » 2/2/2016, 13:48

tak - pisz na PW
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Aniolpanski369 » 6/2/2016, 21:34

Co panowie sÄ…dzÄ… o Gas Gasie? 4t Budrzet do 6000

http://olx.pl/oferta/gas-gas-fse-CID5-I ... 400bfe3e29
Aniolpanski369
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5/10/2014, 12:45
Lokalizacja: Sępopol

Postprzez henio12323 » 6/2/2016, 21:37

pisałem wyzej - wystrzegaj sie wynalazków. do tego bedziesz miał problem z częsciami, nie mam pojęcia jak jeździ - na oczy nie widziałem nawet tego motocykla. zapewne tak jak wszystkie tego typu - jak na cene, rocznik i stan jeżdzą przyzwoicie, do czasu jak sie zacznie cos sypać - worek bez dna wtedy.

jedyna opcja za 6 tysiecy to cos typu suzuki DRZ 400. nie pchaj sie w syf
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Aniolpanski369 » 6/2/2016, 21:56

Drz za 6000 nie kupię nawet nie ma w tych granicach żadnej na olx :/
Aniolpanski369
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5/10/2014, 12:45
Lokalizacja: Sępopol

Postprzez Aniolpanski369 » 6/2/2016, 22:06

Z tego co widzę trzeba za drz 400 zapłacić 8500zł a to trochę za dużo :/. Poleciłbyś jakiś inny może trochę tańszy sprzęt czy taniej się już nie da?
Aniolpanski369
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5/10/2014, 12:45
Lokalizacja: Sępopol

Postprzez Aniolpanski369 » 6/2/2016, 22:17

Taki berg też zalicza się do takiego syfu?

http://olx.pl/oferta/husaberg-400fe-CID ... fb67bff9ab
Aniolpanski369
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5/10/2014, 12:45
Lokalizacja: Sępopol

Postprzez henio12323 » 7/2/2016, 08:37

edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim..

tak berg to berg pisałem - syf. DRZte wyrwiesz za ta kase, tez padline ale przynajmniej jest szansa że nieduzym nakładem uda sie doprowadzic moto do jazdy. w husabergu juz ciezej. nie oczekuj że kupisz motocykl z dnia na dzien - na dobrą oferte trzeba poczekać jakis czas na pewno. przeglądaj codziennie ogłoszenia - na prawde fajne sztuki nie stoją dłużej niz 2-3 dni, a często po paru godzinach aukcja znika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MoNsTeRULES » 10/2/2016, 21:26

Witam serdecznie :)
Mam pewien problem otóż mam 16 lat 160 cm wzrostu i 52kg wagi. Poszukuje motocyklu typu Cross, do śmigania po lasach, polach, rzadziej po torach i drogach. Z motocyklami miałem nie wielką styczność, gdyż do tej pory jeździłem jedynie 50-tką i quadem 200-tką ale to już inna bajka. Moje pytanie brzmi czy warto zakupić Yamahe yz 85, czy mi się nie rozleci, przeciętne koszty utrzymania i czy warto brać 85 czy od razu 125 :) Budżet to ok 6000 zł.
MoNsTeRULES
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10/2/2016, 21:16
Lokalizacja: Jawor

Postprzez henio12323 » 10/2/2016, 22:23

z tym wzrostem na 125 mozesz miec problem. 85tka bedzie lepsza ale kiepska do latania po lasach i polach, kjest wolna, duzo kosztuje utrzymanie ( ciezko powiedziec ile to zalezy w jakim stanie kupisz, i jak bedziesz jeździł - latanie po lasach na prostych odcinkach to męczarnia dla takiego silniczka) ciezko tez cos lepszego doradzic. mozna pójść np w yamahe DT 50 i jej podobne sprzety z podkręcanym silnikiem 80 ccm i masz niewiele gorsze osiągi, ale utrzymanie znacznie tansze. do nauki tez w sam raz. z kolei jakas 125tka tez moze byc za duza np yamaha dt 125 - chyba ze masz sie jak przysiąsc do jakiejs
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Phoryn » 13/2/2016, 13:56

Witam,
Potrzebuję pomocy. Otóż mam 21 lat, waga prawie 80kg, wzrost 182, miałem hondę CBR 125 Ale od dwóch lat nic nie mam i póki nie zdam prawa jazdy (i kupno jakiegoś wymarzonego customa do podróży) chciałbym kupić sobie enduro to polatania po lasach w moich rejonach. Z tego co się orientuję cross odpada przez to, że silniki szybko się eksploatują a chciałbym mieć motocykl do którego nie będę musiał dużo dokładać. Potrzebuję rady kogoś obeznanego w temacie. Chciałbym motocykl wytrzymały i myślę, że tak w klasie 125-250 (jeśli 250 zbyt dużo proszę naprostować). Doświadczenie w jeździe motocyklami mam (jeździłem również R6 przyjaciela) ale nie chciałbym, żeby moc motocykla była zbyt duża i motocykl był ciężki do opanowania ale oczywiście w drugą stronę też nie chciałbym... No i najważniejsze. Na taki motocykl chciałbym przeznaczyć oczywiście jak najmniej (studia i utrzymanie zmniejsza budżet). Czy znalazłoby się coś w zakresie 4 tys. ?
Pozdrawiam
Phoryn
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 11/8/2014, 22:05

Postprzez henio12323 » 14/2/2016, 16:40

r6 w terenie to nie wiele ma wspólnego, róznie dobrze mogłeś komarkiem jeździc ;D

za ta kase to jedynie co polecam to cos typu 125 w 2T soft enduro. yamaha dt 125, kawasaki kmx 125, aprilia rx 125, ktm lc2 itppp jeszcze pare jest modeli. niektóre moze byc ciezko wyrwac w tej kasie ale wszystkie są w zasięgu jak sie dobrze poszuka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Phoryn » 15/2/2016, 02:26

No tak :) W sumie powinienem napisać, że dużo najeździłem się wsk`ami i troszkę mz`tką. Może za bardzo chciałem profesjonalnie podejść :D
A jak z wytrzymałością motocykla ? Czytałem, że dużo osób pisze że właśnie dt jest idealna na start, a jak Twoim zdaniem ? Co w tej klasie najmniej mnie zakosztuje w eksploatacji ?
Phoryn
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 11/8/2014, 22:05

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości




na górê