Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
http://olx.pl/oferta/suzuki-rm-250-2t-2 ... 4585653ffd
o tej wlasnie rm-ce henio mowilem teraz ja wystawil
o tej wlasnie rm-ce henio mowilem teraz ja wystawil
- grzegorz9202
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 5/4/2015, 06:03
- Lokalizacja: krakow
dawk00 - licznik powiedzmy kosztuje z 500 zł. lampa zaleznie od rocznika od 70 zł za starą plus przewód oprawka itp to kolejne z 70 zł. lub jak nowsza to wydatek wiekszy bo chyba ze 300 zł nowa. ale często tych rzeczy nie ma. liczniki lubią sie sypać. a lampy często są demontowane.
co do tłoka - moze kilka tłoków w tej samej selekcji wyjeździc ale to zalezy jak często sie tłok zmienia, jak ktoś skąpi na remont to z selekcji A moze wskoczyc na selekcje D. jak ktos zmienia zbyt często to moze po 2-3 tłoki ładować w jedną selekcje.
factory edition ma troche pierdół wiecej tuningowych, generalnie fajniejsza sztuka, kute półki oprócz wyglądu jest wszystko sztywniejsze, są 3 sruby w dolnej półce co mniej sciska lagi a mocniej trzyma ( koło mniej sie przekrzywia po upadku ) jakas płyta pod silnik powinna byc, chyba zmieniony kolor ramy. inne poszycie siedzenia agresywniejsze. duzo tez zalezało od rocznika.
czy lepiej dołozyc, generalnie i tak i nie, ale jak potem masz sie zapozyczac i nie miec na remonty, to lepiej kupic starsze moto, i w razie czego mieć na remont. pod względem samej jazdy to te roczniki beda bardzo podobnie ganiały w zasadzie w rekach amatora moze nie byc odczuwalnej róznicy. jeżeli cylinder padnie, to dorzucasz z 2000 zł ( duzo nie duzo ) i masz pewnie za tyle nowy cylinder oryginalny z selekcją A. potem przy odsprzedazy na pewno szybciej sprzedasz moto, niż z wbitą tuleją i szybciej niz z cylindrem po regeneracji. a stary spokojnie jeszcze sprzedasz - są ludzie co skupują żeby przebijać na tuleje i sobie handlują czy tam zakładają. ja swój chyba jeszcze za 2 stówki pogoniłem.
szczerze to w przypadku 2T warto od razu sciągnąc cylinder i zobaczyc co tam sie dzieje, uszczelka pod cylinder kosztuje z 10 zł oryginalna. ale w sumie warto też sciągnąć głowice bo potem mozesz nie dopasowac grubosci uszczelki chyba ze by sie udało zmierzyc, to te oringi tez majątku nie kosztują, jeden z 30 zł drugi tez koło 10. i wtedy wiesz co jak i gdzie.
grzegorz - spoko
co do tłoka - moze kilka tłoków w tej samej selekcji wyjeździc ale to zalezy jak często sie tłok zmienia, jak ktoś skąpi na remont to z selekcji A moze wskoczyc na selekcje D. jak ktos zmienia zbyt często to moze po 2-3 tłoki ładować w jedną selekcje.
factory edition ma troche pierdół wiecej tuningowych, generalnie fajniejsza sztuka, kute półki oprócz wyglądu jest wszystko sztywniejsze, są 3 sruby w dolnej półce co mniej sciska lagi a mocniej trzyma ( koło mniej sie przekrzywia po upadku ) jakas płyta pod silnik powinna byc, chyba zmieniony kolor ramy. inne poszycie siedzenia agresywniejsze. duzo tez zalezało od rocznika.
czy lepiej dołozyc, generalnie i tak i nie, ale jak potem masz sie zapozyczac i nie miec na remonty, to lepiej kupic starsze moto, i w razie czego mieć na remont. pod względem samej jazdy to te roczniki beda bardzo podobnie ganiały w zasadzie w rekach amatora moze nie byc odczuwalnej róznicy. jeżeli cylinder padnie, to dorzucasz z 2000 zł ( duzo nie duzo ) i masz pewnie za tyle nowy cylinder oryginalny z selekcją A. potem przy odsprzedazy na pewno szybciej sprzedasz moto, niż z wbitą tuleją i szybciej niz z cylindrem po regeneracji. a stary spokojnie jeszcze sprzedasz - są ludzie co skupują żeby przebijać na tuleje i sobie handlują czy tam zakładają. ja swój chyba jeszcze za 2 stówki pogoniłem.
szczerze to w przypadku 2T warto od razu sciągnąc cylinder i zobaczyc co tam sie dzieje, uszczelka pod cylinder kosztuje z 10 zł oryginalna. ale w sumie warto też sciągnąć głowice bo potem mozesz nie dopasowac grubosci uszczelki chyba ze by sie udało zmierzyc, to te oringi tez majątku nie kosztują, jeden z 30 zł drugi tez koło 10. i wtedy wiesz co jak i gdzie.
grzegorz - spoko

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dzięki henio. Z pieniądzmi to dam rade, tylko zastanawiam się czy lepiej kupic ten factory 11' który jest na selekcji B, drugi tłok na korbie,więc i to i to do wymiany za 50-60mh, czy ten z 08' i na koniec sezonu zrobić cylek, tłok, korbe, łozysko itp. Cenowo na przestrzeni sezonu wyjdzie to samo (za ile drozej kupie, tyle droższy pewnie remont będzie tańszego), no i to że moto będzie z 2011r, więc młodsze co przy odsprzedaży za pare sezonów raczej pomoże 

- dawko00
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
- Lokalizacja: Żywiec
te 2takty i tak teraz są mocno w cenie, kiedys było na allegro tego pełno... a dzisiaj po kilka sztuk ;D
dokładnie rozumiesz sytuacje i tylko teraz ty musisz pokombinować co wolisz - nowszy ale wywalisz całą kase, czy starsdzy ale zrobisz potem na igłe i dłuzej polata bez wiekszego dokładania.
szkoda że nie rocznik ten 12 jak juz nowa rama weszła
dokładnie rozumiesz sytuacje i tylko teraz ty musisz pokombinować co wolisz - nowszy ale wywalisz całą kase, czy starsdzy ale zrobisz potem na igłe i dłuzej polata bez wiekszego dokładania.
szkoda że nie rocznik ten 12 jak juz nowa rama weszła
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
dzięki, a mógłbyś mi może polecić jakiś sklep internetowy z częściami do enduro? bo np jak szukałem po necie cylindra i zestawu cylindrowego to nowego nigdzie nie znalazłem, a mx24 chyba drogo nie?
Wracając do moto chyba wezmę to droższe, bo jakoś podejrzanie mi wygląda ten ktm z 08', jak byłem u gościa to coś kręcił, ciał się, jak spytałem czemu sprzedaje to nie odpowiedział, a w drodze odwrotnej dostałem sms, że sprzedaje bo kupuje exc 300, no i nie mam gwarancji że ten tłok selekcja C był wymieniany teraz, a nie rok temu i za chwile mogą wyskoczyć inne problemy a w przypadku tego factory 11' gość ma rachunek na części i mechanika z marca tego roku, i z tamtego też coś pisał że ma
Więc poświecę 300km jazdy i podjadę do łodzi.
Jeszcze raz dzięki za pomoc
Wracając do moto chyba wezmę to droższe, bo jakoś podejrzanie mi wygląda ten ktm z 08', jak byłem u gościa to coś kręcił, ciał się, jak spytałem czemu sprzedaje to nie odpowiedział, a w drodze odwrotnej dostałem sms, że sprzedaje bo kupuje exc 300, no i nie mam gwarancji że ten tłok selekcja C był wymieniany teraz, a nie rok temu i za chwile mogą wyskoczyć inne problemy a w przypadku tego factory 11' gość ma rachunek na części i mechanika z marca tego roku, i z tamtego też coś pisał że ma

Jeszcze raz dzięki za pomoc

exc 125 11'
- dawko00
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
- Lokalizacja: Żywiec
24mx drogo i to bardzo, chyba ze są wyprzedaże, jak chcesz ja mam dojscia do wszystkich częsci, biore z zewnętrznych firm ze znizkami. ale jeden sklep to np motocyklelublin.pl
ale częsci eksploatacyjne lepiej kupować oryginalne - czasami są nawet tansze niz zamienniki, a dłuzej polatają. i też mam dostęp praktycznie od reki OEM częsci wiec wal na PW smiało jakby było cos potgrzeba
ale częsci eksploatacyjne lepiej kupować oryginalne - czasami są nawet tansze niz zamienniki, a dłuzej polatają. i też mam dostęp praktycznie od reki OEM częsci wiec wal na PW smiało jakby było cos potgrzeba
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Cześć Wszystkim
Mam okazje kupić taką oto maszynę ( http://olx.pl/oferta/sprzedam-lub-zamie ... 9lQBN.html ) za cenę jaką widać
Co o niej myślicie, warta ceny? Rocznik niby 2000 ale szukałem w necie i z tego co widziałem tutaj jest jakaś "dziwna" kanapa i ten błotnik z tyłu, a może tylko mi się tak wydaje no nwm. Mam nadzieje, że mi poradzicie.


- Sneezy
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 12/4/2015, 19:18
jakiÅ› ulep na pewno 2000 to to nie jest blizej 90 rocznika. na pewno chcesz ise pchac na zabytkowÄ… 250 w 2T ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Pisałem z gościem i jest przekonany że to 2000 rocznik
Czy chce? Hmm.. Chce kupić jakiegoś crossa ale mój budżet jest dość skromny a tutaj wchodziła w grę zamiana za skuter + dopłata.
Myślisz, że ten byłby lepszy ? http://olx.pl/oferta/ktm-sx-125-CID5-ID9BLLT.html

Czy chce? Hmm.. Chce kupić jakiegoś crossa ale mój budżet jest dość skromny a tutaj wchodziła w grę zamiana za skuter + dopłata.
Myślisz, że ten byłby lepszy ? http://olx.pl/oferta/ktm-sx-125-CID5-ID9BLLT.html
- Sneezy
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 12/4/2015, 19:18
w tego SXa tez bym sie nie pchał bo to także zabytek
ta RMka to na pewno nie 2000 rocznik. wpisz sobie w google grafika rm 250 2000 zobacz że sie rózni wszystkim.
jak chcesz sensownie jeździc proponuje 125tke
ta RMka to na pewno nie 2000 rocznik. wpisz sobie w google grafika rm 250 2000 zobacz że sie rózni wszystkim.
jak chcesz sensownie jeździc proponuje 125tke
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
kazda cr rm yz wszystkie dobre. moze KXy jedynie zxabytkowe były kiepskie. od takiego rocznika na jaki cię stać.
do lasu to całkiem kicha kupowac crossówke, jest wolna choc fajnie przyspiesza. ale jak kupisz zabytek to bedziesz z lasu częsciej pchał niz wracał. pomysl na początku jak nie masz kasy o jakies yamaszce DT 125, honda mtx, czy crm. aprilia rx 125, i reszcie tego typu sprzętów. powywalaj elektryke jeżeli nie jest ci potrzebna ( generalne by odciązyc motorek ) i bedzie fajnie jeździł za smieszną kase. remont jak przyjdzie to kilka stówek i silnik igła. w crossówce masz remont co tak na prawde kilkanascie dobrych wyjazdów w las.... a kosztuje wiecej niz w DTtce cyz innym soft enduro. no i nawet na prędkosci przelotowe soft enduro jest szybsze
do lasu to całkiem kicha kupowac crossówke, jest wolna choc fajnie przyspiesza. ale jak kupisz zabytek to bedziesz z lasu częsciej pchał niz wracał. pomysl na początku jak nie masz kasy o jakies yamaszce DT 125, honda mtx, czy crm. aprilia rx 125, i reszcie tego typu sprzętów. powywalaj elektryke jeżeli nie jest ci potrzebna ( generalne by odciązyc motorek ) i bedzie fajnie jeździł za smieszną kase. remont jak przyjdzie to kilka stówek i silnik igła. w crossówce masz remont co tak na prawde kilkanascie dobrych wyjazdów w las.... a kosztuje wiecej niz w DTtce cyz innym soft enduro. no i nawet na prędkosci przelotowe soft enduro jest szybsze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Znalazłem niedaleko mnie taką maszynę ( http://olx.pl/oferta/yamaha-dt80-cylind ... 6G4Td.html ). Cylinder 110ccm więc jak na pierwszą terenówkę nie braknie mocy?
I ogólnie jak się prezentuje? 


- Sneezy
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 12/4/2015, 19:18
niektórym nie brakuje mocy w zwykłej 80tce... moto jak moto, wygląda normalnie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Hej, mam zamiar kupować enduro lub crossa (zależy od ceny). silnik najlepiej 125, ale może być jeszcze 85 (tylko, żeby było czuć jednak tą moc). Budżet na motor i ubrania to 4000zł. Myślę nad KTM SX 125, ale zadbane są drogie, a bardzo zniszczonego nie chcę. Mam 16 lat, 70kg i 187cm. Nie jeździłem dużo (ok 10 godzin na 85 i dobrze mi szło).
- Fiapos
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 20/5/2015, 18:34
- Lokalizacja: Kraków
napisz gdzie chcesz tym jeździc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Powitoł Panowie!
Wybrałem kiepski okres na kupno moto, bo sezon mamy i ofert jest cholernie mało...
Szukam maszynki na początek jeżdżenia w zasadzie, celuję w DT 125, bo sporo dobrego można wyczytać, a dodatkowo ma ona służyć także do dojazdów na studia/do roboty.
Budżet to około 4,5 tysiąca, bo jeszcze trochę sprzętu się szykuje do kupna, a z kasą kruchą. Pytanie co poza Hondą CRM i Huską WRE nadaje się na alternatywę w tej klasie i kasie? Świadomie szukam 2T i proszę o wskazanie jakiegoś kierunku.
Swoją drogą to kwestia sezonu czy ceny fest poszły w górę? Bo z 2 lata temu szło o tysiąc albo i dwa taniej znaleźć coś w całkiem ładnym stanie, a teraz jakoś opornie to idzie.
Z góry dzięki za pomoc!
Wybrałem kiepski okres na kupno moto, bo sezon mamy i ofert jest cholernie mało...
Szukam maszynki na początek jeżdżenia w zasadzie, celuję w DT 125, bo sporo dobrego można wyczytać, a dodatkowo ma ona służyć także do dojazdów na studia/do roboty.
Budżet to około 4,5 tysiąca, bo jeszcze trochę sprzętu się szykuje do kupna, a z kasą kruchą. Pytanie co poza Hondą CRM i Huską WRE nadaje się na alternatywę w tej klasie i kasie? Świadomie szukam 2T i proszę o wskazanie jakiegoś kierunku.
Swoją drogą to kwestia sezonu czy ceny fest poszły w górę? Bo z 2 lata temu szło o tysiąc albo i dwa taniej znaleźć coś w całkiem ładnym stanie, a teraz jakoś opornie to idzie.
Z góry dzięki za pomoc!

- klojtex
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 27/5/2015, 04:09
- Lokalizacja: Gliwice
Fiapos - na pcozątek i do takiego latania i w tej kasie polecam soft enduro 125tke, moto pokroju yamahay dt 125, ktm lc2, aprilia rx, kawka kmx,huska wre.... i cała reszta tego typu motocykli. nie kupuj crossówki, bo za 4000 zł nic ciekawego nie kupisz, a stara padlina w enduro bedzie ci sie non stop sypała.
klojtex - crmki i wre to też spoko sprzęty, obczaj ejszcze ktm lc2, aprilia rx, wszystko w sumie godne polecenia. zalezy tylko jaki egzemplarz sie trafi. ceny poszły w góre bo weszła mozliwosc latania na prawko B, i 80-125 sprzedają sie jak ciepłe bułeczki
klojtex - crmki i wre to też spoko sprzęty, obczaj ejszcze ktm lc2, aprilia rx, wszystko w sumie godne polecenia. zalezy tylko jaki egzemplarz sie trafi. ceny poszły w góre bo weszła mozliwosc latania na prawko B, i 80-125 sprzedają sie jak ciepłe bułeczki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości