Zobacz wątek - Witam... Problem z KTM LC4 540 - PROSZĘ O POMOC
NAS Analytics TAG

Witam... Problem z KTM LC4 540 - PROSZĘ O POMOC

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 28/10/2010, 21:29

co wossnera chyba nie ?

zalezy jak sie lata. nie wiem jak w LC4 twoim ale u mnie niby co 200 mth powinna byc wymiana a ja mysle ze do 400 spoko da sie dobic. tyle ze nicasil moze w dupe dostawac. wiec 300 mth i wymianka powiedzmy mysle ze u ciebie bylo by podobnie. czyli 3-4 lata wiadomo zalezy jak kto smiga
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Dzesiu10 » 28/10/2010, 21:30

o tłok się nie martw prędzej motocykl zmienisz niż tam znów zajrzysz, oczywiscie jak łozyska,korba i inne cześci są ok. Dlaczego nie Wossnera?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez henio12323 » 28/10/2010, 21:36

chyba koledze chodzilo ze jak wossner to sie moze go nie szlifuje...

kazdy tlok sie szlifuje a raczej cylinder pod tlok. to przeciez oczywiste. masz cylinder np o srednicy 10 CM. stary tlok mial powiedzmy 9.8 cm. wiec byl luźny. i to byl powiedzmy oryginalny. teraz kupujesz tlok selekcji B czy tam nastepnej jaka jest i on ma 10.2 cm srednicy i musisz cylinder doszlifowac na np 10.3 cm zeby mial odpowiedni luz. oczywiscie dane tutaj są przykladowe zeby zobrazowac. bo w rzeczywistosci roznice to sa setne mm :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lenar » 28/10/2010, 21:50

spoko rozumiem... teraz tylko kasa... albo aż :)
KTM sx 525 2005 rok :)
Avatar użytkownika
lenar
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 23/10/2010, 20:04
Lokalizacja: węgrów

Postprzez grunder » 28/10/2010, 21:55

Mogę nei zgadnąć, niech żona Twa sprzeda wszystki markowe torebki, buty i będziesz miał na wszystko :D
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez henio12323 » 28/10/2010, 21:55

uwierz mi ze twój wydatek to jest jeszcze nic :D pomysl co by sie stalo gdyby np zawór by ci sie urwal i wpadl do silnika. koszty mogly by byc kilka razy wieksze. 1000 zł na remont to na prawde nie duza kwota. dobry remont za 4T to kilka tys zł. sama wymiana tloczka to jeszcze mały pikus :D i tak w ogole na wszelki wypadek mozesz lancuszek rozrzadu wymienic jezeli nie znasz jego historii :D nie jest drogi a jak masz moto rozebrane to tez latwo go bedzie wymienic i zawsze to jakas tam pewnosc d:
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Landryss25 » 28/10/2010, 22:12

W LC4 tłok starcza na wieczność :D Nie jest to wysilona jednostka i nie ma co czynności serwisowych porównywać z 525.

Na pewno zainwestuj w komplet nowych uszczelek bo na zdjęciach widać silikon a nie jest to najlepsze rozwiązanie.

Zbyt wiele Ci nie pomogłem ale polecam się na przyszłość :D
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez henio12323 » 29/10/2010, 07:19

juz to pisalem nie raz ale przypomne :D kumpel co mial lc4 640 mowil ze jezeli o tlok sie dba i nie jeździ jakos wczynowo to tlok moze starczyc niemalze dożywotnio!
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Dzięki koledzy za wszystkie odpowiedzi.

Postprzez lenar » 29/10/2010, 09:05

Co do żony to nie posiada aż takich drogich torebek :) więc tylko odkładanie tutaj coś może dać.Więc teraz dzwonie do motor techu i dogadam się co i jak, potem wysyłka. Zastanawiam się czy od razu kupić tłok u nich i niech przyślą wszystko razem czy oddzielnie to zrobić. Hmm chyba na wszystko odłożę i dopiero wyślę. Macie racje - 1000 zł to nie majątek ale w wypadku okresu przed zimą to mój interes zbytnio nie przynosi dochodów, i bardziej zależy mi na cieple w domu :) ale myślę że się ułoży :] Przyjemność kosztuję. Hehe
KTM sx 525 2005 rok :)
Avatar użytkownika
lenar
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 23/10/2010, 20:04
Lokalizacja: węgrów

Postprzez grunder » 29/10/2010, 11:38

słuchaj mi zrobili wszystko. Wysłałem cylek ze starym tłokiem. Przysłali mi zrobiony cylinder z dopasowanym nowym tłokiem, do tego uszczelki, olej. Woryna prosi o wysłanie mu paczki oraz listu co ma być zrobione. Czas realizacji to do 5 dni. Wystarczy do niego zadzwonić może coś się zmieniło :D

Tak przyjemność kosztuje :D
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez henio12323 » 29/10/2010, 15:16

lepiej u nich dobrac tłok. bo im wysylasz cylek i w ciagu dnia mierzą i zamawiaja tłok odpowiedni potem szlifuja i wysyłaja. a sam to bys musiał najpierw oddac cylinder do wymiarowania potem sam musial bys zamawiac odpowiedni tłok i na koncu wysłac zeby ci doszlifowali - wiec to jest bez sensu bo masz 2 X wiecej roboty i wiecej kasy stracisz.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Aha spoko rozumiem...

Postprzez lenar » 29/10/2010, 15:19

Grunder a tak z ciekawości ile Ci wszystko wyszło z przesyłkami i nowym tłokiem ? Ludzie jaką piękną pogoda na weekend zapowiadają - nawet 14 stopni... a ja co ? Ale rozbieram dalej. Chce pomalować ramę. Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dziękuję za wszelką pomoc jaką mi do tej pory udzieliliście. :D
KTM sx 525 2005 rok :)
Avatar użytkownika
lenar
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 23/10/2010, 20:04
Lokalizacja: węgrów

Postprzez grunder » 29/10/2010, 17:48

tam cenniki chyba powinny być na www o ile się niemyle, zresztą ci napisałem na pv.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez barek253 » 29/10/2010, 18:42

taj jak henio napisal wysylasz oni se juz sami mierza itp.ty im tylko piszesz co maja zrobic czyli szlif,tlok dobrac itp.

a i mi beda tlok wossnera dawac on chyba najlepszy jest
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez grunder » 30/10/2010, 08:51

barek 253 napisał

a i mi beda tlok wossnera dawac on chyba najlepszy jest


masz 100% racje! I żadne chyba.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Bostorn » 1/11/2010, 20:12

woosner wiseco i jakies tam jeszcze som;d oby nie te qrw.. vertexy... nigdy wiecej tych tłoków
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 2/11/2010, 20:05

haha nie odradzaj bo tobie padło :P akurat znam ludzi co stosuja vertexy tylko i nie zaluja :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grunder » 3/11/2010, 15:02

bo Bostorn nie zna się !!! Przez twoją instalację gazową w KTM tłoki ci padają, ja mam instalke firmy NOS i mi nic nie pada. Było nie robić w stodole po swojemu :D
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Dzesiu10 » 3/11/2010, 19:39

nie tyraj naszego kochanego Bostorna xD
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Bostorn » 3/11/2010, 21:56

o właśnie... chamie tyyyy.. myślisz że jak masz gaza na wtrysku.. i że jesteś taki fajny i zamontowałeś sobie sekwencje... za moich czasów tego jeszcze nie było ;(:(

ale fakt był za ciasny ale i pękł;p
ogólnie ludzie odradzali vertexy i tenn pier.. mechanik co mi spierdolil robote, ale i tak juz nie bd tykal tych tlokow jak narazie ;d bo motoru nie mam

dzesiu :*:* masz u mnie piwo ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê