Witam... Problem z KTM LC4 540 - PROSZĘ O POMOC
Posty: 73
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
co wossnera chyba nie ?
zalezy jak sie lata. nie wiem jak w LC4 twoim ale u mnie niby co 200 mth powinna byc wymiana a ja mysle ze do 400 spoko da sie dobic. tyle ze nicasil moze w dupe dostawac. wiec 300 mth i wymianka powiedzmy mysle ze u ciebie bylo by podobnie. czyli 3-4 lata wiadomo zalezy jak kto smiga
zalezy jak sie lata. nie wiem jak w LC4 twoim ale u mnie niby co 200 mth powinna byc wymiana a ja mysle ze do 400 spoko da sie dobic. tyle ze nicasil moze w dupe dostawac. wiec 300 mth i wymianka powiedzmy mysle ze u ciebie bylo by podobnie. czyli 3-4 lata wiadomo zalezy jak kto smiga
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
chyba koledze chodzilo ze jak wossner to sie moze go nie szlifuje...
kazdy tlok sie szlifuje a raczej cylinder pod tlok. to przeciez oczywiste. masz cylinder np o srednicy 10 CM. stary tlok mial powiedzmy 9.8 cm. wiec byl luźny. i to byl powiedzmy oryginalny. teraz kupujesz tlok selekcji B czy tam nastepnej jaka jest i on ma 10.2 cm srednicy i musisz cylinder doszlifowac na np 10.3 cm zeby mial odpowiedni luz. oczywiscie dane tutaj są przykladowe zeby zobrazowac. bo w rzeczywistosci roznice to sa setne mm
kazdy tlok sie szlifuje a raczej cylinder pod tlok. to przeciez oczywiste. masz cylinder np o srednicy 10 CM. stary tlok mial powiedzmy 9.8 cm. wiec byl luźny. i to byl powiedzmy oryginalny. teraz kupujesz tlok selekcji B czy tam nastepnej jaka jest i on ma 10.2 cm srednicy i musisz cylinder doszlifowac na np 10.3 cm zeby mial odpowiedni luz. oczywiscie dane tutaj są przykladowe zeby zobrazowac. bo w rzeczywistosci roznice to sa setne mm

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
uwierz mi ze twój wydatek to jest jeszcze nic
pomysl co by sie stalo gdyby np zawór by ci sie urwal i wpadl do silnika. koszty mogly by byc kilka razy wieksze. 1000 zł na remont to na prawde nie duza kwota. dobry remont za 4T to kilka tys zł. sama wymiana tloczka to jeszcze mały pikus
i tak w ogole na wszelki wypadek mozesz lancuszek rozrzadu wymienic jezeli nie znasz jego historii
nie jest drogi a jak masz moto rozebrane to tez latwo go bedzie wymienic i zawsze to jakas tam pewnosc d:



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
W LC4 tłok starcza na wieczność
Nie jest to wysilona jednostka i nie ma co czynności serwisowych porównywać z 525.
Na pewno zainwestuj w komplet nowych uszczelek bo na zdjęciach widać silikon a nie jest to najlepsze rozwiązanie.
Zbyt wiele Ci nie pomogłem ale polecam się na przyszłość

Na pewno zainwestuj w komplet nowych uszczelek bo na zdjęciach widać silikon a nie jest to najlepsze rozwiązanie.
Zbyt wiele Ci nie pomogłem ale polecam się na przyszłość

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
juz to pisalem nie raz ale przypomne
kumpel co mial lc4 640 mowil ze jezeli o tlok sie dba i nie jeździ jakos wczynowo to tlok moze starczyc niemalze dożywotnio!

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dzięki koledzy za wszystkie odpowiedzi.
Co do żony to nie posiada aż takich drogich torebek
więc tylko odkładanie tutaj coś może dać.Więc teraz dzwonie do motor techu i dogadam się co i jak, potem wysyłka. Zastanawiam się czy od razu kupić tłok u nich i niech przyślą wszystko razem czy oddzielnie to zrobić. Hmm chyba na wszystko odłożę i dopiero wyślę. Macie racje - 1000 zł to nie majątek ale w wypadku okresu przed zimą to mój interes zbytnio nie przynosi dochodów, i bardziej zależy mi na cieple w domu
ale myślę że się ułoży :] Przyjemność kosztuję. Hehe


KTM sx 525 2005 rok 

-
lenar - Świeżak
- Posty: 83
- Dołączył(a): 23/10/2010, 20:04
- Lokalizacja: węgrów
słuchaj mi zrobili wszystko. Wysłałem cylek ze starym tłokiem. Przysłali mi zrobiony cylinder z dopasowanym nowym tłokiem, do tego uszczelki, olej. Woryna prosi o wysłanie mu paczki oraz listu co ma być zrobione. Czas realizacji to do 5 dni. Wystarczy do niego zadzwonić może coś się zmieniło
Tak przyjemność kosztuje

Tak przyjemność kosztuje

-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
lepiej u nich dobrac tłok. bo im wysylasz cylek i w ciagu dnia mierzą i zamawiaja tłok odpowiedni potem szlifuja i wysyłaja. a sam to bys musiał najpierw oddac cylinder do wymiarowania potem sam musial bys zamawiac odpowiedni tłok i na koncu wysłac zeby ci doszlifowali - wiec to jest bez sensu bo masz 2 X wiecej roboty i wiecej kasy stracisz.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Aha spoko rozumiem...
Grunder a tak z ciekawości ile Ci wszystko wyszło z przesyłkami i nowym tłokiem ? Ludzie jaką piękną pogoda na weekend zapowiadają - nawet 14 stopni... a ja co ? Ale rozbieram dalej. Chce pomalować ramę. Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dziękuję za wszelką pomoc jaką mi do tej pory udzieliliście. 

KTM sx 525 2005 rok 

-
lenar - Świeżak
- Posty: 83
- Dołączył(a): 23/10/2010, 20:04
- Lokalizacja: węgrów
haha nie odradzaj bo tobie padło
akurat znam ludzi co stosuja vertexy tylko i nie zaluja :d

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
o właśnie... chamie tyyyy.. myślisz że jak masz gaza na wtrysku.. i że jesteś taki fajny i zamontowałeś sobie sekwencje... za moich czasów tego jeszcze nie było ;(:(
ale fakt był za ciasny ale i pękł;p
ogólnie ludzie odradzali vertexy i tenn pier.. mechanik co mi spierdolil robote, ale i tak juz nie bd tykal tych tlokow jak narazie ;d bo motoru nie mam
dzesiu :*:* masz u mnie piwo ;d
ale fakt był za ciasny ale i pękł;p
ogólnie ludzie odradzali vertexy i tenn pier.. mechanik co mi spierdolil robote, ale i tak juz nie bd tykal tych tlokow jak narazie ;d bo motoru nie mam
dzesiu :*:* masz u mnie piwo ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 73
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości