Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
WRE to Soft Enduro, a EXC/WR Hard Enduro. Softy to takie moto do latania po laskach itp. Taka spokojna jazda z lekkimi przeszkodami
WRE jest słabsza, bo mniej wyżyłowany silnik. Zawiechę ma Marzocchi, heble Brembo, kierę Renthal(?), ale tak czy siak jest złożony na dobrych częściach, więc ok. No może ma niedużo KM więcej od DT, ale na pewno o wiele lepsze choćby ze względu na wagę. Taka DT 140kg, a to 105 bodajże. Oceniam to moto na najlepszego Softa 2T w klasie 125ccm. Tam to tłok co jakieś 15000km spokojnie (a korba jak z życiem zawsze idzie- co drugi tłok).

http://www.youtube.com/user/PawlakMX | Zapraszam!
-
Ciastuś <3 - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
- Lokalizacja: EPI
Ciastuś <3 odróżniam hard od softa. ale wre jest chyba bliżej exc niż np. dt. I z wagą dt nie przesadzaj bo dt waży gdzieś 110 kg.
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Coś jest bliżej, coś dalej. Mają kompletnie inaczej przystosowane zawieszenie, inną konstrukcję silnika itp itd... Mi się wydaje, że ta DT to waży spokojnie 130-140kg (bak metalowy bodajże?). Mogę się mylić, bo dawno w tym nie siedziałem, trudno 

http://www.youtube.com/user/PawlakMX | Zapraszam!
-
Ciastuś <3 - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
- Lokalizacja: EPI
ciastuś nie wprowadzaj w błąd jak pisałem - nie jesteś pewien, to nie pisz bo kołujesz ludzi
DT i WRE to jedna klasa. WR i EXC to całkiem inna klasa. mimo że moze sie wydawac że WRE ma lepsze częsci, i że jest bardziej sportowa to guzik prawda. silnik ma o charakterystyce silnika z DT, zawieszenie fakt USD ale jest zestrojony pod soft enduro, a nie hard. z kolei huska WR ma wiecej wspólnego z huską CR niz WRE
DT i WRE to jedna klasa. WR i EXC to całkiem inna klasa. mimo że moze sie wydawac że WRE ma lepsze częsci, i że jest bardziej sportowa to guzik prawda. silnik ma o charakterystyce silnika z DT, zawieszenie fakt USD ale jest zestrojony pod soft enduro, a nie hard. z kolei huska WR ma wiecej wspólnego z huską CR niz WRE
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Aha dzięki wam za odp. czyli chyba jednak wre będzie dobre na początek. A cobyście mi powiedzieli o tej wre z linku. trochę "dziwnie" wygląda
. Ale zdaje się że gościu nie zmyśla o jej stanie. W sumie jest niedaleko mnie, jak myślicie warto się nią zainteresować za tą cenę?
PS. Tu link http://allegro.pl/husqvarna-wre-125-dt- ... 87497.html

PS. Tu link http://allegro.pl/husqvarna-wre-125-dt- ... 87497.html
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
jak masz blisko to jedź i oglądaj, co do ceny nie wiem nie siedze, popatrz inne huski bez papierów po ile chodzą. weź kogos kto sie zna jak sam sie nie znasz i dobrze sprawdź sprzet i wtedy mysl
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, co myślicie o tym żeby Yamahę WR450 użytkować jako motocykl do codziennej eksploatacji, mam tu na myśli dojazdy zapewne już do pracy
Jak przy takim użytkowaniu wyglądałyby koszta eksploatacji? miesięcznie byłoby to ok. 1000km a to chyba trochę dużo jak na enduro, oczywiście wszystko zależałoby od pogody ;]
A jeśli zrezygnować by z dojazdów do pracy i jeździć parę razy w tygodniu po lasach( w weekendy trochę więcej ;p ), ew. czasami wyskoczyć na tor, pojeździć po zlotach jak wówczas wyglądałyby roczne koszta ?
I czy prawdą jest że WR'ka jest tańsza w użytkowaniu nuż KTM ?
Na pewno było sporo podobnych pytań, ale ciężko coś znaleźć ;p

Jak przy takim użytkowaniu wyglądałyby koszta eksploatacji? miesięcznie byłoby to ok. 1000km a to chyba trochę dużo jak na enduro, oczywiście wszystko zależałoby od pogody ;]
A jeśli zrezygnować by z dojazdów do pracy i jeździć parę razy w tygodniu po lasach( w weekendy trochę więcej ;p ), ew. czasami wyskoczyć na tor, pojeździć po zlotach jak wówczas wyglądałyby roczne koszta ?

I czy prawdą jest że WR'ka jest tańsza w użytkowaniu nuż KTM ?
Na pewno było sporo podobnych pytań, ale ciężko coś znaleźć ;p
-
Screamer - Świeżak
- Posty: 175
- Dołączył(a): 26/8/2010, 18:05
Koszty utrzymania we są zbliżone do ktma(wysokie) jeśli zależy ci na kosztach zobacz Suzuki dr(z)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
akurat w porównaniu WR 450 i np EXC 525 to ktm moze wyjsc taniej
średnio 1 mth to 40 km tak więc wychodzi zakładając że tłok sie remontuje co 200 mth, mozesz przejechać jakies 8000 km. wiec co roku musiał bys remontować moto
do codziennej jazdy na prawde duzo kosztuje. sam uzywałem do tego KTMa, nie mam daleko na uczelnie z 4 km. i koszta były spore, i paliwo, i olej do silnika ( musiałem często zmieniac bo motogodziny nabijaly sie praktycznie same ;D ) koszta były spore. ja na swojego EXC wywaliłem juz z 10 tysi. troche to było doprowadzenie do nalezytego stanu ( np łozyska wahacza, które jeszcze pociągną sporo i duzo takich drobnostek ale sie nazbierało ) teraz za duzo nie śmigam, i praktycznie nie wydaje nic na utrzymanie ;P dlatego na nowy sezon odpuszczam katowanie KTMa po asfalcie na codzien, tylko kupuje drugie moto, żeby własnie nie męczyć siebie i sprzetu. bo pyrkać tak mocnym sprzetem to aż grzech ;D
także i tobie radze jak już to kupic cos bardziej softowego, jak kolega DRZ 400, dać bigbore i na prawde fajnie mozna sie przemieszczać po mieście, i sporo taniej, albo jakies supermoto, ew mieć 2 moto ;P jakies enduro w teren/ew crossa jak na tor. a do miasta np suzuki DR 350 na supermoto, tanio jak barszcz i efektownie.
lub cos troche mniej w ostry teren, ale wciąż z duzymi mozliwosciami - ktm LC4 640. tym to mozna i w trasy lecieć, a następnego dnia posmigac po torze ;P też eksploatacja duzo taniej wyjdzie niz EXC

średnio 1 mth to 40 km tak więc wychodzi zakładając że tłok sie remontuje co 200 mth, mozesz przejechać jakies 8000 km. wiec co roku musiał bys remontować moto

także i tobie radze jak już to kupic cos bardziej softowego, jak kolega DRZ 400, dać bigbore i na prawde fajnie mozna sie przemieszczać po mieście, i sporo taniej, albo jakies supermoto, ew mieć 2 moto ;P jakies enduro w teren/ew crossa jak na tor. a do miasta np suzuki DR 350 na supermoto, tanio jak barszcz i efektownie.
lub cos troche mniej w ostry teren, ale wciąż z duzymi mozliwosciami - ktm LC4 640. tym to mozna i w trasy lecieć, a następnego dnia posmigac po torze ;P też eksploatacja duzo taniej wyjdzie niz EXC
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tą codzienną jazdę z punktu A do B, jeśli to nie za mądry pomysł to można wyeliminować
Suzuki DR znowuż jest trochę cięższy i pewnie w trudniejszym terenie poległby, gdy inni na katach,yamahach itd. pojadą dalej, a z drugiej strony podczas solo jazdy mogę mieć problemy z wypchnięciem go z błota, a całkiem niedawno miałem okazję męczyć się z enduro o podobnej wadze, a mniejszej pojemności i nie była to ogromna przyjemność, ale to może i uroki offroadu
Więc, gdyby pominąć codzienne dojazdy, jaki mniej więcej byłby koszt rocznego serwisowania i np. gdyby przyszedł czas jakiegoś remontu ? (tłok, rozrząd itp. )
I powiedzcie mi co się wymienia najczęściej podczas większego przeglądu

Suzuki DR znowuż jest trochę cięższy i pewnie w trudniejszym terenie poległby, gdy inni na katach,yamahach itd. pojadą dalej, a z drugiej strony podczas solo jazdy mogę mieć problemy z wypchnięciem go z błota, a całkiem niedawno miałem okazję męczyć się z enduro o podobnej wadze, a mniejszej pojemności i nie była to ogromna przyjemność, ale to może i uroki offroadu

Więc, gdyby pominąć codzienne dojazdy, jaki mniej więcej byłby koszt rocznego serwisowania i np. gdyby przyszedł czas jakiegoś remontu ? (tłok, rozrząd itp. )

I powiedzcie mi co się wymienia najczęściej podczas większego przeglądu

-
Screamer - Świeżak
- Posty: 175
- Dołączył(a): 26/8/2010, 18:05
to zalezy w jakim stanie sprzet, jak uzytkowany itp itd. trudno mówic o kosztach bo rozbierzność jest na prawde ogromna. niektórzy smigaja po 1-2 sezony bez wsadzania dosłownie złotówki w częsci. ( nie licze oleju itp ) a niektórzy co chwile maja jakies drobne usterki. i tutaj 50 zł tam 100 zł i wychodzi kilka tysiecy co rok. co 8 tys km musisz zmienic tłok, a taki kosztuje 500-1000 zł. 500 kosztuje tani zamiennik nie jest dobry na dłuzsza mete, ale mozna częsniej wymieniac. 1000 zł oryginał - najlepsze co mozesz wsadzic do takiego 4T. co sezon - dwa sezony łancuszek licze z 200 zł. zawory tu juz róznie, one szybko nie padają w takich maszynach, ale jak przyjdzie wymienic to juz masz dodatkowe 1000 zł o ile głowica jest cała ( z 1500 zł jezeli mowa o yamaszce i 5 tytanowych zaworach ;D ) korba idzie co 2 tłoki. chyba ze na prawde spokojnie i długo smigasz to co tłok warto zmienic ( zeby potem nie zmienaic w połowie dobrego tłoka ) korba tez 600-1200 zł. ja zaryzykowałem i wsadziłem proxa sezon wytrzymała bezproblemowo
wiec jak widzisz koszta są jakie są. mozna sobie średnio policzyc ile sie smiga, co ile sie zmienia tłok, a wiec co ile korbe. co do zaworów to juz sytuacja troche trudniejsza do policzenia, bo zalezy tez jakie luzy sie trzymaja, stan samej głowicy i jeszcze kilka czynników. oczywiscie do kazdego rozbierania silnika dolicz sobie koszt uszczelek - prawie 500 zł jezeli mowa o zamiennikach dobrej jakosci, nie ma co zakładac nawet chinszczyzny za 100-200 zł. łozyska silnikowe też ponad 500 zł wyjdą i zmienia sie je razem z korbą.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Gdyby nie te zawory, to nie byłoby tak źle, przynajmniej tak mi się wydaje :p
Zrobiłem sobie takie małe zestawienie, całego może nie będę podawał, bo trochę miejsca zajmie, ale tak w skrócie.
Zestawiłem części, które znalazłem na scigacz.pl w porównaniu dwóch KTM EXC 450 i 250 oraz tym co napisał Henio(serwis po 100mth), od razu napiszę że ceny niektórych części nie są z katalogu KTM, ale zamienniki lepszej jakości. Zestawiłem ze sobą: zawór ssący, zawór wydechowy,sprężyny zaworowe, łańcuszek rozrządu, korbowód, sprzęgło i tłok i wyszło mi tak, Yamaha WR450- ok. 3210zł
KTM EXC450- ok. 2400zł
Gdyby nie te tytanowe zawory w WR, wygrałaby o kilka złotych, ale niestety zawory ją pogrążyły :p
Stalowe zawory które sprzedaje kilka firm chyba nie sprawdzą się w tym motocyklu ?
I powiedz mi jeszcze Heniu, jak jest z kosztami innych części eksploatacyjnych w KTM'ach ? czy są w miare przyzwoite ?
Zrobiłem sobie takie małe zestawienie, całego może nie będę podawał, bo trochę miejsca zajmie, ale tak w skrócie.
Zestawiłem części, które znalazłem na scigacz.pl w porównaniu dwóch KTM EXC 450 i 250 oraz tym co napisał Henio(serwis po 100mth), od razu napiszę że ceny niektórych części nie są z katalogu KTM, ale zamienniki lepszej jakości. Zestawiłem ze sobą: zawór ssący, zawór wydechowy,sprężyny zaworowe, łańcuszek rozrządu, korbowód, sprzęgło i tłok i wyszło mi tak, Yamaha WR450- ok. 3210zł
KTM EXC450- ok. 2400zł
Gdyby nie te tytanowe zawory w WR, wygrałaby o kilka złotych, ale niestety zawory ją pogrążyły :p
Stalowe zawory które sprzedaje kilka firm chyba nie sprawdzą się w tym motocyklu ?
I powiedz mi jeszcze Heniu, jak jest z kosztami innych części eksploatacyjnych w KTM'ach ? czy są w miare przyzwoite ?

-
Screamer - Świeżak
- Posty: 175
- Dołączył(a): 26/8/2010, 18:05
no niestety stalówki nie dają rady. niektórzy montują ale to jest tylko pozorna oszczędność.
co do częsci powiem tak - miałem rózne moto, honde, suzuki - wszystko jedno i to samo... tak cyz siak musze zapłacić. w jednym moto jest tanszy tłok, w innym droższa korba. są to róznice nie tak bardzo znaczące przy ogóle wydatków. ja tam na ceny częsci do KTMa nie do konca narzekam. fakt sa "perełki" które są kosmicznie drogie - sam wkład sprzęgiełka rozrusznika 400 zł,( jestem ciekaw ile za to krzyczy yamaha ) pompa i wysprzęglik sprzęgła z 1000 zł. albo np rolka dzwigienek zaworowych ( małe łozysko moze 1 cm średnicy i kilka wałeczków ) 100 zł /sztuka a idą dwa ( mówie o moim 525 ) ceny spore. ale yamaha własnie wyskakuje z piątym zaworem, tez ma na pewno takie rozwiązania które są kosztowne.
bo KTM to że ma pompe sprzegła ma ten plus ze jest sprzegło lepiej dozowalne, no i w miare nowej maszynie nie ma mowy o wymianie, dopiero po kilku sezonach ostrych czasem cos sie zaczyna dziać. a ta rolka na dzwigienkie zaworową, tez ma prawo sie wyrobic po tylu sezonach.
tak ogólnie zeby dobrze dbać o sprzet to częsci eksploatacyjne to jedna kwestia, kolega ma exc 520, i sprzet leciwy, ale kolega utrzymuje go w niemalze fabrycznym stanie technicznym - da się to zrobić, ale on wywala na prawde sporą kase, teraz robi prawie całą góre, remont skrzyni biegów - wymiana kilka trybów ( 1500 zł ! ) itp itd, i tak koszta rosną jak sie chce też dobrze utrzymać sprzęt. czy to ktm czy yamaha, czy cokolwiek innego jeżeli mowa o wyczynówkach
co do częsci powiem tak - miałem rózne moto, honde, suzuki - wszystko jedno i to samo... tak cyz siak musze zapłacić. w jednym moto jest tanszy tłok, w innym droższa korba. są to róznice nie tak bardzo znaczące przy ogóle wydatków. ja tam na ceny częsci do KTMa nie do konca narzekam. fakt sa "perełki" które są kosmicznie drogie - sam wkład sprzęgiełka rozrusznika 400 zł,( jestem ciekaw ile za to krzyczy yamaha ) pompa i wysprzęglik sprzęgła z 1000 zł. albo np rolka dzwigienek zaworowych ( małe łozysko moze 1 cm średnicy i kilka wałeczków ) 100 zł /sztuka a idą dwa ( mówie o moim 525 ) ceny spore. ale yamaha własnie wyskakuje z piątym zaworem, tez ma na pewno takie rozwiązania które są kosztowne.
bo KTM to że ma pompe sprzegła ma ten plus ze jest sprzegło lepiej dozowalne, no i w miare nowej maszynie nie ma mowy o wymianie, dopiero po kilku sezonach ostrych czasem cos sie zaczyna dziać. a ta rolka na dzwigienkie zaworową, tez ma prawo sie wyrobic po tylu sezonach.
tak ogólnie zeby dobrze dbać o sprzet to częsci eksploatacyjne to jedna kwestia, kolega ma exc 520, i sprzet leciwy, ale kolega utrzymuje go w niemalze fabrycznym stanie technicznym - da się to zrobić, ale on wywala na prawde sporą kase, teraz robi prawie całą góre, remont skrzyni biegów - wymiana kilka trybów ( 1500 zł ! ) itp itd, i tak koszta rosną jak sie chce też dobrze utrzymać sprzęt. czy to ktm czy yamaha, czy cokolwiek innego jeżeli mowa o wyczynówkach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, co wybrać. Ma to być motor na drogę (trasa do 200km) i w teren (lasy,pola,żwirownie,skoki), czyli SMka + koła enduro, bądź enduro z kołami SM na zmianę, 2 osobowy. Od razu mówię, że nie chodzi mi tutaj o XT660SM, bo to kloc.. Rozglądam się za: husqvarna te/sm610, drz400 e/s, fmx 650, lc4, ewentualnie jakiś exc, ale nie mam pojęcia jaka pojemność. Motor musi sobie radzić w terenie, mieć odpowiedni stosunek mocy do masy, aby mógł spokojnie podnieść koło.
Jakie są plusy i minusy wymienionych przeze mnie motocykli? jak z częściami? eksploatacją? remontami? przesiadka z dt125r
http://moto.allegro.pl/husqvarna-te-oka ... 45329.html - tylko nie wiadomo co mu dolega..
http://moto.allegro.pl/husqvarna-sm610s ... 68160.html 100km ode mnie tylko przebieg podejrzany i wymiana łańcuszka.
http://moto.allegro.pl/husqvarna-te-610 ... 35754.html
Jakie są plusy i minusy wymienionych przeze mnie motocykli? jak z częściami? eksploatacją? remontami? przesiadka z dt125r
http://moto.allegro.pl/husqvarna-te-oka ... 45329.html - tylko nie wiadomo co mu dolega..
http://moto.allegro.pl/husqvarna-sm610s ... 68160.html 100km ode mnie tylko przebieg podejrzany i wymiana łańcuszka.
http://moto.allegro.pl/husqvarna-te-610 ... 35754.html
- backerr
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 10/1/2013, 15:43
- Lokalizacja: Złocieniec
Największym minusem będzie problem z niektórymi częściami. Lepiej przeglądnąć firmy honda, yamaha, suzuki, kawa, ktm.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
za tą cene nie kupisz fajnego sprzętuy... na pewno nie patrz na huski bo to stare trupy są.. huski są fajne ale 2005 i wyżej. te zabytki średnio sie nadają. musisz sie zdecydowac co bardziej chcesz, trasy czy teren. taki EXC np nie nadaje sie w trasy kompletnie, nawet z kołami supermoto. ja jechałem jakies 100 km i to była męczarnia, dla mnie i dla motocykla.
duzo lepiej sprawdziła by sie DRZeta 400 fajne moto, po DT bedzie zdecydowanie lepiej smigał, ale nie licz na jakieś skoki jak na torach motocrossowych bo sprzet nie słuzy do tego... troche wiekszy ktm lc4 też jest fajny ma stosunkowo nieco lepsza zawiehe niż DRZ, moze byc czasami zbyt ocięzały. na gume pójdzie ale z 2jki juz trzeba sie starac. za to na trasie sobie poradzi najlepiej
ogólnie to troche szukasz motocykla który nie istnieje i to jesczee za grosze
duzo lepiej sprawdziła by sie DRZeta 400 fajne moto, po DT bedzie zdecydowanie lepiej smigał, ale nie licz na jakieś skoki jak na torach motocrossowych bo sprzet nie słuzy do tego... troche wiekszy ktm lc4 też jest fajny ma stosunkowo nieco lepsza zawiehe niż DRZ, moze byc czasami zbyt ocięzały. na gume pójdzie ale z 2jki juz trzeba sie starac. za to na trasie sobie poradzi najlepiej
ogólnie to troche szukasz motocykla który nie istnieje i to jesczee za grosze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nie siedze w modelach, wiem że huska starsza była totalnym niewypałem w tych modelach, sypała sie, nie wytrzymała próby czasu po prostu. nie kupisz zadbanego modelu, a moto w srednim stanie bedzie wymagał częstego serwisowania. zwłaszcza jak chcesz katować moto na asfalcie. gdzie przebiegi na prawde szybko leca, i czasy miedzy przeglądowe beda szybko mijały. totez moto bedzie drogie w eksploatacji.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wiem, że pewnie teraz odpowiednio skomentujecie to co napisze.
Nie wiem czemu wszyscy, piszecie że stare husqi się psują, nie mają pompy oleju, itp. itd. swego czasu bardzo interesowałem husqami, i dowiedziałem się że jak się dba to one mogą jeździc wieki. A te wszystkie które podał w linkach backerr, to modele po 2000r a jak wszyscy wiemy w 1999 dodano pompę olejową, a w 2000r. było milenium husqvarny a co za tym idzie znacznie poprawiła się ich jakosc. No i jeszcze to że do husqvarn są drogie częsci, a eksploatacyjne są dostępne od ręki, te nie typowe są w serwisie albo u zycha, i nie są drogie. I jeszcze jedno te z linków mają pokręcone roczniki, ale są po 99.r i mają pompy oleju i filtry. Może KTM czy yamaha lub inne japońce są lepsze, ale huski też nie są złe. Tyle ode mnie a backerr zrobi co będzie chciał.
PS. I są to wersje E jest między nimi taka różnica jak między wr a wre.
Nie wiem czemu wszyscy, piszecie że stare husqi się psują, nie mają pompy oleju, itp. itd. swego czasu bardzo interesowałem husqami, i dowiedziałem się że jak się dba to one mogą jeździc wieki. A te wszystkie które podał w linkach backerr, to modele po 2000r a jak wszyscy wiemy w 1999 dodano pompę olejową, a w 2000r. było milenium husqvarny a co za tym idzie znacznie poprawiła się ich jakosc. No i jeszcze to że do husqvarn są drogie częsci, a eksploatacyjne są dostępne od ręki, te nie typowe są w serwisie albo u zycha, i nie są drogie. I jeszcze jedno te z linków mają pokręcone roczniki, ale są po 99.r i mają pompy oleju i filtry. Może KTM czy yamaha lub inne japońce są lepsze, ale huski też nie są złe. Tyle ode mnie a backerr zrobi co będzie chciał.

PS. I są to wersje E jest między nimi taka różnica jak między wr a wre.
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości