Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez motoktos » 2/6/2007, 17:02

na temat tloka napisze tak mialem zamiennik i byl kiepski..nawet bardzo kiepski... a ze wolalem miec sprawdzony sprzet to wydalem troche na czesci, moze sa tansze nie kwestionuje tego ale wtedy taniej nie znalazlem:)opisalem dokladnie ile mnie to kosztowalo i wiem zeby jezdzic niestety trzeba placic:( pozdr.
ps. nie napisalem ze sam tlok kosztowal 600zl, tylko ze ok 400zl ale podliczajac szlif itp rzeczy to do zrobienia tej wymiany potrzebowalem ok 600zl:)


Co do odblokowania to trzeba przestawic system YPVS- sciagasz wydech, odkrecasz pokrywke systemu, w srodku sa linki trzeba je wypiac, nastepnie odkrecasz plastikowa czesc do ktorej przymocowane sa linki, obracasz walek o 180 st. tak zeby byl pelny przeswit przy wylocie w cylindrze, zakladasz linki i musisz wyregulowac (linki)wszystko tak zeby przy odkrecaniu gazu zawor otwieral sie do konca. Druga rzecz jak juz masz sciagniete kolanko wydechu napewno masz wbita tuleje musisz ja usunac. system regulowalem na "oko" dopoki nie bylo dobrze:) nie potrafie podac dokladnego opisu jak wszystko ma tam byc ale mysle ze jakos powinienes dac rade:) dodatkowo mozna zmienic dysze w gazniku,

po takich zabiegach moj motor wkrecal sie na biegu do 12tys obr w mgnieniu oka, tylko na 6 biegu 11,5.

Musisz jeszcze poszukac w necie ja znalazlem na jakiejs niemieckiej stronie opis tego ze zdjeciami, nie pamietam adresu tamtej ale pomocna moze tez byc ta stronka http://www.dt125.de/
Ostatnio edytowano 3/6/2007, 10:08 przez motoktos, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›


Postprzez Szafa » 2/6/2007, 17:29

Nooo nareszcie. Wielkie thx :wink: Będę robił. Tą niemecką stronke też odwiedziłem ale nie znam niemieckiego :?
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Avatar użytkownika
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1682
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn


Postprzez motoktos » 2/6/2007, 17:31

ja tez nie ale idzie sie domyslic:) na tej stronce raczej slabo jest to napisane ale powinno Ci pomoc, ja znalazlem opis na jakims forum... owocnego szukania i napisz czy to co napisalem podzialalo na Twoj sprzet
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›

Postprzez x_miki_x » 2/6/2007, 19:00

a ile pali dt 125?? w miescie i w lesie ;p
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
x_miki_x
Świeżak
 
Posty: 448
Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
Lokalizacja: z nienacka

Postprzez Szafa » 2/6/2007, 19:31

W mieście z 6l... po lesie to zalezy od jazdy... nawet z 10 może spalic :wink:
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Avatar użytkownika
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1682
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez motoktos » 2/6/2007, 20:03

najmniej mi spaliła 4,5l a najwiecej 10l wszystko zależy od stylu jazdy.
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›

Postprzez x_miki_x » 2/6/2007, 20:59

ojojoj zresztą jak każde 125 w 2t ;p
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
x_miki_x
Świeżak
 
Posty: 448
Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
Lokalizacja: z nienacka

Postprzez Manhatan » 2/6/2007, 22:07

Piszcie normalnie, że chodzi wam o zawór wydechowy, bo potem będą leciały następne posty, co to jest to YPVS, bo taka nazwa obowiązuje tylko Yamahy :wink:

W NSR dużo ludzi blokowało całkowicie zawory wydechowe, ale przez to spadała moc przy niższych partiach obrotów.

Z tym ustawianiem też nie jest taka prosta sprawa. Jeżeli nie ustawisz tego dokładnie możesz nawet stracić, którąś z partii obrotów. Poporstu moto zdecydowanie lepiej będzie chodziło na wyższych obrotach, a znowu gorzej na niższych. Spróbuj jeszcze raz w Yamasze i powiedz im co jest grane, że chcesz, aby Ci ustawili jak najlepiej ten zawór.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez motoktos » 3/6/2007, 10:18

OK to teraz juz konkretnie bedziemy nazywac rzeczy po imieniu:) zanim moje moto zaczelo jechac bardzo wiele razy przestawialem ten zawor - spedzilem chyba z pol dnia zeby wszystko bylo dobrze, czasami zdarzalo sie tak ze rzeczywiscie do 7tys. obr w ogole nie bylo jazdy a pozniej rece chcialo wyrwac...pozniej bylo na odwrot prawie jak w 4t ze ciagnal na kazdych obrotach:)do 7tys. Ale ostatecznie metoda prob i bledow doszedlem do takich ustawien ze moja dt'ka byla dynamiczna w kazdym zakresie obrotow, a po przekroczeniu 7-7,5tys. to juz byla inna bajka(jak uda Wam sie to wszystko ustawic tak jak trzeba to bedziecie wiedziec o co chodzi:) ) Ale wracajac do tematu na poczatek najwazniejsze jest obrocic ten walek ktory jest przy wylocie o 180st zeby byl pelen przeswit a pozniej regulowac, jezdzic, sprawdzac do poki nie bedzie dobrze.
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›

Postprzez motoktos » 3/6/2007, 10:22

x_miki_x napisał(a):ojojoj zresztą jak każde 125 w 2t ;p
po co sie pytasz o takie pierdoly skoro jest to dla Ciebie oczywiste??i nie udolnie probujesz ironizowac wypowiedzi:P
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›

Postprzez Szafa » 3/6/2007, 10:27

Jak usunąłeś zwężkę w kolanku ??
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Avatar użytkownika
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1682
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez motoktos » 3/6/2007, 10:36

Moj kolega- mechanik to zrobił, wkrecił kolanko w imadło i przy pomocy młotka porządnego ostrego śrubokręta wyłamywał po kawałku i wyszarpywał żabką. Jak będziesz robił w taki sposób to musisz w dobrym miejscu złapać kolanko żeby sie nie uszkodziło od uderzeń. 8)
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›

Postprzez Beavis » 3/6/2007, 20:02

Proszę o nie wznawianie tematów o "detetkach" sprzed paru miesięcy. Zwłaszcza tyczy się to kolegi powyżej.
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: SÅ‚oneczne Aspen

Postprzez motoktos » 3/6/2007, 22:02

Dobrze już zaprzestaje, pozdr
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›

Postprzez Alexa » 5/6/2007, 11:29

Witam panowie;) Mam pytanie. To prawda,ze do DT (97rok) nie powinno sie lac wysokooktanowej benzyny? Np 98v-power? I co moze byc przyczyna mulenia sie motocykla? ciezko rozbujac czasem nawet do 40:/
Alexa
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5/6/2007, 11:24
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Beavis » 5/6/2007, 11:56

Motocykl się muli bo 1) jest nadal zablokowany, 2) wystąpiło jakieś uszkodzenie. Z tymi paliwami jest różnie, ale to fakt, że niektóre starsze sprzęty nie chcą śmigać na wysokooktanowej benzynie.
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: SÅ‚oneczne Aspen

Postprzez daniel8634 » 5/6/2007, 12:01

do mojej dt jak nalalem 98 to szla duzo gorzej niz na 95 a to jest motor z 2005r
DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
daniel8634
Świeżak
 
Posty: 338
Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
Lokalizacja: kielce

Postprzez Alexa » 5/6/2007, 12:20

Nadal zablokowany?Tzn? Wlalam 98 i po przejechaniu krotkiego odcinka zgasla i do tej pory odpalic nie chce...
Alexa
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5/6/2007, 11:24
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Beavis » 5/6/2007, 15:16

A może to poprostu trefne paliwo? Najlepiej zlać to paliwo, nalać nowego i wcześniej oczwiście oczyścić gaźnik.
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: SÅ‚oneczne Aspen

Postprzez motoktos » 5/6/2007, 17:07

dziwne to jest co piszecie...ja nigdy nie mialem zadnych problemow z paliwem, jak nalalem jakiegos 95 to jezdzila normalnie a na bardziej kalorycznych lepiej.
Polecam tankować tylko na jednej(sprawdzonej) stacji wtedy nie bedzie problemów z paliwem,pozdr.
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê