Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez panek007 » 19/6/2007, 06:52

czy mogl by mi ktos kto ma td 80 napisac czy jest warta wywalenia 2,5 kawalka na nia.... czytalem ze ona idzie tylko 80km/h czy na prawde wiecej z niej sie nie da wydusic?? prosze o pomoc bo mam chec na taka :) moj sasiad sprowadza z niemiec auta i motory i synowi dal dt 50 nawet mi sie podoba tylko troche za slaba. moze wiecie jak zdjac blokady z niej bo idzie tylko 50 km/h :(
panek007
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19/6/2007, 06:34
Lokalizacja: Hrubieszów


Postprzez panek007 » 19/6/2007, 06:58

jak ktos chce to moj sasiad przywozi po 2500 dt 80/50.
panek007
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19/6/2007, 06:34
Lokalizacja: Hrubieszów


Postprzez Michalos » 20/6/2007, 09:05

Ile Jedzie Dt 80 ????:PP
Michalos
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/6/2007, 19:12

Postprzez panzernacker » 20/6/2007, 11:32

80-100km/h zależy od roku produkcji i tego, co masz w silniku
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez wiklad » 20/6/2007, 15:41

Mam Yamaszkę DT 80 z 94 roku, przebieg 32000, ma wstawiony cylinder POLINI 110cc, gaźnik MIKUNI, i ma odblokowany układ wydechowy. Zblokowane jeszcze jest CDI. Problem w tym, że ma strasznie krótkie biegi i jedzie tylko 80km/h (przy 8000RPM). Coś chyba jest z nią nie tak, bo przynajmniej 100 powinna lecieć na tych obrotach (może się mylę). Co o tym sądzicie??
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez panzernacker » 20/6/2007, 16:41

Ja miałem DT z 86' 80ccm, bez żadnego tuningu, cylinder orginał, wydech i inne pierdoły tak samo. Jechałem nią 86km/h(z mojego zegara) a za mną jechał kumpel z tą samą prędkością i z elektronicznym prędkościomierzem i mówił że było 103km/h najwięcej.
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez panek007 » 20/6/2007, 16:56

mojego kolegi do 115 km/h smigala
panek007
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19/6/2007, 06:34
Lokalizacja: Hrubieszów

Postprzez wiklad » 20/6/2007, 17:39

a jak biegi powinny w dt chodzić?? Ja jak szybko chcę ruszyć ze skrzyżowania to muszę na dystansie 10 metrów do 3 biegu zmieniać:/ Czasami między 5 a 6 biegiem po puszczeniu sprzęgła wkręca się nagle do 9000RPM a motor nie przyśpiesza (tak jakby jeszcze sprzęgło było wciśnięte, po ponownym wciśnięciu sprzęgła leci już normalnie). Może to wszystko to wina zjechanej tarczy od sprzęgła??
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez Pisiu » 20/6/2007, 18:38

Bardzo możliwe że już sprzęgło do wymiany,miałem tak samo w DT 80,ale sprzedałem więc niech sie ktoś inny martwi hehe:) Ale też chwila i zaraz miał 3,cały czas było czuć,że sprzegło jest jeszcze jakby wciśnięte:)
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez panek007 » 20/6/2007, 18:39

na 90% to jest wlasnie tarcz. najlepiej kup sobie nowa bo tego mozesz tak dobrze nie naprawic. i nowa dluzej wytrzyma. a to ze ona ma tak krotkie biegi to jest duza wada. ale jak jezdzisz w terenie to duza zaleta
panek007
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19/6/2007, 06:34
Lokalizacja: Hrubieszów

Postprzez Manhatan » 20/6/2007, 19:15

Tarcze się ślizgają i stąd ten problem. Najbardziej powinieneś to czuć właśnie podczas ruszania, ponieważ sprzęgło musi się dużo bardziej wysilić niż podczas zmieniania biegów. Tarcze do wymieny i ewentualnie sprężyny dla pewności.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Michalos » 20/6/2007, 20:35

Co Zrobic Zeby Yamaha Dt jak np ma V-Max 70 zeby jechała 90 >;pp i wcionz na motorower ;p
Nie dlugo Yamaha DT 80/50 :))))))

PozdRo!!!
Michalos
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/6/2007, 19:12

Postprzez wiklad » 20/6/2007, 21:07

Dzięki za pomoc:D za tydzień skocze do serwisu i zmienię na nowe sprzęgło:D. Ile taka wymiana mniej więcej kosztuje?? (sprzęgło i sprężyny)
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez panek007 » 21/6/2007, 14:45

chce ktos kupic yamahe DT 50R?? super wyglad
panek007
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19/6/2007, 06:34
Lokalizacja: Hrubieszów

Postprzez Pisiu » 21/6/2007, 17:07

wiklad napisał(a):Dzięki za pomoc:D za tydzień skocze do serwisu i zmienię na nowe sprzęgło:D. Ile taka wymiana mniej więcej kosztuje?? (sprzęgło i sprężyny)


www.larsson.pl wejdz,sprawdz,poszukaj.Wybierasz model jaki cie interesuje i masz wszystko :)
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez Matyj713 » 23/6/2007, 18:19

mam pytanie - czym rozni sie wersja lc2 od r ? i wlasciwie to ktora jest ktora bo na allegro nie pisza czy to lc2 czy nie:/ chodzi mi tu o 125. jedne maja wyglad taki jak ta 80 na zdjeciu w pierwszym poscie a inne maja troche plastiku , inne siedzenie i takie tam... wiec nie wiem juz co jest co.
Matyj713
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 1/5/2007, 19:15

Postprzez panek007 » 23/6/2007, 20:38

yamaha DT 80 LC2 to jest od '90 w gore a R to jest przy DT 50 wersja z R to jest wersja terenowa a bez R to szosowa
panek007
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19/6/2007, 06:34
Lokalizacja: Hrubieszów

Postprzez motoktos » 24/6/2007, 23:07

wedlug mnie starsze roczniki dt125 mialy oznaczenia lc, lc2 ,i wygladaly jak dt 80 tylko z nieco wiekszym silnikiem:) a w nowszych sa R, RN, RE,itp. Z tego co mi sie kiedy obilo o uszy(nie jest to w 100%potwierdzone) R to sa mocniejsze wersje.
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›

Postprzez Ghost_xXx » 25/6/2007, 01:09

Mam mały problem z moją Yamaha otóż gdy wychodzę sobie popołudniu pojeździć to motor nie chce odpalić muszę z popychu po chwili jazdy można go już normalnie odpalać, co można zrobić zeby co każdy początek jazdy nie odpalać z popychu. Mam jeszcze jeden problem co trzeba zrobić żeby motor nie gasł po każdym zatrzymaniu się oczywiście oprócz ciągłego dodawania gazu :) jak puszczam rączke motor chwile pochodzi i gaśnie.

PS. Licznik obrotów nagle przestał działać co mogło się stać ? jak to można naprawić ? ( nie śmiać się nie znam się na tym :P :) )

Można w jakiś sposób zmienić brzmienie Yamahy ? na przykład przez zmiane tłumika ? jak możecie to podajcie jaki tlumik był by dobry do Yamahy DT 80
Ghost_xXx
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 6/5/2007, 22:35

Postprzez Matyj713 » 25/6/2007, 08:53

1- wyreguluj gaxnik a jak nie wiesz jak to sie robi to daj jakiemus motocykliscie to ci to zrobi
2- chyba linka
3- tak
Matyj713
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 1/5/2007, 19:15

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości




na górê