Yamaha DT - wszystko o motocyklu
Kupię szkło do tylniej lampy dla Yamahy DT 80 .... gg 832801...
http://bikepics.com/members/SensitivE91/98xtz750/ | Yamaha XTZ 750
-
SensitivE91 - Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 1/3/2007, 16:35
- Lokalizacja: Lublin
Ello
mam mały problem gdyż chcę kupić yamahe dt 80 i chce ją zarejestrowac na motorower. Mam stracha czy jak policja mnie zatrzyma i zorjętuje się że to nie jest motorower to czy mi nie da z 5 tys. kaucji czy cos :/....... prosze pomóżcie

- Macius
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 10/6/2007, 16:48
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Przebieg
Mam pytanie po ok. jakim przebiegu należy zrobić remont silnika, udładu napędowego (zębatki, łańcuch) albo zawieszenia, i jeszcze chciałbym wiedzieć ile idzie seryjne DT50 ? (Czy jest lepsza od Hondy HM CRE 50?)
Czym sie różni DT50 od DT50R ?? Który lepszy?
Czym sie różni DT50 od DT50R ?? Który lepszy?
- Fima
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 12/6/2007, 13:43
- Lokalizacja: Tarnów
Witam wszystkich
,mam pytanie do was,ile muszę docierać Yamahe DT80,ponieważ mam teraz po remoncie i nie wiem ile km i jak ją docierać ? Jeżeli ktoś wie co i jak Proszę o odpowiedź,będe bardzo wdzięczny.Pozdrawiam i czekam na odpowiedź 


YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
-
Suzuki-gsxr - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
- Lokalizacja: ZieLona GóRa
Macius napisał(a):Ellomam mały problem gdyż chcę kupić yamahe dt 80 i chce ją zarejestrowac na motorower. Mam stracha czy jak policja mnie zatrzyma i zorjętuje się że to nie jest motorower to czy mi nie da z 5 tys. kaucji czy cos :/....... prosze pomóżcie
Maciuś nie przejmuj sie,ja też mam DT80,i nawet jak jade więcej niż 50 to nikt sie nie czepia


YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
-
Suzuki-gsxr - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
- Lokalizacja: ZieLona GóRa
Aha,i jeszcze jedno pytanie do was
,który dyfuzor jest lepszy ? tutaj są zdjęcia:
http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5 ... 1-full.jpg
http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5 ... 9-full.jpg
Pozdrawiam

http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5 ... 1-full.jpg
http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5 ... 9-full.jpg
Pozdrawiam
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
-
Suzuki-gsxr - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
- Lokalizacja: ZieLona GóRa
R.K no co ty ? jeden bak,tylko 10L paliwa wystarczy ? troche mało,ile ja na tym zrobie 200-250km ? 

YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
-
Suzuki-gsxr - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
- Lokalizacja: ZieLona GóRa
Te 2 dyfuzory to przecież seria
Jakby był jakiś tuningowy to przecież byłby razem z wydechem i na 20m widać by było co to za forma, więc obstawiam, że niczym się nie różnią wewnątrz

Jakby był jakiś tuningowy to przecież byłby razem z wydechem i na 20m widać by było co to za forma, więc obstawiam, że niczym się nie różnią wewnątrz

"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
A przy dotarciu dużo więcej oleju nalezy lac do baku ? Bo z samego dozownika to chyba za mało,prawda ? Co sądzicie o tym ? Pozdrawiam
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
-
Suzuki-gsxr - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
- Lokalizacja: ZieLona GóRa
Hehe. Pieprzenie, że trzeba długo docierać. Też miałem z tym problem, bo w marcu miałem robiony szlif cylindra i był zmieniany tłok. Zasięgałem różnych opinii. Ale oparłem się na zdaniu pewnego żużlowca, który także jeździ na motocrossie. Zalałem więc jeden bak, wyjeździłem (wówczas jeszcze na dozowniku!) i przy następnym już mojej DT dawałem w kość. Oczywiście nie wkręcałem jej na 10-11 tys obrotów już na drugim baku, ale do 9 tys dochodziłem. Później dozownik wyrzuciłem, bo mnie irytował
Tzn nie wiedziałem czego się po nim spodziewać. I tak oto robię sobie mieszankę
Jeśli chodzi o Ciebie, masz rację, dolej trochę do baku, by mieć pewność, że nie zatrzesz. Jestem zdania, że lepiej puszczać dużo białego dymu za sobą, lepiej, gdy przez pierwsze kilometry motor jest wolny, niż żeby się zatarł
Aha. Ja na jednym baku nie robię 200 km
Na jednym baku robię ok 80-90
. Taka drobna uwaga... na temat dt 125, hehe.


Jeśli chodzi o Ciebie, masz rację, dolej trochę do baku, by mieć pewność, że nie zatrzesz. Jestem zdania, że lepiej puszczać dużo białego dymu za sobą, lepiej, gdy przez pierwsze kilometry motor jest wolny, niż żeby się zatarł

Aha. Ja na jednym baku nie robię 200 km


- R.K
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/4/2007, 07:36
R.K napisał(a):Wystarczy, jak jeden bak paliwa wyjeździsz na niskich obrotach. Później już możesz jej dawać w... kość
A DT 125 tak samo? tylko 1 bak wyjezdzić i juz?


ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
- Szafa
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1683
- Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
- Lokalizacja: Pzn
jak co sie kryje?
najprawdopodobniej to mozna tam spotkac pare moto w jednym
czyli to co najlepsze w narodzie polskim 



Malaguti XSM bylo ;p teraz CBR 125
- Marasek2rs
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 14/5/2007, 19:02
- Lokalizacja: z kątowni :D
Manhatan napisał(a):Te 2 dyfuzory to przecież seria
Jakby był jakiś tuningowy to przecież byłby razem z wydechem i na 20m widać by było co to za forma, więc obstawiam, że niczym się nie różnią wewnątrz
Pierwszy jest seryjny drugi natomiast jest sportowy, końcówka jest najprawdopodobniej firmy Sebring (miałem taką w swojej dt80)
- motoktos
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
- Lokalizacja: skądś
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości