Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez SensitivE91 » 6/6/2007, 13:41

Kupię szkło do tylniej lampy dla Yamahy DT 80 .... gg 832801...
Avatar użytkownika
SensitivE91
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 1/3/2007, 16:35
Lokalizacja: Lublin


Postprzez Macius » 10/6/2007, 17:05

Ello :P mam mały problem gdyż chcę kupić yamahe dt 80 i chce ją zarejestrowac na motorower. Mam stracha czy jak policja mnie zatrzyma i zorjętuje się że to nie jest motorower to czy mi nie da z 5 tys. kaucji czy cos :/....... prosze pomóżcie
Macius
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10/6/2007, 16:48
Lokalizacja: Sokołów Podlaski


Przebieg

Postprzez Fima » 12/6/2007, 13:59

Mam pytanie po ok. jakim przebiegu należy zrobić remont silnika, udładu napędowego (zębatki, łańcuch) albo zawieszenia, i jeszcze chciałbym wiedzieć ile idzie seryjne DT50 ? (Czy jest lepsza od Hondy HM CRE 50?)
Czym sie różni DT50 od DT50R ?? Który lepszy?
Fima
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12/6/2007, 13:43
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Suzuki-gsxr » 14/6/2007, 15:01

Witam wszystkich :),mam pytanie do was,ile muszę docierać Yamahe DT80,ponieważ mam teraz po remoncie i nie wiem ile km i jak ją docierać ? Jeżeli ktoś wie co i jak Proszę o odpowiedź,będe bardzo wdzięczny.Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez Suzuki-gsxr » 14/6/2007, 15:03

Macius napisał(a):Ello :P mam mały problem gdyż chcę kupić yamahe dt 80 i chce ją zarejestrowac na motorower. Mam stracha czy jak policja mnie zatrzyma i zorjętuje się że to nie jest motorower to czy mi nie da z 5 tys. kaucji czy cos :/....... prosze pomóżcie


Maciuś nie przejmuj sie,ja też mam DT80,i nawet jak jade więcej niż 50 to nikt sie nie czepia :) nikt na to uwagi nie zwraca,a ja na dodatek mam pusty tłumik :D i też mam zarejestrowaną na motorower (DT50 w papierach).Pozdrawiam
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez R.K » 14/6/2007, 15:05

Wystarczy, jak jeden bak paliwa wyjeździsz na niskich obrotach. Później już możesz jej dawać w... kość ;)
R.K
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 27/4/2007, 07:36

Postprzez Suzuki-gsxr » 14/6/2007, 15:19

Aha,i jeszcze jedno pytanie do was :),który dyfuzor jest lepszy ? tutaj są zdjęcia:
http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5 ... 1-full.jpg

http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5 ... 9-full.jpg

Pozdrawiam
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez Suzuki-gsxr » 14/6/2007, 15:21

R.K no co ty ? jeden bak,tylko 10L paliwa wystarczy ? troche mało,ile ja na tym zrobie 200-250km ? :|
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez igor_wsc » 14/6/2007, 16:28

no to dwa baki
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przeszedł Pan doktór:
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
igor_wsc
Świeżak
 
Posty: 464
Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
Lokalizacja: wsc

Postprzez Manhatan » 14/6/2007, 21:29

Te 2 dyfuzory to przecież seria :|

Jakby był jakiś tuningowy to przecież byłby razem z wydechem i na 20m widać by było co to za forma, więc obstawiam, że niczym się nie różnią wewnątrz :wink:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Suzuki-gsxr » 15/6/2007, 13:59

A przy dotarciu dużo więcej oleju nalezy lac do baku ? Bo z samego dozownika to chyba za mało,prawda ? Co sądzicie o tym ? Pozdrawiam
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez R.K » 15/6/2007, 21:10

Hehe. Pieprzenie, że trzeba długo docierać. Też miałem z tym problem, bo w marcu miałem robiony szlif cylindra i był zmieniany tłok. Zasięgałem różnych opinii. Ale oparłem się na zdaniu pewnego żużlowca, który także jeździ na motocrossie. Zalałem więc jeden bak, wyjeździłem (wówczas jeszcze na dozowniku!) i przy następnym już mojej DT dawałem w kość. Oczywiście nie wkręcałem jej na 10-11 tys obrotów już na drugim baku, ale do 9 tys dochodziłem. Później dozownik wyrzuciłem, bo mnie irytował :) Tzn nie wiedziałem czego się po nim spodziewać. I tak oto robię sobie mieszankę :)

Jeśli chodzi o Ciebie, masz rację, dolej trochę do baku, by mieć pewność, że nie zatrzesz. Jestem zdania, że lepiej puszczać dużo białego dymu za sobą, lepiej, gdy przez pierwsze kilometry motor jest wolny, niż żeby się zatarł ;)

Aha. Ja na jednym baku nie robiÄ™ 200 km ;-) Na jednym baku robiÄ™ ok 80-90 ;-). Taka drobna uwaga... na temat dt 125, hehe.
R.K
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 27/4/2007, 07:36

Postprzez Pisiu » 15/6/2007, 22:23

R.K napisał(a):Wystarczy, jak jeden bak paliwa wyjeździsz na niskich obrotach. Później już możesz jej dawać w... kość ;)


A DT 125 tak samo? tylko 1 bak wyjezdzić i juz? :roll: Bo może też bede zmieniał tłok pod koniec czerwca.I nie wiem zbytnio jak docierać,czy ciągle na wolnych obrotach do 4-4.5 tyś czy czasami przycisnąć :?
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez stp2 » 16/6/2007, 21:51

Czy dałoby sie kupić dwie yamahy dt 80 lc2 za około 3000zł?

ProszÄ™ o odpowiedz !!!
stp2
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7/6/2007, 10:58

Postprzez Szafa » 16/6/2007, 22:13

Wystarczy wejść na www.allegro.pl i sprawdzić :twisted: :lol:
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Avatar użytkownika
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1682
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez stp2 » 17/6/2007, 12:53

Czy dałoby sie kupić dwie yamahy dt 80 w granicach 3000zł? Proszę o odpowiedz.
stp2
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7/6/2007, 10:58

Postprzez stp2 » 17/6/2007, 12:55

jak patrzyłem na allegro to tak najtaniej widziałem za 1700zł ale niewiem co sie kryje pod ta ceną gdyż podobne yamaszki widziałem tez po 2500zl
stp2
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7/6/2007, 10:58

Postprzez Marasek2rs » 17/6/2007, 21:16

jak co sie kryje? :D najprawdopodobniej to mozna tam spotkac pare moto w jednym :D czyli to co najlepsze w narodzie polskim :D
Malaguti XSM bylo ;p teraz CBR 125
Marasek2rs
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 14/5/2007, 19:02
Lokalizacja: z kÄ…towni :D

Postprzez Beavis » 18/6/2007, 09:00

Przypomnienie: Wszystkie nowe tematy zakładane o Yamasze DT będą kasowane!
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: SÅ‚oneczne Aspen

Postprzez motoktos » 18/6/2007, 17:50

Manhatan napisał(a):Te 2 dyfuzory to przecież seria :|

Jakby był jakiś tuningowy to przecież byłby razem z wydechem i na 20m widać by było co to za forma, więc obstawiam, że niczym się nie różnią wewnątrz :wink:




Pierwszy jest seryjny drugi natomiast jest sportowy, końcówka jest najprawdopodobniej firmy Sebring (miałem taką w swojej dt80)
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê