Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Duriv » 14/10/2010, 16:50

Haha...
Sugerujesz że w 100 % ogarnąłeś 125 ? :)
To startuj w mx2.

Poza tym warn leci :)
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin


Postprzez Duriv » 14/10/2010, 16:52

Poza tym ja uczÄ™ czasem ludzi z KM Cross w Lublinie.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin


Postprzez zbyho222 » 14/10/2010, 17:28

powiem ci tak .. jak zrobiłes kiedys gume i po gumie stopke na przodzie to zwracam honor.... mi sie to na razie nie udaje ale spróbuj se to zrobic na 500 bo na tej próbuje a na 125 to juz prawie z zamknietymi oczamito robiłem ...
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez Duriv » 14/10/2010, 17:48

Powiem Ci tak.

Nie sprzęt czyni z Ciebie zawodnika, lecz Technika.

Zrobisz whipa na odcinku 20 metrów jednocześnie tłumiąc trubblem i lądując nie dobijając zawiechu oraz zrobisz czas rzędu 1:18 na moim torze to pogadamy :).
125 2t lub 250 4t.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez zbyho222 » 14/10/2010, 18:56

dobra kozak jestes :D o tym tricku nawet nie słyszałem... ale powiem ci ze kazdy ma inny sposób jazdy inna głupote na moto i nigdy tak naprawde sie o tym nie przekonamy który lepiej jezdzi... i skonczym sobie dogadywac zgoda....
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez Duriv » 14/10/2010, 20:09

To nie jest trick, to jest tłumienie skoku.
Właśnie widać że jeździłeś.
Kup 125 ;)
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez henio12323 » 14/10/2010, 20:36

omg co wy sie kłucicie :P zbyho wyluzuj. skoro jestes taki znawca to po co siedzisz na forum i sie pytasz jaki motor dla ciebie dobry ? my cie nie znamy. doradzamy 125 bo to jest najlepsze do nauki. co zt ego że jedziesz na gumie a potem przodem robisz stoppie xD to mozna yamaha DT zrobic <lol2> to zaden szpan tutaj na forum ;) jestes mądry - znasz sie - wiesz co dla ciebie dobre kup CR 500 :) nie wiesz co dla ciebie dobre ? kup to co ci radzi kolega. i tyle szkoda nabijania postów tą idiotyczna kłótnia.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mentorsct » 15/10/2010, 06:51

zbyho222 - z tego co wiem to dosiadałeś tak jak i ja KTM SX 520 z 2007r. Znudził Ci się czy za mocny? Na SX 520 na jednym kole ciężko się jeździ, poderwać łatwo ale na 3-4m. Może dlatego ze ja mam cienkiego skilla.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez Duriv » 15/10/2010, 10:22

Kolejny..
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez henio12323 » 15/10/2010, 10:47

ja mam ktma i jakos nie mam problemów z jazda na gumie. fakt ucze sie nie jade ile chce. ale po 20 metrów robiłem 2 dnia jak zacząłem sobie podrywac na kolo :P teraz robie troche wiecej. wiec ogólne obycie z moto sie liczy :) a jak wam dalej mało mocy - BMW HP2 na was czeka ;) kupujcie zabijajcie sie :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez zbyho222 » 15/10/2010, 13:41

no mentos mam dalej tego ktm sx 520 ale jest do sprdzedania i obecie jezdze cr 500 stare ale jare..... ktm ciezka bestia ale jak narazie najmocniejsza na jakie jezdziłem i super sie na niej lata tylko wole cos lekkiego.... Nie wiem czy wy tak macie ale mi np. jak wsiadam na moto to tak jak by sie mi mózg wyłaczal... Co Do Tego BMW HP2 to chetnie bym spróbował..
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez grunder » 15/10/2010, 15:00

zbycho jesteś super, zapisz się odrazu na zawody, bo widzę że wszystko ogarniasz.

PS: zabijaj siÄ™.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez henio12323 » 15/10/2010, 15:51

dokładnie :D zapisz sie na byle zawody i wtedy mów że ogarniasz ktma CRke czy cokolwiek innego :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 15/10/2010, 16:49

czy roznia sie czyms motory 4t yamaha yzf i honda crf?i jak to jest jezdzic na nich w porownaniu do 2t latwiej, gorzej?
czy roznia sie moze tylko wygladem tak jak w 2t yz i cr
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 15/10/2010, 16:54

poczytaj bo to było :)

w skrócie napisze. nie ma róznicy miedzy yzf a crf. to sa fulle wiec taka sama wytrzymałosc moc itp itd.
nie ma porównania do 2T. po prostu jedni wola 2T a inni 4T. to chodzi o technike jazdy. ale nie mozna powiedziec to lub to jest lepsze.
i mozna tak powiedziec ze 4T tylko wygladem. ale czesto 4T maja nieco inna budowe silników tez. inne sprzęgła inaczej zaprojektowana głowica (2wałki rozrządu / 1 wałek) to juz róznie bywa.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mentorsct » 15/10/2010, 19:05

Hehe mimo że jestem hard corem to na BMW HP2 bym sie zastanowił czy wsiąść. Dla mnie to jakiś scigacz crossowy :D

PS. Chciałem zapytać czy 400g nowej waty w tłumnik to mało czy dużo? Bo dziś rozkręciłem swój wyjąłem starą przepaloną wate a kupiłem 400g nowej i mi gdzieś tak 80% tłumika zapałniła. Nie ubijałem na chama mocno a z wyczuciem.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez henio12323 » 15/10/2010, 19:15

zalezy jaki wydech. nie wiem jak w starszym ktmie. ale to sie nie patrzy na gramy bo są róznej gęstosci waty. tylko włąsnie na wypełnienie. skoro zajmuje ci 80% to za mało. ja upychałem usiebie. oryginalnie w ogóle to jest po prostu taka płachta jak np koc xD z włókna szklanego i ciasno owinięta na tej rurce :D ja z kolei miałem taka luźnąwate w postaci długich nitek z jakiegos włókna dziwnego. (na pewno dobrego bo wata firmy FMF) i nabijałem praktycznie na maxa.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mentorsct » 15/10/2010, 19:27

Ja mam firmy ZAP w cenie 60zł za 400g. Też chciałem kupić taką owijkę na tą rurkę w środku ale nie znalazłem albo słabo szukałem. Moja wata też jest z takich włókien jak by. Wypełniając tłumik czyłem sie jak bym nabijał jakąś lufę hehe :D tyle ze znacznie większą. No cóż muszę zakupić kolejne 400g i uzupełnić do końca. Ewentualnie troszkę bardziej dobiję tą watę. Ciekawe jak będzie brzmiał na nowej wacie.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez zbyho222 » 15/10/2010, 19:51

Wole wolna jazde.... 2 lata temu zapisałem sie raz na wyscig w super crossie powtarzam pierwszy raz... I zajałem dla mnie to było super miejsce 9... Poligon w Pile...
Ostatnio edytowano 15/10/2010, 20:00 przez zbyho222, łącznie edytowano 1 raz
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez henio12323 » 15/10/2010, 19:58

:D ja dałem 50 zł za FMFa tyle ze mi starczy na 2 -3 razy xD pełnego nabicie oczywiscie :D
ale powiem ci ze mój ktm chodził duzo ładniej bez waty ;/ tzn miałem z 5 cm na koncu waty oryginalnej reszte nie wiem albo ktos wyjął albo wydmuchało. i miałfajny basowy dźwięk. a teraz troche pierdziawka sie zrobiła. i dokładnie go skręc lub znituj. ja nitowałem i sie miedzy nitami porobiły fałdy bo za mocno sciskało i łapie powietrza i strzela z wydechu ;/ bede musiał go znowu rozkręcac i jakas pastą pouszczelniac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości




na górê