Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez kasztan16 » 11/9/2009, 22:25

a mógłbyś mi podesłać link? bo jestem zielony na tym forum.
kasztan16
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 11/9/2009, 21:45


Postprzez henio12323 » 12/9/2009, 09:45

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez wojtekk666666 » 14/9/2009, 15:17

sebastianx1 napisał(a):ja jako pierwszy motor offroad-owy wybrałem Aprilie RX50 z roku 2003 za 3500 PLN. jest to super moto nawet na tor motocross-owy, wiem bo jeździłem po takim. Jest to bardzo mocna i bezawaryjna Aprilia, niestraszne mu wysokie i dalekie skoki. Jest tylko jeden taki minusik, na torze potrafi spalić nawet 12l/ 100 km ale na asfalcie pali ok 4l. Mimo tego polecam wszystkim ten motorek (sprzęt nie do zajechania, naprawde)


Czyli mówicie że idzie kupić takie enduro do 4000 zł ?? Myślałem też na yamahą dt 50 i nie wiem czy zmieszcze sie w 4000 zł :D
wojtekk666666
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13/9/2009, 07:07

Postprzez henio12323 » 14/9/2009, 16:42

czasem trafiajÄ… sie godne uwagi oferty.... na allegro np. jak komus kasa potrzebna albo sie przeprowadza czasem ludzie naprawde tanio sprzedajÄ…
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez szybki90 » 14/9/2009, 19:20

Jak wyglądają moc, moment obrotowy i ogólnie silniki w husqach TE i TC 250?? Duża jest różnica czy podobna jak w sx i exc?? proszę o pomoc bo nie wiem czy iść w te czy jednak tc.
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez Siwy312 » 14/9/2009, 23:18

siema mam do was pytanie ktory motor byscie mi polecili Husqvarna WR 125 albo WRE 125 jakbyscie mogli podac plusy i minusy tych 2-wóch modeli husqi :lol: .I jeszcze jedno co ile wymienia sie tlok w Husqvarnie WR 125.Prosze o odpowiedz.
POZDRAWIAM 8)
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez szybki90 » 15/9/2009, 10:50

Widzę że za szybko odpowiedzi nie otrzymam więc założę nowy temat.
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez swirus2007 » 15/9/2009, 13:09

wydaje mi sie ze mozecie napisac w temacie szybkie pytania szybkie odpowiedzi
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez henio12323 » 15/9/2009, 13:47

szybki wątpie czy ktos na forum miałz tym doczynienia to rzadkie moto i nie kazdy ma tak obszerną wiedze żeby wszystko wiedziec :P wpisz sobie w gogle i porównaj to nie boli
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez szybki90 » 15/9/2009, 15:14

Właśnie w tym problem ze chcę jakąś opinię uzytkowników... Np. crf 250 r ma ładnego kopa a crf 250x to maxymalny zamuł. niby takie same silniki tyko inny gaźnik ale taka duża różnica??
Boję się że w te i tc jest podobnie.
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez Krejzol7 » 20/9/2009, 21:20

Witam was forumowicze :) Mam prawie (jeszcze miesiac) 15 lat 172cm wzrostu i 68 kilo wagi. Za równy rok planuję zrobić prawko kategorii A1. I tym samym rodzi się pytanie co dalej? Teraz jezdze Yamahą Dt 50 R 2004r i za rok planuję kupić jakąś 125. Ma to być motocykl do jazdy po polach, lesie i czasami po torze. Motor MUSI mieć chomologację.
Pierwszą moją myślą był KTM EXC 125, ale koszty eksploatacji mnie przeraziły i on odpadł.
Pomyślałem więc nad Yamahą DT 125 lub Aprilią RX 125, lecz nie są to maszynki na tor.
I wtedy kolega podsunął mi pomysł na Yamahę WR 125 jest to dla mnie wprost idealny i wymarzony motocykl, lecz tutaj wychodzi prawdziwe pytanie do was. Od którego roku były one produkowane? Gdy patrzę teraz na allegro, to są jedynie nówki sztuki za 17 tys. i więcej, a na taką mnie nie stać, poza tym szkoda trochę taką jeździć :) Więc podsumowując: Od którego roku produkowano WR-ki 125 I czy moglby sie ktos ze mna podzielic opiniami na jej temat.
Krejzol7
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/1/2009, 16:15
Lokalizacja: Rymanów

Postprzez mattktm » 21/9/2009, 10:42

WRka to raczej motor nadajacy sie do jazdy po lasach na tor nie zabardzo, ja raczej zastanowail bym sie nad KTM EXC 125. Jezdzilem takim i koszty ekspotacji wcale nie sa takie przerazajace, faktem jest jest lubi on pic ;d, ale poza tym to doskonaly motor.
mattktm
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/9/2009, 14:12
Lokalizacja: Strzelce

Postprzez Krejzol7 » 21/9/2009, 14:20

No to poczekam jeszcze na jeszcze inne wypowiedzi :) Bo co do kosztów eksploatacji to nie chodzi mi o benzyne tylko o tłok i zawieszenie :) Czy moze wie ktos skad mam wiedziec ze tlok nadaje sie juz do wymiany? Aha i nadal czekam na info czy istnieja WR-ki nie z 2009r i opinie o nich.
Krejzol7
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/1/2009, 16:15
Lokalizacja: Rymanów

Postprzez henio12323 » 21/9/2009, 14:22

to juz na tor lepsza będzie yamaha Dt :P WR to 4T wiec za mocna nie jest :P a exc koszty exploatacji w porównaniu są przerazające :P bo w DT wymiana tłoka co 3 lata to praktycznie żaden koszt. no a sprzęgło co kilka lat. korba co 3 tłoki mniej więcej. wiesz koszty żadne praktycznie :P pozatym częsci do wysokoobrotowego 2T są znacznie wyższe niz do enduro. (np tłoki ) no krejzol musisz sam zdecydowac na co cie będzie po prostu stac.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Krejzol7 » 21/9/2009, 16:26

No to ja juz nie wiem :) Niestety słyszałem o takim gościu, który jezdzil Yamahą DT 125 (z mojej okolicy) i skakal lekko na torze. Raz postanowił się przełamać i skoczył trochę wyzej, tak ze dobiło mu zawieszenie (tył i przód) i niestety motocykl został juz w takiej pozycji :) Poprostu amortyzatory nie odbiły spowrotem :) Jak myślicie czy zawieszenie wytrzyma jazde po torze?
Krejzol7
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/1/2009, 16:15
Lokalizacja: Rymanów

Postprzez swirus2007 » 21/9/2009, 16:38

to miał lekkiego niefarta
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez henio12323 » 21/9/2009, 16:44

kumpel jeździł DT (niefortunnie miał wypadek) i moto stało u mnie troche. wykorzystałęm to i sie przejechałem. na ulice motor super ładnie sie zbiera ale da sie jechac na pół gazie i silnik jest elastyczny. co do toru nie jeździłem ale koleś jak skakał naprawde było niezłe skakał około 1.5 - 2 metra w góre (moze nie duzo) ale lądowanie było na płaskie centralnie. i nic mu nie dobijało. nawet jak filmiki z toru oglądałem to słychac tylko psyknięcie a lądowanie ze zjazdem to nawet nic nie słychac. tyle że ma bardzo miekki przód na moje oko troche za miekki nie dobija co prawda ale kładzie sie troche i troche tył za wysoko. a z kolei tył ma tak zestrojony że jak siadam to sie nie ugina 2 cm. jest baaardzo twardy. moze tamten koleś miał po prostu rozwalone zawiasy. kumpel miał crm 250 i tez skoczyłtak że mu sie przód zaklinował... i miał własnie rozwalone wszystko w srodku wczesniei uszczelniacze poszły mu i tak dalej. :D u mniue gówniraze niewiele słabiej niz ten 125 DT skakali tyle ze oni 50 dt zawieszenie dobijało juz do konca u jednego :P a u drugiego było takie twarde że mu raczej w kosci szło :P xD wiec kwestia regulacji pod siebie i bedzie dobrze da sie poskakac :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Krejzol7 » 21/9/2009, 19:02

Dzieki za rady. :) W takim razie najpewniej zakupie DT 125 od 2000r wzwyz :) Prosił bym Was jeszcze o jakieś informacje co się zmieniało w DT 125 względem roku produkcji np kiedy został dolozony rozrusznik i np kiedy zmienila sie sylwetka (zostal zrobiony facelifting)
Krejzol7
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/1/2009, 16:15
Lokalizacja: Rymanów

Postprzez henio12323 » 21/9/2009, 20:19

na allegro mozna samemu sobie zobaczyc :P bo chyba nikt na forum od tak z głowy ci nie powie. a na allegro mozna popatrzec po rocznikach zmiany
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez swirus2007 » 22/9/2009, 21:17

to jest smieszna sprawa
bo np nowszy rocznik a ma starszy wyglad
a niektóre starsze maja nowszy
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê