Zobacz wÄ…tek - 125 2t vs 250 4t
NAS Analytics TAG

125 2t vs 250 4t

Enduro, Cross
_________

Postprzez CzyzykPL » 11/7/2014, 20:29

tak, czytam w googlach lecz tam są podzielne opinie, a pisząc tu dostaję odpowiedź fachowca ;>

czyli bez problemu mogę redukować oraz zmieniać bez sprzegła? ;)
bo raz tak próbowałem i o wiele lepiej się ruszało :)
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48


Postprzez henio12323 » 11/7/2014, 21:13

ruszało ? :P rusza sie akurat ze sprzęgłem

ale potem w góre biegi bez sprzegła łatwiej, aby wyczuc moment odjęcie gazu i wbicie biegu, jak nie odejmiesz do konca gazu albo za długoi poczekasz po puszczeniu manetki to bieg wchodi gorzej i skrzynia ostro w tyłek dostaje. najlepiej sobie wyobraź jak działa quick shiofter, on odcina iskre na ułamek sekundy, w momencie wbijania biegu ( jest czujnik połozenia dzwigni zmiany biegów)

w dół to zaleznie od sytuacji, ogólnie to trzeba maszyne wyczuc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez CzyzykPL » 11/7/2014, 21:16

no tak, źle napisałem :D oczywiście że ze sprzęgłem :)

ok, dzięki wielki Ci :)
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez CzyzykPL » 25/7/2014, 08:08

panowie, potrzeba mi mocowań do owych handbarów : http://abload.de/img/ktmf1k14.jpg
nigdzie nie mogę ich znaleźć, podajcie jakieś namiary, linki

pozdrawiam
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez henio12323 » 25/7/2014, 19:52

serwis ktma posiada mocowania, też są na 24mx.pl
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez CzyzykPL » 6/8/2014, 15:33

znowu ja z kolejnym pytanie :)
chciałbym w swoim sxf zmienić okleinę, bądź dokupić do blackbirdsa wytartych elementów, jest strona o tej tematyce?
przeszukałem już trochę, ale niestety nic nie znalazłem
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez henio12323 » 6/8/2014, 21:19

blitzmoto.pl ( jakos tak ) no-moto.pl ( też jakos tak w google wklep to na pewno znajdziesz ) i jeszcze jest kilka mniejszych firm. dostaniesz na zamówienie jaka okleine chcesz, cena też raczej nie wygórowana jak za swój własny projekt, jakość na prawde dobra. ewentualnie z ciekawosci podzwon po dealerach KTMa dla przykładu kupowałem okleine na bak do swojego z serii Factory enduro racing, to płaciłem chyba 150 zł za komplecik oryginalny, w blitz moto chyba koło stówki teraz krzyczą wiec wolałem dopłacic do oryginału... ale dosłownie miesiac wczesniej mógłbym dorwać okleine do mojego z serii SIXDAYS z wyprzedazy ostatnie sztuki drukowane przez KTM za jakies 70-80 zł wiec cena śmieszna. wiec warto sie moze upewnic :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez CzyzykPL » 7/8/2014, 19:46

a czy do swojego sx-f z 06' dostanÄ™ sixdays?
jeszcze jutro zadzwonie i popytam o okleinÄ™ factory racing
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez henio12323 » 7/8/2014, 19:58

dzwon i pytaj, tego nie wiem ale wszystko jest mozliwe :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez CzyzykPL » 20/10/2014, 16:17

Niestety, po ostatnim wypadzie na tor doznałem poważnej kontuzji co wyklucza mnei z jazdy torowej pernamentnie. Więc zamierzam zmienić kata na enduro. Dostałem propozycję zmiany na taką drz http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-400-s-s ... 7pY69.html Co sądzicie? Nurtuje mnie trochę ten rocznik, a i dodam że przebieg wynosi 11 tyś mil. bez generalki
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez punk891 » 20/10/2014, 20:48

A co sobie zrobiłeś i w jakich okolicznościach, jeśli można wiedzieć ?
KTM EXC 125
punk891
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 11/9/2011, 10:46
Lokalizacja: SÅ‚upsk

Postprzez CzyzykPL » 20/10/2014, 21:28

Jeśli to jest istotne i przynajmniej coś wspólnego z moim pytaniem to powiem. Sprawdzaliśmy podjazd z kolegą i mi łańcuch pękł i przewróciłem się on mnie nie zauważył i wyskoczył i upadł prosto na moje kolano a reszta motoru przejechał od pasa 10cm, przerwany nerw. Ale na szczęście już jest wszystko w porządku, tylko rzepka jest uszkodzona poważnie i dlatego mnie zwalnia z jazdy torowej, ogólnie po uskokach, itp. Żeby nie pogorszyć sytuacji.

Pozdrawiam
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez henio12323 » 20/10/2014, 21:48

DRZty to pancerne sprzety, nawet jak byłby do zrobienia remont to kosztuje on pewnie 1/3 lub maksymalnie połowe tego co normalny remont w wyczynówce w czteropaku. wiec wywalasz 2000 zł i masz pół nowego silnika na najblizsze kilka - kilkanaście lat :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Landryss25 » 21/10/2014, 12:17

Po pierwsze jeśli DRZ ma Ci służyć do endurowania to nie SM ani S tylko jedyna słuszna wersja E. Jest mocniejsza i lżejsza niż pozostałe. Jeszcze jest wersja Y, moc jak w E tylko waga jeszcze obniżona (brak rozrusznika i akumulatora).

Miałem DRZ (wersję E) przez 2 sezony. Poprzedni właściciel też miał ją 2 sezony. Zarówno u niego dostała po dupie (non stop bagna i ciężkie enduro) jak i u mnie (przerobiona na SM większość czasu latała na gumie). Co prawda lubiła sobie żłopnąć trochę oleju ale przy nie nowym silniku który dostaje po zaworach to nic nadzwyczajnego. Chyba nie ma na rynku lepszego sprzętu pod względem odporność-właściwości jezdne.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez CzyzykPL » 24/10/2014, 11:27

Dzięki wielkei panowie za fachową odpowiedź!
A jeśli bym wymienił sobie swojego sxf na exc?
Chciałbym 250 2t, bądź inną wersję, tylko jednak chyba 2t. Za jakimi rocznikami patrzeć, i ogólnie?
Dodam, że około 15mth temu w swoim sxf zrobiłem generalny remont +/- 5k.
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez henio12323 » 24/10/2014, 22:26

im nowszy tym lepszy ;D nie ma reguły wg mnie w przypadku 2T z roku na rok wszelkie poprawki szły na plus
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez CzyzykPL » 28/10/2014, 22:48

a no dzięki! :)
jakieś opinie na temat bety? ponoć ma silnik ktm, czyli powinno być ok. to jest takie hard-enduro, czy podchodzi pod soft'a? http://olx.pl/oferta/beta-450-rrktm-exc ... 4a08bfcc35
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez henio12323 » 29/10/2014, 08:45

typowe hard enduro, silnik taki sam mam w swoim ktmie - pancerna jednostka. generalnie te sprzęty jeżdzą i są bardzo dobre, problem sie zaczyna jak trzeba bedzie dokupic jakas typową dla bety część. silnikowo wszystko z KTMa dostaniesz.... ale przyjdzie cos kupic nietypowego i bedzie problem - stąd niska cena sprzedazy takich motocykli.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez CzyzykPL » 4/11/2014, 10:42

okej, rozumiem :)

Jak się sprawują 450 w 4T? mowa tu głównie o crf, bo mam możliwość wymiana.
Nadmieniam odrazu, żeby nie pisać po co mi kolejny full. Po prostu mam tereny górzyste, częste wyskoki o wiele lepiej się sprawdza w ciężkim terenie ;) (jeżdzę z kolegą ma exc 350, szansę ze mną ma tylko na dłuższym odcinku w lesie, a tak to z tyłu zawsze)
http://olx.pl/oferta/honda-crf-450-wart ... 7CyfJ.html
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez henio12323 » 4/11/2014, 18:39

hehe bardziej liczy sie technika niz sprzęt ;P a jak sie mają sprawować bo nie rozumiem pytania ? :D jeżdzą i psują jak kazda inna crossówka czy endurak zalezy o jakim sprzecie mowa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê
cron