Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Hamulec » 9/6/2009, 10:13

henio12323 z tymi łożyskami to bym się zgodził, może gdzieś tanie wyszukałeś ale te uszczelniacze. To od czego masz te gumki, że pasują do Twojej maszynki. Jak się nie mylę śmigasz na Cr250. Możesz to wyjaśnic. :shock:
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna


Postprzez henio12323 » 9/6/2009, 10:38

normalnie zaszedłem do sklepu motoryzacyjnego dokładnie dobrałem wymiary i akurat mieli takie. jak porównywałem uszczelniacz stary z nowym to nawet nowszy chyba lepszy bo ma nie wiem jak to nazwać jakby 2 wargi ( ale nie jest to 2 wargowy) ma po prostu tą powierzchnie styku z tulejką z przedziałkom jakby że bardziej chroni. łozyska to samo jakies zwykłe. aby wymiar sie zgadzał :D :P i tak nie miałem wsadzonych jakiś oryginalnych. poza tym i tak cos mi sie rozszczelni najdzie piachu to tak samo może sie zatrzeć łożysko za 100 zł jak i łożysko za 8 zł :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Hamulec » 9/6/2009, 11:01

...ok, żeby było jasne, Ty kupiłeś te uszczelniacze co są w środku lagi czy te zbierające brud. 8) :shock:
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez henio12323 » 9/6/2009, 11:14

nie nie :P ja pisałem to do koła tylnego :PP wiec uszczelniacze i łozyska na tył koło :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Hamulec » 9/6/2009, 11:39

...aha, dzięki za odp. :P
Ostatnio jak moja CR125 jest zimna przykładowo 4- 5 dni stoi to mam mały problem z odpaleniem na kopa ale na zapych bierze. Myslę sobie, że to tłok ale po śmiganiu i odpoczynku na drugi dzień bierze na kopa. Co myślicie o tym.
p.s. z moich obliczeń wynika, że jeszcze nie czas na tłok, ale...
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez gba4 » 9/6/2009, 13:48

już sam nie wiem.. wczoraj odpowietrzyłem znowu hamulce i teraz chodzi praktycznie bez problemów..
dziwne to ;P
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez Hamulec » 9/6/2009, 13:58

..., a klocki masz dobrze zamocowane. Weż moto na stojak tak, zeby przód był w górze i ręką poruszaj ten cały hamulec, obróć koło i bierz na słuch czy daje odgłosy jakbyś jechał na rolkach to łożysko, sprawdż luz. To tak na początek
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez henio12323 » 9/6/2009, 19:18

moze byc że tarcza krzywa. ja w skuterze takie cos mam. z tym że jak hamuje to mam taki przerywany pisk xD a nic nie widac że krzywa czy cos. zdejmij koło ile to 2 minuty i sprawdz łozyska jak nie to zobacz czy nie masz brudnych hamulców czy czegos.

co do hamulca jeżeli moto 2t czyli z mieszanką wstępną dłuzej stoi moze byc to normalne że cięzko odpala ponieważ benzyna paruje i zostawia osad z oleju i sie dysze zapychają i motor musi sie "rozchodzic" jednak ja np. nie mam takich problemów. tydzien nie paliłem CRki ze ssaniem z 2-3 kopa mi odpaliła.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez gba4 » 9/6/2009, 20:44

Sorki że was męcze pytaniami no ale już tak mam..
Nie wiem czy ja kupiłem padake czy co ale zauwazyłem że olej troche kapie mi z pod silnika, a dokładnie tam gdzie jest nozka do zmiany biegów która idzie przez taki simmering ;/ jutro obejrze to dokładniej ale juz się boje ze będzie trzeba rozbierać silnik ;/

Chciałem tylko kupić dobry, turystyczny motor i tyle problemów wychodzi..
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez Landryss25 » 9/6/2009, 20:59

Jeśli cieknie to znaczy że uszczelniacz do wymiany. Nie trzeba rozbierać silnika żeby to zrobić.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez gba4 » 9/6/2009, 21:46

Dzięki :D ten dział powinien się nazywać ''Krótkie pytania od gba4.. xD
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez gba4 » 10/6/2009, 18:57

Ok swiece zmienione, motor dalej faluje na obrotach.

Sprawdziłem swiece, jedna jest bielutka a druga czarna czyli jak domyslam się cos z gaznikiem?
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez Landryss25 » 10/6/2009, 19:03

Zapewne tak ale w Viadrze masz 2 gaźniki chyba. A w takim przypadku po czyszczeniu niezbędna jest synchronizacja której bez wakuometrów nie zrobisz.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez henio12323 » 10/6/2009, 19:15

dokładnie oddaj do mechanika tam ci wszystko zrobią. wyczyszczą wyregulują- zgrają ze soba.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez jareczek26 » 11/6/2009, 09:55

Witam
Mam może głupie pytanie, ale jaki jest gwint w koszu sprzęgłowym KAwasaki kx 85
jareczek26
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6/3/2009, 14:30

Postprzez henio12323 » 11/6/2009, 09:57

dokładnie ci nie odpowiem :P ale rozbierałem nie jeden motor i w każdym miałem zwykły - prawy gwint. nie spotkałem sie z lewym na koszu sprzęgłowym. zapewne ciężki co odkręcić bo ktoś składał na klej do gwintów :P Ale kawasaki nigdy nic nie rozbierałem wiec moze byc lewy gwint ale skoro yamaha honda suzuki robią prawy to pewnie kawa tez ma prawy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez jareczek26 » 11/6/2009, 10:13

Aha bo na wale jest lewy
jareczek26
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6/3/2009, 14:30

Postprzez Hamulec » 11/6/2009, 15:28

Bosrorn jak tam na treningach na torze 8)
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez piters185 » 12/6/2009, 13:29

Ile koni ma Yamaha DT 125 rok 99? I jaką max prędkość osiąga?
piters185
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: Lublin

Postprzez henio12323 » 12/6/2009, 13:51

wszystko zalezy od modelu :P co do tego ile ma koni nie wiem. prędkosc zalezt od przełozenia. z tego co pamiętam sprzecik kumpla 140 wyciskał. :P ale zawsze mozna zmienic na moc albo na v max.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê