Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 31/5/2009, 21:11

cały tłok. bo jak wymienisz same pierścienie na początku napewno moc wzrośnie. ale tłok bedzie dalej stary i w każdej chwili moze sie rozleciec. zalezy jeszcze w jakim moto. bo w takiej DT 50 pół biedy. gorzej jak to wyczynówka. lepiej wydac te kilkaset złotych na nowy tłok niz potem 3 razy tyle płacic za wstawianie tuleji lub nawet wymianę cylindra. dla przykładu dam kumpla który co prawda w skuterku ale silnik to silnik z oszczędnosci nie wymieniał tłoka tylko wsadził nowe pierscienie. tłok był juz taki stary i wytarty że pierscienie po prostu latały pomimo że były nowe. jeden pierscien niefortunnie pękł i powierzchnie tak zeszlifował że nie było co ratowac z cylindra. bynajmniej taniej byłoby kupic nowy tłok i cylinder i tak zrobił :P wiec nie zaoszczędził a jeszcze więcej zapłacił
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez gba4 » 1/6/2009, 11:28

Nie no.. jak robimy remont to już róbmy to porządnie, ja nie lubię rozbierać silnika więc wole zapłacić więcej i mieć spokoj z rozbieraniem silnika na rok ;p i tak tobie radzę
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29


Postprzez jareczek26 » 1/6/2009, 15:49

ok dzięki za odpowiedź i jeszcze pytanie ile by pasowało dotrzeć silnik bo był wymieniany korbowód i łożyska na wale motor to kx 85
jareczek26
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6/3/2009, 14:30

Postprzez henio12323 » 1/6/2009, 15:55

ja u siebie docierałem 1.5 litra oleju mieszałem w stosunku 1:20 czyli około 30 litrów benzynki. docierałem różnie pierwsza jazda dosłownie pyrkanie. następne coraz szybciej. ważne jest żeby nie przegrzac. pierwsze jazdy robiłem po 3 minuty. bo na dotarciu lubi sie grzac. jezeli masz nicasil. to docieranie sie znacznie skraca. ale mimo wszystko lepiej dotrzec dłuzej niz znowu rozpoławiac silnik i wymieniac łozyska na wale :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Bostorn » 3/6/2009, 21:15

mechanik motocrosowy powiedział mi tak...
tych sprzętów jako tako się nie dociera

15min chodzi sobie na wolnych, 10min 20min na lekkich obrotach jeździsz a później ogień

Bostorn bo ja Cie tu zaraz do regulaminu odeślę :P

jak ja kocham pana piszÄ…cego na czerwono ;]

jak go dorwę zrobie mu szlaczki na jego błyszczących półdupkach kostkami z wkręconymi śrubami aby wiedział co to znaczy ogień :]
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Hamulec » 5/6/2009, 17:57

CR 125-rurka tylnego wydechu ta z dziurkami pękła w dwóch miejscach, wata wypluta. Rozkręciłem-rurka nadaje się na złom. Nowy tył wydech 5 stów. Zewnętrzna obudowa ok. Pytanie;
Macie jakiś pomysł na tą usterkę.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez Landryss25 » 5/6/2009, 18:05

Ja bym dorobił. Nie jest to skomplikowana konstrukcja. Jedź na jakieś złomowisko i znajdź rurkę o podobnej średnicy. Potem ponawiercaj dziury i wsadź.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bostorn » 5/6/2009, 21:05

mam uno problema cieknie mi olej ;/

ze śruby na dole
http://moto.allegro.pl/item637708780_os ... ml#gallery

wycieka mi olej jak motor się przewróci ;/

czy tam idzie uszczelka czy wystarczy że wkręcę śróbę i po kłopocie??

nie miałem czasu tego zdjąc tak pytam się was oco kaman że mi wycieka stamtąd olej
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 7/6/2009, 21:33

mam takie pytanie. dzisiaj przymierzałem sie do regeneracji zawieszenia przedniego. odkręciłem góre poszła. prubuje dół i nie chętnie sie odkręca juz raz mi sie klucz ześlizgnął jak moge to odkręcic są jakies patenty ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez sonic93 » 7/6/2009, 22:47

poradzcie mi jaki kask enduro kupic. :?
jezdzic raczej bede po ulicach, teren (las,itp.) raczej rzadko, wiec nie wiem czy to powinien byc kask enduro z szybka czy kask + gogle.
fundusze niezbyt wysokie (mam 16 lat), wiec chcialbym cos nadajacego sie do jazdy w jak najnizszej cenie :wink:
sonic93
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 4/5/2009, 12:57
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Landryss25 » 7/6/2009, 22:55

Tańszego dobrego kasku nie znajdziesz: http://www.allegro.pl/item653608631_kas ... od_ss.html
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Hamulec » 7/6/2009, 23:03

Po co Ci kask enduro na miasto, chyba, że podoba Ci się taki ale na miasto prosto mówiąc bierz bez daszka ale z szybką. Kiedyś tak miałem, że przez daszek by mi głowę urwało za miastem jak nie jechałem akurat swoim crossem tylko szosowym sprzętem. To było w momencie przy odwracaniu się lub podnoszeniu głowy. Inny styl jazdy. 8)
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez sonic93 » 8/6/2009, 09:34

czyli wnioskuje, ze do ulicznej jazdy kask enduro nie potrzebny. wiec chyba ten kask bedzie ok? http://allegro.pl/item646306295_agv_kask_evil_k_3_czarny_kurier_ups_gratis_roz_m.html (otwórz link)
:roll:
sonic93
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 4/5/2009, 12:57
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Landryss25 » 8/6/2009, 12:47

K3 nie jest dobry. Lepiej trochę dołóż i kup HJC CS-R1.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bostorn » 8/6/2009, 20:10

jeśli chcesz śmigac krosowym to tak:

przy każdej prędkości mając gogle nawet wieje do środka, dochodzi woda, błoto, kurz, piach a przy predkosci 160 leddwo oddychac tam możesz

tak więc jak już to kupuj kask supermoto albo zwykły

bo krossowy nie nadaje siÄ™ do szybkiej jazdy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez gba4 » 8/6/2009, 22:27

Witam, podczas prowadzenia motocykla jest jakis punkt w którym coś blokuje lekko koło z przodu, czego to może być wina? tarcze oglądałem ale nie wygląda aby była krzywa albo coś, na początku całkiem cięzko chodzila ale odpowietrzyłem hamulec i lżej chodzi ale nadal cos sie blokuje w jednym punkcie, czego to moze byc wina?
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez Landryss25 » 8/6/2009, 22:47

Prawdopodobnie jest to wina łożysk. Zdejmij koło i zakręć łożyska palcem, na pewno rozpoznasz coś jest nie tak.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez gba4 » 8/6/2009, 22:57

Ok dzięki, w tygodniu to sprawdze bo będe u mechanika więc mysle ze zajmiemy się tym, teraz pytanie czy mozna z takim czyms jezdzic? chwilowo słabo stoje z pieniedzmi ale jeżeli nie mozna to jakoś załatwie pienądze..
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez Landryss25 » 8/6/2009, 23:17

Lepiej nie... To nie jest droga zabawa bo koszt łożysk to ok 60zł a wymienić można samemu jeśli ma się odrobinę wprawy. Bardzo ważne jest żeby je równo wprasować, ja dobijałem starym łożyskiem i było ok.

Nie chciałbyś chyba żeby Ci przednie koło nagle podczas jazdy po łuku złapało luz i zaczęło latać na boki? Odradzam Ci jazdę z takim problemem.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez henio12323 » 9/6/2009, 10:02

ja u siebie z tyłu właśnie wymieniał łozyska i uszczelniacze. nie bawię sie w drogie łozyska dobrych firm :P kupiłem 3 łożyska 2 simeringi za 32 zł. jezeli miałbym kupować oryginałki albo jakies all ballsa czy inne musiałbym ze 3 razy więcej zapłacić. poza tym. i tak nie wiadomo po jakim czasie się lepsze łożyska rozlecą. ale myśle że jezeli te tanie zamienniki mi sie zjadą potem wymienię na nowe to i tak taniej wyjdzie niz kupić raz poządne i na koniec sezonu znowu bym musiał wymieniać :D no ale zobaczymy jak sobie dadzą rade te za 32 zł :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê