Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 26/7/2014, 16:53

ciezko powiedziec co bardziej, hard enduro generalnie to są do około 500 pojemnosci tutaj raczej klasa dual sport, ale sprzęt dosyc mocny. nadaje sie spoko do codziennej jazdy, ale na trasy kiepski, SC jest odchudzone i lepsze w teren, ale do np ktma exc nie maco porównywać nawet, jest nadal ocięzały i mułowaty. jak chcesz latac w srednio cięzkim terenie i tak o po lasach to sprzet spoko, jak więcej po asfalcie, szukaj zwykłej wersji, lepsza jest na asfalt a w terenie niewiele gorsza.

czy dasz rade - pytanie raczej do ciebie ;P sprzet nie jest nie do opanowania, ale na pewno bedzie czuć mase
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez odiro » 26/7/2014, 17:38

kat waży niby 122kg, kmx ważył 115 i waga mi nie przeszkadzała, będę jeździł 50% teren 50% szosa, Jeśli mówimy o trasach po asfalcie to ile km masz na myśli? :D bo dla mnie max trasy to 150km :P A i czy mają one stacyjkę, jakąś blokadę kierownicy? I czy w tych modelach był seryjnie czarny silnik, bo większość ma w kolorze szarym żeby nie był to jakiś składak /
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38


Postprzez henio12323 » 26/7/2014, 20:08

7 kg w terenie to ogromna róznica, a dolicz że w kmxie masz troszke oleju i troszke paliwa ;P w LC4 idzie duzo wiecej oleju, większe chłodnice itp itd wiec motocykl zalany bedzie stosunkowo cięzszy niz kmx.

150 km to i na SC mozna pohulać, ja po 100 robiłem swoim EXC, ale nie za miło wspominam, męcząca raczej jazda.

stacyjke LC4 mają blokade kierownicy też na 99% moze zalezy jeszcze jakie modele.

nie pamiętam dokładnie kiedy wyszły zmiany bo jakos 2003 rok mi sie kojarzy, szare są lepsze, nowsze i często głowice juz tylko na HF
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez odiro » 26/7/2014, 20:12

Dzięki wielkie kolego za informacje ! :D
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez Jaceno » 2/8/2014, 07:53

Witam

Stałem się w końcu szczęśliwym posiadaczem KTMa EXCF 250 :D Mam teraz mały problem bo właśnie zorientowałem się że nie mam odpowiednich kluczy to co leży w garażu nie nadaje się już do niczego. Moglibyście polecić mi jakiś zestaw narzędziowy który wystarczy do podstawowych napraw.
;)
Jaceno
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30/8/2013, 22:45

Postprzez henio12323 » 2/8/2014, 20:58

hehe kup sobie narzędziówke od KTMa chyba z 300 zł kosztuje nowa, ale za 150 zł kupisz uzywany zestawik i teoretycznie tym rozbierzesz cały motocykl praktycznie ;P są to tez multiklucze, jednym teoretycznie mozesz odkręcic koło, ma łyzke do opon, i z drugiej strony costam jeszcze, i chyba działa jako klucz do amortyzatora tylnego. i dobra sprawa w teren, lekkie bardzo nie jest, ale jak ma cie cos zaskoczyc to na pewno zestaw sie przyda. o ile masz oryginalne srubki :D

a jeżeli chcesz kompletny zestaw kluczy polecam HONITON najlepjej w zielonej walizce, ja płaciłem koło 250 zł chyba za swój zestawik, swietne klucze i praktycznie tylko nimi robie kazdy motocykl. ale wadą jest to że łuszczy mi sie chrom, wizualnie to mi tam nie przeszkadza, gorzej jak sie pracuje na otwartym sercu ( rozebrany silnik) i lecą płatki do srodka ;/ w zielonych walizkach nie było tego problemu

plus klucze płaskie, DEDRA robi niezłe za rozsądną kase, plus wkrętaki do pobijania i masz praktycznie zestaw warsztatowy ;P plus do ktma przydaje sie zakuwarka do łancucha, jonneswaya nie były drogie a spoko zrobisz tym i łancuch i łancuszek rozrządu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 3/8/2014, 19:04

Witam, co sie moze stac jak bede jezdzic na cr 125 1997 bez zaworu wydechowego? W ogole musze go jakos zaslepic czy wystarczy ze wyjme prowadnice i dwa zawory? To jest taki zawór

http://images.cmsnl.com/img/partslists/ ... 0_4057.jpg
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 3/8/2014, 22:29

jak wyjmiesz beda spore otwory, spaliny mogą się tam kłębić i może to byc niezdrowe dla silnika, wiec jak juz to lepiej zostawić łopatki otwarte. tylko po co ? nie lepiej meic sprawny zawór i cieszyc sie mocą maszyny od początku do konca ? bez zaworu ten sprzet nim przyspieszy to się zanudzisz jazdą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez maniutek1996 » 4/8/2014, 12:06

Witam, co do drki, był to moduł zapłonowy i cewka, po wymianie wszystko śmiga jak należy, piszę rozwiązanie problemu, jak by ktoś kiedyś miał podobny.
Pozdro.
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25

Postprzez odiro » 4/8/2014, 13:49

http://olx.pl/oferta/ktm-exc-525-CID5-I ... acc35d666b prosiłbym o luknięcie na ten link i ocenę.

Wiem że henio12323 ma/miał taki motór :P Jak wygląd serwisowanie takiego motocykla przy amatorskiej jeździe ? (co ile wymiana oleju, regulacja zaworów itp) Ile taki motorek wytrzyma bez ingerencji w silniku po tym remoncie według serwisówki i z własnego doświadczenie. Jakie są koszta utrzymania takiego moto w ciągu sezonu robiąc te 80mth ? aha ile ma tak naprawdę 525 mocy? bo się boje że nie ogarne.
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez barto0122 » 4/8/2014, 17:30

1. Jaki smar używać do KTM EXC 125?
2. Jakie najlepiej paliwo mieszać z olejem?
3. Co ile wlewać płyny hamulcowe/chłodnicze
4. Jak o niego dobrze zadbać po jeździe?
5. Co ile MTH czyścić filtr?
6. Ile pali KTM EXC 125 na 100?
JEST: KTM EXC 125 2009r / Yamaha Wr250r 2008r
BYŁO: Quad chinol 150, yamaha tzr 50
Avatar użytkownika
barto0122
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 24/7/2014, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów/Lubaczów

Postprzez kris514 » 4/8/2014, 18:00

1 smar do czego?
2 ze sprawdzonej stacji paliwowej (olej pełen syntetyk)
3 to Ci powie serwisówka (nie wlewasz tylko wymieniasz)
4 dokładne mycie i smarowanie powinno wystarczyć
5 Im częściej tym lepiej (zależy od jazdy, ilości kurzu i takich pierdół)
6 Nikt Ci tego nie powie ale przy spokojnej jeździe po lesie spali 2l/h przy agresywnej zbiornik na h :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 4/8/2014, 18:37

1) własnie do czego ? :P
2) 95tka ze stacji sprawdzonej
3) nie wlewac tylko wymieniac, niby mozna co 3 lata, ja zawsze robie to co zime.
4) to masz rozpisane w książce serwisowej na pierwszych stronach.,
5) zaleznie od jazdy, jak jest mokro, nic sie nie kurzy ani nie błoci, to mozna co kilka wyjazdów, jak jest pylica to czasami warto drugi filtr wziąc w plecak i po trasie wymienic. nie patrz na MTH tylko na zasyfienie
6) skoro masz moto to sobie sprawdź
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Musicman1997 » 4/8/2014, 20:10

Witam.
Wr 450 vs Exc 450
Które z tych moto jest wg was mocniejsze i lepiej oddaje moc ?
Które jest tańsze w utrzymaniu i łatwiej się serwisuje ?
I czy w WR 450 są jakieś wersje że jedna jest mocniejsza druga słabsza czy coś ?
Yamaha WR 450 2004
Musicman1997
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez henio12323 » 4/8/2014, 20:55

hehe po 1 to na moc nie patrz bo to są sprzety w których i tak nie ogarniesz mocy przez kilka sezonów ;) uwierz,
oddawanie mocy podobnie, oba to hard enduro wiec moc oddają podobnie, ale wystarczy sie pobawic regulacją gaźnika, czy zmiana przełozen i masz całkiem inne wrażenia z jazdy. wiec tutaj też nie liczy sie co potrafi sprzęt, tylko co potrafisz z niego wydusić.

wg mnie łatwiej sie serwisuje KTMa, co do cen zalezy, niektóre rzeczy są tansze do WR niektóre tansze do KTMa, tak czy siak mniej wiecej utrzymanie wychidzi podobne.

masz WRF i WR R, WR R to uliczne moto, cos pokroju yamahy DT tylko że w 4T, WR F to hard enduro.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barto0122 » 4/8/2014, 20:57

Smar do łancucha, na razie mam taki w sprayu. Co o takich sądzicie i jaki będzie najlepszy?
JEST: KTM EXC 125 2009r / Yamaha Wr250r 2008r
BYŁO: Quad chinol 150, yamaha tzr 50
Avatar użytkownika
barto0122
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 24/7/2014, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów/Lubaczów

Postprzez Musicman1997 » 4/8/2014, 21:20

w to że nie ogarne przez kilka sezonów to wierze :D, na co dzień jeżdżę dt 125 dzisiaj miałem okazje się przejechać wr 450 i tego się nie spodziewałem, dodam trochę gazu i to jade bokiem i jeszcze strach czy nie poderwie przedniego koła. Jak bym ruszał nią tak jak swoją dt to bym za każdym razem na plecach leżał :)
a co do wersji to są one w każdej pojemności ?
Ile to biegów ? (powyżej 3 nie wrzucałem :) )
Yamaha WR 450 2004
Musicman1997
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez henio12323 » 4/8/2014, 21:51

smar do łancucha najelpej w spreju, i powiem Ci tak obojętne jaki kupujesz, kupuj jak najtasze i smaruj, mozna kupic super hiper smar za 80 zł moze i jest on troche lepszy i mniej sie wypłukuje, ale wraz wlecisz w kilka kałuż i go nie ma wiec lepiej kupic tanszy i częsciej smarowac niz drozszy i go oszczedzać


musicman - mi sie zdaje że nie ma WR R 450 ale moge sie mylic, na pewno jest 250tka, skrzynie 6 biegowe ;P WR R of WR F mozna poznac z kilometra to dwa całkiem rózne motocykle
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barto0122 » 5/8/2014, 11:42

Mam jeszcze jedno pyttanie,jak zdjac siedzenie w ktm?
JEST: KTM EXC 125 2009r / Yamaha Wr250r 2008r
BYŁO: Quad chinol 150, yamaha tzr 50
Avatar użytkownika
barto0122
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 24/7/2014, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów/Lubaczów

Postprzez kris514 » 5/8/2014, 13:07

Szukaj śrubki pod błotnikiem
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr