Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez barek253 » 23/12/2010, 16:01

narazie stala tylko w garazu.
teraz zrobilo sie ladniej wiec sie pytam czy jak bedzie tylko mielil to jest sens wogole jezdzic
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez mentorsct » 23/12/2010, 16:12

Witam, jestem w kacie desperacji i chciałem zapytać jak odkręcić przednią zębatkę? Pytanie pierwsze gwint jest lewy czy prawy? Wrzucam jedynkę zeby zablokować kręcenie się zębatki ale jak zakładam klucz to mi sie zaczyna kręcić badziew (daje efekt taki ze jak bym chciał motocykl odpalić, w silniki zaczyna się wszystko ruszać) Dzięki za porady.
Drugie pytanie. Czy jak rozszczepie łańcuch to do ponownego jego złączenie mogę użyć tej samej zapinki? Oraz jak rozpoznać że łańcuch nadaje się do wymiany? Dzięki za odpowiedź.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada


Postprzez marynarz1 » 23/12/2010, 16:41

Hamulec tylny naciśnij i odkręcisz.
SUZUKI RF 900 96'
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka

Postprzez mentorsct » 23/12/2010, 17:02

Problem w tym ze w motocyklu powyciągałem wszystko. Przednie jak i tylne zawieszenie stoi rama i trochę silnika.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez marynarz1 » 23/12/2010, 17:09

A to już inna sprawa. Ja też zrobiłem ten błąd jak robiłem skrzynie w motorze. Rozkręciłem silnik i nie mogłem pościągać kół zębatych z wałka bo mi zębatka blokowała. Ostatecznie wkręciłem bokiem ją w imadło i jakoś puściło.
SUZUKI RF 900 96'
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka

Postprzez mentorsct » 23/12/2010, 17:22

marynarz1 - dzięki za patent z tym jak to odkręcić (jak powymieniam łożyska w wahaczu to zamontuje koło założę łańcuch wcisnę hebel i może puści jakoś). A gwint ma normalny? W lewą stronę się odkręca?
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez marynarz1 » 23/12/2010, 17:30

Na 100% nie jestem pewny ale wydaje mi się że będziesz miał gwint prawozwojny. Tak przynajmniej na logikę mi się wydaje. Z motorkami z którymi się spotkałem jak do tej pory to te które miały zębatkę zdawczą z lewej strony to miały taki właśnie gwint a lewozwojny te które miały zębatkę z prawej strony.
SUZUKI RF 900 96'
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka

Postprzez barek253 » 23/12/2010, 17:39

zlap przednia zebatke ''żabką''i normalnie odkrecisz ja ,a odkreca sie w lewo ja tak robilem i wszystko jest ok
zapinka na lancuch raczej moze byc ta sama
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez mentorsct » 23/12/2010, 18:48

A jest jakiś patent na zdjęcie zapinki z łańcucha?
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez marynarz1 » 23/12/2010, 18:54

Płaskim śrubokrętem wysuń zawleczkę i się reszta wyjaśni.
SUZUKI RF 900 96'
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka

Postprzez Daromaniak » 23/12/2010, 19:33

Weź coś płaskiego, np śrubokręt, albo jakąś twardą blaszkę i podważ nią tą zapinkę. Ja tak zrobiłem, trochę się pomęczyłem, ale zeszło.
Daromaniak
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12/6/2010, 11:58
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez barek253 » 23/12/2010, 20:39

j/w rozszerz na poczatku i wysun najlepiej wlasnie plaskim srubokretem
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 23/12/2010, 23:36

ja zapinke rozpinam tak że biore cos płaskiego i podginam jedną stopke do góry i potem zsuwam albo od razu zsuwam i ładnie idzie
codo zebatki w kacie jest normalny gwint taki jak wszędzie. tylko że ta sruba musi isc na klej do gwintów. wiec musisz ja zerwac. najlepiej jest użyc do tego pneumata.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 24/12/2010, 14:34

bierzesz plaski srubokręt, i plaskim wypychasz spinkę, później lekko rozchylasz w kazdą strone podkladke i reszta sama schodzi
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez barek253 » 25/12/2010, 12:36

co powiecie o firmach kaskow konkretnie chodzi mi o :
-LS2
http://allegro.pl/kask-ls2-airforce-s-m ... ml#gallery

-DATEX
http://allegro.pl/kask-czarny-datex-fra ... 32229.html

-THH
http://allegro.pl/nowy-full-face-thh-tx ... 29795.html

-ANIMAL
http://allegro.pl/kask-cross-enduro-ani ... 87972.html

oraz ten chyba najlepszy:
http://allegro.pl/kask-kinetic-fly-raci ... 50433.html

te kaski sa w moim przedziale cenowym do 250zl jesli mozecie mi polecic ktory z tych firm najlepszy albo jaki za ta cene moge inny kupic
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez kotan88 » 25/12/2010, 13:44

szybka rada ktora oponka do Dt 125 odblokowanej 120/90 - 18 czy 110/100 - 18
kotan88
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1/12/2010, 11:07
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez Bostorn » 25/12/2010, 16:43

thh w stanach to jest ale nie mają za wielkiego wyboru, słabe kaski, Fly znana firma i tania, nie wiem jak kaski robią ale te modele które podales nadają sie jedynie do motorowerów a nie motocrossu

a oponka do dt?? prosta i logiczna odpowiedź ilu calowe goło, tylu calowa opona
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez kotan88 » 25/12/2010, 17:17

"Boston" dzieki za odpowiedz myslalem ze na koło 18 wsadze opone 21 :? chodzi mi o rozmiar. dla tego podałem dwa bo sie wacham i nie wiem ktora bedzie lepsza. szersza czy węższa. jesli chodiz o teren to głownie lasy i tereny twarde.
kotan88
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1/12/2010, 11:07
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez barek253 » 25/12/2010, 17:25

a w tej cenie do 250zl kupie jakis lepszy kask?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 25/12/2010, 20:22

kotan ja bym brał węższą nieco. szeroka ma racje bytu przy mocnych maszynach. szkoda żeby DT traciła moc na obracaniu kołem :d lepiej żeby ta moc szła w napędzanie maaszynki :d

barek za 250 to lepiej szukaj jakiejs uzywki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê