Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Bostorn » 6/12/2010, 19:02

byly wczesniej, mają poprawione zawieszenie i jakies pierdoły, ale daleko im do pełno wartościowych krosów....

ogolnie bardzo zawieszenie odbiega od normalnej sety
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez zarkanis96 » 6/12/2010, 20:04

a mógłbys podac jakis link bo nie moge znalesc nic takiego, albo moglby sie ktos jeszcze wypowiedziec
Avatar użytkownika
zarkanis96
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
Lokalizacja: JesteÅ›?


Postprzez macion14 » 6/12/2010, 20:05

Kupiłem ostatnio łańcuszek rozrządu do mojej kawy. I jest mały problem ponieważ jest on rozłączony i w zestawie jest jakaś "zakówka" i tu pytanie jak takie cos połączyć jedyne co mi przychodzi do głowy to zabic to jakoś młotkiem... co wy na to ? i czy poprzez takie małoprofesjonalne zabicie nie rozwali mi sie podczas jazdy i nie zrobi jeszcze wiekszego problemu .
macion14
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 1/3/2009, 18:15

Postprzez henio12323 » 6/12/2010, 20:20

z kazda zmiena silniki staja sie mocniejsze lub wytrzymalsze. kolejna sprawa to im nowszy (mniej wyeksploatowany) silnik to jest mocniejszy ;D

rozwali :D musisz skombinowac zakówke do łancuchów. moze ci w jakims serwisie pozyczą a jak nie to bierz silnik lub całe moto i na miejscu ci zakuja samemu lepiej nic nie rób :D bo jak sie rozepnie to moze niezłego burdelu narobic :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez zarkanis96 » 6/12/2010, 20:31

a co powiedzie o tym KTM http://moto.allegro.pl/ktm-125-exc-supe ... 62887.html

jezeli nie mozna wklejac linku z aukcji to przepraszam
Avatar użytkownika
zarkanis96
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
Lokalizacja: JesteÅ›?

Postprzez henio12323 » 6/12/2010, 20:52

mozna ale jest to jak dla mnie bez sensu. co mozna sÄ…dzic o ktm. ktm jak ktm ;) sam widzisz jaki jest. a nie dowiesz sie w jakim jest stanie jak go nie zobaczysz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 6/12/2010, 21:00

zarkanis96 napisał(a):a mógłbys podac jakis link bo nie moge znalesc nic takiego, albo moglby sie ktos jeszcze wypowiedziec


posiadalem zekomo sxa ktory okazal sie exc six days

tak wiec wiem jak te zawieszenie działało i tak dalej.... ';/
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez zarkanis96 » 7/12/2010, 07:39

wiadomo ze silnik sie zluzywa, ale wiadomo ze w hard enduro remont trzeba robic czesciej nisz w soft. ale i tak np EXC z 2000r. jest mocniejsze od WRE z 2009r :D, a ta zawiecha w tych modelach przed modernizacja nadaje sie na jakies lekkie skoki czy nie bardzo ??
Avatar użytkownika
zarkanis96
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
Lokalizacja: JesteÅ›?

Postprzez grunder » 7/12/2010, 08:11

ale wiadomo ze w hard enduro remont trzeba robic czesciej nisz w soft.


JesteÅ› pewien?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez zarkanis96 » 7/12/2010, 12:11

mogłbys bardziej wysilic swoja wypowiec, wiadomo ze jak ktos jezdzi sobie na EXC tylko po polnych drogach i nic wiecej to nie musi wymieniac po 3 tloki na sezon. Ale wedlug mnie jak ktos by tak samo jezdzil na DT to DT raczej dluzej by wytrzymala
Avatar użytkownika
zarkanis96
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
Lokalizacja: JesteÅ›?

Postprzez henio12323 » 7/12/2010, 12:54

jezeli intensywnosc jazdy jest taka sama u tu sie wyciska powiedzmy 80% mocy i tu 80% to wiadomo ze hard endurak szybciej sie sypnie :D bo jednak ta sama pojemnosc a sporo wiecej mocy z czegos to sie brac musi :D jednostka bardziej wysilona to szybciej sie sypie. ale na drugie im nowsza tym silniki sa lepiej robione i teraz taki exc 125 nowy na prawde duzo wytrzymuje ma mega elastyczny silnik i zadowalającą moc :D jeszcze 10 lat temu jakby ktos wyskoczył z takim motocyklem - lekkim mocnym i w miare trwałym to byłby hit :P teraz czesci silnikowe są robione z coraz wieksza dokładnoscia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grunder » 7/12/2010, 13:46

Ja nie muszę się wysilać, oczekiwałem odpowiedzi na bardzo proste pytanie:D.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Bostorn » 7/12/2010, 18:20

ty nawet grund łancucha nie smarujesz bo masz do tego niewolników więc milcz;d

a co do zawiechy w sxie.... owszem poskaczesz ale trzeba dobrze wyregulowac, bd odbijac, meczyc i dobijac

male skoki do 2m nad ziemiÄ… ujdÄ… gorzej jak wyzej skoczysz no i kwestia terenu ja po piaskach skakalem wiec bylo bardziej miekko
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 7/12/2010, 18:30

w kazdym trzeba wyregulowac :P ale w enduraku masz zawieszenie bardziej na ulice. choc poskakac sie da :) ale w SXsie jako ze to sprzet torowy to mozna skakac wyzej :D bez modyfikacji. do fmxu tak czy siak trzeba by zakładac tuningowe zawieszenie :D no i kolejna sprawa raczej szybko nikt nie bedzie skakał do tej bariery maxymalnego dobicia zawieszenia :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 7/12/2010, 21:27

ja za 4 razem sprobowalem ;d i pod koniec sezonu wylecialem na ponad 3m ;d efekt?? złe londowanie, dobicie klata do kiery, odbicie, kolejne dobicie do kiery klatą i kleba przez bark na kark, obita noga, spuchnieta jak połamana i inne sprawy ale o tym pisalem w temacie o naszych glebach

exc nie jest na tor!! męczy za szybko, gnie sie jak dziewica na miekkim łożu... niee nigdy wiecej czegos takiego na torze.. mialem porownanie moj sx/exc i sxf 250 = masaaaaaaakra!! ja nie dalem rady recznie prawie ugiąc zawieszenia w sxfie a w sxie mym 1 reką mozna bylo.. a regulowane ustawiane i odpowietrzane co chwile bylo..
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 7/12/2010, 23:32

ja tam mam enduro i nie narzekam :P SX jest o tyle dobry na tor że ma krótkie biegi i zawsze agresywnie idzie :D EXC dłuzsze biegi i nieco inna jazda. ale nie zapominajmy że 90% osób to kompletni amatorzy na forum :P i takim EXC mozna sporo nadziałac i tak :P i tak btw mi sie lepiej smiga po torze czyms z dłuzszymi biegami. no chyba ze krótkie i np tak jak w wiekszych fullach 4 biegi tylko :P ja tam swoim katem skacze ile sie da na torze praktycznie i lata sie dobrze. tyle ze nie mam co do gadania bo sie nie miesze w SAGu wiec nigdy nie ustawie zawieszenia pod siebie idealnie ;/ wiec tez super mi sie nie skacze :P ale nie narzekam. na CRce podobnie mi sie skakało :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez zbyho222 » 8/12/2010, 12:10

jooooł.... Panowie mam pytanie czy zmieniacie ustawienia zawieszenia na rozne nawieszchnie czy latacie na tym samym.... 2 pytanie widziałem gdzies na jutjubie filmik jakis kolo miał sruby powkrecane w oponie ... mozna to samemu zrobic czy sie to poprostu juz kupuje sie takie....
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez grunder » 8/12/2010, 12:16

Joooł ZIOM!

Tak możesz samemu zrobić taką oponę, kupujesz śrubki z płaskim łbem, podkładki, nakrętki (najlepiej z plastikiem), wiercisz wiertarka dziurkę w oponie, montujesz śrubkę, od zewnątrz dajesz podkładkę, skręcasz 2 nakrętkami, gotowe. Nie robiłem tego ale myślę że taki jest tok wydarzeń :D. A i załóż co najmniej 2-3 dętki :D.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez henio12323 » 8/12/2010, 15:22

co do ustawienia pod rózne nawierzchnie. to zalezy - ja staram sie jeździc na jednym ustawieniu ale jak wiem ze bede jeździł przez jakis czas czesciej po ulicy niz w terenie to utwardzam sobie nieco
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 8/12/2010, 18:07

w sobote skladam silnik
mam nowe uszczelki i tu pytanie czy normalnie je zalozyc czy trzeba jeszcze jakis klej lub cos innego?
a mozecie mi jeszcze doradzic co zrobic przed pierwszym odppaleniem itp
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê