Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
a czy są fulle 50 ccm ? chyba że te ktmy dla dzieci 7-8 lat
my tez nie wiemy czy sobie poradzisz
np w lublinie ostatnio czytałem artykuł o 14 latku który wygrywał ogólno polskie zawody w kategorii 85 ccm
a wiem że np mój kumpel (17 lat) kupił tm 85 to czasami miał z niąproblemy bo nigdy wczesniej motocykla nie miał ;D ale po kilku wypadach opanował sprzęt 

my tez nie wiemy czy sobie poradzisz



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
chodziło mi o full 85 a 50 to miało być enduro. To jest duża różnica wy się lepiej znacie. Fajne są 150 ale za drogie... Doradźcie! może jednak 50 enduro i do 2 latek starczy albo 125 no nie wiem nigdy nie miałem z nimi styczności
- adriano96
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 6/3/2010, 20:01
jest duza róznica między 50 a 85. 50 to enduro mniej wyżyłowany silnik taka DT 50 chociażby silnik niezawodny oszczędny i praktycznie bezobsługowy. w fullu częstrze remonty więcej pali ale tez duzo lepiej idzie stosunkowo. oraz ma lepsze warunki do jazdy po torze i innym terenie ;P zawieszenie w teren mocniejsza rama itp. roznica jest spora żadna 50 ccm nie ma co sie równac z byle 85 ccm ;P
jestes młody sam przeczytaj 2 razy co piszesz;P skąd my mamy ci doradzic co kupic ? powiem ci kupuj 125 w 2T nim odpalisz mozesz sie zabic. z kolei moze byc tak że kupisz 125 w 2T i powiesz za miesiąc że ci źle doradziłem bo ci juz jest mało. sprubuj sie przejechac 85 ccm 50 ccm oceń sam czy dasz rade czy nie. przemyśl czy masz kase na utrzymanie 85 w fullu. czy moze lepiej ci kupic DT 50 wywalic co zbędne i miec fulla z DT gdzie jest małe spalanie i duza wytrzymalosc serducha ? sam musisz juz na to odpowiedziec sobie
jestes młody sam przeczytaj 2 razy co piszesz;P skąd my mamy ci doradzic co kupic ? powiem ci kupuj 125 w 2T nim odpalisz mozesz sie zabic. z kolei moze byc tak że kupisz 125 w 2T i powiesz za miesiąc że ci źle doradziłem bo ci juz jest mało. sprubuj sie przejechac 85 ccm 50 ccm oceń sam czy dasz rade czy nie. przemyśl czy masz kase na utrzymanie 85 w fullu. czy moze lepiej ci kupic DT 50 wywalic co zbędne i miec fulla z DT gdzie jest małe spalanie i duza wytrzymalosc serducha ? sam musisz juz na to odpowiedziec sobie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
o ile sprzedasz to tak
nom najlepiej sie przejedz i sam ocen swoje mozliwosci

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
125 około 26-28km po odblokowaniu a 50ccm z Am6 coś około 8 km.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
kumpel ma DT 125 z wydechem gianelli i nie wiem czy nie ma robionego gaźnika i ma papier z hamowni 34 kuce 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
guzxi polecam honde cr 125
adrian dosięgniesz
adrian dosięgniesz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
cross enduro 125
mam 175cm wzrostu i 53 kg wagi i 14 lat w czerwcu 15
- motor musi mieć minimum 125 poj przynajmniej mi tyle wystarczy
-na prędkości mi nie zależy lecz na mocy bardziej i dostępności części i awaryjności
zastanawiałem się nad
- yamaha dt 125
- husqvarna wre wr icr
- honda cr 125
-suzuki rm 125
i oczywiście najważniejsza rzecz czyli fundusze 4.500 zł może jeszcze dozbieram kasy
miałem już motorynkę komara i ogara i wsk 125 prawie miałem 150 kładzika od wujka kolegi ale kolegi tata mechanik mi to stanowczo odradził
- motor musi mieć minimum 125 poj przynajmniej mi tyle wystarczy
-na prędkości mi nie zależy lecz na mocy bardziej i dostępności części i awaryjności
zastanawiałem się nad
- yamaha dt 125
- husqvarna wre wr icr
- honda cr 125
-suzuki rm 125
i oczywiście najważniejsza rzecz czyli fundusze 4.500 zł może jeszcze dozbieram kasy
miałem już motorynkę komara i ogara i wsk 125 prawie miałem 150 kładzika od wujka kolegi ale kolegi tata mechanik mi to stanowczo odradził
- pacek12
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 9/3/2010, 16:30
yamaha DT 125 - dobry niezawodny sprzęt nie ma osiągów konkurencji ale silnik jak i reszta jest bezawaryjne i praktycznie raz kupisz to tylko tankujesz i smigasz. jest dobry na ulice jak i teren
huska tu zależy jedna jest jako hard enduro - częste remonty i kosztowne druga to soft enduro. ale za 4500 nie kupisz niczego wspaniałego z tej stajni
honda cr i rm ? po 1 zdecyduj sie czego chcesz bo to spora rozbierznosc dt a cr
CR mocny sprzet tak jak i RM tu raczej trzeba patrzec na konkretny stan egzemplarza a nie na marke. generalnie przy tym wyborze musisz wiedziec że utrzymanie full crossa nie jest tanie a jeżeli kupisz takiego i z góry założysz że nic w niego nie bedziesz wsadzal bardzo krótki co posłuży
huska tu zależy jedna jest jako hard enduro - częste remonty i kosztowne druga to soft enduro. ale za 4500 nie kupisz niczego wspaniałego z tej stajni

honda cr i rm ? po 1 zdecyduj sie czego chcesz bo to spora rozbierznosc dt a cr

CR mocny sprzet tak jak i RM tu raczej trzeba patrzec na konkretny stan egzemplarza a nie na marke. generalnie przy tym wyborze musisz wiedziec że utrzymanie full crossa nie jest tanie a jeżeli kupisz takiego i z góry założysz że nic w niego nie bedziesz wsadzal bardzo krótki co posłuży

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wiem na co trzeba patrzeć podczas wyboru motorka wiem że utrzymanie crossa jest droższe a dokładniej co trzeba najczęsciej w crossach wymieniac oprócz podstaw czyli olej itp. chodzi mi i poważniejsze części
a moje zróznicowanie jest spowodowane bardzo duzym wyborem sprzętu
i jak jest z mocą w dt i jak się spisuje w terenie bo rm czy cr to bez dwóch zdań sobie poradzi. Ajaki modele jest najbardziej ugodowy czyli spora moc i utrzymanie ?
a jeżeli nie ma takiego motorka to co zrobic w dt aby zwiekszyć moc nie chodzi o odblokowanie wiem że wydech powinien polepszyć a co jeszczze by mogło ?
a moje zróznicowanie jest spowodowane bardzo duzym wyborem sprzętu
i jak jest z mocą w dt i jak się spisuje w terenie bo rm czy cr to bez dwóch zdań sobie poradzi. Ajaki modele jest najbardziej ugodowy czyli spora moc i utrzymanie ?
a jeżeli nie ma takiego motorka to co zrobic w dt aby zwiekszyć moc nie chodzi o odblokowanie wiem że wydech powinien polepszyć a co jeszczze by mogło ?
- pacek12
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 9/3/2010, 16:30
no więc tak, mam 174 cm wzrostu i ważę 74kg, obecnie śmigam sv650 trochę inny typ motocykla, ale zamierzam go sprzedać i zakupić coś w teren i pojawia się problem - co? Sam już nie wiem naczytałem się tyle że już zgłupiałem, motorek będę używał w terenie (lasy, żwirownie, łąki i takie tam...) jakoś wpadła mi w oko wr 400, tylko nie wiem jeszcze czy sięgnę swobodnie do ziemi z niej przedział pieniężny to 7-8tyś może nie za duży budżet no ale cóż trzeba jeszcze autko zmienić
zdaję sobie sprawę że bardzo szybko mogę włożyć w motorek 2-3 tyś w remont, niestety takie ryzyko. Doradźcie coś

- k_u_b_a
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 16/4/2009, 19:50
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
nie wiem jak 400 ale chyba 450 jest lepsza
hmm moze ktm exc 520 ? tez dobry niezawodny sprzet o ile sie dba służy bardzo dlugo. ( i o ile dasz rade ogranąc
) albo DR-Z 400 mysle że to takie propozycje dla ciebie
o ile chcesz enduraka



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
EXC 520 to nie jest najlepsza propozycja po szosowym moto. Szukaj DRZ-400 moto jest trwałe i w tych pieniądzach powinieneś coś znaleźć. Na pewno będziesz z niego zadowolony.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
z tego co wiem niektórzy kupuja exc 52--530 jako 1 moto ;P i dają rade
wiec po doswiadczeniu z szosówka jak ktos da rade to na ktm sie nie zabije
ale tez bardziej bym polecał dr-z za tą kase


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości