Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
Witam, chciałbym kupić motor do motocrossu 250 4T, wcześniej ujeżdżałem honde cr 125 . Mam na ten cel około 10 K +/- 10% szukam czegoś z roczników 2008-2011 jak zawsze dylemat jest między KTM, Yamaha, Honda, Suzuki, kawasaki
- qben142
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 9/11/2014, 19:55
Witam, chciałbym kupić motorek 50tke i zastanawiam się pomiędzy enduro a supermoto. Wiem, że nie ma złotego rozwiązania, ale czy enduro poza jazdą w terenie daje sobie radę i na szosie w miare?
Mój budżet to 3000-3500 zł, myślałem nad derbi, yamaha, rieju lub gilera? Co mi polecacie? I czy wogóle kupno enduro i jeżdżenie nim po asfalcie nie jest strzałem we własną stopę?
Aha, mam 15 lat, 175 cm wzrostu, 55kg, moje doświadczenie to jazda na quadzie 200cc przez 5lat.
Z góry dziękuję.
Mój budżet to 3000-3500 zł, myślałem nad derbi, yamaha, rieju lub gilera? Co mi polecacie? I czy wogóle kupno enduro i jeżdżenie nim po asfalcie nie jest strzałem we własną stopę?
Aha, mam 15 lat, 175 cm wzrostu, 55kg, moje doświadczenie to jazda na quadzie 200cc przez 5lat.
Z góry dziękuję.
- krzychna33
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 4/12/2014, 20:14
qben - standardowa odpowiedź - obojętne co kupisz. marka przy uzywce nie ma znaczenia. bardziej kieruj sie stanem techniczbym. ktm jest najdrozszy w zakupie wiec bedzie starszy albo mocniej dobity. bierz to co ci sie podoba, na torze i tak wszystkie podobnie jeżdzą i bardziej leży wszystko w rękach kierowcy niz po stronie samego motocykla ;P
krzychna - kup sobie cos na kołach enduro, i załóż uniwersalne oponki, takie które sobie w miare poradza w terenie, i nie pójdą w oczach na asfalcie
krzychna - kup sobie cos na kołach enduro, i załóż uniwersalne oponki, takie które sobie w miare poradza w terenie, i nie pójdą w oczach na asfalcie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
http://olx.pl/oferta/yamaha-yz-250f-fil ... 6;promoted co sądzicie o tym motorze? Remont 54MTH temu, to za ile mniej węcej kolejny? nie zbyt ogarniam 4paki
- qben142
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 9/11/2014, 19:55
zalezy jak uzytkowany, jak dbany jakie częsci itp itd. koło 80-130 mth sie robi remont w takich sprzetach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, na wiosnę mam zamiar kupić mój drugi motocykl w teren, mam 19lat, 188cm i 78kg, przez 1,5 sezonu ujeżdżałem kmx'a 125 (odblokowany), głównie po ścieżkach polnych, lasach, kilka małych wypadów na tor mx, także jakieś doświadczenie mam. W takich warunkach mam zamiar dalej jeździć, z tym że już trochę więcej na torze, np. raz na tydzień, również chciałbym kupić 2 pare kół SM i troszkę polatać na asfalcie. Jakie moto mi polecacie, budżet to +/-6000zł, najlepiej 2T bo w 4T w tej cenie raczej nic ciekawego nie znajdę. Mam na oku ktm exc 200, 250 sobie odpuszczam, bo wiem że będzie za mocna, a exc 125 też zabardzo nie, gdyż wydaje mi się, że będzie trochę mocy brakować po krótkim czasie, no i druga sprawa to częstsze remonty w 125. Biorę pod uwagę też Gas Gas'a EC 200. Może jakaś Dt'ka/Rx z kitem tuningowym na 160cc??
- Speedfight2lc
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/8/2011, 11:05
- Lokalizacja: Pod Opolem
to tak, 2T i supermoto to dla mnie głupota. zwłaszcza w wyczynówce. jak chcesz tyle kasy wywalać to albo lepiej drugie moto kupic, albo jak juz to 4T. 2takty bedą leciały moment, tłoczki co drugi wyjazd
ale z koleoi za 6000 zł nie kupisz nawet zdrowej wyczynówki w 2T. wiec generalnie bedzie ciezko z czyms sensownym.
exc 125 i 200 remonty praktycznie takie same. gas gas spoko ale do starszego moze byc problem z częsciami. jednym słowem ciezko mi tutaj cos sensownego doradzic.
nie istnieje motocykl który nadaje sie do supermoto, do enduro i na tor crossowy jednoczesnie, do tego nie kosztuje utrzymanie majątku, a całosc kupisz za 6000 zł - nierealne marzenia

ale z koleoi za 6000 zł nie kupisz nawet zdrowej wyczynówki w 2T. wiec generalnie bedzie ciezko z czyms sensownym.
exc 125 i 200 remonty praktycznie takie same. gas gas spoko ale do starszego moze byc problem z częsciami. jednym słowem ciezko mi tutaj cos sensownego doradzic.
nie istnieje motocykl który nadaje sie do supermoto, do enduro i na tor crossowy jednoczesnie, do tego nie kosztuje utrzymanie majątku, a całosc kupisz za 6000 zł - nierealne marzenia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Supermoto w sensie, żeby raz na jakiś czas założyć koła z oponami na asfalt i trochę po drogach polatac, zakładając że tłok co 100mth to z 5k km powinien spokojnie zrobić,z tym torem to tylko żeby się dało trochę pobawić, tak rekreacyjnie, tylko ze na enduro +130kg na torze nie pojezdze, na kmxie te jego 110-115kg juz trochę przeszkadzało, a chętnie bym nieraz pojeździl bo mam bliziutko, chociaż głównie jeżdżę po lasach itp. Więc zmienię może trochę pytanie: lekkie enduro o mocy od 40KM w górę, no i żeby te 100mth wytrzymał na jednym tłoku. Jak będzie trzeba to jeszcze trochę $$ spróbuję dozbierać.
- Speedfight2lc
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/8/2011, 11:05
- Lokalizacja: Pod Opolem
no to bezsens, bo koła do supermoto kosztują jakies 2000 zł wiec lepiej dołóz i kup za 8 tysiecy lepszą maszynke.
1 mth to jakies 40 km zazwyczaj. wiadomo jak sie pyrka po asfalcie to 5tke nawiniesz.
to najlepsza z tych opcji to dozbierać do ktma EXC 400 na przykład. nieźle sie sprawdzi wszędzie, za 6stke jakas padaczke moze wyrwiesz, za 7-8 tysi juz cos co powinno jeździć.
ewentualnie opcja tansza suzuki DRZ 400, sprzęt fajnie jeździ i jest mega pancerny, kumpel startował nim nawet w zawodach crossowych wiec dosyc uniwersalny
1 mth to jakies 40 km zazwyczaj. wiadomo jak sie pyrka po asfalcie to 5tke nawiniesz.
to najlepsza z tych opcji to dozbierać do ktma EXC 400 na przykład. nieźle sie sprawdzi wszędzie, za 6stke jakas padaczke moze wyrwiesz, za 7-8 tysi juz cos co powinno jeździć.
ewentualnie opcja tansza suzuki DRZ 400, sprzęt fajnie jeździ i jest mega pancerny, kumpel startował nim nawet w zawodach crossowych wiec dosyc uniwersalny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, chciałbym zasięgnąć opinii na temat: czy Ktm exc 125 z 2008 czyli w tej nowszej budzie może mieć porównywalną moc na dolnych obrotach z exc 200 ale tą z lat 2004-2006? Sprawa wygląda tak, że będę przesiadać się z sxa 85 na coś większego i chciałbym zaatakować trudniejszy teren. Chodzi mi tutaj o różnego rodzaju podjazdy, przełaje, bagna, przeskoki przez kłody itp. Tutaj właśnie rodzi się moje pytanie co wybrać: czy ktm exc 125 z 2008 czy jednak coś mocniejszego w tej starszej wersji. Mój budżet to 8-9 tyś(max 10 do negocjacji), waga 65kg a doświadczenie to cały sezon przejeżdżony na Ktm sx 85 w terenie soft/hard (głównie podjazdy).
- MatiSx
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58
qben - costam bylo, ale poczytasz po forach i wszystkie problemy sa do rozwiazania, z tego cokojarze problem byl w czystosci filterkow, wystarczylo dodatkowe zalozyc i nie bylo wiekszych problemow z samym wtryskiem
raczej nie, 2t nie mialy az tak poteznych zmian i 125tka z 2008 chodzi podobnie jak z 2005, na pewno ma nieco inna charakterystyke, ale bardziej chodzi o jej wygladzenie, i z roku na rok coraz mialy slabsza gore obrotowa ale zmiany nie byly kolosalne.
125tka ma wiekszy moment obrotowy i moc niz sx, a jest niewiele ciezsza, wiec bedzie progres na plus. 200tka jest nieco mocniejsza z dolu
raczej nie, 2t nie mialy az tak poteznych zmian i 125tka z 2008 chodzi podobnie jak z 2005, na pewno ma nieco inna charakterystyke, ale bardziej chodzi o jej wygladzenie, i z roku na rok coraz mialy slabsza gore obrotowa ale zmiany nie byly kolosalne.
125tka ma wiekszy moment obrotowy i moc niz sx, a jest niewiele ciezsza, wiec bedzie progres na plus. 200tka jest nieco mocniejsza z dolu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Panowie mam takie pytanie..
Chce kupic nowy motor crossowy jezdzilem crf'a 250 z 2012 roku i teraz chce sobie kupic nowke i mam do wyboru albo Honda crf 250 2015 rok albo kxf'a 250 z tego samego roku co polecacie czekam na odpowiedz .. do hondy nie mam zastrzezen ale w kawie slyszalem ze skrzynie padaja dlatego nie wiem co wybrac kawa zawsze cos innego .
Chce kupic nowy motor crossowy jezdzilem crf'a 250 z 2012 roku i teraz chce sobie kupic nowke i mam do wyboru albo Honda crf 250 2015 rok albo kxf'a 250 z tego samego roku co polecacie czekam na odpowiedz .. do hondy nie mam zastrzezen ale w kawie slyszalem ze skrzynie padaja dlatego nie wiem co wybrac kawa zawsze cos innego .
- pitu3run
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 19/4/2013, 19:41
szczerze mówiac jak masz kupic nówke, to bym wolał kupic to co kupisz na lepszych zasadach, blizej, i tak zeby miec lepszy serwis. jak masz dealera pod nosem hondy to bierz honde. róznice w jeździe nie bedą duze, jak sobie dopasujesz moto pod siebie to i na hondzie i na kawce bedziesz szybko mógł jeździc. i jak sie umie jeździc to nic nie pada
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, mam pytanie czy taka Honda będzie dobra żeby zacząć przygodę z Enduro/Motocross ?
http://olx.pl/oferta/honda-hm-cre-50-90 ... 71ce67030c
Ps. Mam 16 lat 165 wzrostu i miałem już wcześniej motocykle pokroju rs 50 , tzr 50
http://olx.pl/oferta/honda-hm-cre-50-90 ... 71ce67030c
Ps. Mam 16 lat 165 wzrostu i miałem już wcześniej motocykle pokroju rs 50 , tzr 50
- Aniolpanski369
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 5/10/2014, 12:45
- Lokalizacja: Sępopol
kazdy sprzet sie nada na początek. pytanie jak długo ma słuzyc i co ma sobą reprezentowac. HMki ładnie jeżdzą ale to tylko 50tki, mocowo wiec wypadają podobnie jak rs czy tzr. tutaj widze jakas nakombinowana na 90tke wiec pewnie mocniejszy egzemplarz. na początek spoko, bo jeździ fajnie do 18stki dociągniesz na tym spoko. bo sie mozna nauczyc wielu rzeczy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witajcie. Poszukuję enduro 250ccm w 4t. Myślałem o Kawasaki KLX i Yamaszce WR250. Ponadto wiem że to nie ten temat ale chciałbym się zapytać czy duża różnica byłaby między 250 2t a ok. 500 w 4t. Mam 178cm wzrostu i 70kg wagi.
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości