Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
ok ludziska posłuchajta
nigdzie nie moge znalesc tuleji do sendy:/
jedyne pasujące srednica itp to od simsonka i jest o połowe krótsza tak wiec bd musiał zamiast 2 normalnych 4 wsadzic czy to w czyms zaszkodzi czy niee??
ewentualnie gdzie mogę kupic takie tuleje??
nigdzie nie moge znalesc tuleji do sendy:/
jedyne pasujące srednica itp to od simsonka i jest o połowe krótsza tak wiec bd musiał zamiast 2 normalnych 4 wsadzic czy to w czyms zaszkodzi czy niee??
ewentualnie gdzie mogę kupic takie tuleje??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Honda CBR125R czy Yamaha YZF-R125 który mniej awaryjny ?
W świecie bez przyszłości, przeszłość ma znaczenie, na każdym korku, w każdej chwili, także teraz.
-
Szataklona - Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 27/7/2008, 17:06
- Lokalizacja: Lublin
Oki dzieki
W świecie bez przyszłości, przeszłość ma znaczenie, na każdym korku, w każdej chwili, także teraz.
-
Szataklona - Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 27/7/2008, 17:06
- Lokalizacja: Lublin
Problem z chlodzeniem
Czesc
Jak juz wczesniej w tym temacie napisalem mam problem z chlodzeniem.
Otóż po jakis 10 km jazdy z ~9.5 tys obrotow na liczniku wlacza mi sie czerwona kontrolka informujaca o przegrzeniu sie. No i wtedy koniec zawsze musze zwalniac do 50km/h ;/
Dodam ze to 10 km od razu po wyjsciu z garazu czyli na chlodnym silniku.
To samo z 8 tys obrotow(po wyjsciu z garazu) ale wtedy ujedzie 20 km i znowu ta kontrolka...
Teraz po wyjechaniu z garazu troche przygazowalem i znowu sie zapalila;/
Wychodzi na to ze tzr'ka z cylindrem 70ccm moge jechac kolo 60-65km/h.;/(dodam ze ostatnio musialem zrobic 100 km "autostrada"(jesli to sie tak da nazwac... to malo pierdolca nie dostalem jak musialem sie wlec 60)
I chce sie zapytac czy to normalne czy tu jest cos nie tak?
Dodam ze sprawdzalem plyn chlodniczy to bylo wszystko w porzadku.
Jak juz wczesniej w tym temacie napisalem mam problem z chlodzeniem.
Otóż po jakis 10 km jazdy z ~9.5 tys obrotow na liczniku wlacza mi sie czerwona kontrolka informujaca o przegrzeniu sie. No i wtedy koniec zawsze musze zwalniac do 50km/h ;/
Dodam ze to 10 km od razu po wyjsciu z garazu czyli na chlodnym silniku.
To samo z 8 tys obrotow(po wyjsciu z garazu) ale wtedy ujedzie 20 km i znowu ta kontrolka...
Teraz po wyjechaniu z garazu troche przygazowalem i znowu sie zapalila;/
Wychodzi na to ze tzr'ka z cylindrem 70ccm moge jechac kolo 60-65km/h.;/(dodam ze ostatnio musialem zrobic 100 km "autostrada"(jesli to sie tak da nazwac... to malo pierdolca nie dostalem jak musialem sie wlec 60)
I chce sie zapytac czy to normalne czy tu jest cos nie tak?
Dodam ze sprawdzalem plyn chlodniczy to bylo wszystko w porzadku.
- Kanafap
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 31/12/2007, 16:52
Kanafap - prawdopodobnie czujnik się zepsuł. U mnie na początku po przejechaniu np. 1km już się zapaliła kontrolka, a teraz nawet jak odpale motor to już się świeci. I też jak by silnik był przegrzany to powinna ona mrugać jednostajnie, a ona zaświeci się na dłużej, zgaśnie, znowu zaświeci, itd.
EDIT: bardzo możliwe też, że masz za mało płynu do chłodnicy...ale tak jak to mówi tata kumpla: "przyczyn może być 1500"
EDIT: bardzo możliwe też, że masz za mało płynu do chłodnicy...ale tak jak to mówi tata kumpla: "przyczyn może być 1500"
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Bylem wlasnie w garazu i odpalilem moto.
Za kazdym razem jak odpalam to mi sie ta lampka lekko zapala;/
Nie wiem troche dzis pojezdze i zobacze czy przejdzie...
Nie wiem w koncu ta kontrolka do czegos sluzy wiec czy mozna ją od tak po prostu ignorowac?
No nie wiem czy moze ona cos dodatkowo sygnalizowac ze cos niedobrego dzieje sie z tlokiem?
A Co do czesci to sprawdze moto mam od 2 tygodni i wszelkie dokumenty sa po niemiecku wiec albo bede musial bawic sie w tlumaczenie albo narzedzia marsz do garazu i rozkrecac;/
Ktos moze wie jaki jest koszt wymiany tego czujnika;)?
Za kazdym razem jak odpalam to mi sie ta lampka lekko zapala;/
Nie wiem troche dzis pojezdze i zobacze czy przejdzie...
Nie wiem w koncu ta kontrolka do czegos sluzy wiec czy mozna ją od tak po prostu ignorowac?
No nie wiem czy moze ona cos dodatkowo sygnalizowac ze cos niedobrego dzieje sie z tlokiem?
A Co do czesci to sprawdze moto mam od 2 tygodni i wszelkie dokumenty sa po niemiecku wiec albo bede musial bawic sie w tlumaczenie albo narzedzia marsz do garazu i rozkrecac;/
Ktos moze wie jaki jest koszt wymiany tego czujnika;)?
- Kanafap
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 31/12/2007, 16:52
albo czujnik sie piepszy albo silnik jest lekko przytarty i sie nagrzewa czy podczas jazdy nie grzeje sie strasznie??
albo po prostu nie włancza ci sie wiatrak moze termostat popsuty albo elektryka cos nie tego
albo po prostu nie włancza ci sie wiatrak moze termostat popsuty albo elektryka cos nie tego
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Lekko przytarty? No a jak to sprawdzic i co z tym zrobic;)?
No jak sprawdzalem wtedy podczas jazdy no to byl goracy..
Ale oleju pod siedzeniem mam full to samoz plynem chlodniczym.
Elektryka dziala raczej OK bo jak startuje to zapalaja sie kontrolki i gasna.
Tylko teraz sie zrobilo tak ze jak odpalam silnik z najnizszych obrotow i dodaje gazdu to mi sie ta lampka coraz mocniej zapala;/
A z tym wiatrakiem jak to sprawdzic?
No jak sprawdzalem wtedy podczas jazdy no to byl goracy..
Ale oleju pod siedzeniem mam full to samoz plynem chlodniczym.
Elektryka dziala raczej OK bo jak startuje to zapalaja sie kontrolki i gasna.
Tylko teraz sie zrobilo tak ze jak odpalam silnik z najnizszych obrotow i dodaje gazdu to mi sie ta lampka coraz mocniej zapala;/
A z tym wiatrakiem jak to sprawdzic?
- Kanafap
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 31/12/2007, 16:52
Kanafap napisał(a):Elektryka dziala raczej OK bo jak startuje to zapalaja sie kontrolki i gasna.
U mnie też się zapalają i gasną, a kontrolka dalej źle pokazuje, więc to o niczym nie świadczy.
Kanafap napisał(a):Tylko teraz sie zrobilo tak ze jak odpalam silnik z najnizszych obrotow i dodaje gazdu to mi sie ta lampka coraz mocniej zapala;/
U mnie jak odpale to się już świeci.
Spróbuj może odczepić czujnik. Ja jak go odczepie to kontrolna miga jednostajnie, a jak jest podłączony to w dowolny sposób.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Kanafap napisał(a):Lekko przytarty? No a jak to sprawdzic i co z tym zrobic;)?
No jak sprawdzalem wtedy podczas jazdy no to byl goracy..
Ale oleju pod siedzeniem mam full to samoz plynem chlodniczym.
Elektryka dziala raczej OK bo jak startuje to zapalaja sie kontrolki i gasna.
Tylko teraz sie zrobilo tak ze jak odpalam silnik z najnizszych obrotow i dodaje gazdu to mi sie ta lampka coraz mocniej zapala;/
A z tym wiatrakiem jak to sprawdzic?
czy podczas jazdy nagrzeje Ci się tak aż gaśnie??
termostat w prosty sposób zaparzasz wodę w czajniku wykręcasz termostat i wrzucasz go do wrzątku po pewnym czasie powinien odskoczyc
jesli to zrobi jest ok jesli nie to lipa :/ albo za zimna woda była
jesli silniczek strasznie sie nagrzeje i zgasnie to cos jest z tłokiem a tak po za tym moze byc gorący
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Nie no na szczescie to nie gasl mi w czasie jazdy glownie dlatego ze wtedy zwalnialem do 50-60 i wtedy gasla(lampka;)
A teraz sie pali jak tylko wlacze silnik ;/ (a silnik jest chlodny bo przez 3 godziny bw zimnym garazu stal)
Taa... A moze mi ktos podpowiedziec gdzie ten termostat wykrecic?
Niemiec od ktorego bylo kupione moto mowil ze jest blokada na tloku (czy cos staruszek nie zjarzyl) i czy to z tym moze sie wiazac?
A teraz sie pali jak tylko wlacze silnik ;/ (a silnik jest chlodny bo przez 3 godziny bw zimnym garazu stal)
Taa... A moze mi ktos podpowiedziec gdzie ten termostat wykrecic?
Niemiec od ktorego bylo kupione moto mowil ze jest blokada na tloku (czy cos staruszek nie zjarzyl) i czy to z tym moze sie wiazac?
- Kanafap
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 31/12/2007, 16:52
To jest mój 1-szy post, wiec sie przywitam. Witam !
Mam takie pytanie, czy mogę zdawać na prawo jazdy, i prowadzić każdy (z jakąkolwiek pojemnością silnika) motocykl od 18 lat? Bo słyszałem że na większe trzeba mieć skończone 21 czy coś koło tego.
I od razu drugie pytanie - czy mając 18 lat musze zdawać prawo jazdy na motory z silnikiem 50 cm3?
Z góry dzięki za odpowiedz.
Mam takie pytanie, czy mogę zdawać na prawo jazdy, i prowadzić każdy (z jakąkolwiek pojemnością silnika) motocykl od 18 lat? Bo słyszałem że na większe trzeba mieć skończone 21 czy coś koło tego.
I od razu drugie pytanie - czy mając 18 lat musze zdawać prawo jazdy na motory z silnikiem 50 cm3?
Z góry dzięki za odpowiedz.
- dark4blade
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 4/8/2008, 02:48
- Lokalizacja: Warszawa
dark4blade napisał(a):To jest mój 1-szy post, wiec sie przywitam. Witam !
Mam takie pytanie, czy mogę zdawać na prawo jazdy, i prowadzić każdy (z jakąkolwiek pojemnością silnika) motocykl od 18 lat? Bo słyszałem że na większe trzeba mieć skończone 21 czy coś koło tego.
I od razu drugie pytanie - czy mając 18 lat musze zdawać prawo jazdy na motory z silnikiem 50 cm3?
Z góry dzięki za odpowiedz.
Masz 18 lat i dowód osobisty? Spokojnie jeźdź motorowerami :] (pojazdy silnikowe do 50cm3)
Husqurvana xD
- eviltwin1
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 18/6/2008, 18:48
dark4blade napisał(a):To jest mój 1-szy post, wiec sie przywitam. Witam !
Mam takie pytanie, czy mogę zdawać na prawo jazdy, i prowadzić każdy (z jakąkolwiek pojemnością silnika) motocykl od 18 lat? Bo słyszałem że na większe trzeba mieć skończone 21 czy coś koło tego.
I od razu drugie pytanie - czy mając 18 lat musze zdawać prawo jazdy na motory z silnikiem 50 cm3?
Z góry dzięki za odpowiedz.
lol, świat schodzi dosłownie na psy! Tak jak wcześniej kolega napisał, kartę zdaje się w gimnazjum, prawo jazdy w OSK. Obecnie kierując motorower o poj. 50cm3 wystarczy dowód osobisty lecz może to się niedługo zmienić.
PS Brak mi słów na takie pytania ...
handel motocyklami
-
konrad1422 - Świeżak
- Posty: 312
- Dołączył(a): 29/4/2006, 19:00
- Lokalizacja: Kalisz
Mimo lekkich naśmieszek dziękuje za odpowiedzi . Rzecz w tym ze w Polsce na stałe mieszkam od 2 lat, nie uczyłem sie tu ani w liceum ani w gimnazjum, i do tej pory nie interesowała mnie ta kwestia motorów.
- dark4blade
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 4/8/2008, 02:48
- Lokalizacja: Warszawa
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości