Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez CeBeRek » 4/8/2008, 11:02

konrad1422 napisał(a):
dark4blade napisał(a):To jest mój 1-szy post, wiec sie przywitam. Witam :P !
Mam takie pytanie, czy mogę zdawać na prawo jazdy, i prowadzić każdy (z jakąkolwiek pojemnością silnika) motocykl od 18 lat? Bo słyszałem że na większe trzeba mieć skończone 21 czy coś koło tego.
I od razu drugie pytanie - czy mając 18 lat musze zdawać prawo jazdy na motory z silnikiem 50 cm3?
Z góry dzięki za odpowiedz.


lol, świat schodzi dosłownie na psy! Tak jak wcześniej kolega napisał, kartę zdaje się w gimnazjum, prawo jazdy w OSK. Obecnie kierując motorower o poj. 50cm3 wystarczy dowód osobisty lecz może to się niedługo zmienić.

PS Brak mi słów na takie pytania ...


Mi brak słow na Twoje wyśmiewanie userów i popełniane przez Ciebie samego błędy. Prawa jazdy nie zdaje się w OSK, tylko w WORDACH, PORDACH, MORDACH i co tam jeszcze wymyślili, a w OSK się tylko uczysz jeździć

PS. Brak mi słow na Takie odpowiedzi.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia


Postprzez konrad1422 » 4/8/2008, 12:55

Kolego wyluzuj! Każdemu może zdarzyć się pomyłka ... nie czepiaj się słówek! Mógł wcześniej napisać jak sprawa wygląda bo jak nie mieszkał w PL to wtedy się nie dziwie że wyleciał z takim pytankiem na forum, pozdro
handel motocyklami
Avatar użytkownika
konrad1422
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 29/4/2006, 19:00
Lokalizacja: Kalisz


Postprzez Bostorn » 4/8/2008, 12:57

dark4blade napisał(a):Mimo lekkich naśmieszek dziękuje za odpowiedzi ;). Rzecz w tym ze w Polsce na stałe mieszkam od 2 lat, nie uczyłem sie tu ani w liceum ani w gimnazjum, i do tej pory nie interesowała mnie ta kwestia motorów.



widzisz nie każdy tutaj wie jak sie sprawy mają dla większosci osób to podstawowa informacja jak 2+2=9 ale nie dziw im się :)

no i sorki są ludzie i taborety :P

aby móc jeździć motorowerem wystarczy dowód osobisty
na większy motór już trzeba miec A1 do 125cm3
od 125 w górę jest to w tej chwili A
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Kuboxxx » 4/8/2008, 13:48

Wiecie gdzie naj tanie w woj lodzkim zrobic prawko A1
Kuboxxx
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 17/10/2007, 15:57

Postprzez Movi » 4/8/2008, 15:08

Na przeciwko Zielpolu na Rokicińskiej słyszałem że jest tanio, ale nie sprawdzałem, podjedź i zobacz.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez Kanafap » 8/8/2008, 12:41

Słyszałem, że jazda z włączonymi neonami jest nielegalna... Czy to prawda?
Ew. czy jeśli zamontowałbym żółty neon pod pługiem to czy mógłbym z nim jezdzic;>?
Kanafap
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 31/12/2007, 16:52

Postprzez konrad1422 » 8/8/2008, 14:01

Kanafap napisał(a):Słyszałem, że jazda z włączonymi neonami jest nielegalna...


Odpowiedziałeś sobie sam na pytanko :) Możesz zrobić sobie włącznik/wyłącznik kiedy Ci się podoba włączasz/wyłączasz pozdro
handel motocyklami
Avatar użytkownika
konrad1422
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 29/4/2006, 19:00
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Kanafap » 8/8/2008, 15:10

Ahaa no dobra spoko;]
Bo chciałem na próbę zamontować i zobaczyć jak to wygląda..
A masz może gdzieś jakiś schemat jak zrobić ten włącznik czy cuś;>
I tak dzięki;]
Kanafap
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 31/12/2007, 16:52

Postprzez Fenek16 » 8/8/2008, 15:34

Chłopie do czego schemat potrzebny? Nie mów mi, że nie potrafisz włącznika wprowadzić w schemat zasilanie-odbiornik :roll:
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Dzioba » 8/8/2008, 21:15

A ja mam takie pytanie wszyscy mowia aby lac pelny syntetyk z checia rowniez bym go lal poniewaz zalezy mi na tym aby moja Honda NSR 125 pojezdzila jeszcze dlugo

Mam honde nsr z 98 roku przejechanych 35 tys km ale silnik bardzo ladnie pracuje

Wczesniej lany byl olej mineralny castrola slyszalem ze nie powinno sie wymieniac olejow w sensie mineralny na sytetyk a jedynie w druga strone. Czy to prawda? Jakie konsekwencje moga byc takiej wymiany i czy da rade cos sie zrobic by moto nie ucierpialo na takiej wymianie gdyz mam w domu 2 litry Castrola R2 Racingbike i z checia lal bym ten olej.
Dzioba
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/5/2008, 22:22

Postprzez Fenek16 » 9/8/2008, 09:42

Nie rozumiem, Ty mówisz o oleju przekłądniowym czy do mieszanki?
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Dzioba » 9/8/2008, 10:21

do mieszanki
Dzioba
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/5/2008, 22:22

Postprzez Fenek16 » 10/8/2008, 11:51

Do mieszanki nie ma różnicy, nie ma doczynienia z uszczelkami itp.

Czym droższy olej tym lepszy i taki lej.
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Best » 10/8/2008, 12:51

tak jak wyżej, do mieszanki nie ma różnicy jaki olej lejesz, możesz spokojnie lać tego castrola, o którym mówiłeś. :)
Best
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/9/2006, 11:07

Postprzez Bostorn » 10/8/2008, 13:03

Best napisał(a):tak jak wyżej, do mieszanki nie ma różnicy jaki olej lejesz, możesz spokojnie lać tego castrola, o którym mówiłeś. :)



hmmm a właśnie że jest różica jakosciowa cenowa i poprawiająca osiągi jest wiele czynników za i i przeciw dla olejów do mieszanki :)

więc nie pindol ja leję Castrola R2 racing to jest too ;d motór czuje że zyje :D i ma piękne spalanie
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Dzioba » 10/8/2008, 14:57

ale silnik i inne podzespoly nie ucierpia na zmianie z oleju mineralnego na pelen syntetyk?
Dzioba
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/5/2008, 22:22

Postprzez Fenek16 » 10/8/2008, 22:53

Niy jakie podzespoły? Tu chodzi tylko o cylinder i to co w nim chodzi łacznie z wałem, a to lubi full syntetyki 8)
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Dzioba » 10/8/2008, 23:26

z tego co czytalem to olej mineralny pozostawia sporo osadu ktory uszczelnia silnik a po wlaniu syntytyka ktory ma wlasciowosci czyszczace moze dojsc do rozszczelnienia calego ukladu np tłok-cylinder
Dzioba
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/5/2008, 22:22

Postprzez peureotjetforcek » 10/8/2008, 23:32

da sie moze jakos zdjąć blokade ze skutera peugeot jet force 50 tak aby nie stracic gwarancji?? dowiedzialem sie ze są w tej blokadzie jakies pluskwy i jak sie ja zdejmie to.. da sie jakos to ominąć
peureotjetforcek
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21/4/2008, 21:47

Postprzez miku » 10/8/2008, 23:41

Dzioba napisał(a):z tego co czytalem to olej mineralny pozostawia sporo osadu ktory uszczelnia silnik a po wlaniu syntytyka ktory ma wlasciowosci czyszczace moze dojsc do rozszczelnienia calego ukladu np tłok-cylinder


to sie raczej tyczy większych 4t w których olej w całym silniku i nie dolewa się go tylko zmienia.

ja leje castrola power1 racing bike- moim zdaneim lepiej juz wydac te 37 zł i miec pewnosc ze silnik ma dobre smarowanie.

Zresztą raz wlałem jakis olej po 20zł/1l i mi ciągle kopcił, a na castrolu jak złapie temperaturę to nie kopci.
Avatar użytkownika
miku
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 9/7/2008, 23:27

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr