Zobacz wątek - Cagiva Mito 125
NAS Analytics TAG

Cagiva Mito 125

i inne małe pojemności
_________

Postprzez gibon_2008 » 23/6/2008, 12:44

literówka czepiasz sie chodziło mi o konta :D
Dzisiaj źle sie czujem, głowa boli, pic mi sie chce, i strasznie nie wyspany jestem :)
gibon_2008
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 6/6/2008, 08:34


Postprzez Movi » 23/6/2008, 13:18

Każdy żyje jak mu się wydaje i pasuje. Jeden będzie pilnował prawa i chwała mu za to. Inny będzie kombinował jak nakręcić coś na lewo i też dobrze że jest bo ten pierwszy by się nudził :lol: W świecie musi zawsze być zachowana równowaga.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city


Postprzez gibon_2008 » 23/6/2008, 14:14

widzisz simonw, nie banuj bo muszą być takie kanalie jak j bo byś nie miał komu morałów prawic, przecież by istniało dobro musi być zło :) kurde dzisiaj nie jeżdżę niczym innym niż MZK po porostu przeholowałem wczoraj :(
gibon_2008
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 6/6/2008, 08:34

Postprzez simonw » 23/6/2008, 15:26

Naczytales sie Sapkowskiego
Wampir Regis - musza miec cos zlego, by sami przed soba mogli byc dobrzy.

I nie prawie moralow tylko mowie co stoi w zgodzie z prawem a co nie - i nazywajmy sprawe po imieniu - przestepstwo.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez gibon_2008 » 23/6/2008, 16:36

nie czytam Sapkowskiego
gibon_2008
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 6/6/2008, 08:34

Postprzez CeBeRek » 23/6/2008, 20:15

Pewnie nawet nie wiesz kto to jest, a warto by było żebyś wiedział.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez The Doctor » 4/7/2009, 12:59

A temat miał być o Cagivie, no cóż, trochę się rozpisaliście o zasadach prawnych, ale cóż. Czyli suma Sumarów dobrym wyborem będzie kupinie tej cagivy mito, powiedzmy na drugi wybór (po skuterku ogarze 900) ?
The Doctor
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/7/2009, 23:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Koval135 » 4/7/2009, 13:15

Jakies kilometr od mojej chaty studenci prowadza wykopaliska,idz pomóz.

Kolejny archeolog sie minal z powolaniem... Jak masz prawko i rozum to tak,dobry wybór.Tylko pali w pizdu i dosc czeste sa remonty (co ok 15 kkm).
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez The Doctor » 4/7/2009, 14:03

Chodzi ci o kapitałkę, czy tylko tłok i szlif?
The Doctor
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/7/2009, 23:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Dandi93 » 4/7/2009, 14:07

Szlifu się nie robi, jak dla mnie to jest bezsens. Po szlifie zdzierasz warstwę ochroną na cylindrze i po szlifie przejedzie parę k i padnie. A nocy cylinder i tłok i znowu te 20 czy 15k, a tak tylko 5
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Koval135 » 4/7/2009, 14:26

W mito jest nicaili ni hooja.No chyba ze jest zeliwna tulej,to szlif normalnie.I nie gadaj ze szlifu sie nie robi-kupujesz dobry tlok za 350 zeta,np wossnera,idziesz do warsztatu i dajesz im zeby zrobili szlif pod ten tlok i tyle.Wystarczy dobrze spasowac i bd jeździl tak samo dlugo jak na oryginale,wcale jak jeszcze bd honowany(wiekszosc slzifierzy na szczescie sama z siebie je honuje).
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Dandi93 » 4/7/2009, 16:06

Robiłeś już szlif w żeliwnym ? Jak zrobisz to się przekonasz, mówię z własnego doświadczenia
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Koval135 » 4/7/2009, 18:31

Ja tez.I to nie jeden.Wiem ze swojego doswiadczenia,tak samo jak i kumpli którzy smigaja bez problemów.Ja szlifierz do dupy i zostawia za wielki albo za maly luz to co sie dziwic,albo tlok byle jaki.ale,jak kto nie umi porzadnie zrobic i nie szkoda mu wydawac pare razy tyle kasy na cos co idzie przywrócic do stanu fabrycznego to juz mi to lotto :roll:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez andrzej551 » 5/7/2009, 09:00

u mnie tak samo jest cyl po szlifie i jezdzi normalnie. JEzeli jest dobry tłok i spasowany nic sie nie powinno stac
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez The Doctor » 5/7/2009, 11:28

No dobra, ale niektórzy mówią, że mito śa awaryjne, prawda to ? Jeżeli chodzi jedynie tylko o to, że trzeba ten tłok wymieniac co 15k tysięcy, to dla mnie bosko, bo tyle to moge robić. Tylko nie mozna chyba cały czas zminiac samego tłoka tylko tam powiedzmy ze 3 razy max i cylek potem nowy ? (Nie wiem, nie znam sie)
The Doctor
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/7/2009, 23:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Koval135 » 5/7/2009, 12:01

nie ma zasady ile wytrzyma cylek,jak nicasil to nie mozesz dopuscic do porysowania cylindra,a w zeliwie to tyle ile znajdziesz tloków na nadwymiar :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez The Doctor » 5/7/2009, 13:26

Ahaaa, to takie buty, heh. Dzieki za info. ; ), a jeszcze jedno. Jak sie robi ten szlif, pod większy tłok to ma to się jakoś do osiągów, że np są ciut lepsze czy coś ?
The Doctor
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/7/2009, 23:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Koval135 » 5/7/2009, 13:27

cylinder powieksza sie o 0,25 mm bodajże,wiec róznicy względem oryginalu nie odczujesz :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez The Doctor » 5/7/2009, 20:55

AHa. No dobra, czyli Mito nie będzie złym nabytkiem, jeżeli znajde jakieś w dobrym stanie z przebiegiem do 10-15k ? A nie znacie jakis przypadków, co sie waliło w Mito waszych, nie wiem, kumpli czy kogoś ?


EDIT:
Ujmę to inaczej..., co sie najczęściej jebie w Mito.. ?
The Doctor
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/7/2009, 23:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez rico63 » 28/3/2010, 22:00

Mam małe pytanie :) Czy to normalne że Mito (rok 2003) pali mi 9 litrów wachy na 100km? Dodam że nie pałuje go jak się tylko nadarzy okazja jeżdżę od 3000- 7500 obr./min. Oczywiście nie obeszłoby się bez odkręcenia do 11000 ale to raz czy dwa razy na te 100km. Jeśli nie jest to normalne to proszę powiedzcie co mam wyregulować itd. Z góry dzięki :)
rico63

Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr