Zobacz wątek - Cagiva Mito 125
NAS Analytics TAG

Cagiva Mito 125

i inne małe pojemności
_________

Postprzez JędrekZDW » 20/6/2008, 11:19

NOoo taka przesiadka ze skutera to moze byc szok ale to odwaznych swiat nalezy w koncu 600 to nie jest :) Moj bardzo dobry kolega/przyjaciel mial nsr 125 nastepnie cbr 125 i potem mito i powiem tak jak dla Ciebie to polecam na początek CBR 125 nauczysz sie smigac idealnie :) a z nsr i mito to juz bardziej zaawansowane hulanie bo sa to motory ktore jakiegos doswiadczenia juz wymagaja :)
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola


Postprzez C-bool » 20/6/2008, 12:33

Przecież nie polecajcie mu Mito!! Nie chdzi o to, że jest zła, ale jak na pierwszy motor to za mocna!! Kolega nawet mimo to, że ma karte to po kilku przejażdżkach na skuterze (tak samo jak autor) zaliczył ślizga podczas pierwszej jazdy na odblokowanej 50cc!! Tłumaczył to tym, że się do skuterka przyzwyczaił i hamował na sprzęgło ;] Co dopiero dać mu takie Mito!! Najlepiej na pierwszy motor to enduro 50cc, żeby po ślizgach zbytnio plastiki nie ucierpiały...
No chyba, że autor jest dziany, to kilka - kilkanaście wyjebek na Mito mu nie zaszkodzi :]
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań


Postprzez SeboLevo » 20/6/2008, 12:56

Wielkie Dzięki :)
Dodam ze jezdziłem juz na Aprilli Rs 125 :) i na MZ 250 :D
SeboLevo
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20/6/2008, 06:57

Postprzez Gs-stefan » 20/6/2008, 13:04

ja bym proponowal osobiscie nsr 125 moze jest troche wolniejsza od mito i rs albo masz duzo czesci i nie sa drogie osobiscie taka jezdze nsr 125 r z 98 roku i jest super mam jc22 w niej i nie narzekam
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez simonw » 20/6/2008, 13:11

coz, nie wiem jak mito sie zachowuje, mam F-C12A z ktorej wyjeto silnik, zbito moc, wywalono czesc elktroniki i na jego bazie zrobionio mito. C12-A ma na tym silniku 38 kucy i po 15tys praktycznie silnik nalezalo by zmienic - dla tego oprocz wersji torowej, nie zrobila zupelnie kariery na swiecie i szybko ja wycofano - tworzac mniejsze, lekkie i oslabione mito. Sadze ze bez takiego zylowania mito pociagnie pod 25tys do remontu, niestety koszt jakies czesci w salonie ducati (bo cagiva jest juz tylko brandem ducati, firma zostala wcielona / sprzedana) jest przemasakryczny wiec raczej allegro albo jesli mozna, dorabiac samemu :)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Gs-stefan » 20/6/2008, 13:29

no i tutaj wlasnie wychodza minusy mito ... a na allegro do nsr-ki czesci masz multun np nowy korbowod z lozyskami 250 zl nowy tlok vosnerra 305 zl tuleje okolo 350 zl i masz wszystko co potrzebujesz do remontu masz nawet waly wzmacniane ze 550 zl
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez ghul0 » 20/6/2008, 21:18

SeboLevo napisał(a):Witam, zamierzam kupić sobie motor.. mam wybór między Cagiva Mito 125. a Suzuki RG 80.
Jeżeli Chodzi o Cagive Mito 125. Znalazłem ją na pewnej Stronie. Rok Produkcji 95r. Po wszystkich niezbędnych wymianach. z Tego Co przeczytałem Niektórzy sądzą ze one się Często PsująSad a inni ze nie Smile.. Suzuki, podobno jest dużo częsci itp. +
Chodźi mi o To Czy Warto Kupić Cagive Mito 125.. czy ona przez wakacje zawsze będzie gotowa do jazdy??? czy będzie Stała w Grazu.? Sad
(przepraszam za błędy Wink )
Pozdrawiam.


Witam

Mam obecnie suzuki rg80 rocznik 92 i wygląd oczywiście pozostawia wiele do życzenia (choć w oryginalnym niebiesko białym malowaniu i ze wszystkimi owiewkami prezentuje się nie najgorzej) jeździłem nim 3 sezony i większość nawet nowych 80 bije na łeb na szyję, części tanie, raczej się nie psuje, tylko trochę słaba i mi się już znudziła i planuję na przyszły sezon jakąś 125ccm (myślę właśnie o mito, rs, albo nsr) albo 250ccm (nowa ninja) ale zależy od grubości portfela.
ghul0
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11/6/2008, 11:45

Postprzez simonw » 21/6/2008, 01:42

Cagiva to super firma, piekna sprawa itp, no ale koszt czesci jak cos sie stanie. Nowe Mito produkowane w Izraelu (po 2005 roku) maja na stanie nowy silniczek, elektronika w 2T zgodny z EURO-3 natomiast diabli wiedza jak to chodzi i czy dostepne jest u nas na kontynencie. Jesli rozwazasz zakup czegos starszego, to mito beda mialy silniczki stosowane wczesniej , a ich konstrukcja wywodzi sie z jednostki napedowej zaprojektowanej w 1986 roku - nie znaczy to ze jest zla, bo czesci jest sporo, jednak sa one drozsze niz do NSR`ki a uzywek jest o wiele mniej. Takze jesli bedzie zadbane, nie powinno nic byc, jesli jednak byla katowana - a przewaznie ludzie mlodzi jednak odkrecaja ja wysoko - szansa na problemy rosnie.
Mimo calego szacunku dla kunsztu Ducati/Cagiva pieknego wyposazenia, wielkich plywajacych tarcz i swietnych hebli brembo, polecilbym Ci (z czystego rozsadku) jednak NSR`ke albo Aprilke.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez gibon_2008 » 21/6/2008, 11:35

Zastanawia mnie tylko co za mózgi piszą że 40km to za dużo? ludzie zaczynają od 400-600 a tu 125 za mocne? heh...
Co do Cagivy mi wygląd jej się tak średnio podoba, znaczy nie piękna ale też nie brzydka, a co do mechaniki to wszystkie moto tej pojemności zostają w tyle, ale wiadomo jak będziecie cisnąć jakąkolwiek 125 2t non stop >8rpm to nie pociągnie długo, problem z mito jest przy częściach jak pisał simonw, drogo i to tragicznie
gibon_2008
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 6/6/2008, 08:34

Postprzez Movi » 21/6/2008, 12:39

gibon_2008 napisał(a):Zastanawia mnie tylko co za mózgi piszą że 40km to za dużo? ludzie zaczynają od 400-600 a tu 125 za mocne? heh...


Tylko tu chodzi o coś innego, jeden zacznie od R1 i nic się mu nie stanie, a drugi wsiądzie na RS i się zabije. Takie jest życie, sęk w tym że jak masz dajmy na to chociaż te 100 kucyków podsiedzeniem to automatycznie boisz się bardziej odkręcić niż jak masz 40, bo są tacy jak Ty dla których to jest mało a później są na drzewie. Mają 40 koni, myślą że to przecież mało i w pierwszy dzień jazdy moto odrazu full pizda.. i później rośnie statystyka tylko..
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez gibon_2008 » 21/6/2008, 13:58

Wiesz dla mnie to jest wystarczająco chociaż czasem jak daję ostro za kumpla zx4 to mnie wnerw bierze jak zostawia mnie z tylu, lubię jeździć szybko, wiesz ja nie jestem wariatem i nie powiem " lubię zapierd****' ale wtedy kiedy mogę staram ile mogę się doskonalić, 3-4 razy na tydzień na parkingu i trenuję technikę jazdy, bo inaczej już bym pewnie nie żył.
gibon_2008
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 6/6/2008, 08:34

Postprzez simonw » 21/6/2008, 14:22

Powiem tak - na 125 spokojnie mozna objechac na torze i ełłana. Jasne ze sa przypadki ktore usiada i sie naucza, ale nie bez powodu motocyklem do nauki sa 125 (slabe). Zobaczcie sobie MotoGP w klasie 125 i 250, jak goscie jezdza. Niech jakis kozak wsiadzie na 600 czy litra i sporoboje dojsc do takiej perfekcji w trakcji motocykla. Poszukaj opisow jazd na torze w Poznaniu, jak bardzo czesto CB500 objezdzala lytra bez problemu.

A co do mocy, CB500 ma 42 konie, C12-A ma 38 koni (w 125 2T) tak wiec mzna spokojnie polemizowac odnosnie mocy. Mito powinno miec jakos 28 kucy co tez jest calkiem niezlym wynikiem poniewaz 125 w 4T maja po 11, 15 koni.

A i najwazniejsze, prawo jazdy kat A1 pozwala prowadzic 125tke DO MOCY 11KM. Tak wiec zarowno mito 125 jak i inne wymagaja pelnego prawa jazdy kat A
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez gibon_2008 » 21/6/2008, 14:28

a przy kupnie i tak wpisują 15;) bo kupujesz zdławioną:)
gibon_2008
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 6/6/2008, 08:34

Postprzez kravec » 21/6/2008, 14:28

simonw napisał(a):A i najwazniejsze, prawo jazdy kat A1 pozwala prowadzic 125tke DO MOCY 11KM. Tak wiec zarowno mito 125 jak i inne wymagaja pelnego prawa jazdy kat A


teoretycznie, poniewaz zdecydowana wiekszosc ma wpisana moc po zablokowaniu (a wlasciwie przed odblokowaniem) czyli wlasnie 15KM
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez gibon_2008 » 21/6/2008, 14:30

tak samo jak ma się 125/50 bo policja i tak jak wie że moto ma 125 to i tak na to leją, no chyba ze jakiś zachłanny będzie
gibon_2008
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 6/6/2008, 08:34

Postprzez simonw » 21/6/2008, 14:40

Oj bys sie zdziwil akurat. Ale mowie, jezdzijcie sobie jak chcecie, a wkrotce zobaczycie moje obszerne opracowanie wraz z policja dolnoslaska na ten temat - i gwarantuje ze na dolnym sladku robi sie coraz lepiej a juz wkrotce wraz z nowymi przepisami kary beda bardzo surowe, zarowno za odblokowanie jak i jazde xxx/50.
Przypominam takze iz xxx/50 to przestepstwo z kodeksu karnego, przeciw dokumentom. Grozi za to od 3 do 5 lat kary pozbawienia wolnosci, oraz wysoka grzywna, to juz nie zabawa ale przesesptwo scigane z prokuratury.
Lepiej na prawde miec 125 i nie miec pawa jazdy, niz miec xxx/50 bo to juz bardzo powazne konsekwencje, a w przyszlosci wpisanie wyroku w papiery, wiec wiekszosc pracy w instytucjach panstwowych, bankach itp jest zablokowana (za falszerstwo).
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez CeBeRek » 21/6/2008, 15:56

Dobrze się dzieje, że niedługo biznes 125/50 się skończy, wtedy więcej osób sie zdecyduje na zrobienie kat A1 i legalną jazde, aż dziwne że jeszcze nie było żadnego wypadku z udziałem 125/50 może gdyby został nagłośniony w mediach, że taka maszyna jedzie 160 i prowadzi ją 13 latek wtedy Policja by się za to wzięła.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez simonw » 21/6/2008, 16:28

byly, ale nie naglosnione w mediach.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez gibon_2008 » 21/6/2008, 20:02

simonw nie zgodzę sie ;) jechałem z kolegą nsr ma zarej. na 50 i pan władza do nas wiem ze to 125 ale jedzcie dalej. Od razu tak dowalił, bez zastanowienia.
I nas puścił, jeśli twoim zdaniem tak wygląda to sprawdzanie przez policję to sory ale mam dużo kolegów co tak jeżdżą i jak policja ich łapie wie że to są 125 to tak się nie czepia bo po co oni mają sobie roboty dodawać, taki mają tok myślenia, nie chce im się dokumentów itd. na przegląd kierować bo policjant musi przy tym być. Oni mają porostu na to wylane.
gibon_2008
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 6/6/2008, 08:34

Postprzez simonw » 21/6/2008, 20:06

Tak jak powiedzialem, chetnie przekaze ml.aspirantowi Pawlowi informacje o tym co mowisz.
Zgodnie z nowym prawem jazdy zostanie bardzo rygorystycznie zaostrzona kontrola wszelkich nieuprawnionych pojazdow. Tyle w kwestii prawa, a co robisz poza prawem mnie nie interesuje.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości




na gr