Problem z pracÄ… silnika.
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
tak, uwazac i miec palnik przy sobie.
Zakladajac lozysko na wal, musisz nagrzac lozysko wpierw, i gorace nabijac najlepiej przez jakas deske zeby miec rownomierne rozlozenie sily bo inaczej sie wykulkuje.
No i od razu jak zmieniasz lozysko, to najlepiej oba i simeringi, i wez jakies porzadne - najlepsze co beda mieli w sklepie z lozyskami, niech Ci poszukaja do ciezkich warunkow - powiedz "silnik scigacza ;p" to od razu bedzie heavy duty
Zakladajac lozysko na wal, musisz nagrzac lozysko wpierw, i gorace nabijac najlepiej przez jakas deske zeby miec rownomierne rozlozenie sily bo inaczej sie wykulkuje.
No i od razu jak zmieniasz lozysko, to najlepiej oba i simeringi, i wez jakies porzadne - najlepsze co beda mieli w sklepie z lozyskami, niech Ci poszukaja do ciezkich warunkow - powiedz "silnik scigacza ;p" to od razu bedzie heavy duty

Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Jak napisałem wcześniej, wyczyściłem cały filtr, wkład, wszystko dokręciłem i przypuszczam że układ jest szczelny ale... Po tym czyszczeniu czasami nie moge go opanować czyli nie chce schodzić z obrotów, np. przyjade i pod bramą mojego domu ma 3tys (powinien mieć max 2) i nie chce zejśc niżej, nie moge dojśc bo czasami potrafi zejśc poniżej 1tys. rpm i ma tak niskie obroty że jest na krawędzi zatrzymania ale nadal działa a częściej wogóle nie ma niskich obrotów i trzeba trzymać manetke... Czy to moze być zła regulacja gaźnika?
-
Larus - Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39
Ja najpierw bym wyczyścił, a poźniej regulował.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
No nie wiem, mam tu gdzieś fotki gaźnika, po lewej stronie mam chyba ssanie (wychodzą od tego kabelki i tam jest jakaś iglica ale to jest dokładnie uszczelnione czerwonym silikonem), manetka otwiera mi przepustnice która jest połączona z takim mechanizmem z którym jest połaczona linka gazu.
O i jest fotka:
http://larry_new.w.interia.pl/skuter/gaznik.jpg
Pod tym dekielkiem jest iglica która porusza sie na gumie (mówie na to membranka i nie wiem czy poprawnie).
O i jest fotka:
http://larry_new.w.interia.pl/skuter/gaznik.jpg
Pod tym dekielkiem jest iglica która porusza sie na gumie (mówie na to membranka i nie wiem czy poprawnie).
-
Larus - Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39
No masz racje (to ta "dysza" jest szczelna), odkręciłem kruciec ale pod nim była około 7mm podkładka i i kawałeczek się oderwał (jak jest to duze okno w środku to na jej obrzeżu), i wogóle miałem trudności z odpaleniem go ;/ wyregulowałem gaźnik na 2 obroty (wkręcona do końca i wykręcona śróbka 2 obroty, czy to dobrze?), ładnie pracuje, dobrze schodzi z obrotów ale jak jest zimny to ssanie łapie na bardzo wysokie obroty i dosyć mocno ciągnie ... poza tym jak się jedzie i puści gaz to czasem przytrzyma na obrotach. Czy to może być od tego?
Chciałbym jeszcze napisać że nie mam wogóle niskich obrotów
czy to może być zły luz zaworowy? Może go wyregulować?
Chciałbym jeszcze napisać że nie mam wogóle niskich obrotów

-
Larus - Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39
czerwony silikon? ;// uszczelniający, nic niby się nie powinno stać, ale... na 5 min powinien być nałożony na częśc, a dopiero po 5 minutach powinna być część zakładana (bo lekko twardnieje i robi się taka gumowa uszczelka) i trzeba czekać 24h aż zaschnie, wiadomo że jak zakładasz pokrywe to można ale jak kruciec to juz powinno się takich zasat przestrzegać. A ile kolega ma lat?
-
Larus - Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości