ProszÄ™ O odpowiedz w Sprawie Aprili 125 !!
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Hehe 140 na blokadach, to bardzo ciekawe. Ile bez blokad w takim razie, 180
?? 


,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
500
no ok, przesadziłem z tym 140, mój błąd
ale nie mówcie że do 120 nie ma...
wiadomo że pierwotne blokady zakładane są z normami prawka A1(ograniczają głównie moc i z tego co wiem zakładane są również zębatki na przyśpieszenie jak w przypadku 50ccm)
kto chce może je zdjąć...
swoją drogą motor można przyblokować do każdej prędkości (w dół oczywiście; ) różnymi sposobami od zwężek na wydechach i gaźnikach po zębatki (w tym przypadku można uzyskać mniejszą prędkość max, ale za to przyśpieszenie wzrośnie.. )
co do 180 to może Cagiva by tyle poszła... prędkość dobrej RS oscyluje w granicach 160
No i nie mówcie że dobre dotarcie nie jest konieczne...

no ok, przesadziłem z tym 140, mój błąd

ale nie mówcie że do 120 nie ma...

wiadomo że pierwotne blokady zakładane są z normami prawka A1(ograniczają głównie moc i z tego co wiem zakładane są również zębatki na przyśpieszenie jak w przypadku 50ccm)

swoją drogą motor można przyblokować do każdej prędkości (w dół oczywiście; ) różnymi sposobami od zwężek na wydechach i gaźnikach po zębatki (w tym przypadku można uzyskać mniejszą prędkość max, ale za to przyśpieszenie wzrośnie.. )

co do 180 to może Cagiva by tyle poszła... prędkość dobrej RS oscyluje w granicach 160

No i nie mówcie że dobre dotarcie nie jest konieczne...
Yamaha TZR 50 + V6.
Dobrze jest
Dobrze jest

-
jogiseq - Świeżak
- Posty: 99
- Dołączył(a): 28/6/2007, 00:18
- Lokalizacja: Iława
Jeszcze trzeba dodać że licznikowe...
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
ale w 125 błędy na liczniku nie są tak rzucające się w oczy... zawsze trzeba przyjąć te +/- 5-10km/h, zazwyczaj niestety na minus
)
oczywiście w niektórych przypadkach może to sięgać nawet 15-20 ale to rzadkość

oczywiście w niektórych przypadkach może to sięgać nawet 15-20 ale to rzadkość

Yamaha TZR 50 + V6.
Dobrze jest
Dobrze jest

-
jogiseq - Świeżak
- Posty: 99
- Dołączył(a): 28/6/2007, 00:18
- Lokalizacja: Iława
Homologacja dla liczników jest taka że przy 130 nie może być błąd większy niż 10km/h ale potem to już sie dzieje co chce i zazwyczaj liczniki pokazują o 10-20km/h więcej niż jedziesz w rzeczywistości, raczej nie zdarza się żeby liczniki zaniżały przy prędkości rzędu 150km/h. Nawet cyfrowe liczniki w większych pojemnościach np. 1000ccm powyżej 130 już zaczynają zawyżać.
Spotkałem się z przypadkiem że gościu testował w zamkniętym miejscu Hondę Fireblade 1000 to na liczniku miał ok 350km/h a GPS pokazywał niecałe 300km/h. Większość liczników zawyża, a już napewno w 125 bo czasami jak ktoś pisze że mu NSR leci 180km/h to w rzeczywistości może ma 160.
Spotkałem się z przypadkiem że gościu testował w zamkniętym miejscu Hondę Fireblade 1000 to na liczniku miał ok 350km/h a GPS pokazywał niecałe 300km/h. Większość liczników zawyża, a już napewno w 125 bo czasami jak ktoś pisze że mu NSR leci 180km/h to w rzeczywistości może ma 160.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
a mnie sie zdawalo ze w wiekszych scigach sa czujniki na skrzyni do predkosciomierza ;> i tam sa zerowe bledy... na slimakach sa tylko pierdzi pedy
<b>Aprilia RS 125 Racing</b>
pamiętaj używaj funkcji <b>szukaj</b>, traktuj ją jak przyjaciela
pamiętaj używaj funkcji <b>szukaj</b>, traktuj ją jak przyjaciela

-
pabll0 - Świeżak
- Posty: 161
- Dołączył(a): 20/10/2006, 16:33
- Lokalizacja: Tarnów
Ale ta Honda to nie jedyny przypadek ,,szlifierki" w której licznik zawyża, sporo o tym czytałem to praktycznie w każdym jest błąd i im wyższa prędkość tym większy bo warunki homologacji są tylko do prędkości 130km/h a potem to już sie dzieją różne rzeczy. Pozdro
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
No to wszystko jest odnośnie RS,ki i zaczeliśmy rozmawiać o jej prędkości i liczniku dlatego przytoczyłem te większe pojemności żeby mieć dobry przykład.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Witam.
Pozwolcie że sprostuje wasze wypowiedzi.
Wiec tak w silniku rotax 123 jest zawór wydechowy. Jedyny problem który miałem z nim to że "silniczek" przestał pracować przez zatarcie. Został on przesmarowany i jest ok. A tak na marginesie oznajmię że zawór ten należy co jakiś czas czyścić. Kolejny temat to osiągi. RS (bez blokad) osiąga prędkość około 160km/h a wersja GS (posiada on inny gaźnik i wydech) osiąga 180km/h. Natomiast zablokowana to już zależy ile ma zdjętych blokad (blokada wydechu / dyfuzor, blokada modułu, blokada zaworu wydechowego, blokada filtra - dławik).
Pozdrawiam
Pozwolcie że sprostuje wasze wypowiedzi.
Wiec tak w silniku rotax 123 jest zawór wydechowy. Jedyny problem który miałem z nim to że "silniczek" przestał pracować przez zatarcie. Został on przesmarowany i jest ok. A tak na marginesie oznajmię że zawór ten należy co jakiś czas czyścić. Kolejny temat to osiągi. RS (bez blokad) osiąga prędkość około 160km/h a wersja GS (posiada on inny gaźnik i wydech) osiąga 180km/h. Natomiast zablokowana to już zależy ile ma zdjętych blokad (blokada wydechu / dyfuzor, blokada modułu, blokada zaworu wydechowego, blokada filtra - dławik).
Pozdrawiam
- spiotr93
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 15/11/2008, 22:02
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości