Zobacz wÄ…tek - ProszÄ™ O odpowiedz w Sprawie Aprili 125 !!
NAS Analytics TAG

ProszÄ™ O odpowiedz w Sprawie Aprili 125 !!

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Landryss25 » 7/12/2007, 18:36

Hehe 140 na blokadach, to bardzo ciekawe. Ile bez blokad w takim razie, 180 :shock: ?? :P
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez jogiseq » 7/12/2007, 23:38

500 :roll:

no ok, przesadziłem z tym 140, mój błąd :wink:


ale nie mówcie że do 120 nie ma... :)

wiadomo że pierwotne blokady zakładane są z normami prawka A1(ograniczają głównie moc i z tego co wiem zakładane są również zębatki na przyśpieszenie jak w przypadku 50ccm) :) kto chce może je zdjąć...

swoją drogą motor można przyblokować do każdej prędkości (w dół oczywiście; ) różnymi sposobami od zwężek na wydechach i gaźnikach po zębatki (w tym przypadku można uzyskać mniejszą prędkość max, ale za to przyśpieszenie wzrośnie.. ) :P

co do 180 to może Cagiva by tyle poszła... prędkość dobrej RS oscyluje w granicach 160 :)


No i nie mówcie że dobre dotarcie nie jest konieczne...
Yamaha TZR 50 + V6.
Dobrze jest :)
Avatar użytkownika
jogiseq
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 28/6/2007, 00:18
Lokalizacja: Iława


Postprzez Landryss25 » 7/12/2007, 23:56

Jeszcze trzeba dodać że licznikowe...
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez jogiseq » 8/12/2007, 00:09

ale w 125 błędy na liczniku nie są tak rzucające się w oczy... zawsze trzeba przyjąć te +/- 5-10km/h, zazwyczaj niestety na minus :))

oczywiście w niektórych przypadkach może to sięgać nawet 15-20 ale to rzadkość :)
Yamaha TZR 50 + V6.
Dobrze jest :)
Avatar użytkownika
jogiseq
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 28/6/2007, 00:18
Lokalizacja: Iława

Postprzez Landryss25 » 8/12/2007, 09:39

Homologacja dla liczników jest taka że przy 130 nie może być błąd większy niż 10km/h ale potem to już sie dzieje co chce i zazwyczaj liczniki pokazują o 10-20km/h więcej niż jedziesz w rzeczywistości, raczej nie zdarza się żeby liczniki zaniżały przy prędkości rzędu 150km/h. Nawet cyfrowe liczniki w większych pojemnościach np. 1000ccm powyżej 130 już zaczynają zawyżać.
Spotkałem się z przypadkiem że gościu testował w zamkniętym miejscu Hondę Fireblade 1000 to na liczniku miał ok 350km/h a GPS pokazywał niecałe 300km/h. Większość liczników zawyża, a już napewno w 125 bo czasami jak ktoś pisze że mu NSR leci 180km/h to w rzeczywistości może ma 160.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Fenek16 » 8/12/2007, 11:18

Zgadzam siÄ™ z TobÄ… Landryss25...

Niestety takla prawda z tymi licznikami :roll:

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez jogiseq » 8/12/2007, 11:22

znaczy mi z tym minusem chodziło o to że prędkość rzeczywista jest mniejsza niż wyświetlana :) (bo po co by było te "niestety"?: )
Yamaha TZR 50 + V6.
Dobrze jest :)
Avatar użytkownika
jogiseq
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 28/6/2007, 00:18
Lokalizacja: Iława

Postprzez pabll0 » 8/12/2007, 14:14

a mnie sie zdawalo ze w wiekszych scigach sa czujniki na skrzyni do predkosciomierza ;> i tam sa zerowe bledy... na slimakach sa tylko pierdzi pedy
<b>Aprilia RS 125 Racing</b>

pamiętaj używaj funkcji <b>szukaj</b>, traktuj ją jak przyjaciela :D
Avatar użytkownika
pabll0
Świeżak
 
Posty: 161
Dołączył(a): 20/10/2006, 16:33
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Landryss25 » 8/12/2007, 14:31

Ale ta Honda to nie jedyny przypadek ,,szlifierki" w której licznik zawyża, sporo o tym czytałem to praktycznie w każdym jest błąd i im wyższa prędkość tym większy bo warunki homologacji są tylko do prędkości 130km/h a potem to już sie dzieją różne rzeczy. Pozdro
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Fenek16 » 8/12/2007, 16:02

A my tu nie mówimy o RS 125?
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Landryss25 » 8/12/2007, 17:53

No to wszystko jest odnośnie RS,ki i zaczeliśmy rozmawiać o jej prędkości i liczniku dlatego przytoczyłem te większe pojemności żeby mieć dobry przykład.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez spiotr93 » 19/9/2010, 16:40

Witam.
Pozwolcie że sprostuje wasze wypowiedzi.
Wiec tak w silniku rotax 123 jest zawór wydechowy. Jedyny problem który miałem z nim to że "silniczek" przestał pracować przez zatarcie. Został on przesmarowany i jest ok. A tak na marginesie oznajmię że zawór ten należy co jakiś czas czyścić. Kolejny temat to osiągi. RS (bez blokad) osiąga prędkość około 160km/h a wersja GS (posiada on inny gaźnik i wydech) osiąga 180km/h. Natomiast zablokowana to już zależy ile ma zdjętych blokad (blokada wydechu / dyfuzor, blokada modułu, blokada zaworu wydechowego, blokada filtra - dławik).
Pozdrawiam
spiotr93
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/11/2008, 22:02

Postprzez Mateusz149 » 19/9/2010, 21:33

gratuluje odkopania tematu z 2007 roku...
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Poprzednia strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości




na górê