Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
a myslisz że my znamy kazdy wymiar kazdego motocykla od tak ? poszukaj na allegro czesci i i dzwon do ludzi - pytaj. my za ciebie tego nie bedziemy robili
co do montazu 125 do 50 to bez sensu

co do montazu 125 do 50 to bez sensu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
to zalezy
te pasty sa do farb renowacyjnyc nie powleczonych bezbarwnym lakierem i działaja na zasadzie ze rozpuszczaja troche lakier i on zalewa ta ryske
te pasty sa do farb renowacyjnyc nie powleczonych bezbarwnym lakierem i działaja na zasadzie ze rozpuszczaja troche lakier i on zalewa ta ryske
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Nie spotkałem się jeszcze z sprawdzonymi środkami, które maskują dość głębokie rysy na lakierze, chyba że chodzi o drobne rysy takie jak na lakierze samochodu w miejscu klamki, często przy otwieraniu drzwi ocieramy o lakier paznokciami i jest ich pełno, ale są to rysy płytkie i dlatego można się ich pozbyć prawie każdym środkiem woskującym, co do głębszych to dobrać lakier w sklepie lakierniczym i małym pędzelkiem pomalować, inny lepszy sposób: pomalować cały element 

-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Witam, jaki by bydobry gaznik do 80cc am6? Obecnie jest 21mm i najlepiej cos pod ten krocec nie robiac juz kosztow i problemow. Znalazlem 22mm ale od 4t, czy podejdze?
link: allegro.pl/gaznik-dellorto-22-tuning-dr-gn-125-dt-80-mz-wsk-i1380316276.html
ew. od dt 80 jest 21mm czy jaki?
Powod? chinszczyzna, polamana pokrywka od tloczka, plastikowe badziewie, dodoatkowo i co najwazniejsze niedziala regulacja mieszanki, dziala identycznie jak zakrece na maxa i jak wykrece o 5 obrotow.... szkoda gadac....
link: allegro.pl/gaznik-dellorto-22-tuning-dr-gn-125-dt-80-mz-wsk-i1380316276.html
ew. od dt 80 jest 21mm czy jaki?
Powod? chinszczyzna, polamana pokrywka od tloczka, plastikowe badziewie, dodoatkowo i co najwazniejsze niedziala regulacja mieszanki, dziala identycznie jak zakrece na maxa i jak wykrece o 5 obrotow.... szkoda gadac....
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
- KakaPipe
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 17/8/2009, 18:42
- Lokalizacja: Dobczyce
Przelacza w tryb autodestrukcji,po przekręceniu nie ma odwrotu,cza spierdalac.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
ja stawiam że to kranik albo manualny albo podcisnieniowy ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Cześć jestem tu nowy i mam takie pytanie czy rozrusznik w aeroxie da rade ruszyc tłokiem gdyż chce założyć 70 nie tam jakas lepsza firme tylko taka tam zwykla co jest na allegro za 200zł i teraz mam dylemat czy rozrusznik da rade żeby odpalić mego roxa ??



- sado15
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 8/1/2011, 00:25
spokojnie da rade
zawsze jest rozruch przygotowany pod wieksze opory. jednak musisz wiedziec że im wieksze opory - wieksze cisnienie. aku musi byc w lepszej kondycji żeby cie nie zawiódł. ale swoja droga opory nie wzrosną aż tak znacząco. gorzej jakbys np 100 cylek wsadzał
a 70 duzo nie na robi dla rozrusznika


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
to zalezy jaki aku. jak masz firmówke to jest praktycznie bez obsługowy raz na rok mozan zerknąc na stan. ale jak jakies tansze to potrafi szybko ubywac. wtedy trzeba zajrzeć częsciej. proponuje zaglądac jakies 2 -3 razy do roku no i na zime go wyjac i postawic w ciepłym miejscu co jakis czas ładując - czyli normalna czynnosc serwisowo-obsługowa 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ja też banalne pytanie - mniejsza o aku, bo z kopa i tak odpalam a światła nie ważne:D
Ogólnie mam pytanie co do eksploatacji, sezon na okrągło jazda w weekendy, czy nic z nim nie robiąc nic mu nie będzie?:D
Jeszcze pytanie co do klocków - z tyłu i przodu sama blacha została i praktycznie nie hamuje
I tu problem - do przodu na allegro aprilia rx do 1991r i później zaraz od 1993 wzwyż, a mam 1992:D
kolejno tył, hamulce nieoryginalne z apki, nie mogę znaleźć pasujących, tam też nie były do końca dopasowane ale koło blokowało spokojnie przy większych prędkościach i nic się nie działo, czyli chyba było ok:)
więc moje pytania raczej co do tyłu, bo przód będę musiał tak czy siak dopasować, ponieważ z przodu mam dość skomplikowany profil na klockach (hamulec 4 tłoczkowy, na klockach jest taki "haczyk" do podtrzymywania).
Więc lepiej kupić za małe czy za duże i delikatnie na boki przyciąć? Przyciąć... no właśnie, ale z tego co mi wiadomo to z włókien kevlarowe są ok 6 razy twardsze od stali, a metaliki czy nawet pół-metaliki do miękkich nie należą (organiczne to kompletny niewypał i raczej nawet jakbym znalazł to nie warto pakować), czy w ogóle "bosz" i jej tarcza w ogóle sobie z nimi jako tako poradzi?
BTW. a za co to zamknęli temat z kitem ktm-a? chciałem forumowiczom polecić nisko budżetówki bo na prawdę warto i zabawa zaje***:D
Ogólnie mam pytanie co do eksploatacji, sezon na okrągło jazda w weekendy, czy nic z nim nie robiąc nic mu nie będzie?:D
Jeszcze pytanie co do klocków - z tyłu i przodu sama blacha została i praktycznie nie hamuje
I tu problem - do przodu na allegro aprilia rx do 1991r i później zaraz od 1993 wzwyż, a mam 1992:D
kolejno tył, hamulce nieoryginalne z apki, nie mogę znaleźć pasujących, tam też nie były do końca dopasowane ale koło blokowało spokojnie przy większych prędkościach i nic się nie działo, czyli chyba było ok:)
więc moje pytania raczej co do tyłu, bo przód będę musiał tak czy siak dopasować, ponieważ z przodu mam dość skomplikowany profil na klockach (hamulec 4 tłoczkowy, na klockach jest taki "haczyk" do podtrzymywania).
Więc lepiej kupić za małe czy za duże i delikatnie na boki przyciąć? Przyciąć... no właśnie, ale z tego co mi wiadomo to z włókien kevlarowe są ok 6 razy twardsze od stali, a metaliki czy nawet pół-metaliki do miękkich nie należą (organiczne to kompletny niewypał i raczej nawet jakbym znalazł to nie warto pakować), czy w ogóle "bosz" i jej tarcza w ogóle sobie z nimi jako tako poradzi?
BTW. a za co to zamknęli temat z kitem ktm-a? chciałem forumowiczom polecić nisko budżetówki bo na prawdę warto i zabawa zaje***:D
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
co do klocków ja kiedys jak mi padły w CRce sam wycinałem z klocków z auta
bezproblemowo szło jak w masełko. mówiac że kewlar jest 5 X bardziej wytrzymalsze od stali - jest to wytrzymałosc na pochłanianie energii. jakbys miał włokna 1mm kevlar i metal - metal bedzie wytrzymalszy. ale biorąc pod uwage wagę kevlaru do wagi metalu i mozliwosc zastosowania tego - wtedy kevlat jest 5X bardziej wytrzymały
np to sie ujawnia w produkcjach kasków
co do klocków wyjmij swoje i porównaj z innymi klockami na pewno jakies sie dopasuje 




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Przód tak, wydaje mi się, że prędzej ładowali nowszy model hebla, czyli ten z 1993 wzwyż do niższego o rok.
Co do tyłu to już nie tak kolorowo, bo i tak one nie pasują - na boki mają sporo luzu, a jednak myślę, żeby kupić większe i dociąć. Więc nie patrzeć na firmy (wydaje mi się, że materiał ważniejszy), czego szukać? kevlar, metaliki czy pół- metaliki?
Co do tyłu to już nie tak kolorowo, bo i tak one nie pasują - na boki mają sporo luzu, a jednak myślę, żeby kupić większe i dociąć. Więc nie patrzeć na firmy (wydaje mi się, że materiał ważniejszy), czego szukać? kevlar, metaliki czy pół- metaliki?
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
to zalezy jak chcesz uzywac hamulce.. jakie masz tarcze itp. klocki generalnie dziela sie na miekkie i twarde. twarde - na dłuzej starczają, moze nieco gorzej hamują (raczej w twoim moto było by to nie odczuwalne) ale tez potrafia zniszczyc tarcze. no i miekkie - sportowe potrafia iść w mgneniu oka, przy czym poprawiają hamowanie niezaleznie od warunków no i są bezpieczne dla tarczy. nie wiem czy kewlar jest miekkim czy twardym materiałem ale mysle że nie powinien niszczyc tarcze,. metalik moze sie okazac za twarda mieszanką choc jak jest dedykowane pod te moto moze nie byc tragedii. ale osobiscie wybrał bym chyba pośrednio półmetaliki. najlepiej na aukcjach poczytac dokładniej czy klocki są raczej miekkie czy twarde czy posrednie 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości