Prędkość maksymalna 600ccm
Kamel gdzie tam paru kilometrów, dużo mniej, duuużo duuużo mniej.
obwód ziemi ma ponad 40tys km , (i niech nikt nie mówi że nie jesteśmy na równiku, bo zakładamy że poruszamy się po takim obwodzie w dowolnym kierunku żeby go zatoczyć na kuli ziemskiej)
pokonana odległość podczas pomiaru to będzie ile ? nawet jak jakieś 5km
teraz podzielimy to przez tamto wychodzi jak jeden do 8tys. Narysuj teraz kółko i wyznacz jego 1/8000 część obwodu , jaka to jest linia? krzywa czy prosta? fizyk przy 1/60 obwodu przyjął by że to linia prosta i w obliczeniach za dużó by się nie pomylił.
obwód ziemi ma ponad 40tys km , (i niech nikt nie mówi że nie jesteśmy na równiku, bo zakładamy że poruszamy się po takim obwodzie w dowolnym kierunku żeby go zatoczyć na kuli ziemskiej)
pokonana odległość podczas pomiaru to będzie ile ? nawet jak jakieś 5km
teraz podzielimy to przez tamto wychodzi jak jeden do 8tys. Narysuj teraz kółko i wyznacz jego 1/8000 część obwodu , jaka to jest linia? krzywa czy prosta? fizyk przy 1/60 obwodu przyjął by że to linia prosta i w obliczeniach za dużó by się nie pomylił.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Ok miałem napisać i pisze przy naprawde wyduszonych na siłe równych 240 km/h nawigacja pokazuje 227 km/h może to jest odpowiedź ZZR 600 z 1992
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Chciałbym stanąć kiedyś na światłach z tą twoją cbr 600 co ma do setki lepsze czasy od R1 moim starym w 100% orginalnym zzr 600 i zobaczyć czy krowa która dużo ryczy jest takim kozakiem że wykręca setke w 2.7 sekundy ale postawiłbym całą wypłate na to że daleko byś nie odjechał :) A mitomanie masz opanowaną bo znam kolesia który śmiga na cbr 1000 z 2006r ma komputer torowy i z miejsca do 100 udało mu sie wykręcić w 3.6 sekundy a naprawde gość lata tak że człowiek wpada w kompleksy.kamell napisał(a):do setki mam 2.7 sekunde na 1/4 nie mierzyłem nigdy.....musze sprawdzic i napisz
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
to 2.7 to stoperem mierzone czytać wyzej......panowie czas reakcji i wogole pewno wiecej niż 2.7 ale jeszcze nie spotkałem 600 z 1999r która by nie odstawała na starcie przynajmniej o półtorej motocykla........
nx 650
-
kamell - Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
- Lokalizacja: Górny Śląsk
Zgadzam sie z Kamell.... Dzisiejsze 600 potrafia juz naprawde duzo. Skoro moja FZ6 cisnolem 245 km/h i wydaje mi sie ze 250 byl jeszcze osiagna, bo musialem zwolnic, to CBR tymbardziej powinna pojsc wiecej. 270 to calkiem mozliwe. Kamell z ktorego roku masz ta CeBRe ??
-
wokib - Świeżak
- Posty: 99
- Dołączył(a): 4/10/2006, 13:14
- Lokalizacja: POdkarpacie
wokib napisał(a):Zgadzam sie z Kamell.... Dzisiejsze 600 potrafia juz naprawde duzo. Skoro moja FZ6 cisnolem 245 km/h i wydaje mi sie ze 250 byl jeszcze osiagna, bo musialem zwolnic, to CBR tymbardziej powinna pojsc wiecej. 270 to calkiem mozliwe. Kamell z ktorego roku masz ta CeBRe ??
1999 r cbr f4 srebrno czarna +własny tunning:)
nx 650
-
kamell - Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
- Lokalizacja: Górny Śląsk
- VincentVega
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 2/1/2007, 19:18
http://www.youtube.com/watch?v=kTA6cYAHqLY
tu mierza osiagi nie 600 ale 1000 ale widac to co trzeba:)
mi RF tez na liczniku pokazywala 250
tu mierza osiagi nie 600 ale 1000 ale widac to co trzeba:)
mi RF tez na liczniku pokazywala 250
-
kogut. - Bywalec
- Posty: 561
- Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
- Lokalizacja: WLKP
kamell napisał(a):sportowe kierunki to w cbr daje 5 km/h więcej :d sportowy filtr i tłumik oraz zmienione zębadki i odchudzona o pare kilo.......
Kierunki rzeczywiście stawiają spory opór, chyba największe w swojej klasie, ale sportowy filtr i wydech, bez zmian mapy zapłonu i wtrysku, za pomocą power commandera nie dają praktycznie nic.
Tak samo zmiana zębatek nie zwiększy w żadnym stopniu prędkości maksymalnej, ponieważ za prędkość odpowiada moc, a to nie ulega zmianie.
Odchudzenie maszyny drogowej też słabo się udaje, ponieważ i tak lampy przełączniki itp. muszą pozostać na miejscu.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
cichy napisał(a):kamell napisał(a):sportowe kierunki to w cbr daje 5 km/h więcej :d sportowy filtr i tłumik oraz zmienione zębadki i odchudzona o pare kilo.......
Kierunki rzeczywiście stawiają spory opór, chyba największe w swojej klasie, ale sportowy filtr i wydech, bez zmian mapy zapłonu i wtrysku, za pomocą power commandera nie dają praktycznie nic.
Tak samo zmiana zębatek nie zwiększy w żadnym stopniu prędkości maksymalnej, ponieważ za prędkość odpowiada moc, a to nie ulega zmianie.
Odchudzenie maszyny drogowej też słabo się udaje, ponieważ i tak lampy przełączniki itp. muszą pozostać na miejscu.
to jest taki moj tunning nie zaden profesjonalny cichy ale mozna odchudzić np stopke centralna usunąc itp zebatki mam takie ze lepiej wchodzi na gume mimo ze ma 110 km ze tak sie wyraże zmodifikowałem ją na swoj użytek i pod swoim kątem jak bede chciał wiecej mocy kupie fireblade moze juz po zimie..... pozdrawiam
nx 650
-
kamell - Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
- Lokalizacja: Górny Śląsk
tuning 600 zacząłbym od licznika choć to i tak jedyna część tuningowana już w fabryce <lol>
DON`T DRINK AND DRIVE!!! | | Sprzedam kask ARAI RX-7 CORSAIR | viewtopic.php?t=19823
-
pawel_rr - Świeżak
- Posty: 144
- Dołączył(a): 6/9/2007, 09:01
- Lokalizacja: WaWa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości