Zobacz wątek - Prędkość maksymalna 600ccm
NAS Analytics TAG

Prędkość maksymalna 600ccm

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez kogut. » 10/9/2007, 21:05

http://www.youtube.com/watch?v=kTA6cYAHqLY
tu mierza osiagi nie 600 ale 1000 ale widac to co trzeba:)

mi RF tez na liczniku pokazywala 250 :lol:
Avatar użytkownika
kogut.
Bywalec
 
Posty: 561
Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
Lokalizacja: WLKP


Postprzez cichy » 10/9/2007, 22:03

kamell napisał(a):sportowe kierunki to w cbr daje 5 km/h więcej :d sportowy filtr i tłumik oraz zmienione zębadki i odchudzona o pare kilo.......


Kierunki rzeczywiście stawiają spory opór, chyba największe w swojej klasie, ale sportowy filtr i wydech, bez zmian mapy zapłonu i wtrysku, za pomocą power commandera nie dają praktycznie nic.
Tak samo zmiana zębatek nie zwiększy w żadnym stopniu prędkości maksymalnej, ponieważ za prędkość odpowiada moc, a to nie ulega zmianie.
Odchudzenie maszyny drogowej też słabo się udaje, ponieważ i tak lampy przełączniki itp. muszą pozostać na miejscu.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki


Postprzez kamell » 10/9/2007, 22:21

cichy napisał(a):
kamell napisał(a):sportowe kierunki to w cbr daje 5 km/h więcej :d sportowy filtr i tłumik oraz zmienione zębadki i odchudzona o pare kilo.......


Kierunki rzeczywiście stawiają spory opór, chyba największe w swojej klasie, ale sportowy filtr i wydech, bez zmian mapy zapłonu i wtrysku, za pomocą power commandera nie dają praktycznie nic.
Tak samo zmiana zębatek nie zwiększy w żadnym stopniu prędkości maksymalnej, ponieważ za prędkość odpowiada moc, a to nie ulega zmianie.
Odchudzenie maszyny drogowej też słabo się udaje, ponieważ i tak lampy przełączniki itp. muszą pozostać na miejscu.



to jest taki moj tunning nie zaden profesjonalny cichy ale mozna odchudzić np stopke centralna usunąc itp zebatki mam takie ze lepiej wchodzi na gume mimo ze ma 110 km ze tak sie wyraże zmodifikowałem ją na swoj użytek i pod swoim kątem jak bede chciał wiecej mocy kupie fireblade moze juz po zimie..... pozdrawiam
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez pawel_rr » 11/9/2007, 06:57

cichy napisał(a):W znaczniej mierze od wagi kierowcy.
Zanim następnym razem ktoś napisze "jak odblokować motocykl" polecam spróbować diety. :lol:


o odchudzaniu moto Cichy powiedział już wszystko :D
Avatar użytkownika
pawel_rr
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 6/9/2007, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Postprzez pawel_rr » 11/9/2007, 07:02

tuning 600 zacząłbym od licznika :) choć to i tak jedyna część tuningowana już w fabryce <lol>
DON`T DRINK AND DRIVE!!! | | Sprzedam kask ARAI RX-7 CORSAIR | viewtopic.php?t=19823
Avatar użytkownika
pawel_rr
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 6/9/2007, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Postprzez wokib » 11/9/2007, 16:59

NO to widze MOtoman , ze jeszcze przedemna 6 km/h wiecej :D Chociaz jak tak bedie nadal z pogoda to chyba dopiero w nastepnym sezonie :?
Avatar użytkownika
wokib
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 4/10/2006, 13:14
Lokalizacja: POdkarpacie

Postprzez motoman » 11/9/2007, 22:09

No i te 251 bylo przy cos ponad 12k obrotów takze do 13750 zostalo jeszcze troche:P... tylko mocy malo zeby pchnąć to powietrze przed sobą:D
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez zbir » 12/9/2007, 00:01

Kamel napisał:
zebatki mam takie ze lepiej wchodzi na gume


hehe i wszystko jasne kamel... jak ja zmienilem zebatki na takie do gumowania (+5 zebow na tyle) to teraz jak mi licznik pokazuje 200 kmh to GPS mowi: ochłon to tylko 168 kmh.

Natomiast faktycznie po takiej zmianie moto lepiej przyspiesza do setki, ale prawda jest taka ze twoj wynik to nie czas do 100 kmh tylko duzo mniej, nie wiem do ilu ale u mnie licznikowe 100 kmh to tak naprawde 87 (cbr900 sc33).

Pozdro
zbir
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/8/2007, 10:24

Postprzez wokib » 12/9/2007, 06:34

motoman napisał(a):No i te 251 bylo przy cos ponad 12k obrotów takze do 13750 zostalo jeszcze troche:P... tylko mocy malo zeby pchnąć to powietrze przed sobą:D


NA ktorym biegu to bylo ?? BO ja jak wrzuce 6 przy 11 -12k obrotach, to nic to nie praktycznie nie daje. DOpiero jak 5 przeciagne do 13 to wtedy 6 cos jeszcze pcha.
Avatar użytkownika
wokib
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 4/10/2006, 13:14
Lokalizacja: POdkarpacie

Postprzez kamell » 12/9/2007, 12:11

zbir napisał(a):
Kamel napisał:
zebatki mam takie ze lepiej wchodzi na gume


hehe i wszystko jasne kamel... jak ja zmienilem zebatki na takie do gumowania (+5 zebow na tyle) to teraz jak mi licznik pokazuje 200 kmh to GPS mowi: ochłon to tylko 168 kmh.

Natomiast faktycznie po takiej zmianie moto lepiej przyspiesza do setki, ale prawda jest taka ze twoj wynik to nie czas do 100 kmh tylko duzo mniej, nie wiem do ilu ale u mnie licznikowe 100 kmh to tak naprawde 87 (cbr900 sc33).

Pozdro


coś w tym jest zbirze........:D ale troche przesadzasz rożnica może wynosić max 5-7 km na manualu niz na GPS i dokładnie na tyle mam 5 zębów wiecej i lepiej wchodzi na koło i szybsza do setki a maksymalna prędkośc budzik pokazał 270 km/h a fabrycznie takie hondy jak moja lecą 260km/h
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez motoman » 12/9/2007, 12:37

wokib napisał(a):
motoman napisał(a):No i te 251 bylo przy cos ponad 12k obrotów takze do 13750 zostalo jeszcze troche:P... tylko mocy malo zeby pchnąć to powietrze przed sobą:D


NA ktorym biegu to bylo ?? BO ja jak wrzuce 6 przy 11 -12k obrotach, to nic to nie praktycznie nie daje. DOpiero jak 5 przeciagne do 13 to wtedy 6 cos jeszcze pcha.


No tak... cisniesz 5 bieg do odciecia i wtedy wbijasz 6:P... ale mowie ze juz malo mocy i chyba nie zamknalby 6:)

i na 6 biegu bylo chyba 12250:) ale nie pamietam dokladnie:)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Rawro » 12/9/2007, 12:54

Ciekawe co mówicie?? to wychodzi że 600 mają podobne prędkości maksymalne co niektóre 900-1000 :-)

to ciekawe jak sie majÄ… 1000 ..jakie majÄ… max speed...

ja mam kawe z 2000r i bez problemu zamykam szafe 300km/h

0-100km/h 2,6 sec
0-200km/h 6,3 sec
licznik pow 220km/h przekłamuje do 10%(podobno)

motorek jest sprowadzony z włoch a jego właścicielem był właściciel serwisu Kawasaki i ponoć troche przy niej porobił dlatego tak śmiga....

ponoć ma pogciągnięte z 150 KM do granic 180KM

i moje pytanie jest takie czy mam możliwość w wawie jakoś to sprawdzić..gdzie jest jakaś hamownia ???
www.forum.kawasaki.pl | | Kawasaki ZX-9R 00`
Avatar użytkownika
Rawro
Świeżak
 
Posty: 59
Dołączył(a): 4/9/2007, 13:04
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez cichy » 12/9/2007, 12:56

kamell napisał(a):
zbir napisał(a):
Kamel napisał:
zebatki mam takie ze lepiej wchodzi na gume


hehe i wszystko jasne kamel... jak ja zmienilem zebatki na takie do gumowania (+5 zebow na tyle) to teraz jak mi licznik pokazuje 200 kmh to GPS mowi: ochłon to tylko 168 kmh.

Natomiast faktycznie po takiej zmianie moto lepiej przyspiesza do setki, ale prawda jest taka ze twoj wynik to nie czas do 100 kmh tylko duzo mniej, nie wiem do ilu ale u mnie licznikowe 100 kmh to tak naprawde 87 (cbr900 sc33).

Pozdro


coś w tym jest zbirze........:D ale troche przesadzasz rożnica może wynosić max 5-7 km na manualu niz na GPS i dokładnie na tyle mam 5 zębów wiecej i lepiej wchodzi na koło i szybsza do setki a maksymalna prędkośc budzik pokazał 270 km/h a fabrycznie takie hondy jak moja lecą 260km/h


Jeżeli założyłeś na tył 50 zębów zamiast 45. To zmieniłeś przełożenie o jakieś 11%.
I o tyle przekłamuje ci licznik, z powodu zmiany zębatki + jeszcze oczywiście seryjne przekłamanie licznika.
czyli jadÄ…c licznikowo 245 tobie pokazuje +11% czyli jakieÅ› 272km/h
Oczywiście od prędkości 245 należy odjąć standardowe przekłamanie prędkościomierza, nie wiem ile ono wynosi, ale licząc że 3% realna prędkość wynosi poniżej 240km/h
I to niestety sÄ… fakty poparte naukowo.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez kamell » 12/9/2007, 13:08

cichy napisał(a):
kamell napisał(a):
zbir napisał(a):
Kamel napisał:
zebatki mam takie ze lepiej wchodzi na gume


hehe i wszystko jasne kamel... jak ja zmienilem zebatki na takie do gumowania (+5 zebow na tyle) to teraz jak mi licznik pokazuje 200 kmh to GPS mowi: ochłon to tylko 168 kmh.

Natomiast faktycznie po takiej zmianie moto lepiej przyspiesza do setki, ale prawda jest taka ze twoj wynik to nie czas do 100 kmh tylko duzo mniej, nie wiem do ilu ale u mnie licznikowe 100 kmh to tak naprawde 87 (cbr900 sc33).

Pozdro


coś w tym jest zbirze........:D ale troche przesadzasz rożnica może wynosić max 5-7 km na manualu niz na GPS i dokładnie na tyle mam 5 zębów wiecej i lepiej wchodzi na koło i szybsza do setki a maksymalna prędkośc budzik pokazał 270 km/h a fabrycznie takie hondy jak moja lecą 260km/h


Jeżeli założyłeś na tył 50 zębów zamiast 45. To zmieniłeś przełożenie o jakieś 11%.
I o tyle przekłamuje ci licznik, z powodu zmiany zębatki + jeszcze oczywiście seryjne przekłamanie licznika.
czyli jadÄ…c licznikowo 245 tobie pokazuje +11% czyli jakieÅ› 272km/h
Oczywiście od prędkości 245 należy odjąć standardowe przekłamanie prędkościomierza, nie wiem ile ono wynosi, ale licząc że 3% realna prędkość wynosi poniżej 240km/h
I to niestety sÄ… fakty poparte naukowo.



szczegóły laski myślą ze jadą 270 :D pozdrawiam
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez kamell » 12/9/2007, 13:12

[quote="Rawro"]Ciekawe co mówicie?? to wychodzi że 600 mają podobne prędkości maksymalne co niektóre 900-1000 :-)

sprawdz sobie na necie katalogowo ile leci pc35 seryjna bez przeróbek według wskazań licznika 260!!!!!! minus 3% okłamanie licznika w manualu jak cichy słusznie zauważył czyli leci 252 km/h a licznik pokazuje 260km/h.koniec tematu:))))
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez motoman » 12/9/2007, 13:32

Rawro napisał(a):Ciekawe co mówicie?? to wychodzi że 600 mają podobne prędkości maksymalne co niektóre 900-1000 :-)


No powiedzmy, ale chyba jest różnica między 299 <998ccm> a 270 <599ccm>. Litr do 290 idzie jak taran, ostatnie 9km/h <licznikowe> muli troszeczke natomiast 599ccm rozpedzają się do 240 żwawo, pozniej nastepuje silnikowy marazm:P takze moze i vmaxy są zblizone, ale sposób dojscia do vmax są kompletnie różne.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kamell » 12/9/2007, 13:48

motoman napisał(a):
Rawro napisał(a):Ciekawe co mówicie?? to wychodzi że 600 mają podobne prędkości maksymalne co niektóre 900-1000 :-)


No powiedzmy, ale chyba jest różnica między 299 <998ccm> a 270 <599ccm>. Litr do 290 idzie jak taran, ostatnie 9km/h <licznikowe> muli troszeczke natomiast 599ccm rozpedzają się do 240 żwawo, pozniej nastepuje silnikowy marazm:P takze moze i vmaxy są zblizone, ale sposób dojscia do vmax są kompletnie różne.



no właśnie lepszy moment maja lytry niz 600 ale jak jest spory kawałek dobrej drogi to cbr f4 do 260 dociśniesz tylko silnik juz prosi zeby dać mu troche luzu:)


http://www.youtube.com/watch?v=Ay1feN1I ... ed&search=

macie niedowiarki:)
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez kuba » 12/9/2007, 17:18

R6 z 2007 jedzie 294 km\h
Pasek od sieksona :D
Avatar użytkownika
kuba
Świeżak
 
Posty: 240
Dołączył(a): 17/9/2006, 11:12

Postprzez kravec » 12/9/2007, 17:23

skont takie dane mash??
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez kuba » 12/9/2007, 18:29

rzuc sie w nia i ty :)
Pasek od sieksona :D
Avatar użytkownika
kuba
Świeżak
 
Posty: 240
Dołączył(a): 17/9/2006, 11:12

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê