Prędkość maksymalna 600ccm
http://www.youtube.com/watch?v=kTA6cYAHqLY
tu mierza osiagi nie 600 ale 1000 ale widac to co trzeba:)
mi RF tez na liczniku pokazywala 250
tu mierza osiagi nie 600 ale 1000 ale widac to co trzeba:)
mi RF tez na liczniku pokazywala 250

-
kogut. - Bywalec
- Posty: 561
- Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
- Lokalizacja: WLKP
kamell napisał(a):sportowe kierunki to w cbr daje 5 km/h więcej :d sportowy filtr i tłumik oraz zmienione zębadki i odchudzona o pare kilo.......
Kierunki rzeczywiście stawiają spory opór, chyba największe w swojej klasie, ale sportowy filtr i wydech, bez zmian mapy zapłonu i wtrysku, za pomocą power commandera nie dają praktycznie nic.
Tak samo zmiana zębatek nie zwiększy w żadnym stopniu prędkości maksymalnej, ponieważ za prędkość odpowiada moc, a to nie ulega zmianie.
Odchudzenie maszyny drogowej też słabo się udaje, ponieważ i tak lampy przełączniki itp. muszą pozostać na miejscu.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
cichy napisał(a):kamell napisał(a):sportowe kierunki to w cbr daje 5 km/h więcej :d sportowy filtr i tłumik oraz zmienione zębadki i odchudzona o pare kilo.......
Kierunki rzeczywiście stawiają spory opór, chyba największe w swojej klasie, ale sportowy filtr i wydech, bez zmian mapy zapłonu i wtrysku, za pomocą power commandera nie dają praktycznie nic.
Tak samo zmiana zębatek nie zwiększy w żadnym stopniu prędkości maksymalnej, ponieważ za prędkość odpowiada moc, a to nie ulega zmianie.
Odchudzenie maszyny drogowej też słabo się udaje, ponieważ i tak lampy przełączniki itp. muszą pozostać na miejscu.
to jest taki moj tunning nie zaden profesjonalny cichy ale mozna odchudzić np stopke centralna usunąc itp zebatki mam takie ze lepiej wchodzi na gume mimo ze ma 110 km ze tak sie wyraże zmodifikowałem ją na swoj użytek i pod swoim kątem jak bede chciał wiecej mocy kupie fireblade moze juz po zimie..... pozdrawiam
nx 650
-
kamell - Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
- Lokalizacja: Górny Śląsk
tuning 600 zacząłbym od licznika
choć to i tak jedyna część tuningowana już w fabryce <lol>

DON`T DRINK AND DRIVE!!! | | Sprzedam kask ARAI RX-7 CORSAIR | viewtopic.php?t=19823
-
pawel_rr - Świeżak
- Posty: 144
- Dołączył(a): 6/9/2007, 09:01
- Lokalizacja: WaWa
Kamel napisał:
zebatki mam takie ze lepiej wchodzi na gume
hehe i wszystko jasne kamel... jak ja zmienilem zebatki na takie do gumowania (+5 zebow na tyle) to teraz jak mi licznik pokazuje 200 kmh to GPS mowi: ochłon to tylko 168 kmh.
Natomiast faktycznie po takiej zmianie moto lepiej przyspiesza do setki, ale prawda jest taka ze twoj wynik to nie czas do 100 kmh tylko duzo mniej, nie wiem do ilu ale u mnie licznikowe 100 kmh to tak naprawde 87 (cbr900 sc33).
Pozdro
- zbir
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 20/8/2007, 10:24
motoman napisał(a):No i te 251 bylo przy cos ponad 12k obrotów takze do 13750 zostalo jeszcze troche:P... tylko mocy malo zeby pchnąć to powietrze przed sobą:D
NA ktorym biegu to bylo ?? BO ja jak wrzuce 6 przy 11 -12k obrotach, to nic to nie praktycznie nie daje. DOpiero jak 5 przeciagne do 13 to wtedy 6 cos jeszcze pcha.
-
wokib - Świeżak
- Posty: 99
- Dołączył(a): 4/10/2006, 13:14
- Lokalizacja: POdkarpacie
zbir napisał(a):Kamel napisał:
zebatki mam takie ze lepiej wchodzi na gume
hehe i wszystko jasne kamel... jak ja zmienilem zebatki na takie do gumowania (+5 zebow na tyle) to teraz jak mi licznik pokazuje 200 kmh to GPS mowi: ochłon to tylko 168 kmh.
Natomiast faktycznie po takiej zmianie moto lepiej przyspiesza do setki, ale prawda jest taka ze twoj wynik to nie czas do 100 kmh tylko duzo mniej, nie wiem do ilu ale u mnie licznikowe 100 kmh to tak naprawde 87 (cbr900 sc33).
Pozdro
coÅ› w tym jest zbirze........

nx 650
-
kamell - Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
- Lokalizacja: Górny Śląsk
wokib napisał(a):motoman napisał(a):No i te 251 bylo przy cos ponad 12k obrotów takze do 13750 zostalo jeszcze troche:P... tylko mocy malo zeby pchnąć to powietrze przed sobą:D
NA ktorym biegu to bylo ?? BO ja jak wrzuce 6 przy 11 -12k obrotach, to nic to nie praktycznie nie daje. DOpiero jak 5 przeciagne do 13 to wtedy 6 cos jeszcze pcha.
No tak... cisniesz 5 bieg do odciecia i wtedy wbijasz 6:P... ale mowie ze juz malo mocy i chyba nie zamknalby 6:)
i na 6 biegu bylo chyba 12250:) ale nie pamietam dokladnie:)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Ciekawe co mówicie?? to wychodzi że 600 mają podobne prędkości maksymalne co niektóre 900-1000
to ciekawe jak sie majÄ… 1000 ..jakie majÄ… max speed...
ja mam kawe z 2000r i bez problemu zamykam szafe 300km/h
0-100km/h 2,6 sec
0-200km/h 6,3 sec
licznik pow 220km/h przekłamuje do 10%(podobno)
motorek jest sprowadzony z włoch a jego właścicielem był właściciel serwisu Kawasaki i ponoć troche przy niej porobił dlatego tak śmiga....
ponoć ma pogciągnięte z 150 KM do granic 180KM
i moje pytanie jest takie czy mam możliwość w wawie jakoś to sprawdzić..gdzie jest jakaś hamownia ???

to ciekawe jak sie majÄ… 1000 ..jakie majÄ… max speed...
ja mam kawe z 2000r i bez problemu zamykam szafe 300km/h
0-100km/h 2,6 sec
0-200km/h 6,3 sec
licznik pow 220km/h przekłamuje do 10%(podobno)
motorek jest sprowadzony z włoch a jego właścicielem był właściciel serwisu Kawasaki i ponoć troche przy niej porobił dlatego tak śmiga....
ponoć ma pogciągnięte z 150 KM do granic 180KM
i moje pytanie jest takie czy mam możliwość w wawie jakoś to sprawdzić..gdzie jest jakaś hamownia ???
www.forum.kawasaki.pl | | Kawasaki ZX-9R 00`
-
Rawro - Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 4/9/2007, 13:04
- Lokalizacja: Pruszków
kamell napisał(a):zbir napisał(a):Kamel napisał:
zebatki mam takie ze lepiej wchodzi na gume
hehe i wszystko jasne kamel... jak ja zmienilem zebatki na takie do gumowania (+5 zebow na tyle) to teraz jak mi licznik pokazuje 200 kmh to GPS mowi: ochłon to tylko 168 kmh.
Natomiast faktycznie po takiej zmianie moto lepiej przyspiesza do setki, ale prawda jest taka ze twoj wynik to nie czas do 100 kmh tylko duzo mniej, nie wiem do ilu ale u mnie licznikowe 100 kmh to tak naprawde 87 (cbr900 sc33).
Pozdro
coś w tym jest zbirze........ale troche przesadzasz rożnica może wynosić max 5-7 km na manualu niz na GPS i dokładnie na tyle mam 5 zębów wiecej i lepiej wchodzi na koło i szybsza do setki a maksymalna prędkośc budzik pokazał 270 km/h a fabrycznie takie hondy jak moja lecą 260km/h
Jeżeli założyłeś na tył 50 zębów zamiast 45. To zmieniłeś przełożenie o jakieś 11%.
I o tyle przekłamuje ci licznik, z powodu zmiany zębatki + jeszcze oczywiście seryjne przekłamanie licznika.
czyli jadÄ…c licznikowo 245 tobie pokazuje +11% czyli jakieÅ› 272km/h
Oczywiście od prędkości 245 należy odjąć standardowe przekłamanie prędkościomierza, nie wiem ile ono wynosi, ale licząc że 3% realna prędkość wynosi poniżej 240km/h
I to niestety sÄ… fakty poparte naukowo.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
cichy napisał(a):kamell napisał(a):zbir napisał(a):Kamel napisał:
zebatki mam takie ze lepiej wchodzi na gume
hehe i wszystko jasne kamel... jak ja zmienilem zebatki na takie do gumowania (+5 zebow na tyle) to teraz jak mi licznik pokazuje 200 kmh to GPS mowi: ochłon to tylko 168 kmh.
Natomiast faktycznie po takiej zmianie moto lepiej przyspiesza do setki, ale prawda jest taka ze twoj wynik to nie czas do 100 kmh tylko duzo mniej, nie wiem do ilu ale u mnie licznikowe 100 kmh to tak naprawde 87 (cbr900 sc33).
Pozdro
coś w tym jest zbirze........ale troche przesadzasz rożnica może wynosić max 5-7 km na manualu niz na GPS i dokładnie na tyle mam 5 zębów wiecej i lepiej wchodzi na koło i szybsza do setki a maksymalna prędkośc budzik pokazał 270 km/h a fabrycznie takie hondy jak moja lecą 260km/h
Jeżeli założyłeś na tył 50 zębów zamiast 45. To zmieniłeś przełożenie o jakieś 11%.
I o tyle przekłamuje ci licznik, z powodu zmiany zębatki + jeszcze oczywiście seryjne przekłamanie licznika.
czyli jadÄ…c licznikowo 245 tobie pokazuje +11% czyli jakieÅ› 272km/h
Oczywiście od prędkości 245 należy odjąć standardowe przekłamanie prędkościomierza, nie wiem ile ono wynosi, ale licząc że 3% realna prędkość wynosi poniżej 240km/h
I to niestety sÄ… fakty poparte naukowo.
szczegóły laski myślą ze jadą 270

nx 650
-
kamell - Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
- Lokalizacja: Górny Śląsk
[quote="Rawro"]Ciekawe co mówicie?? to wychodzi że 600 mają podobne prędkości maksymalne co niektóre 900-1000
sprawdz sobie na necie katalogowo ile leci pc35 seryjna bez przeróbek według wskazań licznika 260!!!!!! minus 3% okłamanie licznika w manualu jak cichy słusznie zauważył czyli leci 252 km/h a licznik pokazuje 260km/h.koniec tematu:))))

sprawdz sobie na necie katalogowo ile leci pc35 seryjna bez przeróbek według wskazań licznika 260!!!!!! minus 3% okłamanie licznika w manualu jak cichy słusznie zauważył czyli leci 252 km/h a licznik pokazuje 260km/h.koniec tematu:))))
nx 650
-
kamell - Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
- Lokalizacja: Górny Śląsk
Rawro napisał(a):Ciekawe co mówicie?? to wychodzi że 600 mają podobne prędkości maksymalne co niektóre 900-1000
No powiedzmy, ale chyba jest różnica między 299 <998ccm> a 270 <599ccm>. Litr do 290 idzie jak taran, ostatnie 9km/h <licznikowe> muli troszeczke natomiast 599ccm rozpedzają się do 240 żwawo, pozniej nastepuje silnikowy marazm:P takze moze i vmaxy są zblizone, ale sposób dojscia do vmax są kompletnie różne.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
motoman napisał(a):Rawro napisał(a):Ciekawe co mówicie?? to wychodzi że 600 mają podobne prędkości maksymalne co niektóre 900-1000
No powiedzmy, ale chyba jest różnica między 299 <998ccm> a 270 <599ccm>. Litr do 290 idzie jak taran, ostatnie 9km/h <licznikowe> muli troszeczke natomiast 599ccm rozpedzają się do 240 żwawo, pozniej nastepuje silnikowy marazm:P takze moze i vmaxy są zblizone, ale sposób dojscia do vmax są kompletnie różne.
no właśnie lepszy moment maja lytry niz 600 ale jak jest spory kawałek dobrej drogi to cbr f4 do 260 dociśniesz tylko silnik juz prosi zeby dać mu troche luzu:)
http://www.youtube.com/watch?v=Ay1feN1I ... ed&search=
macie niedowiarki:)
nx 650
-
kamell - Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
- Lokalizacja: Górny Śląsk
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości