Co po sv650s ( 636 , cbr 600rr, gsxr k4 , r6 )
Dzięki za info z oklejeniem - przyda sie:). Własnie przeglądnałem wszystkie 636 2004 na allegro i żadna nie ma prawidłowego malowania <wow>
Ostatnio edytowano 28/11/2010, 10:27 przez DanieL99, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
DanieL99 - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa...
Wszystko piknie widac bez przesady I tak jak bedziesz krecic to tylko shift light bedzisz ogladac, ktory mozesz ustawic od 12 chyba tys obrot wo 16.
Ja ma mam w swojej kawie (zielona):
-stalowy oplot hel przód tył kosztował 400
-amorek skrętu scotts 1700
-KN 250
-PCIII 1000 nowka
-Arrowa końcówkę RACEtech z db slip on 500zł (nowy udalo sie zlicytowac)
-szybkÄ™ MRA (byla juz)
-nakładkę siedzenia (byla juz)
-Crash padyw PUIG 250
-klamki TiTAX 300 (rowniez zlicytowane nowki z anglii)
Na owiewkach powinien byc charakteystyczny baranek po malowaniu automatem przez roboty.
Nie powiem ile wladowalem w moto bo kupilem go w 2008 z nakladka i szybka a tak stock. Dodam ze moto stroilem na hamowni w suzuki Piaseczno co tez kosztuje 360. Zaplacilem za moto okolo 14.000PLN. Na dzien dobry zostala zmieniona lampa z angielski i tu przestrzelilem bo siedzi teraz USA ale dostalem przeglada 400PLN. W przyszłości będę szukał EU.
Za 14.000 równie mój padre kopił sobie czarna z paroma atysiacami przebiegu więcej ale lepiej doposazony:
-wydech scorpiona
-stalowe oploty przód tył (czy jakos ta), -dokładka do błotnika przedniego,
-crashpady brytyjskiej firmy R&G,
- akcesrotyjne śrubki owiewek,
-akcesoryjna szybak.
-NA dzien dobry poszly opony na Metzelery Z1 120/70 190/50 coÅ› ponad 600-700pln
-wymienione dzwigienki zawieszenia w celu obnizenia moto (100-200pln z anglii)
-przednia lampa 750 nowa EU.
-W tym sezonie dorwałem nakładkę tylnego siedzenia 120zł używka z GB pójdzie do malowanie bo zielona -dołożyłem amortyzator skrętu okazyjnie kupiony z LITWY za 380pln z licytacji na EBAY.
Tak wiec doposażone moto może trochę kosztować. Jednak rożnie z tym jest.
Ja ma mam w swojej kawie (zielona):
-stalowy oplot hel przód tył kosztował 400
-amorek skrętu scotts 1700
-KN 250
-PCIII 1000 nowka
-Arrowa końcówkę RACEtech z db slip on 500zł (nowy udalo sie zlicytowac)
-szybkÄ™ MRA (byla juz)
-nakładkę siedzenia (byla juz)
-Crash padyw PUIG 250
-klamki TiTAX 300 (rowniez zlicytowane nowki z anglii)
Na owiewkach powinien byc charakteystyczny baranek po malowaniu automatem przez roboty.
Nie powiem ile wladowalem w moto bo kupilem go w 2008 z nakladka i szybka a tak stock. Dodam ze moto stroilem na hamowni w suzuki Piaseczno co tez kosztuje 360. Zaplacilem za moto okolo 14.000PLN. Na dzien dobry zostala zmieniona lampa z angielski i tu przestrzelilem bo siedzi teraz USA ale dostalem przeglada 400PLN. W przyszłości będę szukał EU.
Za 14.000 równie mój padre kopił sobie czarna z paroma atysiacami przebiegu więcej ale lepiej doposazony:
-wydech scorpiona
-stalowe oploty przód tył (czy jakos ta), -dokładka do błotnika przedniego,
-crashpady brytyjskiej firmy R&G,
- akcesrotyjne śrubki owiewek,
-akcesoryjna szybak.
-NA dzien dobry poszly opony na Metzelery Z1 120/70 190/50 coÅ› ponad 600-700pln
-wymienione dzwigienki zawieszenia w celu obnizenia moto (100-200pln z anglii)
-przednia lampa 750 nowa EU.
-W tym sezonie dorwałem nakładkę tylnego siedzenia 120zł używka z GB pójdzie do malowanie bo zielona -dołożyłem amortyzator skrętu okazyjnie kupiony z LITWY za 380pln z licytacji na EBAY.
Tak wiec doposażone moto może trochę kosztować. Jednak rożnie z tym jest.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Ja jak kupiłem F4i to miałem pełen stock. I jej uzbrojenie pod moje wyobrażenie o motocyklu też trochę kosztowało.
Teraz RR było już trochę wyposażone- w sumie dołożyłem crashe i paski na ranty felg.
Czasem jak oglądam ogłoszenia to trafiam na RR-ki z roku 05-06 w podobnych pieniądzach lecz w pełnym stocku i licząc koszta dodatków to i tak cyba lepiej było kupić doposażone moto niż golasa.
Ale to tylko moja opinia.
Teraz pozostaje tylko zmienić szybę.
Teraz RR było już trochę wyposażone- w sumie dołożyłem crashe i paski na ranty felg.
Czasem jak oglądam ogłoszenia to trafiam na RR-ki z roku 05-06 w podobnych pieniądzach lecz w pełnym stocku i licząc koszta dodatków to i tak cyba lepiej było kupić doposażone moto niż golasa.
Ale to tylko moja opinia.
Teraz pozostaje tylko zmienić szybę.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Myślę że jednak zmieścił bym się z moim planowanym budeżetem. Np to jest ciekawa oferta wg mnie http://allegro.pl/kawasaki-zx6r-636-nin ... 73188.html A tak wogóle to najlepiej jakbym podjechał do komisu i przejechał się na r6 i 636 . http://otomoto.pl/yamaha-yzf-r6-2003-f4 ... 23906.html Tutaj też fajna r6 tylko ciekawe jak to wygląda na żywca bo od tego sprzedającego miałem kupić kawe zx6r 98 na wiosnę . Czekałem az przywiezie z anglii niby w łądnym stanie. Swietne fotki zajechalem na miejsce a tutaj lekka masakra. Motocykl stał bardzo długo nie uzywany, zardzewiał zaśniedział i nie wiem co jeszcze sprzedający użył jakichś ostrych chemikalii i lakier z ramy popłynął. A z akcesorii to raczej widziałbym u siebie amor skretu i crash pady. Wydech jakby był jakiś fajny to bym sie ucieszył, jak nie to pewnie bym nie kupował bo na jedno to plus ze przyjezdzam pod dom pozno w nocy nawet na ostrej piz**ie i nikt z sąsiadów mnie nie słyszy:))
-
DanieL99 - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa...
sugerowanie sie naklejkami w ocenie stanu motocykla uwazam za gleboce mylne.po pierwsze w dobie dzisiejszej techniki zrobienie takich naklejek nie jest problemem,poszukaj w necie to znajdziesz kilkanascie oglaszen,ze zrobia naklejki takie,ze dla laika i niektorych specow beda niedoodroznienia,dwa: jaki problem kupic caly plastik na dana strone i zalozyc oryginal z oryginalna naklejka.jak chcesz miec pewnosc,ze sztuka jest prosta to podjezdzasz do pacjenta z gostkiem,ktory robi laserowy pomiar ramy i masz wszystko czarno na bialym.
po kolejne mozesz zarzadac od goscia badz komisu zapisu w umowie,ze sztuka bezwypadkowa,w przypadku oszustwa bekna dwa razy wiecej kasy.
w Polsce tez juz to dziala.jak sie nie zgodzi to tez juz masz pewnosc ,ze po dzwonie.
co do wyboru motoru 5-6 letniego bralbym bardziej pod uwage stan a nie marke,no chyba,ze sie uparles na dany model to badz cierpliwy,nie grzej sie pierwszym lepszym.pojedz z kims kto ma jakies pojecie i wypatrzy wszystkie mankamenty,a na koniec na chlodno powie ci chodz do domu przemyslisz.
jak gosc zobaczy,ze sie nie grzejesz to moze opusci kolejne 500zl.
pamietaj,ze to on chce sprzedac i to jemu bardziej zalezy.
po kolejne mozesz zarzadac od goscia badz komisu zapisu w umowie,ze sztuka bezwypadkowa,w przypadku oszustwa bekna dwa razy wiecej kasy.
w Polsce tez juz to dziala.jak sie nie zgodzi to tez juz masz pewnosc ,ze po dzwonie.
co do wyboru motoru 5-6 letniego bralbym bardziej pod uwage stan a nie marke,no chyba,ze sie uparles na dany model to badz cierpliwy,nie grzej sie pierwszym lepszym.pojedz z kims kto ma jakies pojecie i wypatrzy wszystkie mankamenty,a na koniec na chlodno powie ci chodz do domu przemyslisz.
jak gosc zobaczy,ze sie nie grzejesz to moze opusci kolejne 500zl.
pamietaj,ze to on chce sprzedac i to jemu bardziej zalezy.
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
i tak nie kupisz motocykla który nie leżał .
nie ma takich w Polsce raczej.
a jak bardzo byś nie chciał to nie dasz rady ocenić czy rzeczywiście była wywrotka taka czy sraka.
Jak ktoś pomalował to się ciesz że ciebie to nie czeka i szukaj sprzętu który ma ramę ,widelec i silnik ok.
Swoją drogą sugerowanie się widelcem USD jest nieuzasadnione w amatorskiej jeździe . nie jest tańszy w utrzymaniu , nie jest mocniejszy , wręcz przeciwnie osłabia konstrukcję motocykla podczas dzwonów bardziej niż zwykły wideł .
nie ma takich w Polsce raczej.
a jak bardzo byś nie chciał to nie dasz rady ocenić czy rzeczywiście była wywrotka taka czy sraka.
Jak ktoś pomalował to się ciesz że ciebie to nie czeka i szukaj sprzętu który ma ramę ,widelec i silnik ok.
Swoją drogą sugerowanie się widelcem USD jest nieuzasadnione w amatorskiej jeździe . nie jest tańszy w utrzymaniu , nie jest mocniejszy , wręcz przeciwnie osłabia konstrukcję motocykla podczas dzwonów bardziej niż zwykły wideł .
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
amahay napisał(a):i tak nie kupisz motocykla który nie leżał .
nie ma takich w Polsce raczej.
A ja się z tym nie zgodzę...Widze że masz złe doświadczenia z maszynami w PL.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
oczywiście zdarzają się wyjątki ale na takie ciężej trafić.
swoją drogą wybierasz między r6 a 636 a czemu nie cbr 600 rr ?
tu nie ma co wybierać oprócz koloru szczerze mówiąc.
kolejną dziwną sprawą (sory daniel ale nie piszesz zrozumiale dla mnie) jest fakt że tak jakby oprócz niby wadliwego zawieszenia sv 650 autor nie radzi sobie z 72 konnym silnikiem vki to co dopiero z silnikiem 120 konnym super sportowej r6 czy innego moto.
Pewnie siÄ™ mylÄ™ Danielu ale no tak to wyglÄ…da z mojej strony monitora.
Tak czy inaczej jechałbym na twoim miejscu oglądnąć wszystkie super sportowe 600 na każdej się przejechał i zastanowił się czy jednak nie lepiej zostać na 650 i czy rzeczywiście nie da się jej kręcić pod czerwone pole .
pzdr
swoją drogą wybierasz między r6 a 636 a czemu nie cbr 600 rr ?
tu nie ma co wybierać oprócz koloru szczerze mówiąc.
kolejną dziwną sprawą (sory daniel ale nie piszesz zrozumiale dla mnie) jest fakt że tak jakby oprócz niby wadliwego zawieszenia sv 650 autor nie radzi sobie z 72 konnym silnikiem vki to co dopiero z silnikiem 120 konnym super sportowej r6 czy innego moto.
Pewnie siÄ™ mylÄ™ Danielu ale no tak to wyglÄ…da z mojej strony monitora.
Tak czy inaczej jechałbym na twoim miejscu oglądnąć wszystkie super sportowe 600 na każdej się przejechał i zastanowił się czy jednak nie lepiej zostać na 650 i czy rzeczywiście nie da się jej kręcić pod czerwone pole .
pzdr
Ostatnio edytowano 28/11/2010, 20:47 przez amahay, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
Moim zdaniem jak ktoś patrzy na stan a nie na okazyjne kupienie moto to znajdzie bez problemu maszynę w bardzo dobrym stanie,. bez tragicznej przeszłości. To kwestia kupującego czy takową maszynę rozpozna.
Ja już dorosłem do tego ażeby "przepłacać" za moto, a komentarze "za tą cenę to mogłeś kupić...." mnie już nie denerwują.
Ja już dorosłem do tego ażeby "przepłacać" za moto, a komentarze "za tą cenę to mogłeś kupić...." mnie już nie denerwują.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
limak14 napisał(a):Moim zdaniem jak ktoś patrzy na stan a nie na okazyjne kupienie moto to znajdzie bez problemu maszynę w bardzo dobrym stanie,. bez tragicznej przeszłości. To kwestia kupującego czy takową maszynę rozpozna.
Ja już dorosłem do tego ażeby "przepłacać" za moto, a komentarze "za tą cenę to mogłeś kupić...." mnie już nie denerwują.
zgadzam się .w końcu to będzie twoje moto i ty masz się czuć bezpiecznie wygodnie czy jak tam chcesz a nie Ci co gadają ...
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
Także obalam mit że w naszym kraju nie ma motocykli w super stanie. Wystarczy kupić od MOTOCYKLISTY a nie lansera wiejskiego. Już po opisie aukcji można wywnioskować czy człowiek jest pasjonatem czy szpanerem.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
uff ale dyskusja rozgorzała:) Uważam siebie za średniego motocyklistę - na moją niekorzyść działa mały dystans zrobiony motocyklami ale to się zmieni mam nadzieję na wiosnę. Jeśli chodzi o moc sv to ogarniam ją bez prolemu nie zaskakuje mnie ten motocykl, a co do pokonywania zakrętów to juz inna sprawa trzeba się przełamać zeby przecierać kolanem winkle przy prędkościach ponad 100 a ja tego jakoś nie mogę zrobić na ulicy. Za wolnego też się nie uważam, i nie należę ( chyba ) do mistrzów prostej Ja się absolutnie nie napralam na żaden motocykl teraz i już. Pytam bo jest taka opcja - mój kolega planuje robić prawko na wiosnę i powiedział ze kupiłby ode mnie sv gdybym chciał sprzedać więc tak to wygląda
-
DanieL99 - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa...
a co do pokonywania zakrętów to juz inna sprawa trzeba się przełamać zeby przecierać kolanem winkle przy prędkościach ponad 100 a
Przyciera sie chyba przy nizszych predkosciach do 100km/h. Najlepiej znalezc sobie plac ja sie przelamalem na placu ale wczesniej kupie filmiko obejrzalem jak poprawnie to robic. Kate COde....
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
tu masz malowania wszystkich kawasaki zx6r
http://www.kawasaki-ninja-forum.de/t508017f11785349-Alle-Technischen-Daten-und-Bilder-zur-ZX-R.html (otwórz link)
Pozdrawiam
http://www.kawasaki-ninja-forum.de/t508017f11785349-Alle-Technischen-Daten-und-Bilder-zur-ZX-R.html (otwórz link)
Pozdrawiam
- Landol
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/7/2010, 09:48
- Lokalizacja: Września
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości