Co po sv650s ( 636 , cbr 600rr, gsxr k4 , r6 )
Muszę odgrzać temat bo jestem własciwie na kupnie motocykla. Dorwałem gościa z moich okolic który ściąga motocykle z anglii miał ładną r6 ale poszła. Ogólnie widze ze cięzko kupić ładne 636 bo dość mało tego wiec wybór pada na r6 jesli iść w klase 600. No i własnie gośc ma tez do zaoferowania cbr 954 praktycznie cena taka sama jak r6 no i tu mam dylemat czy isc w wyzszą pojemność. Jak dla mnie plusy r6 to lekkość w zakrętach, wygląd obawiam sie czy nie bedzie za mała przy moich 184 cm. Za cbr przemawia to że jest troche przydatna do turystyki, pozycja jest bardziej wyprostowana, a na wiosne muszę machnąć 1400km do Danii no i tam troche pojeżdżę przez sezon. R1 z tych roczników mi sie nie podoba to raz a dwa ludzie mówią ze jest dzikie w porównaniu z hondą. No sam nie wiem doradzcie bo widze ze nie bede miał szansy sie przejechać tymi motocyklami tym bardziej ze pogoda nie sprzyja ( chociaż w wigilje i Boże narodzenie latałem sv-ką bo snieg stopniał )
-
DanieL99 - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa...
Czyli co 636 nie da sie kupić ładnej a r6 tak?? i to tylko z tego powodu że jest ich więcej...niezła teoria. 954 też jest lekka i zwinna bo 168 kg na sucho a okolice 163 w przypadku r6 jak i 636 różnicy wielkiej Ci nie zrobi. Uwierz mi na 600 szlag Cię trafi prędzej czy później jak będziesz musiał wachlować biegami, i cisnąć się na małym motorku. Tutaj już chyba gsxr będzie bardziej komfortowy.
- Lukas666
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56
Co do amora to wiem bo wyczytałem. Piszą też, że padają panewki, skrzynie i blok silnika lubi sobie pęknąć. Normalnie głowa boli. Do tego jakieś tam rzegotanie z silniku co jest częstym zjawiskiem w 954 juz nie pamiętam co tam brzęczy.
-
DanieL99 - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa...
amor zawsze potrzebny odkręci kiedyś na dziurawej drodze i będzie miał problem. co do 954 to czytałem ze jak się przegrzeje to blok łatwo pęka co do skrzyń i panewek to nie przypominam sobie. od bidy kup 929 a ceny sa bardzo zachęcające
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
929 nie trafia w moje gusta a poza tym swoje lata juz ma. Nawet pierwsze 954 jakby nie patrzeć juz prawie 9 lat mają. Na początku nowego roku będę w PL i wpadne do jakiegoś komisu chociaż usiąść na sprzęcie bo wydać kilkanaście tysięcy a potem marudzić ze motocykl nie pasuje to troche lipa
-
DanieL99 - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa...
DanieL99 napisał(a): Piszą też, że padają panewki, skrzynie i blok silnika lubi sobie pęknąć. Normalnie głowa boli. Do tego jakieś tam rzegotanie z silniku co jest częstym zjawiskiem w 954 juz nie pamiętam co tam brzęczy.
Panowie wydaje mi się, że to wszystko z palca wyssane. Załóżmy, że ktoś kupił używany sprzęt np 10- letni i po sezonie czy tam dwóch coś się popsuło. Przecież przez ten czas kiedy osoba ta nie była właścicielem motocykla nie wie jak był traktowany. Jeśli posiadam motocykl od nowości i wiem, że go szanuję i zdarza się jakaś awaria, to wtedy mam prawo wyrażać opinię, że ta i ta rzecz jest wadliwa w danym sprzęcie.
Ostatnio edytowano 29/12/2010, 21:47 przez mognilwo, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
mognilwo - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27
Co 6 tyś regulujesz exup który jest wymysłem właśnie yamahy i tam też jest, taka usługa regulacji kosztuje grosze. Oczywiście motocykl możesz kupić już z wymontowanym zaworkiem, bo wraz z wymianą na tłumik akcesoryjny ludzie się tego pozbywają. Chcesz kręcić czasy na torze czy jeździć na trasie wkońcu?? wcześniej miałeś jeszcze problem z naklejkami w zx6r. Bloki, panewki, itp padają w zakatowanych motocyklach, a rzęrzenie w głowicy usłyszysz wszędzie, uwierz mi miałem dwie r6 i jedną r1 w każdej jak nie cykało to rzęziło w dodatku biegi krzywo wchodzą i walą wyjechane kosze sprzęgłowe. Jak widzisz gadać można do rana a jest to bez sensu jeśli mówimy o używkach. Zastanów się jeszcze raz gdzie i jak będziesz jeździł tym motocyklem, żeby ta jazda nie przerodziła się w męczarnie. Z 600 przy twoim wzroscie najlepsze będą chyba 600rr i k4, bądz 954.
Ostatnio edytowano 29/12/2010, 23:09 przez Lukas666, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- Lukas666
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56
a 636 jak sie ma wielkościowo w stosunku do r6, Jak czytam wymiary to nie ma wielkich róznic między np r6 636 czy 954. Niestety nie mam teraz opcji ogladnąc zadnego moto bo nie ma mnie w kraju do konca stycznia - wtedy mam tydzien urlopu
-
DanieL99 - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa...
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości