Zobacz wÄ…tek - Co po sv650s ( 636 , cbr 600rr, gsxr k4 , r6 )
NAS Analytics TAG

Co po sv650s ( 636 , cbr 600rr, gsxr k4 , r6 )

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez DanieL99 » 28/12/2010, 21:09

Muszę odgrzać temat bo jestem własciwie na kupnie motocykla. Dorwałem gościa z moich okolic który ściąga motocykle z anglii miał ładną r6 ale poszła. Ogólnie widze ze cięzko kupić ładne 636 bo dość mało tego wiec wybór pada na r6 jesli iść w klase 600. No i własnie gośc ma tez do zaoferowania cbr 954 praktycznie cena taka sama jak r6 no i tu mam dylemat czy isc w wyzszą pojemność. Jak dla mnie plusy r6 to lekkość w zakrętach, wygląd obawiam sie czy nie bedzie za mała przy moich 184 cm. Za cbr przemawia to że jest troche przydatna do turystyki, pozycja jest bardziej wyprostowana, a na wiosne muszę machnąć 1400km do Danii no i tam troche pojeżdżę przez sezon. R1 z tych roczników mi sie nie podoba to raz a dwa ludzie mówią ze jest dzikie w porównaniu z hondą. No sam nie wiem doradzcie bo widze ze nie bede miał szansy sie przejechać tymi motocyklami tym bardziej ze pogoda nie sprzyja ( chociaż w wigilje i Boże narodzenie latałem sv-ką bo snieg stopniał )
Avatar użytkownika
DanieL99
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
Lokalizacja: okolice Rzeszowa...


Postprzez Lukas666 » 29/12/2010, 00:37

Czyli co 636 nie da sie kupić ładnej a r6 tak?? i to tylko z tego powodu że jest ich więcej...niezła teoria. 954 też jest lekka i zwinna bo 168 kg na sucho a okolice 163 w przypadku r6 jak i 636 różnicy wielkiej Ci nie zrobi. Uwierz mi na 600 szlag Cię trafi prędzej czy później jak będziesz musiał wachlować biegami, i cisnąć się na małym motorku. Tutaj już chyba gsxr będzie bardziej komfortowy.
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56


Postprzez RUTRA.RD » 29/12/2010, 14:21

bierz cbr 954 jest hmm piękną tylko amor skrętu sobie załóż :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez mognilwo » 29/12/2010, 15:50

Weź cbr przy Twoim wzroście będziesz się męczył na r6 i będziesz wyglądał jakbyś jechał na małej popierdółce. Tak jak pisałeś honda jest bardziej przyjazna żeby polatać gdzieś dalej.
Avatar użytkownika
mognilwo
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27

Postprzez DanieL99 » 29/12/2010, 17:19

Co do amora to wiem bo wyczytałem. Piszą też, że padają panewki, skrzynie i blok silnika lubi sobie pęknąć. Normalnie głowa boli. Do tego jakieś tam rzegotanie z silniku co jest częstym zjawiskiem w 954 juz nie pamiętam co tam brzęczy.
Avatar użytkownika
DanieL99
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
Lokalizacja: okolice Rzeszowa...

Postprzez cycu_rsko » 29/12/2010, 17:36

Rozrzad brzeczy :D
Ale to hondy juz tak maja. Amor nie jest az tak potrzebny jesli nie bedziesz latal na gumie. Panewki padaja jak ktos nie dba o olej i sadzi piony. Co do bloku sie nie wypowiem.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez RUTRA.RD » 29/12/2010, 21:35

amor zawsze potrzebny odkręci kiedyś na dziurawej drodze i będzie miał problem. co do 954 to czytałem ze jak się przegrzeje to blok łatwo pęka co do skrzyń i panewek to nie przypominam sobie. od bidy kup 929 a ceny sa bardzo zachęcające
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez DanieL99 » 29/12/2010, 21:41

929 nie trafia w moje gusta a poza tym swoje lata juz ma. Nawet pierwsze 954 jakby nie patrzeć juz prawie 9 lat mają. Na początku nowego roku będę w PL i wpadne do jakiegoś komisu chociaż usiąść na sprzęcie bo wydać kilkanaście tysięcy a potem marudzić ze motocykl nie pasuje to troche lipa
Avatar użytkownika
DanieL99
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
Lokalizacja: okolice Rzeszowa...

Postprzez mognilwo » 29/12/2010, 21:43

DanieL99 napisał(a): Piszą też, że padają panewki, skrzynie i blok silnika lubi sobie pęknąć. Normalnie głowa boli. Do tego jakieś tam rzegotanie z silniku co jest częstym zjawiskiem w 954 juz nie pamiętam co tam brzęczy.

Panowie wydaje mi się, że to wszystko z palca wyssane. Załóżmy, że ktoś kupił używany sprzęt np 10- letni i po sezonie czy tam dwóch coś się popsuło. Przecież przez ten czas kiedy osoba ta nie była właścicielem motocykla nie wie jak był traktowany. Jeśli posiadam motocykl od nowości i wiem, że go szanuję i zdarza się jakaś awaria, to wtedy mam prawo wyrażać opinię, że ta i ta rzecz jest wadliwa w danym sprzęcie.
Ostatnio edytowano 29/12/2010, 21:47 przez mognilwo, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
mognilwo
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27

Postprzez DanieL99 » 29/12/2010, 21:47

w tych cbr trzeba jakiś zawór wydechowy regulowac mniej więcej co 6 tys km pamiętam bo raz nawet natknąlem się na taki manual.
Avatar użytkownika
DanieL99
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
Lokalizacja: okolice Rzeszowa...

Postprzez RUTRA.RD » 29/12/2010, 21:53

nieraz 10 letni motocykl jest mniej skatowany niż 5 letni a exup to chyba się w większości moto reguluj
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez DanieL99 » 29/12/2010, 22:04

Wiadomo, nie wiek jest miarą stanu ale 954 po prostu mi się podoba ma ładne kształty, nie powiem 929 też ma ładną sylwetkę ale czuć powiew minionego wieku
Avatar użytkownika
DanieL99
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
Lokalizacja: okolice Rzeszowa...

Postprzez mognilwo » 29/12/2010, 22:07

RUTRA.RD napisał(a):nieraz 10 letni motocykl jest mniej skatowany niż 5 letni

Święta prawda.
Avatar użytkownika
mognilwo
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27

Postprzez DanieL99 » 29/12/2010, 22:32

Jeśli wziąść pod uwagę mozliwosci na torze 954 pewnie nie wiele lepiej wypadnie od yamahy?
Avatar użytkownika
DanieL99
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
Lokalizacja: okolice Rzeszowa...

Postprzez RUTRA.RD » 29/12/2010, 22:57

a kto będzie kierował?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez DanieL99 » 29/12/2010, 22:58

Przypuśćmy że ja:) czyli przeciętny zjadacz chleba
Avatar użytkownika
DanieL99
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
Lokalizacja: okolice Rzeszowa...

Postprzez Lukas666 » 29/12/2010, 22:59

Co 6 tyś regulujesz exup który jest wymysłem właśnie yamahy i tam też jest, taka usługa regulacji kosztuje grosze. Oczywiście motocykl możesz kupić już z wymontowanym zaworkiem, bo wraz z wymianą na tłumik akcesoryjny ludzie się tego pozbywają. Chcesz kręcić czasy na torze czy jeździć na trasie wkońcu?? wcześniej miałeś jeszcze problem z naklejkami w zx6r. Bloki, panewki, itp padają w zakatowanych motocyklach, a rzęrzenie w głowicy usłyszysz wszędzie, uwierz mi miałem dwie r6 i jedną r1 w każdej jak nie cykało to rzęziło w dodatku biegi krzywo wchodzą i walą wyjechane kosze sprzęgłowe. Jak widzisz gadać można do rana a jest to bez sensu jeśli mówimy o używkach. Zastanów się jeszcze raz gdzie i jak będziesz jeździł tym motocyklem, żeby ta jazda nie przerodziła się w męczarnie. Z 600 przy twoim wzroscie najlepsze będą chyba 600rr i k4, bądz 954.
Ostatnio edytowano 29/12/2010, 23:09 przez Lukas666, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56

Postprzez RUTRA.RD » 29/12/2010, 23:01

ja nie wiem na czym będzie ci się lepiej jechało :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Grzesku » 3/1/2011, 21:44

mam 187cm, jeżdże 636 i jakoś żyje :)
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez DanieL99 » 3/1/2011, 22:01

a 636 jak sie ma wielkościowo w stosunku do r6, Jak czytam wymiary to nie ma wielkich róznic między np r6 636 czy 954. Niestety nie mam teraz opcji ogladnąc zadnego moto bo nie ma mnie w kraju do konca stycznia - wtedy mam tydzien urlopu
Avatar użytkownika
DanieL99
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 25/11/2007, 19:56
Lokalizacja: okolice Rzeszowa...

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê