moto pod turystyke po GS500
Posty: 52
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
A Ja napiszę tak "z własnego doświadczenia"
Miałem FAZERA 600 2000r. i do turystyki nie polecam!!! Poważnie fajny motorek na miasto i niedalekie trasy, ale przy dalszych trasach wszystko boli, niewygodny, du.p.a. i nadgarstki drętwieją.
Może to tylko jedna opinia, ale ja jeździłem tym sprzętem i zrobiłem nim 20tyś km, często trasy 200-300km (tragedia) i OK jest fajny, ma moc itp. , ale według Mnie na trasy się nie nadaje.
Ja bym szukał BANDITA S 600 albo 1200.
Ale lepiej niech się odezwą właściciele, bo ja dosłownie 100km Banditem 1200 brykałem, ale moment pozycja, bajka.
To taka Moja Subiektywna opinia.
Pozdro
Miałem FAZERA 600 2000r. i do turystyki nie polecam!!! Poważnie fajny motorek na miasto i niedalekie trasy, ale przy dalszych trasach wszystko boli, niewygodny, du.p.a. i nadgarstki drętwieją.
Może to tylko jedna opinia, ale ja jeździłem tym sprzętem i zrobiłem nim 20tyś km, często trasy 200-300km (tragedia) i OK jest fajny, ma moc itp. , ale według Mnie na trasy się nie nadaje.
Ja bym szukał BANDITA S 600 albo 1200.
Ale lepiej niech się odezwą właściciele, bo ja dosłownie 100km Banditem 1200 brykałem, ale moment pozycja, bajka.
To taka Moja Subiektywna opinia.
Pozdro
Fazer 600 - sprzedany.
GSX-R 750 K6 - już MAM
GSX-R 750 K6 - już MAM

-
Patryk_1979 - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 25/4/2007, 12:47
- Lokalizacja: Ciechanów
Patryk_1979 napisał(a):A Ja napiszę tak "z własnego doświadczenia"
Miałem FAZERA 600 2000r. i do turystyki nie polecam!!! Poważnie fajny motorek na miasto i niedalekie trasy, ale przy dalszych trasach wszystko boli, niewygodny, du.p.a. i nadgarstki drętwieją.
Może to tylko jedna opinia, ale ja jeździłem tym sprzętem i zrobiłem nim 20tyś km, często trasy 200-300km (tragedia) i OK jest fajny, ma moc itp. , ale według Mnie na trasy się nie nadaje.
Ja bym szukał BANDITA S 600 albo 1200.
Ale lepiej niech się odezwą właściciele, bo ja dosłownie 100km Banditem 1200 brykałem, ale moment pozycja, bajka.
To taka Moja Subiektywna opinia.
Pozdro
No tu juz są2 takie opinie gadalem z starysz kolesiem smigajacym fazerkiem i stwierdzil ze moto wypas jednak po 200 km siedzenie chce odpasc i gdyby moto mialobyc do intensywnej turystyki to tylko tdm

sc33 FireBlade
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Patryk_1979 napisał(a):A Ja napiszę tak "z własnego doświadczenia"
Miałem FAZERA 600 2000r. i do turystyki nie polecam!!! Poważnie fajny motorek na miasto i niedalekie trasy, ale przy dalszych trasach wszystko boli, niewygodny, du.p.a. i nadgarstki drętwieją.
Może to tylko jedna opinia, ale ja jeździłem tym sprzętem i zrobiłem nim 20tyś km, często trasy 200-300km (tragedia) i OK jest fajny, ma moc itp. , ale według Mnie na trasy się nie nadaje.
Ja bym szukał BANDITA S 600 albo 1200.
Ale lepiej niech się odezwą właściciele, bo ja dosłownie 100km Banditem 1200 brykałem, ale moment pozycja, bajka.
To taka Moja Subiektywna opinia.
Pozdro
Kurcze, to mnie zmartwiłeś. Myślałem właśnie, że FZS 600 Fazer do turystyki się nieźle nada.

Yarccom, coś pokręciłeś Fazer 2001 to ani nie kocie oczy ani FZ6. FZS kocie oczy wychodził dopiero od 2002 a FZ6 od 2004? FZ6 ma 98KM a FZS 95KM.
Wg. mnie niepotrzebnie obawiasz się mocy. Z bagażami i plecakiem, moc i moment obrotowy się niewątpliwie przyda. Z podanych przez Ciebie motocykli, jeździłem - a raczej przejechałem się, jedynie GSX600F jajkiem i FZ6 Fazerem. Traska 300-400km na dzień nie robi większego problemu.
Co do pozycji za kierownicą w jajku - dla mnie niezły kompromis pomiędzy szybką a wygodną jazdą. Przy większej prędkości można się bezproblemowo pochylić, szyba skutecznie chroni przed wiatrem. I moto jest na prawdę wygodny, na tylnym siedzeniu jest zdecydowanie więcej miejsca niż w GS. GS ma raczej typowo miejską pozycję co utrudnia poskładanie się za owiewką (mówię tu o F-ce)
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
zephyr47 napisał(a):Panowie, ja nie powiedziałem, że SRAD to turystyk, tylko powiedziałem, że ja gdybym jeździł dwa sezony na 500 i miał 12 000k to bym go kupił.
Ale jemu jako turystyka poleciłem Fazere.
no bez jaj, to jak ja jeżdże już od 4lat samochodem, to mam sobie kupić gallardo, żeby latem z rodziną nad morze pojechać?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
JUestem w podobnej sytuacji jak autor postu, bo szukam motocykla głównie do turystyki 2-osobowej. I jesli miałbym Ci doradzić, to motocykle typu bandit są ok, ale dużo więcej miajsca i wygodniejsze modele to duże enduro , jak wspomniany przez Ciebie TDM.
Innymi słowy jak chcesz jeżdzić dużo i wygodnie kup sobie turystyczne enduro, a nie motocykl szosowo turystyczny. Z tego co się zorientowałem do tej pory to uważam zę najlepszy wybór to Suzuki DL650 Vstrom - prezentuje wiecej miejsca niż TDM, ma lepsze osiągi od transalpa i jest to młoda konstrukcja. Bardzo dobra cena za jakość. Jedynie wyglądem nie grzeszy. Na allegro widuję sztuki 2003 za ~12000~14tys zł.
Innymi słowy jak chcesz jeżdzić dużo i wygodnie kup sobie turystyczne enduro, a nie motocykl szosowo turystyczny. Z tego co się zorientowałem do tej pory to uważam zę najlepszy wybór to Suzuki DL650 Vstrom - prezentuje wiecej miejsca niż TDM, ma lepsze osiągi od transalpa i jest to młoda konstrukcja. Bardzo dobra cena za jakość. Jedynie wyglądem nie grzeszy. Na allegro widuję sztuki 2003 za ~12000~14tys zł.
- Bartman
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
- Lokalizacja: Krosno
a ja bym brał to co Elcomendate już polecał, czyli vfr800
Sam na takie coś już zerkałem, oglądałem live i myśle że to właśnie będzie następny motocykl :]
Sam na takie coś już zerkałem, oglądałem live i myśle że to właśnie będzie następny motocykl :]
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
a dlaczego nikt nie wspomniał o gsxf 600 lub 750? turysk z zacieciem troszke sporta.Dla mnie ok
Suzuki GSF 650N | | http://pl.youtube.com/watch?v=5TA1liegF ... ed&search= | http://pl.youtube.com/watch?v=A8_BYLDXMUE | <loooooooooooooooooooooooooooool>
- ZZZenonnn
- Świeżak
- Posty: 104
- Dołączył(a): 24/8/2007, 21:48
- Lokalizacja: Włocławek
ZZZenonnn napisał(a):a dlaczego nikt nie wspomniał o gsxf 600 lub 750? turysk z zacieciem troszke sporta.Dla mnie ok
na poczatku pisze ze pozycja jest mało wygodna za bardzo pochylony . Jezdziłem pare razy jajkiem i musze przyznać ze na badicie jest znacznie wygodniej , wiec do turystyki napewno lepsze b6s lub b12 s .
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
czytam Wasze posty
jednak najbardziej skłaniam sie do TDM kwestia znalezienia jakies zadbanej sztuki z mało przekreconym licznikiem
jak pisałem DL 650 mój faworyt ale jeszcze kasy poki co za mało dobry egzeplarz to min 15k a tyle nie wyskrobie
b12 odpada własnie ze wzgledu na spalanie
jednak najbardziej skłaniam sie do TDM kwestia znalezienia jakies zadbanej sztuki z mało przekreconym licznikiem
jak pisałem DL 650 mój faworyt ale jeszcze kasy poki co za mało dobry egzeplarz to min 15k a tyle nie wyskrobie
b12 odpada własnie ze wzgledu na spalanie

- yarccom
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 23/6/2007, 14:52
- Lokalizacja: szczecin
yarccom napisał(a):czytam Wasze posty
jednak najbardziej skłaniam sie do TDM kwestia znalezienia jakies zadbanej sztuki z mało przekreconym licznikiem
jak pisałem DL 650 mój faworyt ale jeszcze kasy poki co za mało dobry egzeplarz to min 15k a tyle nie wyskrobie
b12 odpada własnie ze wzgledu na spalanie
Moj wujek ma własnie bandita 1200 s i pali mu koło 10 jak jezdzi z kumplami . Jednak mysle że w turystyce w dwie osoby spalanie w granicach 8 litrów jest mozliwe .
A powiedzcie mi ile spali taki tdm , pytam bo poprostu nie wiem .
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Średnie zużycie paliwa: 7.7 l na 100 km
tu masz link jeśli chcesz coś dokładniej przeczytać:
http://www.24moto.pl/txt/tdm.htm
tu masz link jeśli chcesz coś dokładniej przeczytać:
http://www.24moto.pl/txt/tdm.htm
-
House MD - Świeżak
- Posty: 438
- Dołączył(a): 4/6/2008, 12:11
Pewnie Yamaha XJ 900, to fajny motocykl turystyczny, ale jak dla mnie to stary kloc.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
moze coś takiego
http://www.allegro.pl/item381709592_yamaha_tdm_850.html
w miom limicie chociaz licznik
niby serwisówka jest
no i niemiec a nie angol czy włoch
chociaz 850 i to malowanie wskazuje raczej na 2001 rok w '02 juz TDM 900 były
http://www.allegro.pl/item381709592_yamaha_tdm_850.html
w miom limicie chociaz licznik

no i niemiec a nie angol czy włoch
chociaz 850 i to malowanie wskazuje raczej na 2001 rok w '02 juz TDM 900 były
- yarccom
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 23/6/2007, 14:52
- Lokalizacja: szczecin
No to ja jeszcze dorzucę zapytasa
Przymierzam się powoli do sprzętu do 100 KM, jazda w mieście i okolicach.
Szukam motocykla sportowo-turystycznego. Głównym kryterium jest coby pomieścił moje 190 cm i ponad 100 kilo wagi i dawał przyzwoitą ochronę przed wiatrem.
Jeżdziłem różnymi wynalazkami zaczynając od Rometów po Jawę 350.
Obecnie śmigam na CB500S (super moto na początek) ale czuję, że troszkę dla mnie przykrótkie. Mocy też czasami mało, chociaż szczerze mówiąc i tak nie wykorzystuję 100% możliwości tego sprzęta.
Napaliłem sie na VFR-kę, ale niestety ceny są bardzo wysokie a ryzyko zakupu leciwego sprzęta dość wysokie.
Podoba mi się zarówno Bandit jaki FZ6 ale nie jestem pewien czy się zmieszczę
Ktoś o podobnych jak ja gabarytach może coś podpowiedzieć?

Przymierzam się powoli do sprzętu do 100 KM, jazda w mieście i okolicach.
Szukam motocykla sportowo-turystycznego. Głównym kryterium jest coby pomieścił moje 190 cm i ponad 100 kilo wagi i dawał przyzwoitą ochronę przed wiatrem.
Jeżdziłem różnymi wynalazkami zaczynając od Rometów po Jawę 350.
Obecnie śmigam na CB500S (super moto na początek) ale czuję, że troszkę dla mnie przykrótkie. Mocy też czasami mało, chociaż szczerze mówiąc i tak nie wykorzystuję 100% możliwości tego sprzęta.
Napaliłem sie na VFR-kę, ale niestety ceny są bardzo wysokie a ryzyko zakupu leciwego sprzęta dość wysokie.
Podoba mi się zarówno Bandit jaki FZ6 ale nie jestem pewien czy się zmieszczę

Ktoś o podobnych jak ja gabarytach może coś podpowiedzieć?
Honda VFR 800I
-
Mike - Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/2/2008, 21:10
- Lokalizacja: Łódź
Mike napisał(a):Napaliłem sie na VFR-kę, ale niestety ceny są bardzo wysokie a ryzyko zakupu leciwego sprzęta dość wysokie.
yy o czym Ty mówisz? przecież VFR raczej nie biorą do stuntu czy do jakich kolwiek wygłupów. Tak samo jak gówniarze raczej tego nie kupują, prawda? Raczej bałbym się zakupić bandita czy fazera, bo te sprzęty są zazwyczaj wykorzystywane na pierwsze moto przez małolatów. Tak że nie wiem czego się bardziej obawiać.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 52
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości