Zobacz wątek - moto pod turystyke po GS500
NAS Analytics TAG

moto pod turystyke po GS500

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez dambandit » 22/6/2008, 11:32

Mam 193 cm wzrostu i banditem jezdzi mi sie super wygodnie . W trasy tylko wersja s
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole


Postprzez Hube » 22/6/2008, 11:46

Właśnie wróciłem na moto z Włoch. Ja jechałem MT01, kolega Suzuki SV650. Mocno rekomenduję SV650, ale do jednoosobowej turystyki. Można ją pięknie objuczyć - tankbang, tailbag, sakwy tekstylne. Zbiornik pozwala pojechać sporo kmów na baku, pozycja wygodna, moto lekkie i poręczne. Gorąco rekomenduję.

Hube
DL1000 -> Yamaha MT01 -> Hayabusa
Avatar użytkownika
Hube
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 14/11/2006, 13:43
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Saimek » 22/6/2008, 12:18

Ale kolega chce jezdzic z plecaczkiem a to kompletnie odpada bo SV650 jest za male. ;)
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez CeBeRek » 22/6/2008, 16:20

Saimek napisał(a):Ale kolega chce jezdzic z plecaczkiem a to kompletnie odpada bo SV650 jest za male. ;)


Napisał przecież do jednoosobowej :)
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Mike » 22/6/2008, 20:04

mar111cin napisał(a):
Mike napisał(a):Napaliłem sie na VFR-kę, ale niestety ceny są bardzo wysokie a ryzyko zakupu leciwego sprzęta dość wysokie.


yy o czym Ty mówisz? przecież VFR raczej nie biorą do stuntu czy do jakich kolwiek wygłupów. Tak samo jak gówniarze raczej tego nie kupują, prawda? Raczej bałbym się zakupić bandita czy fazera, bo te sprzęty są zazwyczaj wykorzystywane na pierwsze moto przez małolatów. Tak że nie wiem czego się bardziej obawiać.


Chodzi mi o to, że nie jest to chyba super popularna maszyna i w przypadku trafienia na wyeksploatowany egzemplarz koszty przywrócenia do używalności mogą być bardzo wysokie, bynajmniej wyższe niż w przypadku Bandita (bardzo popularne moto).
Honda VFR 800I
Avatar użytkownika
Mike
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/2/2008, 21:10
Lokalizacja: Łódź

Postprzez spazz » 23/6/2008, 06:17

Hube napisał(a):Właśnie wróciłem na moto z Włoch. Ja jechałem MT01, kolega Suzuki SV650. Mocno rekomenduję SV650, ale do jednoosobowej turystyki. Można ją pięknie objuczyć - tankbang, tailbag, sakwy tekstylne. Zbiornik pozwala pojechać sporo kmów na baku, pozycja wygodna, moto lekkie i poręczne. Gorąco rekomenduję.

Hube


a jak sie sparwil twoj grubasek? dal bys jakies foty albo na maila przynajmniej. pozdrawiam
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Saimek » 23/6/2008, 15:40

CeBeRek napisał(a):Napisał przecież do jednoosobowej :)


no a jak to sie ma do tematu? podobnie jak wypowiedz zephyra ze on by kupil SRADA... pierwszy post w temacie:

"Witam,

Przymierzam się do zmiany moto ponad rok śmigania GS500 przejechana ponad 10000km bez szlifa Mam do wydania około 10-12k
Jazda typowo turystyczna, nie lubie jeździć po mieście, nie szaleje na gumie itp. Najczęściej jeździmy we dwoje, często z bagazami "

pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez yarccom » 23/6/2008, 21:29

moto zakupione czarna TDMka
rocznik 'X 02
pierwszy własiciel
serwisowany ksiązka fv
bogate wyposazenie
raczej nie po szlifie

teraz tylko szybka rejestracja

dzieki za wskazówki
yarccom
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 23/6/2007, 14:52
Lokalizacja: szczecin

Postprzez zephyr47 » 23/6/2008, 22:22

Gratulacje! Dawaj fotki :-)
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
Avatar użytkownika
zephyr47
Bywalec
 
Posty: 801
Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez elco » 23/6/2008, 23:05

Mike napisał(a):Chodzi mi o to, że nie jest to chyba super popularna maszyna i w przypadku trafienia na wyeksploatowany egzemplarz koszty przywrócenia do używalności mogą być bardzo wysokie, bynajmniej wyższe niż w przypadku Bandita (bardzo popularne moto).


VFR jest dosc popularna maszyna. Ofert sprzedazy tego motocykla jest tez takze sporo i jest w czym wybierac. Nie szukaj wiec okazji ani motocykli po "malym szlifie", bo koszta naprawy tego modelu rzeczywiscie sa stosunkowo duze. Nie mniej jednak wiekszosc z tych motocykli uzywanych jest turystycznie i z tego co obserwuje po imprezach motocyklowych VFR-ki trzymaja sie swietnie pod wzgledem technicznym. Takze ryzyko trafienia na mine jest znacznie mniejsze niz ma to miejsce w przypadku klasycznych przecinakow.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Mike » 24/6/2008, 14:13

Hehe, no to już oczyma duszy mojej pomykam na VFR-ce :-)
Dzięki za info!
Honda VFR 800I
Avatar użytkownika
Mike
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/2/2008, 21:10
Lokalizacja: Łódź

Postprzez mar111cin » 25/6/2008, 15:20

zresztą kupuje się motocykl dobry, a nie do naprawy, bo potem wyjdziesz z tym jak zabłocki na mydle ; )
Kupuje się też po to żeby jeździć a nie zeby naprawiać ; ) A nawet jakby coś padło z mechaniki, to raczej nie kupuje się używanych części tylko nowe, a z nowych części idzie kupić wszystko :]
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości




na gr