Oszczędny motocykl. ybr125 vs varadero 125 vs er 5 vs cb 500
pytanie troche z innej beczki , ale związane z cb 500.
Czy da rade takim motorem jeździć na dalsze wypady ? kiedyś marzy mi się jechać nad morze bałtyckie ( mieszkam niedaleko krakowa) to będzie moje pierwsze moto i nie wiem czy brać wersje S czy zwykłą i najwyżej dokupić szybę , tylko s-ka jest według mnie brzydka :/
Czy da rade takim motorem jeździć na dalsze wypady ? kiedyś marzy mi się jechać nad morze bałtyckie ( mieszkam niedaleko krakowa) to będzie moje pierwsze moto i nie wiem czy brać wersje S czy zwykłą i najwyżej dokupić szybę , tylko s-ka jest według mnie brzydka :/
- Przemysl_17
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 12/3/2009, 18:47
- Lokalizacja: małopolska
Na trasę S będzie lepsza. Aczkolwiek zwykłą z akcesoryjną szybą też będzie ok.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
To zalezy z jaka predkoscia przelotowa masz zamiar smigac. Przy ok 120 dokupienie wysokiej szybki do wersji CB Naked w zupelnosci wystarcza na dalekie trasy 

http://pl.youtube.com/watch?v=Ygm6irGpy ... re=related | | Pamietamy... [*]
-
s_extrem* - Świeżak
- Posty: 294
- Dołączył(a): 18/5/2008, 14:43
- Lokalizacja: Leszno
przy 120 nie potrzeba owiewki, pęd powietrza jest jeszcze znośny. Powyżej 140 zaczyna się robić nieciekawie. Ale ponoć ta akcesoryjna szybka i tak niewiele pomaga. Ja bym brał wersję bez owiewki, chyba że będziesz dużo latał w trasie.
- grzybol
- Świeżak
- Posty: 172
- Dołączył(a): 4/6/2008, 13:59
- Lokalizacja: Poznań
Przemysl_17 napisał(a):pytanie troche z innej beczki , ale związane z cb 500.
Czy da rade takim motorem jeździć na dalsze wypady ? kiedyś marzy mi się jechać nad morze bałtyckie ( mieszkam niedaleko krakowa)
Bez problemu. Cebula jest wygodna więc dalsza trasa i zrobienie dziennie tak jak wynika z Twojej odległości z krakowa nad morze ok 600-700 km spokojnie da rade. Moto nowszej technologii więc się nie zagotuje przy upale, najwyżej spociesz sobie jajka

-
adam_89 - Stały bywalec
- Posty: 1413
- Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
- Lokalizacja: Radomsko
no to w takim razie nie będe sie powstrzymywał i wezmę zwykłą , jeśli chodzi o prędkość przelotową to zamierzam nie gonić , 100-120 km/h w zupełności wystarczy ( chyba - przesiadka ze skutera na 500 to musi być coś
) . W sezonie sprzedam skuter , powinienem około 3500 zł wziąść bez większych problemów bo markowy i dobry . i wczesną wiosną kupić motorek. na starcie pewnie musze z 1500 zł szykować na ciuchy jak nie więcej :/

- Przemysl_17
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 12/3/2009, 18:47
- Lokalizacja: małopolska
Ja raczej preferuje eco driving ale w tym spalaniu 4,1 moto było pałowane kilkanaście razy... Zrobiłem 100km w mieście i 120 poza miastem. Naprawdę bardzo oszczędne moto.
Kup to co ci się trafi lepszego. Bedzie S będzie mniej wiatru. Trafi ci się N to dokupisz szybę ale pamiętaj, że za możliwą szybę Givi musisz dać 300-400 zł. Bo taka za 80 zł z Allegro raczej nic nie da.
Kup to co ci się trafi lepszego. Bedzie S będzie mniej wiatru. Trafi ci się N to dokupisz szybę ale pamiętaj, że za możliwą szybę Givi musisz dać 300-400 zł. Bo taka za 80 zł z Allegro raczej nic nie da.
- schwarz
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
- Lokalizacja: Kielce
schwarz napisał(a):Ja raczej preferuje eco driving ale w tym spalaniu 4,1 moto było pałowane kilkanaście razy... Zrobiłem 100km w mieście i 120 poza miastem. Naprawdę bardzo oszczędne moto.
Raz udalo mi sie zrobic spalanie 4,2 w trasie, ale tak niskiego i to jeszcze polowa w miescie to <wow>. Z kolei max w przypadku mojej to 6,5 ale to juz jazda na wysokich obrotach po miescie.
A wyboru gratuluje, bardzo sluszny


A co do podrozy to 700km nie bedzie raczej problemem. Ja w swojej mam mala szybke zamontowana i do 170 nie ma problemu. Najwiekszy dzienny przebieg do dizs to co prawda tylko lekko powyzej 400km ale wcale nie mialem ochoty konczyc jazdy

-
Christiano_ - Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 16/1/2007, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
Wiesz nie mam interesu żeby robić reklame Hondzie i pisać głupoty na forum. Pisze jak było bo jak ja kupowałem to nie znalazłem takiej informacji a może komuś innemu pomoże w zakupie. Właśnie dlatego, że wyszło takie małe spalanie to jestem w małym szoku. No ale jak najbardziej pozytywnym bo jak widać da się 

- schwarz
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
- Lokalizacja: Kielce
schwarz
to rzeczywiście bardzo oszczędny motorek , bardzo mnie to cieszy bo jak wiadomo czasem z kasą jest różnie(dopiero 18 lat) a 4l przy 500 to genialny wynik . poprzedni skuter na gaźniku przy jeździe 70 km/h palił mi około 5 l :/ . Teraz tylko robić prawko i zbierać kase
pozdrawiam
to rzeczywiście bardzo oszczędny motorek , bardzo mnie to cieszy bo jak wiadomo czasem z kasą jest różnie(dopiero 18 lat) a 4l przy 500 to genialny wynik . poprzedni skuter na gaźniku przy jeździe 70 km/h palił mi około 5 l :/ . Teraz tylko robić prawko i zbierać kase

pozdrawiam
- Przemysl_17
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 12/3/2009, 18:47
- Lokalizacja: małopolska
Wczoraj miałem okazje porównać z moją Hondą i obejrzeć Suzuki GS500.
Motorem nie jeździłem ale powiem szczerze, że to jakieś nieporozumienie. Nie dziwie się, że CB są dużo droższe od GSów. Wszystko wydaje się jakieś wiekowe w tym motorku i ma rozmiary 125.
Motorem nie jeździłem ale powiem szczerze, że to jakieś nieporozumienie. Nie dziwie się, że CB są dużo droższe od GSów. Wszystko wydaje się jakieś wiekowe w tym motorku i ma rozmiary 125.
- schwarz
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
- Lokalizacja: Kielce
Chyba oprócz samego silnika
. Przyznam się, że wszedłeś mi trochę na ambicje z tym spalaniem
. Nic od początku nie zmieniając ybr spalała mi 2,5-2,7l/100km, czyli ok. 1l za dużo. Po regulacji okazało się to możliwe. Szkoda tylko, że tak późno się za to wziąłem 



- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
Bez obrazy poprostu GS brzmi i wygląda źle moim zdaniem.
Koniec ot.
Powiem coś dalej w temacie oszczędnie motorem.
Kolejne wyniki spalania w cyklu mieszanym to 4,2l/100km oraz 3,83l/100km. Jak przeliczyłem ten drugi wynik to myślałem, że padne. Wiadro 125 by tyle spaliło pewnie. Pozdrawiam
Koniec ot.
Powiem coś dalej w temacie oszczędnie motorem.
Kolejne wyniki spalania w cyklu mieszanym to 4,2l/100km oraz 3,83l/100km. Jak przeliczyłem ten drugi wynik to myślałem, że padne. Wiadro 125 by tyle spaliło pewnie. Pozdrawiam
- schwarz
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
- Lokalizacja: Kielce
no co fakt to fakt
GS to typowy motor dla zupełnie zielonych i początkujących kierowców 


XR 400R | | Kula daje fula
| | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0

-
Kula07 - Stały bywalec
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
- Lokalizacja: Sadłuki
pozwolę sobie odkopać temat.
Mam podobny dylemat co schwarz , niedługo chcę kupić swój pierwszy motocykl. Jak dotąd jazda skuterem około 8000 km więc jakieś podstawy są.Pytałem w dziale co na pierwsze moto i polecono mi gs 500.Mogę bez obaw wziąść od szwagra pewną mz 251 ale to 2T i wysoko kręcona spali nawet 8 l , przy jeździe ok 100 zadowala się 5-6 l beny.Potrzebny mi ekonomiczny motocykl który jest tani w utrzymaniu, mam 18 lat i jestem uczniem i siłą rzeczy najlepiej by było gdyby spalanie kształtowało się na poziomie 4 do 5 l lecz przy normalnej jeździe tak jak autem czyli do ok 100-110
Dylemat jest następujący : brać 251 i jeździć 70 żeby spaliła 4 l czy brać coś w 4T ? Bardzo chciałbym jakieś 4T z pojemności około 250-500 , lub ewentualnie większe ale najlepiej singiel ze względu na serwis.
Za mz przemawia cena części i ewentualna samodzielna zabawa gaźnikiem . Dlaczego już nie robią silników jednocylindrowych ?
Jeżdże raczej mało , skuterem robiłem około 3000-4000 na sezon, więc przykładowo serwis mógłbym zrobić po zakupie moto aby mieć spokój.
raczej chciałbym się zmieścić w ok 4 500 zł
Mam podobny dylemat co schwarz , niedługo chcę kupić swój pierwszy motocykl. Jak dotąd jazda skuterem około 8000 km więc jakieś podstawy są.Pytałem w dziale co na pierwsze moto i polecono mi gs 500.Mogę bez obaw wziąść od szwagra pewną mz 251 ale to 2T i wysoko kręcona spali nawet 8 l , przy jeździe ok 100 zadowala się 5-6 l beny.Potrzebny mi ekonomiczny motocykl który jest tani w utrzymaniu, mam 18 lat i jestem uczniem i siłą rzeczy najlepiej by było gdyby spalanie kształtowało się na poziomie 4 do 5 l lecz przy normalnej jeździe tak jak autem czyli do ok 100-110
Dylemat jest następujący : brać 251 i jeździć 70 żeby spaliła 4 l czy brać coś w 4T ? Bardzo chciałbym jakieś 4T z pojemności około 250-500 , lub ewentualnie większe ale najlepiej singiel ze względu na serwis.
Za mz przemawia cena części i ewentualna samodzielna zabawa gaźnikiem . Dlaczego już nie robią silników jednocylindrowych ?
Jeżdże raczej mało , skuterem robiłem około 3000-4000 na sezon, więc przykładowo serwis mógłbym zrobić po zakupie moto aby mieć spokój.
raczej chciałbym się zmieścić w ok 4 500 zł
- Przemysl_17
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 12/3/2009, 18:47
- Lokalizacja: małopolska
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości