moc w motocyklu do czego to prowadzi
Nie wiem jak oni to liczą ale mi za arlena wypłacili prawie tyle samo ile mnie kosztował a był tylko delikatnie przytarty a reszta to zwykłem przybrudzenia które usunąłem bez większego problemu. Kombiak służy cały czas dzielnie
Na początku wołali paragon a jak nie masz to podajesz dokładną nazwę i model i jakoś tam przeliczają... zależy pewnie od stopnia uszkodzenia.

Na początku wołali paragon a jak nie masz to podajesz dokładną nazwę i model i jakoś tam przeliczają... zależy pewnie od stopnia uszkodzenia.
- Jasiu123
- Świeżak
- Posty: 380
- Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28
Wg mnie do litra trzeba dorosnąć.... jezdze juz 10 sezon jeśli liczyć skuter , jawy etzetki itd a 7 lat na "sportach". Zaczynałem też na fzr 600 '89 latalem w kurtce jeszcze bez rekawic i nikt sie na mnie nie patrzył dziwnie. Obecnie latam GSX-R'em 1000 z 2004, mam obecnie 170 KM na kole wiec z doładowaniem na silniku bedzie jakoś 200 KM i sądze ze nigdy w zyciu juz nie chciałbym miec slabszego motocykla, w zakretach cieżko wykozystac ta moc ale na prostych np do wyprzedzania lub do gumowania to bajka... nie wazne czy 1 czy 6 bieg ( zebatka zdawcza jest jeszcze u mnie 2 zęby mniejsza) idzie jak chce , majac wczesniej stara 600 trzeba bylo pomachac lewa noga. Nie polecam litra dla 18latka ktory chce mieć "sciga" i nigdy wczesniej niczym nie jezdzil ale jak ktos jezdzi pare sezonow to nie widze przeszkod.
- DarkTiger
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 2/8/2007, 08:33
DarkTiger chyba masz tam Turbo wsadzone, bo 200KM w GSXR 1000 k4 jest mało prawdopodobne. Tylko nie mów ze PC ci tak moc podniósł? 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black-Ghost - sam PC nie..... ale zestaw Yoshimury Race Kit + pełen uklad Yoshimury Tri-Oval + K&N + Chip tuning (wgrana mapa z PC + TRE - kto siedzi w Suzuki wiec co to TRE..) to już troche daje
a 200 KM to powiedzialem na silniku z doładowaniem... dla mnie osobiście liczy sie moc na KOLE a na kole wcześniej pokazalo 162 KM , obecnie po zalozeniu K&N i chip tuningu ECU powinno byc o te 8 KM wiecej
wykres na 162 km na kole moge pokazac, przypomne ze K4 ma 164 km na silniku wiec PC samego raczej nie mam
Ps. 170 km na Kole ma bardzo mało sprzetów.. moc na silniku z doladowaniem to dla mnie bajki ale kazdy wierzy ze jego sprzet ma tyle mocy ile podaje producent
a co do twojego Turbo to turbo nie bedzie, za to bedzie Nitro i strzał na 30-40 km... sprzęt czasami startuje na 1/4 mili.



Ps. 170 km na Kole ma bardzo mało sprzetów.. moc na silniku z doladowaniem to dla mnie bajki ale kazdy wierzy ze jego sprzet ma tyle mocy ile podaje producent

- DarkTiger
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 2/8/2007, 08:33
Jakie to ma znaczenie jaka cyferka? Najwazniejsze zeby ten co na tym jezdzi byl zadowolony.
A jesli chodzi o temat do czego to prowadzi .... to prowadzi do zazdrosci i dupich tematow takich jak ten.
A jesli chodzi o temat do czego to prowadzi .... to prowadzi do zazdrosci i dupich tematow takich jak ten.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Motocykl powinien dawać dużo przyjemności z jazdy i to jest chyba najważniejsze, a to ile km daje frajdę motocykliście to pojęcie względne. Zapewne dla niektórych duke 690 będzie tym co im dobrze leży, a dla innych s1rr. W polsce ludzie 'boją' się małych pojemności, dlatego chcą startować możliwie jak najwyżej, a czasami zbyt wysoko, co nie kończy się dobrze 

Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: się biorą wszy
Łał, trochę forumowo przysnąłęm na zimę, a widzę że tu dysputy są hardo prowadzone. No cóż, jak motuś śpi, to mi się też udziela
. No i prooosze B-G modem
.
Żeby offtopu nie było to ja czuję różnice między Bandytą 400 a 600 i to całkiem solidną. Między R6 a R1 to musi być przepaść. Poza tym większy silnik, to inny silnik, inna charakterystyka. Jeden nie wykorzysta możliwości lytra i 600 by mu wystarczyła, ale np. bardziej mu odpowiada elastyczność i sposób oddawania mocy na tysiącu... to moja opinia.


Żeby offtopu nie było to ja czuję różnice między Bandytą 400 a 600 i to całkiem solidną. Między R6 a R1 to musi być przepaść. Poza tym większy silnik, to inny silnik, inna charakterystyka. Jeden nie wykorzysta możliwości lytra i 600 by mu wystarczyła, ale np. bardziej mu odpowiada elastyczność i sposób oddawania mocy na tysiącu... to moja opinia.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości