Zobacz wÄ…tek - Posiadacze KTM RC8
 
NAS Analytics TAG

Posiadacze KTM RC8

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez selihel » 18/5/2010, 23:19

Mieszkasz w bardzo dobrym miejscu tylko pozazdrościć hehe wszędzie blisko ;P
selihel
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/8/2009, 19:19
Lokalizacja: Białystok


Postprzez PANTER » 27/2/2011, 11:57

Witam Wszystkich fanów sportowych V-ek!
Osobiście jestem zagorzałym zwolennikiem dużych , mocnych V2. Miałem już kilka takich maszyn w użytku np. RSV, VTR, TLR. Obecnie jestem na etapie poszukiwań czegoś oryginalnego. Zastanawiałem się nad 1098 lub RC8. Po przeglądnięciu ofert i uzbrojeniu się w wiedzę "książkową" stawiam na KTM. Właściwie już wybrałem sztukę. Ale nadal zastanawiam się nad nowym lub używanym(wiadomo, że nowy lepszy ale CENA..)Chciałbym, żebyście mi podpowiedzieli, na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie tego akurat modelu. Co jest w nich awaryjne? Chciałbym poznać też koszta serwisowe, zużycie paliwa, i jaka jest trwałość jednostki napędowej z waszego doświadczenia?
Pozdrawiam i liczę na podpowiedź.
CYPRESS HILL
PANTER
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/3/2009, 14:20
Lokalizacja: sandomierz


Postprzez kosta » 2/3/2011, 11:30

co można powiedzieć o modelu który jest sezon czy dwa na rynku :shock: :?: wszystkie wyprodukowane są jeszcze na gwarancji, więc ich właściciele nie przejmują się zbytnio awariami. Spalanie..... skoro miałeś v2 to wiesz jakie jest.
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez wasil1993p » 2/3/2011, 13:43

kosta napisał(a):co można powiedzieć o modelu który jest sezon czy dwa na rynku :shock: :?: wszystkie wyprodukowane są jeszcze na gwarancji, więc ich właściciele nie przejmują się zbytnio awariami. Spalanie..... skoro miałeś v2 to wiesz jakie jest.

dokładnie tak. no ale jeszcze kto ma ci odpowiedzieć na to pytanie jak tylko kilka sztuk RC8 jest w Polsce.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez SATAN999 » 3/6/2011, 22:48

Cześć chłopaki! dołączam do waszej małej grupki posiadaczy rc8:-) sprzet zakupiony!!! udało mi sie kupic nowy motor jeszcze z data produkcji 2008 no i cena była tak powalająca, że nie mogłem sobie odmówić tej przyjemności. Teraz mam już przejechane 1300km motor jest po pierwszym przeglądzie i hamowni bo miałem wrażenie, że coś jest słaby!!!ale może to było to, że go docierałem i nie odkręcałem do końca. Na hamowni wyszło 153KM na kole i 116NM dodam, że sprzet bez żadnych ingerencji narazie. Co do pierwszych wrażeń to nie będę juz powtarzał opisu "perfekcyjnej" skrzyni...cóż trzeba ja kochać:-)to i wybaczać będzie łatwiej:-) lusterka przestawiają sie same od drgań v-ki i tu pytanko czy u was tez? zakręty i prowadzenie faktycznie tak jak ktoś pisał wcześniej bajka składa się jak marzenie, wcześniej miałem 600rr 2007 i nie ma co porównywać KTM rozkłada Honde. Mam takie pytanie jeszcze odnośnie prędkości maksymalnej jak jadą wasze rc8? moja na komp zanotowała 261km/h i wydawało mi się że to już koniec oczywiście predkość na drodze nie na hamowni bez obciążeń:-) dzieki i pozdrawiam
SATAN999
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3/6/2011, 22:21

Postprzez rufio11 » 8/12/2011, 00:39

znalazł sie kolejny rc8 w polsce
pytanko- po 15 tys obowiazka jest regulacja zaworow i jaki koszt ?
krotozyn -rafal
rufio11
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8/12/2011, 00:14

Postprzez DostojnyKocur! » 16/12/2011, 18:36

kolega 261 to standard , jak latales vkami to wiesz ze nie sa za szybki w motocyklu czytalem wlasnie ze jego predkosc maks jest kolo 260 , 153km na kole to spoko wynik
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
Avatar użytkownika
DostojnyKocur!
Świeżak
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
Lokalizacja: Nienack

Postprzez joda » 27/1/2012, 09:10

Witam.

Jestem posiadaczem RC8R od zeszłego sezonu.
motocykl: KTM RC8R
Avatar użytkownika
joda
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 3/10/2007, 07:32
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez tomek_gda » 27/1/2012, 11:34

I co w związku z powyższym?
Avatar użytkownika
tomek_gda
Świeżak
 
Posty: 361
Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez maciejka69 » 27/1/2012, 12:16

joda napisał(a):Witam.

Jestem posiadaczem RC8R od zeszłego sezonu.

miło z Twojej strony, że chcesz się dać przejechać. Ale może w kwietniu dopiero się umówimy?
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez Szuma_ » 27/1/2012, 12:30

Co tak jedziecie po koledze, może chciał się tylko pochwalić... :roll:
Avatar użytkownika
Szuma_
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez RUTRA.RD » 27/1/2012, 13:31

joda skad jestes bo bym sie przejechal w sezonie :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez kondraxk » 3/2/2012, 13:19

Zacząłem się interesować erceósemką, wchodzę na różne fora, a tam zonk. Z pokaźnej listy wad na jakie można trafić kupując nówkę - jedna otworzyła mi szerzej oczy:

Moto schodząc z wysokich obrotów potrafi zgasnąć i zablokować tył. Kilku kolesi z forum UK miało przez to glebę, kilku kolejnych pisze, że było blisko gleby i porządnie narobili w gacie, spora grupa kolejnych - że też ma ten problem ale nauczyli się w jeździe go obchodzić. Nie piszę tu o gaśnięciu na niskich obrotach ( i to nawet przy nagrzanym piecu ), co też jest bolączką niektórych egzemplarzy, tylko o konkretnym hulaniu na w pełni rozgrzanym sprzęcie, następującej redukcji obrotów i biegów, po czym - stop.

Szukam dalej, na różnych forach, okazuje się że 2011 dalej ma tę bolączkę. Mam świadomość, że jedynie niewielki % produkowanych sprzętów ma ten problem, ale i tak jestem w szoku że 21 wieku można kupić nówkę supersporta i jeżdżąc nim uprawiać łagodniejszą wersję rosyjskiej ruletki. Porównanie przesadzone, ale wcale nie jestem pewny czy aż tak bardzo.

Nie uwierzyłbym jakbym przeczytał post który właśnie napisałem, więc oto link z oryginału:

http://www.ktmforum.co.uk/rc8-superbike ... p-wtf.html

Na amerykańskim forum też wynalazłem podobne rewelacje. Wygląda na to, że przez 3 lata ktm nie doszedł o co w tym chodzi, a dalej w nielicznych modelach jest ten problem. Daje do myślenia...
RSV
Avatar użytkownika
kondraxk
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19

Postprzez Black-Ghost » 3/2/2012, 14:41

Jak V2 to tylko Ducati. Są pionierami w dziedzinie budowania sportowych v2. Ktm słabo sie uczy na własnych błedach. Temu tak słabo im idzie w wyscigach na światową skale.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez RUTRA.RD » 3/2/2012, 19:11

gdyby honda robila dalej vtr a suzuki tl i zwiększyliby pojemność do 1200cm3 to już te v z europy nie wyglądały by tak fajnie. swoja droga mogliby wrócić do tego typu silnika tylko proszę o r2 :) nie v2 czy l2
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Black-Ghost » 3/2/2012, 20:02

RutraRD żaden sportowy japoniec nie bedzie już ani V2 ani R2, ten okres japończyki maja za sobą, Skoro pozostali przy R4 czymś musieli sie kierowac przy takim wyborze. Zestawienie jest proste VTR vs CBR 1000RR i TL1000R vs GSXR1000. Japończyką nie sprawdziły sie rozwiązania z silnikami v2. Honda wygrała tylko raz w SBK na VTR tak samo na Firebladzie, za to suzuki odniosło zdecydowanie wiekszy sukces dzieki gixerowi 1000..
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez kondraxk » 4/2/2012, 00:08

Black-Ghost napisał(a):Jak V2 to tylko Ducati. Są pionierami w dziedzinie budowania sportowych v2. Ktm słabo sie uczy na własnych błedach. Temu tak słabo im idzie w wyscigach na światową skale.


Ducati to moto i piękne z wyglądu i technogicznie dość zaawansowane, acz jak uciąłem pogawędkę z mechanikiem który ożywiał moją maszynę, usłyszałem: Aprilia awaryjna? Niech się pan cieszy że nie ma pan ducati, tych na warsztacie zawsze mamy pod dostatkiem."

Black-Ghost napisał(a):RutraRD żaden sportowy japoniec nie bedzie już ani V2 ani R2, ten okres japończyki maja za sobą, Skoro pozostali przy R4 czymś musieli sie kierowac przy takim wyborze. Zestawienie jest proste VTR vs CBR 1000RR i TL1000R vs GSXR1000. Japończyką nie sprawdziły sie rozwiązania z silnikami v2. Honda wygrała tylko raz w SBK na VTR tak samo na Firebladzie, za to suzuki odniosło zdecydowanie wiekszy sukces dzieki gixerowi 1000..


W lutowym "Motocykl"u jest artykuł "ząb za ząb", piszą tam że w 2 cylindrowym piecu jest znacznie większe obciążenie wału korbowego niż w 4-cylindrowym. Na chłopski rozum 4 cylindrówka je więc bardziej niezawodna, mogło to być jedną z przyczyn choć nie sądzę że jedyną. Ciekawy jestem jak ten temat wygląda w przypadku V4 w RSV4 lub nowym Tuono.

Tak czy inaczej - już się rozmarzyłem w RC8, już snułem pierwsze plany jak by go tu ładnie pomalować...

Obrazek (otwórz link)

... a tu brutalna rzeczywistość. Pozostaje nadzieja że KTM dojdzie w końcu w czym problem, i go rozwiąże.
RSV
Avatar użytkownika
kondraxk
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19

Postprzez Black-Ghost » 4/2/2012, 15:00

Widać V4 też nie jest tak dobrym i praktycznym rozwiązaniem jak R4, najlepszym tego przykładem jest sama aprilia i model RSV4. Niby to świetny i bezkonkurencyjny motocykl ale tylko w specyfikacji Superbike. Normalne drogowe RSV4 (Stockowe) Już nie jest takie cudowne. Pluł korbowodami i panewkami... Dziwne że żadna marka Japońska czy teraz BMW nie chciało V4 tylko sprawdzonego rzędowego czterocylindrowca! Coś zdecydowanie musi za tym przemawiać... Honda też niby miała wprowadzic superbika z v4 , rzeczywistosc jednak szybko zdementowała tą plotke i pozostał Stary dobry Fireblade. Ktoś powie żę w MotoGP są motocykle z silnikami V4. Wystarczy cofnąc sie troche lat wstecz i już widac ze były tam też rzedowe 4 (Yamaha-kiedyś zwykły screamer teraz big-bang/ Kawasaki-zwykły screamer) A honda miała V5 ktore widać też sie nie sprawdzilo skoro nie ma go w żadnym drogowym modelu. Nawet Ducati nie chce V4 do superbika czemu?? Dziś do motoGP wracaja maszyny CRT z silnikami R4 i teraz tylko kwestia czasu aż staną sie konkurencyjne. Ja licze bardzo na Colina edwardsa. Mi sie osobiscie KTM RC8R nigdy nie podobał ze wzgledu na silnik, bo wyglad ma fajny(czyt Futurystyczny) ale wygląd nie jezdzi...
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez kondraxk » 4/2/2012, 16:21

...ano nie jeździ, a szkoda. Żaden sprzęt nie wpada mi tak w oko jak RC8. Na dobrą sprawę co do samego jeżdżenia, ludki piszą że ten sprzęt jeździ rewelacyjnie. Nie jest naturalnie szybszy od kitajców, ale fun z jazdy niesamowity. Osobiście nie próbowałem, nie potwierdzę. Ale na logikę w praktyce fun maleje, jak zbierasz kawałki moto do woreczka bo akurat byłeś w złożeniu a silnik sobie wymyślił, że właśnie zgaśnie blokując tył. Cieknący z nowiutkiego silnika olej też conieco tenże fun obniża, acz to podobno w ramach gwarancji ktm poprawia, podobnie jak lagi. No i piec widlasty więc żre silnik, żre łańcuch, żre opony, żre paliwo. A kitajcem? I na tor i po bułki do tesco, 100k zadbanego przebiegu sportem zrobisz i jeszcze będzie jeździł. Rozsądek przemawia za Japonią. Jedyne co przeszkadza to fakt, że prawdziwy motonita z krwi i kości na samym rozsądku długo nie pociągnie... :)
RSV
Avatar użytkownika
kondraxk
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19

Postprzez RUTRA.RD » 4/2/2012, 17:57

baba san spytany czy kiedyś będzie honda v5 odpowiedział
- a kto za to zapłaci ??

wyprodukowanie silnika v5 jest znacznie droższe niż r4 ale to dopiero by miało osiągi. co do niezawodności proszę popatrzeć na endurance wyścigi, podobno ducati podejmowało próby ale silniki nie wytrzymywały. Tak samo jak pionierem wszelkich systemów elektronicznych w dzisiejszych motocyklach była aprili r3 ale brakło budżetu i się wycofali

prawda jest taka ze r4 jest
- najtańsze
- najmniej zawodne
- najprostrze w konstrukcji

i tak chce r2 najlepiej 1500cm3 2 zawory na cylinder i 200km na kole :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê