Zobacz wątek - Wlasciciele HORNETOW - pokazcie sie!!!!!!!!!
NAS Analytics TAG

Wlasciciele HORNETOW - pokazcie sie!!!!!!!!!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez sofort » 14/11/2007, 11:38

zobacz inne przedmioty do sprzedanie przez niego / i wiemy wszystko /
HONDA HORNET 900 /IGŁA/ 2002
sofort
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 29/9/2007, 21:19
Lokalizacja: CHOJNICE


Postprzez pan_blancik 15 » 16/11/2007, 07:45

LegioN napisał(a):witam... choc sam jezdze F3 (praktycznie to samo serce).. to mam stycznosc z hornetem 01.. ziomek ktory ze mna sie najczesciej buja jezdzi wlasnie hornetem.. jak jezdzimy po miescie z chlopakami i wszyscy mamy "sporty" (3xF3,R6 07,R1 01,FZR 6,Cbr1rr) to jedynie on nie nazeka na komfort jazdy.. ale jak wyjedziemy za miasto to czasem trzeba troche poczekac na niego bo nie daje rady tak gonic za nami dlugo.. sam jestem zakochany w hornecie.. wspanialy motocykl, swietnie sie prowadzi.. bardzo wygodny.. bardzo dynamiczny.. pozdrawiam
z moich doświadczeń z horntetem kuzyna wynikało to, że objeżdża F3 od początku do końca :) może jakiś zdławiony ten wasz hornet. Przy okazji że się już wypowiadam w temacie dodam że wczoraj stałem się posiadaczem Horneta 900 2002 rok, mimo że miałem wielokrotną styczność z innymi motocyklami ten zrobił na mnie duże wrażenie choć temperatura była raczej minusowa i troszkę slizgało :)
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz


Postprzez paq » 16/11/2007, 12:12

to fajnie! pokaz jakies fotki i zrob jakis maly opis...
Romet Ogar 49 -> WSK 125 -> MZ TS 150 -> MZ 250 -> HONDA HORNET 600 :D
Avatar użytkownika
paq
Świeżak
 
Posty: 214
Dołączył(a): 22/6/2006, 22:26
Lokalizacja: Rzeszow

Postprzez gumis » 16/11/2007, 12:18

jak to mozliwe? przeciez dalej zaliczke na zx6r potem chciales r6 a teraz horneta kupiles? to jak dasz fote to taka aktualna...a nie z aukcji jeszcze...
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez M. » 16/11/2007, 13:23

dawaj foty!
napisz cos o nim.
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pan_blancik 15 » 16/11/2007, 17:36

dawałem już w poprzednim temacie ale ok... mój hornet był z włoch... kupiony od kumpa handlarza z którym czasami jeżdżę na motorach, stan wizualny nie jest super ale rama i silnik naprawdę igła... jak widać ma owiewkę i pług. Gumisss tak dałem zaliczkę, ale jak już napisałem to jest znajomy... ostatecznie wybierałem między zx6 a hornetem 900 i wiadomo na co padło. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/386 ... 9c474.html
dodam tylko ze motocykl nie był jeszcze czyszczony ani picowany, naklejki z wydechów zostaną usunięte, czarny kolor na deklu to są pozostałości po taśmie (spoleruje to i będzie git) do malowania owiewka i pług choć się zastanawiam gdyż ciekawie tak wygląda, a i jeszcze mam zamiar spolerować te całe mocowania do podnóżek kierowcy i pasażera no i jeszcze dokupić crasch pady. Rok 2002 na wtrysku. A i dodam ciekawostkę że motor kupiłem naprawdę tanio, żeby było śmieszniej był on wystawiony w gazecie motocyklowej za 13,5 tyś + opłaty i nikt nawet nie zadzwonił... Wnioskuję że cena była za niska :) i się poprostu bali tego moto. Przebieg 28 tyś. Kurde 3 raz edytuje :) R6 też miałem brać i to po bardzo okazyjnej cenie 10k za 2002 rok ale jak już wspomniałem ze to dobry znajomy, powiedział że mi go nie sprzeda- spawany zadupek, cześci od fazera i inne "dodatki"
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez pan_blancik 15 » 17/11/2007, 12:52

dokładnie! masz rację, ogólnie jak już napisałem nie daje się niskiej kwoty bo zaraz moto jest "podejrzane". Jeżeli ktoś chce kupić dobry egzemplarz to od razu zakłada że nie będzie on tani. P.S Twój hornet jest śliczny, znaczy już nie Twój ;p POZDRO
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez Kozak_Barabasz » 17/11/2007, 14:03

Brocker
Zgadza się. Ale jak oglądasz moto i koleś wciska ci niezłą ściemę to wiesz.
Jedziesz do niego, widzisz garaż pełny porozkręcanych moto no to co sobie zaraz myślisz?
Zapewne twój przyszły sprzęt też był "transformowany" w tej szopie.
Bardzo mało jest handlarzy, którzy nie myślą tylko o sprzedaży moto i zysku.

Masz w swojej ofercie jakiegoś Hornecika 600 z minimum 2000r za przyzwoite pieniądze? Możliwy własny wkład w niego, byle tylko silnik był ładny. Chciałbym i tak całego pomalować wiadomo na jaki kolor :)
www.yamaha-dragstar.pl Zachęcam do rejestracji
Avatar użytkownika
Kozak_Barabasz
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 5/6/2007, 13:43
Lokalizacja: Konin

CB600F HornetS (2000r)

Postprzez Rafmixer » 20/11/2007, 10:48

Tak - Hornecik 600 jest ok.
Czasami brakuje troszkę mocy, ale ogólnie jest spox.
Zawsze tankuje na BP lub STATOIL, ale ostatnio zatankowałem na ORLENIE - Hornet stanął i duuupa. Kręciłem go 10 min i w końcu się "odetkał" - co za syff. Mało tego, kumpel też stanął po wizycie na innym ORLENIE. Nie polecam ORLENA.
Powiedzcie lepiej jak należy zakonserwować i przezimować HORNETA, poza zalaniem baku i foliowego worka na wydechu.
pozdr
Rafal - taa... Hornet, spox
Rafmixer
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 20/11/2007, 10:07
Lokalizacja: małopolska

Postprzez Cinek22 » 20/11/2007, 12:53

Przedewszystkim chciałem sie przywitac gdyż jestem tutaj nowy, niedawno stałem sie włscicielem niebieskiego horneta z 2000 roku. Mam pare pytan gdyz stan wizualny jest średni chciałem go doczyścić itp. jest jakis specyfik który doczyści zapieczony brud itp. chodzi o silnik i w sumie wszytkie aluminiowe części?? niektore elementy sa tez lekko przyrdzewiale jest na to jakis sposob??
Cinek22
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20/11/2007, 12:18

Postprzez LeWy2005 » 20/11/2007, 13:21

a ja mam takie pytanko ... czy jest jakis posiadac horneta z terenu gdyni? Mam dylemat miedzy kupnem bandyty a horneta ... do bandyty sie przymierzalem i jest ok, hornet wyglada na drobniejsze moto wiec bardziej pasuje do miasta (moim zdaniem) ale nie wiem jaka mialbym na nim pozycje i czy nie wygladalbym jak na pocketbiku (185cm ok 100kg :P ) ... poprostu chcialbym sobie usiasc i przymierzyc sie do tego potforka :)
Pzdr
LeWy2005
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 31/5/2007, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Tamburini_2006 » 20/11/2007, 19:22

Ja akurat jestem posiadaczem niebieskiego szerszenia z 2002 roku. stan wizualny jak i techniczny idealny.

jednakże mam małe pytanie, ostatno wymieniłem tłumik z oryginalnego na sportowy i mam problem z wyregulowaniem obrotów.

na nowym tłumiku obroty utrzymują sięna poziomie 1000-1200 obrotów na rozgrzanym silniku

nie wiem gdzie sięw hornecie je obniża.

prosze o pomoc :) i z góry dzia za odpowiedzi (na temat oczywiście)

a inną sprawą jest to że chce go sprzedać :P więc jakby co to piszcie :)
Szerszeń 600... 2002rok | | www.w-f-m.hosted.pl
Avatar użytkownika
Tamburini_2006
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:32
Lokalizacja: Zagórów - Konin

Postprzez LeWy2005 » 20/11/2007, 23:06

Tamburini ... naked czy owiewka? No i za ile ?:P
Pzdr
LeWy2005
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 31/5/2007, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Tamburini_2006 » 21/11/2007, 07:44

naked podaje link do aukcji z nim:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M588751

cena za którą oddam to 13,400zł
Szerszeń 600... 2002rok | | www.w-f-m.hosted.pl
Avatar użytkownika
Tamburini_2006
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:32
Lokalizacja: Zagórów - Konin

Postprzez Krzysiek2515 » 21/11/2007, 12:28

koledzy powiedzcie mi bo nei moge uzyskac zadowalajacej odpowiedzi, czy jest jakis model tlumikow ktore moglbym zalozyc do mojego horneta obecnie posiadam MIG-a a chcialbym zalozyc dwa mam motocykl z '99 roku i nie wiem... jakie rozwiazanie byloby najlepsze ??
Krzysiek2515
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 20/11/2007, 12:33
Lokalizacja: Krosno

Postprzez paq » 21/11/2007, 14:15

czy kots wie jak podniesc odboty w hornecie 600? mam strasznie niskie rzedu 0,5 tys, probowalem krecic przy linkach (przy manetce i gaznikach) i nic, jedyne co to mi manetka chodzila ciezej. trzeba podniesc troche bo az sie dusi na tak niskich
Romet Ogar 49 -> WSK 125 -> MZ TS 150 -> MZ 250 -> HONDA HORNET 600 :D
Avatar użytkownika
paq
Świeżak
 
Posty: 214
Dołączył(a): 22/6/2006, 22:26
Lokalizacja: Rzeszow

Postprzez LeWy2005 » 21/11/2007, 16:22

Ladny bzyk :D Zobace ile uda mi sie kasy do sezonu odlozyc, jak jeszcze bedzie wisiaj w otomoto to sie odezwe ;)
Pzdr
LeWy2005
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 31/5/2007, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez maxymilianz1000 » 21/11/2007, 17:42

Siema chłopaki nie mam Horneta ale mój znajomy ma bordowy rok 98. Mam problem potrzebuje do niego linkę gazu (długość pancerza 80cm.) ma ktoś namiar na coś takiego?Proszę o pomoc
maxymilianz1000
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30/10/2007, 20:11
Lokalizacja: Okolice Tarnowa

Postprzez Paco » 22/11/2007, 13:16

"czy kots wie jak podniesc odboty w hornecie 600? mam strasznie niskie rzedu 0,5 tys, probowalem krecic przy linkach (przy manetce i gaznikach) i nic, jedyne co to mi manetka chodzila ciezej. trzeba podniesc troche bo az sie dusi na tak niskich". tu masz rysunek który pokazuje ci jak ustawic predkosc obrotowa biegu jalowego. chyba nie musze mówic ze przed ustawieniem powinienes rozgrzac silnik :wink: pozrowienia
Załączniki
obroty.JPG
obroty.JPG (74.88 KiB) Przeglądane 2695 razy
Avatar użytkownika
Paco
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/10/2007, 13:28
Lokalizacja: Podbeskidzie

Postprzez bartekh » 23/11/2007, 11:58

Z obrotami sprawa jest banalna.Robisz dokladnie tak jak masz na schemacie.Nie wiem czy problem wynika z tego ,ze nie mozesz znalezc pokretla (dobrze jest sciagnac pokrywe boczna)czy krecenie nic nie daje.Ja po jednym serwisie nie bylem zadowolony z obrotow byly na ok 1200rpm co powodowalo intensywne drganie lusterek na postoju(bylo widac tylko rozmazane cos zamiast odbicia),a ze bardzo czesto w nie zagladam szybko je ustawilem na poczatkowe 1000rpm i problem zniknal.
Obroty ustawia sie prostacko: odpalsz silnik,rozgrzewasz go,sciagasz pokrywe, odnajdujesz pokretlo i bardzo delikatnie krecisz w pozadana strone az do uzyskania zadowalajacego efektu.
cb600f6
Avatar użytkownika
bartekh
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 20/4/2007, 19:56
Lokalizacja: luton

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości




na gr