Zobacz wÄ…tek - Wlasciciele HORNETOW - pokazcie sie!!!!!!!!!
NAS Analytics TAG

Wlasciciele HORNETOW - pokazcie sie!!!!!!!!!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez sebeq » 12/2/2008, 19:54

Witam wszystkich jako ze to moj pierwszy post. Kupilem Horneta 2006-posiada elektroniczny wskaznik temperatury silnika- i mam pytanko jaka powinna byc / jaka u Was jest - temperatura pracy silnika. Zrobilem niedawno pierwsze 150km na nowym motorku i wyglada to u mnie tak ze na postoju / w korkach silnik nagrzewa sie do 100-102 stopni i wlacza sie wentylator a podczas jazdy mam okolo 75 stopni. Czy takie skoki temperatury sa normalne czy mam zepsuty / zaciety termostat. Prosze o opinie.

PS. czy temperatura pracy zalezy rowniez od temperatury otoczenia? fakt ze mamy zime i jak ostatnio jezdzilem bylo jakies 4 stopnie na plusie.

pozdrawiam Sebastian
carpe diem
sebeq
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 12/9/2007, 15:08
Lokalizacja: Kielce


Postprzez pavkox » 14/2/2008, 15:55

temp masz ok nie przemuj sie tym. Wiadomo ze w korkach jest wieksza o ile sie nie myle przy 105 wentylaror powinien sie wlaczyc
cb 600 hornet=>FZ6 S2 `07 w koncu :)
Avatar użytkownika
pavkox
Świeżak
 
Posty: 195
Dołączył(a): 29/5/2007, 14:43
Lokalizacja: ze znowu :)


Postprzez Konio » 2/4/2009, 17:15

Mam pyanie bo chce zakupic Horneta z 98r i z tego co wiem do w 2000r zostalo zmienione przednie kolo z 16" na 17". I tutaj mam pytanie. Czy to duza roznica bo ponoc na 16 latwo shimmy zlapac a 2 pytanko to czy bez problemu da rade wymienic w 98r kolo na 17?
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez eleventh » 2/4/2009, 17:28

Konio, poszukaj na honda-hornet.pl
Grzegorz
Hornet ('08)
Avatar użytkownika
eleventh
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 19/10/2007, 18:36
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kirass » 15/1/2010, 14:32

Chciałbym zapytać cz próbował któryś z Was podnosić tył hornety ? Znalazlem taki 'kit' do podwyzszenia dupy hornetowi. Bawil sie ktos tym?

Przymierzam się do kupna tego sprzętu bo mi się widzi. Móglby ktos swoje spostrzezenia sprzedac na co zwrocic uwage przy kupnie hornety ? Interesuje mnie Hornet od 2008 roku w gore...

dzieki i pozdrawiam
Avatar użytkownika
kirass
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 27/6/2009, 12:01
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Invi » 15/1/2010, 15:29

Po co podnosić tył w tym moto? Geometrie i tak już ma dość ostrą.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez kirass » 15/1/2010, 15:59

Jak po co ? ... ja zadej sobie inne pytanie. brzmi ono ' a dlazego by tak nie podniesc nieco dupy hornetowi ? ;D

Ale Wam powiem,ze mam pwien koncept i nie boje sie uzyc stwierdzenia,ze będzie to jeden z najladniejszych hornetow w polsce ;)
Avatar użytkownika
kirass
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 27/6/2009, 12:01
Lokalizacja: Toruń

Postprzez C-bool » 15/1/2010, 16:14

kirass napisał(a):będzie to jeden z najladniejszych hornetow w polsce ;)

No wiesz... są różne gusta i to co dla Ciebie jest najładniejsze, dla innego może być kolokwialnie mówiąc g***em ;) Więc tekst "jeden z najładniejszych hornetów w Polsce" jest grubo przesadzony.
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez kirass » 15/1/2010, 16:17

Specjalnie uzylem tego zwrotu,zeby reszte podbudzic ;P

Nie, a tak na serio mam pewien pomysl i chcialbym go zrealizowac... Szukam póki co zaciekle ladnej Hornety w czarnym malowaniu tak z 2008 roku :)
Avatar użytkownika
kirass
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 27/6/2009, 12:01
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Invi » 15/1/2010, 21:43

kirass napisał(a):Jak po co ? ... ja zadej sobie inne pytanie. brzmi ono ' a dlazego by tak nie podniesc nieco **** hornetowi ? ;D

Ale Wam powiem,ze mam pwien koncept i nie boje sie uzyc stwierdzenia,ze będzie to jeden z najladniejszych hornetow w polsce ;)


Może i będzie lepiej wyglądał.

Ale nie zapominaj że podniesienie tyłu (chyba że chodzi ci tylko o podniesienie na stelażu zadupka) gwałtownie wyostrzy i tak niezłą geometrię zawieszenia. W efekcie moto może łapać shimmę z byle powodu (a nawet bez powodu ;) ), i stracić na stabilności.

No chyba że ma tylko stać w przeszklonej gablocie :twisted:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez kirass » 15/1/2010, 21:49

Chcialbym mu podniesc tyl o jakies 30mm na takich...teraz nie wiem jak to nazwac... takich podluznych blaszkach,ktore zakonczone sa otworami i montuje sie je gdzies przy tylnim wachaczu... ja lubie kiedy moto jest wysokie... ale nie chce innego modelu :)

Sluchajcie , jak sprawuje sie hornet z przebiegiem powiedzmy... 17ooo km ?
Mam dylemat : kupic horneta zrobionego z przebiegiem 17ooo czy kupic takiego z przebiegiem 8000 i zrobic go samemu?

Cena ta sama.
Avatar użytkownika
kirass
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 27/6/2009, 12:01
Lokalizacja: Toruń

Postprzez kirass » 15/1/2010, 21:49

czy moze w ogole kupic z przebiegiem 500 km ale nieco drozej ?
Avatar użytkownika
kirass
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 27/6/2009, 12:01
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Invi » 15/1/2010, 22:23

Zastanawiałeś się dlaczego ktoś sprzedaje moto z przebiegiem 500km? Przecież to kilka dni jazdy.

17 000km to tyle co nic.

kirass napisał(a):Chcialbym mu podniesc tyl o jakies 30mm na takich...teraz nie wiem jak to nazwac... takich podluznych blaszkach,ktore zakonczone sa otworami i montuje sie je gdzies przy tylnim wachaczu...


Tym sposobem zwalisz geometrię. Do stania i podziwiania moto będzie to OK! Ale jeździć się tym nie da ;)

Do tego jeśli zrobisz to na wahaczu to łańcuch przy przyśpieszaniu/hamowaniu silnikiem może się nieoczekiwanie zachowywać ( zgniatać/rozprężać amortyzator ).
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez kirass » 15/1/2010, 22:24

niby te dingsy maja niemiecki atest wiec TEORETYCZNIE nic nie powinno sie dziac... jak jest w praktyce... kazdy sam wie... Zobacze w przyszlosci co i jak... puki co sie zastanawiam ktora opcje wybrac...
Avatar użytkownika
kirass
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 27/6/2009, 12:01
Lokalizacja: Toruń

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê