Diabolini XB-31
Wiem że stary wątek ale może ktoś jeszcze czyta.
Mój kolega kupił sobie Diabolini 125cc xb-33 z 2008r i powiem szczerze że wcale go nie oszczędzał (dosłownie) chyba z rok go nie mył, rdza na całej ramie ale w silniku nic sie nie działo. Odpalał od pierwszego kopa wszystko pięknie lecz są jakieś minusy:
1. Ta 125cc mogłaby mieć trochę więcej koni bo 9KM to troche za mało.
2. Żeby ustawić gaźnik czy założyć/zdjąć filtr powietrza to trzeba sporo się namęczyć ponieważ bak przeszka i kształt ramy.
3. Żeby wyjąć silnik trzeba odkręcać nóżki (i tez zeby sobie ułatwic odkręcić wajchę hamulca tylnego) i podest gdzie silnik "leży" na ramie.
4. Zębatka od pompy olejowej jest plastikowa...(plastik w środku silnika..)
Minus jest też taki:
Miałem pieniądze więc odkupiłem ten motorek od tego kolegi bo chciał sprzedać (chciał kupć coś innego) i powiem szczerze że go dobijałem bo chciałem zobaczyć jak on jeździ i powiem szczerze że zębatki skrzyni biegów nie należą do najsolidniejszych wykonań ponieważ gdy jechałem na 3 biegu i spadł mi łańcuch to od razu wyłamało mi zęby biegu i uszkodziło takze zęby na pompie olejowej (plastikowe zęby...)
Także moto to jest całkiem bez awaryjne lecz ma nieco małe niedociągnięcia.
Mój kolega kupił sobie Diabolini 125cc xb-33 z 2008r i powiem szczerze że wcale go nie oszczędzał (dosłownie) chyba z rok go nie mył, rdza na całej ramie ale w silniku nic sie nie działo. Odpalał od pierwszego kopa wszystko pięknie lecz są jakieś minusy:
1. Ta 125cc mogłaby mieć trochę więcej koni bo 9KM to troche za mało.
2. Żeby ustawić gaźnik czy założyć/zdjąć filtr powietrza to trzeba sporo się namęczyć ponieważ bak przeszka i kształt ramy.
3. Żeby wyjąć silnik trzeba odkręcać nóżki (i tez zeby sobie ułatwic odkręcić wajchę hamulca tylnego) i podest gdzie silnik "leży" na ramie.
4. Zębatka od pompy olejowej jest plastikowa...(plastik w środku silnika..)
Minus jest też taki:
Miałem pieniądze więc odkupiłem ten motorek od tego kolegi bo chciał sprzedać (chciał kupć coś innego) i powiem szczerze że go dobijałem bo chciałem zobaczyć jak on jeździ i powiem szczerze że zębatki skrzyni biegów nie należą do najsolidniejszych wykonań ponieważ gdy jechałem na 3 biegu i spadł mi łańcuch to od razu wyłamało mi zęby biegu i uszkodziło takze zęby na pompie olejowej (plastikowe zęby...)
Także moto to jest całkiem bez awaryjne lecz ma nieco małe niedociągnięcia.
- tym_czasem
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 16/1/2012, 19:15
http://otomoto.pl/x-moto-inny-diabolini ... 06611.html
słuchajcie opłaca sie to kupić bo tak sie zastanawiam czy czasami rama nie jest za słaba do tego silnika
słuchajcie opłaca sie to kupić bo tak sie zastanawiam czy czasami rama nie jest za słaba do tego silnika
- dwojak110
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 23/4/2012, 18:59
witam wszystkich na tej stronie potszebuje pomocy w sprawie diabolini 250 xb31 mam pytanie jaki moze byc powod z rozladowywaniem akumlatora? prubowalem naladowac akumlator i po naladowaniu wsadzilem go do motoru i chodzil przez 15 minut a za drugim razaem juz go nie odpalilem bo akumulator byl padniety.
- mati2422
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/4/2013, 14:11
1) albo akumulator jest do wymiany i nie trzyma prÄ…du
2) moto nie ma ładowania, tutaj albo regulator napięcia.. albo sama prądnica
3) coÅ› "kradnie" prÄ…d, jakis duzy odbiornik prÄ…du, ew jakies przetarcia na przewodach itp itd
2) moto nie ma ładowania, tutaj albo regulator napięcia.. albo sama prądnica
3) coÅ› "kradnie" prÄ…d, jakis duzy odbiornik prÄ…du, ew jakies przetarcia na przewodach itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
umiemy czytać... jak było by cos do odpisania to by ktoś odpisał. napisałem wyżej jakie są przyczyny. skoro u ciebie dymił regulator to jest do wymiany...
na przyszłosc edytuj posty bo sie posypią kolejne ostrzeżenia - czyli stosuj sie do regulaminu forum
na przyszłosc edytuj posty bo sie posypią kolejne ostrzeżenia - czyli stosuj sie do regulaminu forum
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Też mam Diabolini. I błagam osoby które nie mają pojecia niech nie gadają bzdur. Serwis jest w całej polsce. Ja kupiłem motor w Rybniku seriwsuje go w Lesznie gdzie ibecnie mieszkam. Ja mam Xb 33 i jestem zadowolony. Uważam że na początek taki xb jest lepszy jak stare DT o którym nie moge juz słuchać. Kolego od Diabolini nie słuchaj tych co nie wiedzą nic na temat Diabolini a sie wypowiadają.
- M@jdek
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 6/5/2013, 18:21
- Lokalizacja: Leszno
Majdek tylko jeśli ktoś ma 170-180 cm wzrostu to będzie się czuł na Xb 33 jak rycerz na kucyku. Sam miałem xb 31 i na silnik nie mogę narzekać, co innego na resztę (w tedy mi to nie przeszkadzało) i w porównaniu do dt (miałem dt 80 z 1983r) to cała reszta w dt wypada o niebo lepiej.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
mam podobne odczucia, jeździłem na róznych chinczykach tych lepszych wręcz wyczynowych i tych tanich. sam mam nawet chinski wynalazek, i tak jak kolega - silniki w sumie ok. jak z pryzczyn losowych, albo zaniedbania sie nie posypie to jeszcze jakos to jedzie. rama gorzej. czesto trzeba rózne zabiegi porobić zeby wytrzymał normalnego kierowce. o dzieciach nie mówie bo wtedy sprzęt jedzie praktycznie sam wiec trudniej cos uszkodzić. też nie mówie o jeździe po podwórku bo też mozna katować sprzet ostro. ale wjechac w teren z yamaha DT to szybko chinczyk zostanie. no i też wazna wyfoda i ergonomia - na DT śmiało mógłbym jechac na wycieczke kilka set km. na chinczyku nie wiem czy w terenie zrobił bym 50 km/dziennie. biegi wchodzą łatwo ale przy kazdym biegu silnik nie ma w ogóle ogłady. szarpie, nie równo ciągnie. masakra. ktoś kto nie jeździł japoncem ani zadnym markowym - moze nie narzekać, banan na ryju i zabawa bo jedzie. kumpel nie ma kasy to katuje takiego chinczyka. co wyjazd praktycznie wychodzi "coś" DT duzo ładniej pracuje, mimo że to 2T który ogłade ma mniejsza, to i tak pewniej sie prowadzi.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
witam mam problem kupłem włąsnie takiego diabolini xb 31 na jesień właściciel powiedział że wymienił cylinder i tak faktycznie zrobił, po przejechani +/- 70 km stracił kompresje i zaczoł delikatnie kopcić i olej wyrzucać przez wydech więc zostały ustawione zawory po przejechani +/- 30 km probelm kompresj powrucił , co może byc przyczyną przestawiania się zaworów i pobierania oleju ?
- RudyD
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 9/2/2013, 10:54
- Lokalizacja: Bełchatów
Wygląda to na wykończone zawory i uszczelniacze zaworowe.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości