Zobacz wątek - Diabolini XB-31
NAS Analytics TAG

Diabolini XB-31

Enduro, Cross
_________

Postprzez RudyD » 28/5/2013, 21:32

a czy pierścienie też mają na to jakiś wpływ jak myślicie ? wymieniać teź tłok z pierścieniami czy nie ma sensu ?
RudyD
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 9/2/2013, 10:54
Lokalizacja: Bełchatów


Postprzez kris514 » 29/5/2013, 06:39

jeśli chodzi o siadanie zaworów to tłok nie ma nic do tego jeśli chodzi o to że poje olej to możliwe. Pisałeś że cylinder jest nowy a tłok stary?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez RudyD » 29/5/2013, 12:11

no tak poprzedni właściciel mówił że wymienił cylinder o tłoku nie wspominał
RudyD
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 9/2/2013, 10:54
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez kris514 » 29/5/2013, 20:34

No to jakaś nowa moda że zamiast tłoka się cylinder wymienia czy jak??
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez RudyD » 29/5/2013, 22:22

no to nie była moja decyzja . to wymieniać ten tłok czy nie ? co byś zrobił na moim miejscu ?
RudyD
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 9/2/2013, 10:54
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez henio12323 » 30/5/2013, 10:11

rozebrał, pomierzył czy to ma sens czy nie. i wtedy oceniał...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez RudyD » 11/7/2013, 18:07

wiecie może czy silnik Loncina bedzie pasował do diabolini a chodzi mi o uchwyty które trzymają silnik i o instalację ?
RudyD
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 9/2/2013, 10:54
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez henio12323 » 12/3/2016, 09:44

to chinskie i to chinskie - to są te same silniki jezeli chodzi o ten sam typ silnika. w chinskich pojazdach masz kilka typów silników

stojące - i one sa wzorowane chyba na silnikach z suzuki i są te same - a to ze sa rózne pojemnosci, rózne chłodzenia, rózne rozrządy to juz nie ma znaczenia dół jest ten sam

i lezące z hondy - i tam tez czy dolny rozrusznik czy górny czy w ogóle brak rozrusznika to wszystkie mocowania są te same i czy to 50 czy 140stka to tez to samo :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Witcher22 » 31/8/2016, 13:18

Witam.
Ja osobiście mogę polecić model DIABOLINI XB33 250cc.
Motorem przez 2 lata zrobiłem 121 MotoGodzin i ponad 5000 tys km (mam zamontowany akcesoryjny licznik) i co pewnie wiele osób zdziwi do silnika nigdy nie zaglądałem :-)
W XB33 jest zamontowany niewysilony silnik 18KM a co za tym idzie moto się remontuje jak enduro czyli co parę tysięcy kilometrów a nie jak to bywa choćby nawet w Yamaha YFZ 250cc co 30-50 MotoGodzin ale to chyba normalne jak z pojemności 250cc uzyskuje się 50KM to tłok, cylinder, zawory itp będą się dużo szybciej zużywać choć wiele osób o tym nie wie a potem płacz że trzeba na remont wydawać parę tysięcy złotych :-P
Jeśli chodzi o usterki mojego modelu to już 4 razy wymieniałem linkę od sprzęgła i raz urwałem linkę od gazu ale to już z mojej winy. Świeca i gaźnik zmienione na japońskie więc problemów z odpalaniem nie ma. Łańcuch też markowy więc po 5000 tys km nadal jest ok.
Rama w XB33 jest najgrubsza z wszystkich modeli Diabolini a co za tym idzie moim zdaniem nie wiem co z tym moto trzeba by robić aby coś pękło ? !!! Co do mocy to mimo że to tylko 18KM to trzeba przyznać że moc jest odczuwalna jakby było z 30KM (może to wynika z niskiej masy) na każdym biegu od 1 do 5 cross w terenie mieli kołem tylko z samego gazu (bez użyci sprzęgła) na ulicy przy dobrej przyczepności przyspieszenie też jest super. Każdy z moich znajomych który jeździł na moim moto nie mógł uwierzyć że tak może zapier... chińczyk :-) zważywszy że NOWY taki motor na rok 2016 kosztuje 7-8 tys zł to za taką jakość wykonania jest to super cena. Wiadomo każdy ma swój rozum i kupi to co uważa, Ja gdybym też spał na pieniądzach na pewno wybrał bym inne moto ale w tej kwocie co zapłaciłem nie żałuje :-)
Witcher22
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 31/8/2016, 13:16

Postprzez henio12323 » 31/8/2016, 20:15

a teraz przejedź się czyms japonskim - i zobaczysz jak bardzo przepłaciłes :D zgodze sie że te silniki są narwane i mocne. ale przez to ciezko utrzymać trakcje. sprzęgło działa zero jedynkowo, do ciskania po asfalcie nie ma znaczenia, ale w terenie znaczenie juz to ma. pomijam juz działanie zawieszenia :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na gr