Diabolini XB-31
jeśli chodzi o siadanie zaworów to tłok nie ma nic do tego jeśli chodzi o to że poje olej to możliwe. Pisałeś że cylinder jest nowy a tłok stary?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
No to jakaś nowa moda że zamiast tłoka się cylinder wymienia czy jak??
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
rozebrał, pomierzył czy to ma sens czy nie. i wtedy oceniał...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
to chinskie i to chinskie - to są te same silniki jezeli chodzi o ten sam typ silnika. w chinskich pojazdach masz kilka typów silników
stojące - i one sa wzorowane chyba na silnikach z suzuki i są te same - a to ze sa rózne pojemnosci, rózne chłodzenia, rózne rozrządy to juz nie ma znaczenia dół jest ten sam
i lezące z hondy - i tam tez czy dolny rozrusznik czy górny czy w ogóle brak rozrusznika to wszystkie mocowania są te same i czy to 50 czy 140stka to tez to samo
stojące - i one sa wzorowane chyba na silnikach z suzuki i są te same - a to ze sa rózne pojemnosci, rózne chłodzenia, rózne rozrządy to juz nie ma znaczenia dół jest ten sam
i lezące z hondy - i tam tez czy dolny rozrusznik czy górny czy w ogóle brak rozrusznika to wszystkie mocowania są te same i czy to 50 czy 140stka to tez to samo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam.
Ja osobiście mogę polecić model DIABOLINI XB33 250cc.
Motorem przez 2 lata zrobiłem 121 MotoGodzin i ponad 5000 tys km (mam zamontowany akcesoryjny licznik) i co pewnie wiele osób zdziwi do silnika nigdy nie zaglądałem
W XB33 jest zamontowany niewysilony silnik 18KM a co za tym idzie moto się remontuje jak enduro czyli co parę tysięcy kilometrów a nie jak to bywa choćby nawet w Yamaha YFZ 250cc co 30-50 MotoGodzin ale to chyba normalne jak z pojemności 250cc uzyskuje się 50KM to tłok, cylinder, zawory itp będą się dużo szybciej zużywać choć wiele osób o tym nie wie a potem płacz że trzeba na remont wydawać parę tysięcy złotych
Jeśli chodzi o usterki mojego modelu to już 4 razy wymieniałem linkę od sprzęgła i raz urwałem linkę od gazu ale to już z mojej winy. Świeca i gaźnik zmienione na japońskie więc problemów z odpalaniem nie ma. Łańcuch też markowy więc po 5000 tys km nadal jest ok.
Rama w XB33 jest najgrubsza z wszystkich modeli Diabolini a co za tym idzie moim zdaniem nie wiem co z tym moto trzeba by robić aby coś pękło ? !!! Co do mocy to mimo że to tylko 18KM to trzeba przyznać że moc jest odczuwalna jakby było z 30KM (może to wynika z niskiej masy) na każdym biegu od 1 do 5 cross w terenie mieli kołem tylko z samego gazu (bez użyci sprzęgła) na ulicy przy dobrej przyczepności przyspieszenie też jest super. Każdy z moich znajomych który jeździł na moim moto nie mógł uwierzyć że tak może zapier... chińczyk zważywszy że NOWY taki motor na rok 2016 kosztuje 7-8 tys zł to za taką jakość wykonania jest to super cena. Wiadomo każdy ma swój rozum i kupi to co uważa, Ja gdybym też spał na pieniądzach na pewno wybrał bym inne moto ale w tej kwocie co zapłaciłem nie żałuje
Ja osobiście mogę polecić model DIABOLINI XB33 250cc.
Motorem przez 2 lata zrobiłem 121 MotoGodzin i ponad 5000 tys km (mam zamontowany akcesoryjny licznik) i co pewnie wiele osób zdziwi do silnika nigdy nie zaglądałem
W XB33 jest zamontowany niewysilony silnik 18KM a co za tym idzie moto się remontuje jak enduro czyli co parę tysięcy kilometrów a nie jak to bywa choćby nawet w Yamaha YFZ 250cc co 30-50 MotoGodzin ale to chyba normalne jak z pojemności 250cc uzyskuje się 50KM to tłok, cylinder, zawory itp będą się dużo szybciej zużywać choć wiele osób o tym nie wie a potem płacz że trzeba na remont wydawać parę tysięcy złotych
Jeśli chodzi o usterki mojego modelu to już 4 razy wymieniałem linkę od sprzęgła i raz urwałem linkę od gazu ale to już z mojej winy. Świeca i gaźnik zmienione na japońskie więc problemów z odpalaniem nie ma. Łańcuch też markowy więc po 5000 tys km nadal jest ok.
Rama w XB33 jest najgrubsza z wszystkich modeli Diabolini a co za tym idzie moim zdaniem nie wiem co z tym moto trzeba by robić aby coś pękło ? !!! Co do mocy to mimo że to tylko 18KM to trzeba przyznać że moc jest odczuwalna jakby było z 30KM (może to wynika z niskiej masy) na każdym biegu od 1 do 5 cross w terenie mieli kołem tylko z samego gazu (bez użyci sprzęgła) na ulicy przy dobrej przyczepności przyspieszenie też jest super. Każdy z moich znajomych który jeździł na moim moto nie mógł uwierzyć że tak może zapier... chińczyk zważywszy że NOWY taki motor na rok 2016 kosztuje 7-8 tys zł to za taką jakość wykonania jest to super cena. Wiadomo każdy ma swój rozum i kupi to co uważa, Ja gdybym też spał na pieniądzach na pewno wybrał bym inne moto ale w tej kwocie co zapłaciłem nie żałuje
- Witcher22
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 31/8/2016, 13:16
a teraz przejedź się czyms japonskim - i zobaczysz jak bardzo przepłaciłes zgodze sie że te silniki są narwane i mocne. ale przez to ciezko utrzymać trakcje. sprzęgło działa zero jedynkowo, do ciskania po asfalcie nie ma znaczenia, ale w terenie znaczenie juz to ma. pomijam juz działanie zawieszenia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości