Shimmy - wasze doświadczenia, co robicie?
Posty: 60
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
a jak to wyglada przy r6, ktoś sie orientuje?? pare razy zatrzepalo mi kierownica tak jak doktorowi, ale nigdy na tyle mocno zeby kierownica latała od ogranicznika do ogranicznika. na torze nie latam poki co ale wiadomo lepiej wydzwonic na torze niz na ulicy i upierniczyć w jakies drzewo czy bariery.
Black a ty jak masz ustawiony zawias?? tak jak bylo oryginalnie czy moze ustawiałes go pod siebie albo ktoś Ci to robił?
Pytam bo mam blisko i ewentualnie chetnie zaczerpnał bym jakiejs rady. Oczywiscie z zimnym piwkiem
Black a ty jak masz ustawiony zawias?? tak jak bylo oryginalnie czy moze ustawiałes go pod siebie albo ktoś Ci to robił?
Pytam bo mam blisko i ewentualnie chetnie zaczerpnał bym jakiejs rady. Oczywiscie z zimnym piwkiem

r6
-
czajnik88 - Świeżak
- Posty: 297
- Dołączył(a): 19/6/2011, 17:31
Czajnik mam ustawiony w serwisie pod moją wagę na sztywny ale jeszcze nie całkiem full hard! Jak jadę po kiepskiej drodze to aż mi zęby strzelają.
Amora skrętu też mam skręconego prawie do końca.
Ps: jak chcesz to wpadaj. Od soboty będę w PL. Jak coś daj znać na PW to się zgadamy.


Ps: jak chcesz to wpadaj. Od soboty będę w PL. Jak coś daj znać na PW to się zgadamy.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
U zaprzyjaźnionych mechaników w B-Białej. Do sikory szkoda mi było jechać! A Motobox już nie jest oficjalnym serwisem kawasaki. Wpadnij samochodem..
a w sezonie umówimy się na wspólne latanie!

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
czajnik88 moim zdaniem to ktoś może cię ewentualnie naprowadzić jak to dobrze zrobić bo nikt nie zrobi tego za ciebie. Możliwości regulacji jest mnóstwo i nikt nie ustawi dobrze zawiasu od tak w pół godziny. Mi na przykład ustawienie zawieszenia na cacy pod siebie zajęło pewnie jakiś miesiąc bo nie wiem dokładnie. Na początku ustawisz, wydaje ci się że jest ok a po pierwszych kilkunastu jazdach jeszcze trzeba coś delikatnie zmienić bo jednak nie do końca pasuje. Ale nie przejmuj się bo myślę że przynajmniej 80% motocyklistów jezdzi na zle ustawinym zawiasie. Dobrze ustawione zawieszenie docenisz dopiero jak pojezdzisz naprawde ostro i najlepiej po torze... wtedy każda wykonana regulacja jest dużo lepiej wyczuwalna niż podczas jazdy na drodze.
- Jasiu123
- Świeżak
- Posty: 380
- Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28
Z tym że inaczej ustawiasz zawieszenie pod tor inaczej na drogę! Zresztą Rosiboj już kiedyś to opisywał. Jeśli ktoś nie jest gruby i nie ma wzrostu tyle co Koby Bryant to seryjne ustawienia są jak najbardziej okej.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
wiadomo ze droga to nie tor. i super wyregulowane zawieszenie nie ejst tak bardzo potrzebne jak na torze, ale jesli jest mozliwosc wyregulowania go pod siebie, czyli pod swoja mase ( nie wiem na co sie jeszcz patrzy) to mysle ze warto to dac zrobic. i wiadomo ze jesli pojezdze na innych ustawieniach i cos mi nie bedize pasowac to bede darzyc do tego zeby było ok. a jako ze sie wogole nie znam na to wole to dac jakiemus mechanikowi. chyba ze jest tutaj ktos na tyle ogarniety ze jest w stanie napisac jakiechs kilka wskazówek odnosnie regulacji i ustawienia.
r6
-
czajnik88 - Świeżak
- Posty: 297
- Dołączył(a): 19/6/2011, 17:31
No tak inaczej ustawia się na tor a inaczej na droge ale zależy od motocykla i od własnych upodobań. Moja szóstka nawet na bardzo miękko jest twarda jak deska i mi to odpowiada dlatego ustawiłem zawias na torze i na takim ustawieniu jeżdze też po drogach publicznych... wtedy czuje się najpewniej a poza tym bardzo często dojezdzam motocyklem na tor i chyba bym dostał ch...a na głowe jakbym miał ustawiać co chwilę. Na drodze dobre ustawienie jest tak samo ważne skoro już jezdzimy na motocyklu typowo sportowym. Na drodze motocykl musi jezdzić tak samo pewnie jak na torze a do tego jeszcze dochodzą nam koleiny i nierówności których na torze nie ma a zawieszenie musi sobie znimi radzić. Jeden bedzie się dobrze czuł na twardo a drugiemu bardziej przypasuje miękka opcja, dlatego własnie jestem zdania żeby samemu się pobawić a po jakimś czasie na pewno uzyskamy oczekiwany efekt. Oczywiście na samym początku trzeba w ogóle wiedzieć jak regulacja działa i czym trzeba pokręcić żeby zmienić to i owo. Seryjne ustawienia może są ok ale kupując motocykl używany o tych ustawieniach już motocykl nie pamięta bo ktoś już tam kiedyś grzebał więc ustawienie jest konieczne a nie ustawisz np. odbicia na 3 obroty bo tak motocykl wyjechał z fabryki 10 lat temu a teraz te 3 obroty mają się nijak do tego co było kilka lat wstecz chociażby z uwagi na zużycie sprężyn o ile w ogóle są fabryczne lub jakiś magik nie wsadził tam czegoś innego od ciągnika:) lub przy wymianie uszczelniaczy czegoś zle nie poskładał na siłe albo użył nie właściwego oleju... przez tyle lat różne cuda mogły się dziać z maszyną dlatego ustawienia fabryczne nie zawsze jest dobre. Ogólnie to temat rzeka bo każdy ma inne zdanie na ten temat a schematu dobrze ustawionego zawieszenia nie ma, każdy jest inny i każdy czuje motocykl w inny sposób więc owocnej zabawy przy regulacji:)
- Jasiu123
- Świeżak
- Posty: 380
- Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Ale po co?
Do jakiegoś lekkiego chodzenie kiery na boki to to nic nie da bo nawet tego oleju nie ściśnie, jakby latało od jednego końca do drugiego to tak
Najtańsza opcja to seryjny wycieknięty amor od K1-K3 z allegro, nowe uszczelniacze (całe 2zł) i wlanie jakiegoś 20W (ja mam kilka baniek hydraulicznego i mieszając mogę sobie dowolnie regulować twardość
). W 100zł można się zmieścić.


Najtańsza opcja to seryjny wycieknięty amor od K1-K3 z allegro, nowe uszczelniacze (całe 2zł) i wlanie jakiegoś 20W (ja mam kilka baniek hydraulicznego i mieszając mogę sobie dowolnie regulować twardość

-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Moze lozysko glowki ramy wymienic? Po zalozeniu kosza lapie shime ale fakt, na lekkie drgania nie pomoze. Trzeba bedzie to po prostu lepiej ustawic.
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Posty: 60
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości