Kawasaki ER 5 - nierówna praca silnika, utrata mocy
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Miałem podobny problem. Motocykl grzebało mi kilku mechaników tak ze przestał palić . Odstawiłem moto do perfect-moto gdzie po 2 wizytach jest jak należ. Fakt po pierwszym razie spalał dużo ale wróciłem i poprawili co należy. Dlaczego nie pojechałeś drugi raz żeby to sprawdzili??? Pozdrawiam
- Mario1983
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 14/12/2010, 18:44
Re: Kawasaki ER 5 - nierówna praca silnika, utrata mocy
slaveq napisał(a):Witam,
dziś jechałem moim ER 5 i niestety na trasie w momencie kiedy miałem jakieś 7 tyś. obrotów przy 110 km/h motocykl nagle stracił moc, silnik zaczął nierówno pracować i nie jest w stanie wejść na więcej niż 5-6 tyś. obrotów. Na wolnych obrotach chodzi równo i nie dławi się ani nie gaśnie. Pytanie co to może być i czy mogę jechać motocyklem do mechanika (czy nic się nie uszkodzi) czy lepiej laweta (znajomy wspomniał, że to może być pęknięty tłok i że lepiej uważać na silnik)?
hejka kolego czy juz naprawiłes kawasaki bo mam taki sam objaw napisałbys co było uszkodzone
- zeneksan
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 18/3/2011, 22:31
- Lokalizacja: jarocimn
Witam.
Mam podobny problem. Nie chce zakładać nowego tematu wiec się podłączę. U mnie w er5 problem polega na tym, że do 3-go biegu kręci się ładnie ale na wyższych ma problem z przekroczeniem 7tyś obr. Czym mocniej przekręcę manetkę tym bardziej się dławi. Czy problem może być w gaźnikach? Może filtr powietrza?
Mam podobny problem. Nie chce zakładać nowego tematu wiec się podłączę. U mnie w er5 problem polega na tym, że do 3-go biegu kręci się ładnie ale na wyższych ma problem z przekroczeniem 7tyś obr. Czym mocniej przekręcę manetkę tym bardziej się dławi. Czy problem może być w gaźnikach? Może filtr powietrza?
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
-
the-o - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
- Lokalizacja: Starogard Gd.
Panowie gaźniki dajcie do czyszczenia (nie robić tego samemu bo już paru takich nie wiedząc co jest czym musiało kupować nowe gaźniki po "czyszczeniu") - najlepiej ultradźwiękową myjką. Po tym synchronizacja przepustnic i powinien być spoko jeżeli nic mechanicznie nie walnęło. Kolejna sprawa to fajnie jest zamontować filterek paliwa jak nie macie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości