Jakie Moto na 2 moto? - polemiki, pyskowki, uprzejmosci ....
Posty: 85
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
No racja, na falę trzeba będzie trochę czekać, aż potanieją CBR 500 i tego typu rzeczy, za ładniejsze też trzeba płacić, chcesz coś ładniejszego niż GS 500, dorzuć trochę kup SV
nie ma nic za darmo. Ale kupowanie sporta na wejściu to parodia, i próba nadganiania.

Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Lepiej, że PJ robi się na szpetnej wariacji SV650, czyli na Gladiusie. Przynajmniej kursant wie co to prawdziwy motocykl. Ja zdawałem na YBR125, można było usnąć w czasie jazdy na tym. To była porażka, jak ktoś po tym szukał dla siebie moto, to taki GS500 chodził jak rakieta kosmiczna.
- gulczao
- Świeżak
- Posty: 160
- Dołączył(a): 27/10/2007, 09:02
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Ja tam jestem zdania, że jak miałbym kupować moto do oglądania i podobania to kupiłbym armaturę...
Do jazdy owszem ma być ładny, ale to dodatkowy atut. Ma się dobrze prowadzić, nie łoić kosztami po kieszeni i nie męczyć podczas jazdy, ani mnie, ani siebie...
I z tego ostatniego powodu zrezygnowałem po pewnym czasie z CB500. Zacząłem latać w dalsze trasy i raz, że brak szyby był denerwujący przy 140+, a dwa, że parametry ograniczały mnie mocno podczas latania w grupie...
Nigdy nie zmieniałem motocykla, żeby mieć możliwość latania po czysta i na kapciu "stąd to stamtąd"...
Dla czego sport-turysta jakim na tą chwilę jest imbryk 3/4? Raz ze względu na budżet, dwa ze względu na to, że 90% latam po drogach asfaltowych... Rozważałem DR350, albo większe enduro, ale tak rzadko mam okazję na teren, że wygrał szosowiec...
Motocyklista czerpie przyjemność z jazdy.
Do jazdy owszem ma być ładny, ale to dodatkowy atut. Ma się dobrze prowadzić, nie łoić kosztami po kieszeni i nie męczyć podczas jazdy, ani mnie, ani siebie...
I z tego ostatniego powodu zrezygnowałem po pewnym czasie z CB500. Zacząłem latać w dalsze trasy i raz, że brak szyby był denerwujący przy 140+, a dwa, że parametry ograniczały mnie mocno podczas latania w grupie...
Nigdy nie zmieniałem motocykla, żeby mieć możliwość latania po czysta i na kapciu "stąd to stamtąd"...
Dla czego sport-turysta jakim na tą chwilę jest imbryk 3/4? Raz ze względu na budżet, dwa ze względu na to, że 90% latam po drogach asfaltowych... Rozważałem DR350, albo większe enduro, ale tak rzadko mam okazję na teren, że wygrał szosowiec...
Motocyklista czerpie przyjemność z jazdy.
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
luckyluck napisał(a):Oleum w głowie i da się ogarnąć.[/b]
Wybaczcie, że cytuję tak odległy post, ale chciałem tylko zauważyć, że substancja zwana Oleum, to nic innego jak silnie stężony kwas siarkowy [coś ponad 104%] i z olejem ma to niewiele wspólnego


Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Posty: 85
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości