POkonywanie zakrętów
Posty: 55
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
SlowMotion napisał(a):No ale o ile rozumiem wyprostowanie maksymalnie tulowia przed zakretem, gdy hamujemy a motocykl jest wyprostowany (tak jak to robią w motogp) o tyle nie mogę zrozumieć zrobienia tego w pochyleniu - według mojego rozumowania tak zwany counter-leaning to jest najgorsze co możemy w tym momencie zrobić i powoduje, że musimy jeszcze mocniej złożyć maszynę aby zachować ten sam tor jazdy, czyli jeszcze większa szansa że braknie nam opony albo czymś przytrzemy gdy zakręt się zacieśnia, nie mówiąc już że maszyna w takim ułożeniu motocyklista-motocykl staje się mniej stabilna. Nie mam racji?
Niemasz racji
http://www.motorradonline.de/specials/m ... ken/553436
od 47 sekundy
Kaai napisał(a):
ze co? jak nam sie zaciesnia zakret to prostujemy tulow, stawiamy opor powietrzu i wylatujemy z drogi?
mnie zawsze uczyli zeby zaciesniac, bo ludzie nie zdaja sobie sprawy jak dany zakret mozna szybko przejechac, i nawet jak mysla ze jada z max predkoscia to w sytuacji podbramkowej da rade zaciesnic i przejechac go (oczywiscie nie mowimy o motogp, gdzie sa zlozenia rzedu 63stopnie, tlko o normalnej drodze)
Kaai,
tulow masz wyprostowac aby wytracic predkosc. Sa winkle przy ktorych pjdziesz w botanike szybciej niz.....I wierz lub nie ale nie przejedziesz ich z predkoscia z jaka w niego wszedles.
Zapytaj Leff'a pial przyjemnosc Taki pokonac.
No chyba, ze masz ochote sam na wlasnej skorze wyprobowac, to zapraszamy w Maju bezdie okazja.
Ostatnio edytowano 11/1/2015, 20:16 przez andy7, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Jesli juz idziesz w botanike, to moze i takie odchylenie sie w gore ma sens. Sklada motocykl bardziej, wiec jesli nie zlapie sie uslizgu pozwala bardzo szybko zaciesnic zakret.
Opor powietrza raczej niewiele da w kwestii hamowania.
Opor powietrza raczej niewiele da w kwestii hamowania.
Buell Ulysses
-
Piach - Świeżak
- Posty: 189
- Dołączył(a): 2/9/2011, 13:44
- Lokalizacja: Bruksela
Piach napisał(a):Jesli juz idziesz w botanike, to moze i takie odchylenie sie w gore ma sens. Sklada motocykl bardziej, wiec jesli nie zlapie sie uslizgu pozwala bardzo szybko zaciesnic zakret.
Opor powietrza raczej niewiele da w kwestii hamowania.
hamowanie zawsze z wyprostwoianymi plecami.
jesli rozgraniczamy ze lecimy w krzaki, to tak, jak najbardziej obnizyc predkosc.
jesli mamy jednak zaciensiac, to zwieszac sie i walic na lokiec a nie robic pozycje "skrosowana"
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Piach napisał(a):Jesli juz idziesz w botanike, to moze i takie odchylenie sie w gore ma sens. Sklada motocykl bardziej, wiec jesli nie zlapie sie uslizgu pozwala bardzo szybko zaciesnic zakret.
Opor powietrza raczej niewiele da w kwestii hamowania.
Jak nie? Zrób próbę przy 200 to się przekonasz. Przy 100km/h wiele to nie da, fakt
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Bo teraz to mi namieszaliście w głowie. Dopiero teraz to zauważyłem że jak pokonuje zakręt to sie prostuje. Że moto przekrzywione a ja do pionu idę. Ale od zawsze tak jeżdżę.
Co prawda simek dużych prędkości nie rozwija ale jednak wydechem się nie raz przytarło.
Co prawda simek dużych prędkości nie rozwija ale jednak wydechem się nie raz przytarło.
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
mnie sie o technike w trudnych winklach nie pytajcie, ja jezdze po takich winklach prawie zawsze z pasazerem wiec jade tak zeby tyle razy wyjechac z winkla ile razy w niego wjade dodatkowe 70 kg na plecach bardzo zmienia wywazenie moto wiec wszyscy mnie praktycznie moga objechac ....
Twoj podpis jest za dlugi
-
leff - ZlyCzlowiek
- Posty: 4443
- Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
- Lokalizacja: sercem WX
viewtopic.php?p=1008542#1008542 patrz moj post ostatni
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
cioracz napisał(a):1. Bo teraz to mi namieszaliście w głowie.
2. Dopiero teraz to zauważyłem że jak pokonuje zakręt to sie prostuje. Że moto przekrzywione a ja do pionu idę. Ale od zawsze tak jeżdżę.
3. Co prawda simek dużych prędkości nie rozwija ale jednak wydechem się nie raz przytarło.
1. You're wellcome
2. lezeli jedziesz tak rownomiernie, to niestety ale Kaai ma racje - moze byc blednie - dlatego nauka przez net jest do doopy.
3. nie gra roli.
leff napisał(a):mnie sie o technike w trudnych winklach nie pytajcie, ja jezdze po takich winklach prawie zawsze z pasazerem wiec jade tak zeby tyle razy wyjechac z winkla ile razy w niego wjade dodatkowe 70 kg na plecach bardzo zmienia wywazenie moto wiec wszyscy mnie praktycznie moga objechac ....
Ale dogonic Cie ciezko, zwlaszcza na mokrym
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
leff napisał(a):tratatata, Ty miales gumy, na ktorych przecietny biker na mokrym nie przejechalby zadnego zakretu zwlaszcza, ze bylo ok 7 stopni ..... d00pa CI latala ciagle na boki
No nie zartuj ! Wczesniej mi tego nie mowiles. Cos tam czulem ale moze i lepiej, ze nie wiedzialem bo bym pampersa musial zalozyc.
Wiesz co jest w tym wszystkim najgorsze ?
Ze przyszly sezon rowniez na tych samych oponach, no chyba, ze je sprzedam i kupie inne do Kwietnia mam czys, he, he.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Posty: 55
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości