[biblioteka] Pozycja na motocyklu - czy siedzisz...
Posty: 61
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
[biblioteka] Pozycja na motocyklu - czy siedzisz...
Dyskusja na temat: Pozycja na motocyklu - czy siedzisz poprawnie?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Pozycja na motocyklu - czy siedzisz poprawnie?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Pozycja na motocyklu - czy siedzisz poprawnie?
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale albo ja cos zle widze, albo temu wykwalifikowanemu trenerowi do pozycji zawodnikow motogp to jeszcze sporo brakuje o_o<br><hr>ZooL
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jadąc przez ,,zwykłe zakręty'' z ,,normalną ''szybkością ''motocykl jedzie sam,wystarczy mu nie przeszkadzać.Przy braku wprawy i jeździe z większymi szybkościami przez te same winkle dochodzi do głosu instynkt samozachowawczy który ostrzega przed utratą przyczepności,i nadmiernym pochyleniem maszyny a nawet hamowaniem.Skutkiem tego jest paniczne stosowanie technik podpatrzonych u innych motocyklistów.Efekty takiej działalności bywają różne,jeśli dochodzi w takiej sytuacji do konieczności nagłej zmiany kierunku (dziura w jezdni lub przeszkoda) to najczęściej mamy sytuację nie do opanowania.Jedyną radą ode mnie jest wybór ,,odpowiedniej drogi'' z winklami o dobrej widoczności i bez przeszkód w postaci drzew i ciągłe ,,łamanie'' swojego instynktu i strachu.Myślę że nie tylko techniki wzięte z toru są dobre.Wielu motocyklistów ma swoje techniki przejścia przez winkiel z dużą szybkością.Ważne żeby mieć swoją i to dobrze wyćwiczoną aby sobie nie zrobić kuku.I jeszcze jedna ważna rzecz-nie ,,ciągnąć'' za wszelką cenę za starymi wygami przez winkiel jeśli jest się początkującym motocyklistą lecz umieć właściwie i w porę ocenić swoje możliwości zanim zaczną się kłopoty.<br><hr>marian65
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Albo po prostu nie rozumiesz o co cho. On jest trenerem, a nie zawodnikiem motogp. Zawodnicy GPi jeżdżą takim tempem że muszą maksymalnie dokładać mase ciała aby możliwie najmniej składać moto. Dobrym przykładem jest Pedrosa, zreszta na zdjeciu obok wszystko widac. Zasada jest jednak taka sama: i trener i Perosa jada na nogach, a nie wisza na łapach, dokładaja mase górą ciała (bo tak jest efektywniej), mają luźne ręce, nie przeszkadzają motocyklowi jechać. Tyle że Pedrosa jest na kwalifikacji, a trener jest na zajeciach z uczniami - tempo w sposob oczywisty mają inne. <br><hr>ObserwatorKomentatorzy napisał(a):ale albo ja cos zle widze, albo temu wykwalifikowanemu trenerowi do pozycji zawodnikow motogp to jeszcze sporo brakuje o_o<br><hr>ZooL<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To taka "przyjazna rada", zgadza sie? Jak nie wiesz o co chodzi to zajrzyj do książki Keitha Coda.<br><hr>ObserwatorKomentatorzy napisał(a):Jadąc przez ,,zwykłe zakręty'' z ,,normalną ''szybkością ''motocykl jedzie sam,wystarczy mu nie przeszkadzać.Przy braku wprawy i jeździe z większymi szybkościami przez te same winkle dochodzi do głosu instynkt samozachowawczy który ostrzega przed utratą przyczepności,i nadmiernym pochyleniem maszyny a nawet hamowaniem.Skutkiem tego jest paniczne stosowanie technik podpatrzonych u innych motocyklistów.Efekty takiej działalności bywają różne,jeśli dochodzi w takiej sytuacji do konieczności nagłej zmiany kierunku (dziura w jezdni lub przeszkoda) to najczęściej mamy sytuację nie do opanowania.Jedyną radą ode mnie jest wybór ,,odpowiedniej drogi'' z winklami o dobrej widoczności i bez przeszkód w postaci drzew i ciągłe ,,łamanie'' swojego instynktu i strachu.Myślę że nie tylko techniki wzięte z toru są dobre.Wielu motocyklistów ma swoje techniki przejścia przez winkiel z dużą szybkością.Ważne żeby mieć swoją i to dobrze wyćwiczoną aby sobie nie zrobić kuku.I jeszcze jedna ważna rzecz-nie ,,ciągnąć'' za wszelką cenę za starymi wygami przez winkiel jeśli jest się początkującym motocyklistą lecz umieć właściwie i w porę ocenić swoje możliwości zanim zaczną się kłopoty.<br><hr>marian65<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie ). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie ). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pytanie ile razy mniej by wyglebili, o ile wyścigów więcej by wygrali, o ile mniej by sie umordowali, gdyby jezdzili tak jak teraz jezdzi Perdosa, Stoner, Lorenzo, Rossi? Powiedz Pedrosie zeby jezdzil tak jak Doohan albo Baylis to tylko popatrzy na ciebie z politywaniem swoimi chlopiecymi oczetami. Jechac mozna nawet siedzc tylem, co udowadniaja stunterzy, ale czy nie lepiej po prostu robic to dobrze?<br><hr>ObserwatorKomentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie ). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A skąd masz 100% pewność że oni jeźdżą dobrze w taki jedyny słuszny sposób, kto wie, może za parę lat będą akurat złym przykładem pozycji na motocyklu...a w 500 nie było elektroniki, czysta mechanika bez elektrycznych fajerwerków i ówcześni zawodnicy poza umiejętnościami posiadali jeszcze bardzo dużo odwagi, a czy w wyniku swojej techniki jazdy mieli więcej wypadków, czy kontuzji... Sam przytoczyłeś przykład D. Pedrosy. Kiedyś widziałem ciekawe zestawienie co miał połamane i gdzie ma śrubki. Sądzę że nie odstaje bardziej od reszty jeżeli chodzi o kontuzje.Komentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie ). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>Komentatorzy napisał(a):Pytanie ile razy mniej by wyglebili, o ile wyścigów więcej by wygrali, o ile mniej by sie umordowali, gdyby jezdzili tak jak teraz jezdzi Perdosa, Stoner, Lorenzo, Rossi? Powiedz Pedrosie zeby jezdzil tak jak Doohan albo Baylis to tylko popatrzy na ciebie z politywaniem swoimi chlopiecymi oczetami. Jechac mozna nawet siedzc tylem, co udowadniaja stunterzy, ale czy nie lepiej po prostu robic to dobrze?<br><hr>Obserwator<br>
PS
Artykuł zawiera lokowanie produktu <br><hr>szakill
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powiedzmy, że wiem <br><hr>ObserwatorKomentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie ). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>Komentatorzy napisał(a):Pytanie ile razy mniej by wyglebili, o ile wyścigów więcej by wygrali, o ile mniej by sie umordowali, gdyby jezdzili tak jak teraz jezdzi Perdosa, Stoner, Lorenzo, Rossi? Powiedz Pedrosie zeby jezdzil tak jak Doohan albo Baylis to tylko popatrzy na ciebie z politywaniem swoimi chlopiecymi oczetami. Jechac mozna nawet siedzc tylem, co udowadniaja stunterzy, ale czy nie lepiej po prostu robic to dobrze?<br><hr>Obserwator<br>Komentatorzy napisał(a):A skąd masz 100% pewność że oni jeźdżą dobrze w taki jedyny słuszny sposób, kto wie, może za parę lat będą akurat złym przykładem pozycji na motocyklu...a w 500 nie było elektroniki, czysta mechanika bez elektrycznych fajerwerków i ówcześni zawodnicy poza umiejętnościami posiadali jeszcze bardzo dużo odwagi, a czy w wyniku swojej techniki jazdy mieli więcej wypadków, czy kontuzji... Sam przytoczyłeś przykład D. Pedrosy. Kiedyś widziałem ciekawe zestawienie co miał połamane i gdzie ma śrubki. Sądzę że nie odstaje bardziej od reszty jeżeli chodzi o kontuzje.
PS
Artykuł zawiera lokowanie produktu <br><hr>szakill<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Odpowiedź znajdziesz na forum pewnej znanej warszawskiej szkoły jazdy. Jest dokładnie wytłumaczone czemu kiedyś jeździli tak a obecnie inaczej. Poszukaj <br><hr>uczeń PMKomentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie ). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przy predkosci, ktora zapewne jechal, pozycja była idealna - na 99,99% Pedrosa jadac z taka (relatywnie niską) predkoscia, tez by bylko tyle pochylił motocykl; duze pochylenie-kiepska przyczepnosc- kiepskie wykjscie z zakretu<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):ale albo ja cos zle widze, albo temu wykwalifikowanemu trenerowi do pozycji zawodnikow motogp to jeszcze sporo brakuje o_o<br><hr>ZooL<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja mam wrażenie że ludzie tacy jak szakill sa za leniwi i maja za waskie horyzony aby opanować nieznaną im sytuacje i przyznac ze cos robiz zle. Zamiast tego wolą robic zle i posilkowac sie zdjeciami Doohana tlumaczac sobie lamersko, ze skoro Doohan tak jezdzil, to znaczy ze oni zwieszajac dupe tez sa pro. Po co sie wysilac. Jak byles w PM to wiesz ile treningu i pracy kosztuje zbudowanie sobie prawidlowej pozycji. Nie szybciej i prosciej znalezc na necie fote zwieszajacego tylek Baylissa albo Doohana? Taka typowa dla naszej nacji postawa. <br><hr>ObserwatorKomentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie ). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź znajdziesz na forum pewnej znanej warszawskiej szkoły jazdy. Jest dokładnie wytłumaczone czemu kiedyś jeździli tak a obecnie inaczej. Poszukaj <br><hr>uczeń PM <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niestety duża część ludzi myśli że jak się napatrzy w necie na fotki Doohana, zsunie tyłek z moto i przytrze kolanem to już jest bogiem i mistrzem na miarę Moto GP.Komentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie ). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź znajdziesz na forum pewnej znanej warszawskiej szkoły jazdy. Jest dokładnie wytłumaczone czemu kiedyś jeździli tak a obecnie inaczej. Poszukaj <br><hr>uczeń PM <br>Komentatorzy napisał(a):Ja mam wrażenie że ludzie tacy jak szakill sa za leniwi i maja za waskie horyzony aby opanować nieznaną im sytuacje i przyznac ze cos robiz zle. Zamiast tego wolą robic zle i posilkowac sie zdjeciami Doohana tlumaczac sobie lamersko, ze skoro Doohan tak jezdzil, to znaczy ze oni zwieszajac dupe tez sa pro. Po co sie wysilac. Jak byles w PM to wiesz ile treningu i pracy kosztuje zbudowanie sobie prawidlowej pozycji. Nie szybciej i prosciej znalezc na necie fote zwieszajacego tylek Baylissa albo Doohana? Taka typowa dla naszej nacji postawa. <br><hr>Obserwator<br>
P.S.
Szkoda że nie mam w tym sezonie kasy na szkolenie CSS w Poznaniu...<br><hr>uczeń PM
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Człowieku , co ty za bzdury wypisujesz? Czy sugerujesz ze świat moto-gp nie pamięta jaka kiedyś zawodnicy mieli pozycje i , ze nie wiedza co dla nich jest lepsze by być szybszym. A poza tym Petrosa,Rossi,Lorenzo wiedza jak jeździł Doohan czy Bayliss i gdyby to było lepsze dla nich to tez by tak jeździli czego nie może powiedzieć Doohan i Bayliss<br><hr>ChrisKomentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie ). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Andy Ibbott chyba się trochę pomylił pisząc "Operowanie gazem w dużym pochyleniu jest ryzykowne, bo masz wtedy do dyspozycji najmniejszą powierzchnię styku opony z podłożem..." Operowanie gazem jest oczywiście ryzykowne ale powierzchnia styku opony jest większa niż w przypadku jazdy na wprost. Zdecydowanie większe ryzyko wyglebienia wynika z pochylenia jako takiego i działania siły odśrodkowej...<br><hr>sebasbox
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a nie łatwiej napisać że tyłek siedzi, zewnetrzne kolano trzyma bak a balans w zakręcie robiły górną częścia ciała i pozwalamy motocyklowi się prowadzić?<br><hr>bartol44
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panowie ,Doohan miał niesprawną lewą nogę po wypadku, dlatego nadrabiał "tyłkiem".Dohaanto przykład że kazdy sposób jest dobry ,aby był tylko skuteczny.A wy jak zwykle onanizujecie sie nad swoimi teoriami...Ojej <br><hr>AborygenKomentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie ). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>Komentatorzy napisał(a):Pytanie ile razy mniej by wyglebili, o ile wyścigów więcej by wygrali, o ile mniej by sie umordowali, gdyby jezdzili tak jak teraz jezdzi Perdosa, Stoner, Lorenzo, Rossi? Powiedz Pedrosie zeby jezdzil tak jak Doohan albo Baylis to tylko popatrzy na ciebie z politywaniem swoimi chlopiecymi oczetami. Jechac mozna nawet siedzc tylem, co udowadniaja stunterzy, ale czy nie lepiej po prostu robic to dobrze?<br><hr>Obserwator<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niesprawna prawą nogę , włos uniknąl amputacji .z lewą to pomyłka<br><hr>aborygenKomentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie ). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>Komentatorzy napisał(a):Pytanie ile razy mniej by wyglebili, o ile wyścigów więcej by wygrali, o ile mniej by sie umordowali, gdyby jezdzili tak jak teraz jezdzi Perdosa, Stoner, Lorenzo, Rossi? Powiedz Pedrosie zeby jezdzil tak jak Doohan albo Baylis to tylko popatrzy na ciebie z politywaniem swoimi chlopiecymi oczetami. Jechac mozna nawet siedzc tylem, co udowadniaja stunterzy, ale czy nie lepiej po prostu robic to dobrze?<br><hr>Obserwator<br>Komentatorzy napisał(a):Panowie ,Doohan miał niesprawną lewą nogę po wypadku, dlatego nadrabiał "tyłkiem".Dohaanto przykład że kazdy sposób jest dobry ,aby był tylko skuteczny.A wy jak zwykle onanizujecie sie nad swoimi teoriami...Ojej <br><hr>Aborygen<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Zwróć uwagę na pozycję górnej części działa w..." DZIAŁA?! Kto wozi działo na ścigaczu? Chociaż z drugiej strony, na ulicy czasami by się przydało...<br><hr>JacekBari
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 61
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość