Zobacz wÄ…tek - <i>[biblioteka]</i> Pozycja na motocyklu - czy siedzisz...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Pozycja na motocyklu - czy siedzisz...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 27/2/2013, 19:05

Komentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie :)). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź znajdziesz na forum pewnej znanej warszawskiej szkoły jazdy. Jest dokładnie wytłumaczone czemu kiedyś jeździli tak a obecnie inaczej. Poszukaj :-)<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam wrażenie że ludzie tacy jak szakill sa za leniwi i maja za waskie horyzony aby opanować nieznaną im sytuacje i przyznac ze cos robiz zle. Zamiast tego wolą robic zle i posilkowac sie zdjeciami Doohana tlumaczac sobie lamersko, ze skoro Doohan tak jezdzil, to znaczy ze oni zwieszajac dupe tez sa pro. Po co sie wysilac. Jak byles w PM to wiesz ile treningu i pracy kosztuje zbudowanie sobie prawidlowej pozycji. Nie szybciej i prosciej znalezc na necie fote zwieszajacego tylek Baylissa albo Doohana? Taka typowa dla naszej nacji postawa. <br><hr>Obserwator<br>
Twoje zaś horyzonty są tak szerokie że aż nie czytasz ze zrozumieniem... Czy gdzieś napisałem że zwieszanie tyłka jest lepsze niż nie zwieszanie? Podałem przykłady że mając różną technikę jazdy i pozycję na motocyklu można zostać nawet mistrzem świata (i nie chodzi tu też o poziom odwagi). Nie jestem wyznawcą jedynej słusznej prawdy objawionej, jak niektórzy tu się produkujący.
PS
Kenny Roberts (senior) też kiedyś jeździł inaczej niż reszta i patrz jak daleko zaszedł.<br><hr>szakill
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 27/2/2013, 21:18

Komentatorzy napisał(a):Andy Ibbott chyba się trochę pomylił pisząc "Operowanie gazem w dużym pochyleniu jest ryzykowne, bo masz wtedy do dyspozycji najmniejszą powierzchnię styku opony z podłożem..." Operowanie gazem jest oczywiście ryzykowne ale powierzchnia styku opony jest większa niż w przypadku jazdy na wprost. Zdecydowanie większe ryzyko wyglebienia wynika z pochylenia jako takiego i działania siły odśrodkowej...<br><hr>sebasbox<br>
napisane jest jak najbardziej prawidłowo - wieksze zlozenie = gorsza przyczepnosc<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 27/2/2013, 21:39

Komentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie :)). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź znajdziesz na forum pewnej znanej warszawskiej szkoły jazdy. Jest dokładnie wytłumaczone czemu kiedyś jeździli tak a obecnie inaczej. Poszukaj :-)<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam wrażenie że ludzie tacy jak szakill sa za leniwi i maja za waskie horyzony aby opanować nieznaną im sytuacje i przyznac ze cos robiz zle. Zamiast tego wolą robic zle i posilkowac sie zdjeciami Doohana tlumaczac sobie lamersko, ze skoro Doohan tak jezdzil, to znaczy ze oni zwieszajac dupe tez sa pro. Po co sie wysilac. Jak byles w PM to wiesz ile treningu i pracy kosztuje zbudowanie sobie prawidlowej pozycji. Nie szybciej i prosciej znalezc na necie fote zwieszajacego tylek Baylissa albo Doohana? Taka typowa dla naszej nacji postawa. <br><hr>Obserwator<br>
Komentatorzy napisał(a):Twoje zaś horyzonty są tak szerokie że aż nie czytasz ze zrozumieniem... Czy gdzieś napisałem że zwieszanie tyłka jest lepsze niż nie zwieszanie? Podałem przykłady że mając różną technikę jazdy i pozycję na motocyklu można zostać nawet mistrzem świata (i nie chodzi tu też o poziom odwagi). Nie jestem wyznawcą jedynej słusznej prawdy objawionej, jak niektórzy tu się produkujący.
PS
Kenny Roberts (senior) też kiedyś jeździł inaczej niż reszta i patrz jak daleko zaszedł.<br><hr>szakill<br>
Tak jak pisałem poszukaj na forum PM hasła Doohan, znajdziesz dokładny opis czemu tak kiedyś jeździli.<br><hr>uczeń PM :-)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/2/2013, 22:05

Komentatorzy napisał(a):Andy Ibbott chyba się trochę pomylił pisząc "Operowanie gazem w dużym pochyleniu jest ryzykowne, bo masz wtedy do dyspozycji najmniejszą powierzchnię styku opony z podłożem..." Operowanie gazem jest oczywiście ryzykowne ale powierzchnia styku opony jest większa niż w przypadku jazdy na wprost. Zdecydowanie większe ryzyko wyglebienia wynika z pochylenia jako takiego i działania siły odśrodkowej...<br><hr>sebasbox<br>
Komentatorzy napisał(a):napisane jest jak najbardziej prawidłowo - wieksze zlozenie = gorsza przyczepnosc<br><hr>txa<br>
a czytać ze zrozumieniem umie?<br><hr>sebasbox
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/2/2013, 23:07

Komentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie :)). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź znajdziesz na forum pewnej znanej warszawskiej szkoły jazdy. Jest dokładnie wytłumaczone czemu kiedyś jeździli tak a obecnie inaczej. Poszukaj :-)<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam wrażenie że ludzie tacy jak szakill sa za leniwi i maja za waskie horyzony aby opanować nieznaną im sytuacje i przyznac ze cos robiz zle. Zamiast tego wolą robic zle i posilkowac sie zdjeciami Doohana tlumaczac sobie lamersko, ze skoro Doohan tak jezdzil, to znaczy ze oni zwieszajac dupe tez sa pro. Po co sie wysilac. Jak byles w PM to wiesz ile treningu i pracy kosztuje zbudowanie sobie prawidlowej pozycji. Nie szybciej i prosciej znalezc na necie fote zwieszajacego tylek Baylissa albo Doohana? Taka typowa dla naszej nacji postawa. <br><hr>Obserwator<br>
Komentatorzy napisał(a):Niestety duża część ludzi myśli że jak się napatrzy w necie na fotki Doohana, zsunie tyłek z moto i przytrze kolanem to już jest bogiem i mistrzem na miarę Moto GP.
P.S.
Szkoda że nie mam w tym sezonie kasy na szkolenie CSS w Poznaniu...<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Przeciez juz byles na css ;)<br><hr>Też uczeń PM
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 07:56

Komentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie :)). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź znajdziesz na forum pewnej znanej warszawskiej szkoły jazdy. Jest dokładnie wytłumaczone czemu kiedyś jeździli tak a obecnie inaczej. Poszukaj :-)<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam wrażenie że ludzie tacy jak szakill sa za leniwi i maja za waskie horyzony aby opanować nieznaną im sytuacje i przyznac ze cos robiz zle. Zamiast tego wolą robic zle i posilkowac sie zdjeciami Doohana tlumaczac sobie lamersko, ze skoro Doohan tak jezdzil, to znaczy ze oni zwieszajac dupe tez sa pro. Po co sie wysilac. Jak byles w PM to wiesz ile treningu i pracy kosztuje zbudowanie sobie prawidlowej pozycji. Nie szybciej i prosciej znalezc na necie fote zwieszajacego tylek Baylissa albo Doohana? Taka typowa dla naszej nacji postawa. <br><hr>Obserwator<br>
Komentatorzy napisał(a):Niestety duża część ludzi myśli że jak się napatrzy w necie na fotki Doohana, zsunie tyłek z moto i przytrze kolanem to już jest bogiem i mistrzem na miarę Moto GP.
P.S.
Szkoda że nie mam w tym sezonie kasy na szkolenie CSS w Poznaniu...<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Przeciez juz byles na css ;)<br><hr>Też uczeń PM <br>
Krecąc kółka na obskurnym placyku rozpadającym sie GSem500? Hmmm, ciekawe <br><hr>GPM
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 09:18

"obserwator" widać że dla Ciebie Bogiem jest Pedrosa - ale to nie kolega "szakil" ma wąskie horyzonty
pewnie za 5 lat pojawi się kolejna szkoła która będzie uczyła jeszcze "inaczej"
jest na sieci filmik porównujący dwóch zawodników i różny sposób jazdy - a osiągają prawe identyczne czasy
<br><hr>tomcy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 09:35

Komentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie :)). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź znajdziesz na forum pewnej znanej warszawskiej szkoły jazdy. Jest dokładnie wytłumaczone czemu kiedyś jeździli tak a obecnie inaczej. Poszukaj :-)<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam wrażenie że ludzie tacy jak szakill sa za leniwi i maja za waskie horyzony aby opanować nieznaną im sytuacje i przyznac ze cos robiz zle. Zamiast tego wolą robic zle i posilkowac sie zdjeciami Doohana tlumaczac sobie lamersko, ze skoro Doohan tak jezdzil, to znaczy ze oni zwieszajac dupe tez sa pro. Po co sie wysilac. Jak byles w PM to wiesz ile treningu i pracy kosztuje zbudowanie sobie prawidlowej pozycji. Nie szybciej i prosciej znalezc na necie fote zwieszajacego tylek Baylissa albo Doohana? Taka typowa dla naszej nacji postawa. <br><hr>Obserwator<br>
Komentatorzy napisał(a):Niestety duża część ludzi myśli że jak się napatrzy w necie na fotki Doohana, zsunie tyłek z moto i przytrze kolanem to już jest bogiem i mistrzem na miarę Moto GP.
P.S.
Szkoda że nie mam w tym sezonie kasy na szkolenie CSS w Poznaniu...<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Przeciez juz byles na css ;)<br><hr>Też uczeń PM <br>
Nie byłem, z wieści uczestników w zeszłym sezonie szkolenie CSS jest trochę inaczej prowadzone niż PM chociaż założenia są takie same. A szkolenia nigdy za wiele.<br><hr>uczeń PM :-)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 09:38

Komentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie :)). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź znajdziesz na forum pewnej znanej warszawskiej szkoły jazdy. Jest dokładnie wytłumaczone czemu kiedyś jeździli tak a obecnie inaczej. Poszukaj :-)<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam wrażenie że ludzie tacy jak szakill sa za leniwi i maja za waskie horyzony aby opanować nieznaną im sytuacje i przyznac ze cos robiz zle. Zamiast tego wolą robic zle i posilkowac sie zdjeciami Doohana tlumaczac sobie lamersko, ze skoro Doohan tak jezdzil, to znaczy ze oni zwieszajac dupe tez sa pro. Po co sie wysilac. Jak byles w PM to wiesz ile treningu i pracy kosztuje zbudowanie sobie prawidlowej pozycji. Nie szybciej i prosciej znalezc na necie fote zwieszajacego tylek Baylissa albo Doohana? Taka typowa dla naszej nacji postawa. <br><hr>Obserwator<br>
Komentatorzy napisał(a):Niestety duża część ludzi myśli że jak się napatrzy w necie na fotki Doohana, zsunie tyłek z moto i przytrze kolanem to już jest bogiem i mistrzem na miarę Moto GP.
P.S.
Szkoda że nie mam w tym sezonie kasy na szkolenie CSS w Poznaniu...<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Przeciez juz byles na css ;)<br><hr>Też uczeń PM <br>
Komentatorzy napisał(a):Krecąc kółka na obskurnym placyku rozpadającym sie GSem500? Hmmm, ciekawe <br><hr>GPM<br>
Na kilku sesjach na tym obskórnym placyku (+ treningach rozpisanych przez instruktora na parkingu pod marketem) nauczyłem się więcej niż robiąc 1,5kkm na torze w Radomiu i Lublinie :P<br><hr>uczeń PM :-)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 10:20

Komentatorzy napisał(a):"obserwator" widać że dla Ciebie Bogiem jest Pedrosa - ale to nie kolega "szakil" ma wąskie horyzonty
pewnie za 5 lat pojawi się kolejna szkoła która będzie uczyła jeszcze "inaczej"
jest na sieci filmik porównujący dwóch zawodników i różny sposób jazdy - a osiągają prawe identyczne czasy
<br><hr>tomcy<br>
ktoś zrozumiał o co mi chodziło, a tu mały przykład może nadchodzącej ewolucji:
<a href="http://www.hondaproracing.com/motogp/news/?race_event_report=2225&str=MotoGP%20" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.hondaproracing.com/motogp/news/?race_event_report=2225&str=MotoGP%20</a>:%20%20-%20Sepang%20-%2027/02/2013
zwróćcie uwagę na pozycję Marquez'a... i to że ma dodatkowy slider na łokciu - taki na "rzepa".
Nie jest on pierwszy który ma taką pozycję na motocyklu i nie pierwszy Kto wie może niedługo zawodnicy będą wykorzystywać łokieć jako dodatkowy punkt podparcia i ta pozycja która jest opisywana w tym artykule (w zasadzie przedruku) przejdzie do lamusa i będzie obiektem kpin niektórych fachowców jak obecnie ta na "Eliasa". udanego dnia<br><hr>szakill
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 10:27

Komentatorzy napisał(a):"obserwator" widać że dla Ciebie Bogiem jest Pedrosa - ale to nie kolega "szakil" ma wąskie horyzonty
pewnie za 5 lat pojawi się kolejna szkoła która będzie uczyła jeszcze "inaczej"
jest na sieci filmik porównujący dwóch zawodników i różny sposób jazdy - a osiągają prawe identyczne czasy
<br><hr>tomcy<br>
Komentatorzy napisał(a):ktoś zrozumiał o co mi chodziło, a tu mały przykład może nadchodzącej ewolucji:
<a href="http://www.hondaproracing.com/motogp/news/?race_event_report=2225&str=MotoGP%20" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.hondaproracing.com/motogp/news/?race_event_report=2225&str=MotoGP%20</a>:%20%20-%20Sepang%20-%2027/02/2013
zwróćcie uwagę na pozycję Marquez'a... i to że ma dodatkowy slider na łokciu - taki na "rzepa".
Nie jest on pierwszy który ma taką pozycję na motocyklu i nie pierwszy Kto wie może niedługo zawodnicy będą wykorzystywać łokieć jako dodatkowy punkt podparcia i ta pozycja która jest opisywana w tym artykule (w zasadzie przedruku) przejdzie do lamusa i będzie obiektem kpin niektórych fachowców jak obecnie ta na "Eliasa". udanego dnia<br><hr>szakill<br>
Spokojnie, nic takiego sie nie wydarzy. Nie rozumiesz tego bo po prostu nie masz pojecie skad bierze sie taka a nie inna pozycja Pedrosy. <br><hr>Obserwator
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 10:30

Komentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie :)). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź znajdziesz na forum pewnej znanej warszawskiej szkoły jazdy. Jest dokładnie wytłumaczone czemu kiedyś jeździli tak a obecnie inaczej. Poszukaj :-)<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam wrażenie że ludzie tacy jak szakill sa za leniwi i maja za waskie horyzony aby opanować nieznaną im sytuacje i przyznac ze cos robiz zle. Zamiast tego wolą robic zle i posilkowac sie zdjeciami Doohana tlumaczac sobie lamersko, ze skoro Doohan tak jezdzil, to znaczy ze oni zwieszajac dupe tez sa pro. Po co sie wysilac. Jak byles w PM to wiesz ile treningu i pracy kosztuje zbudowanie sobie prawidlowej pozycji. Nie szybciej i prosciej znalezc na necie fote zwieszajacego tylek Baylissa albo Doohana? Taka typowa dla naszej nacji postawa. <br><hr>Obserwator<br>
Komentatorzy napisał(a):Niestety duża część ludzi myśli że jak się napatrzy w necie na fotki Doohana, zsunie tyłek z moto i przytrze kolanem to już jest bogiem i mistrzem na miarę Moto GP.
P.S.
Szkoda że nie mam w tym sezonie kasy na szkolenie CSS w Poznaniu...<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Przeciez juz byles na css ;)<br><hr>Też uczeń PM <br>
Komentatorzy napisał(a):Krecąc kółka na obskurnym placyku rozpadającym sie GSem500? Hmmm, ciekawe <br><hr>GPM<br>
Komentatorzy napisał(a):Na kilku sesjach na tym obskórnym placyku (+ treningach rozpisanych przez instruktora na parkingu pod marketem) nauczyłem się więcej niż robiąc 1,5kkm na torze w Radomiu i Lublinie :P<br><hr>uczeń PM :-)<br>
To prawda i nie neguje tego. Ale ja bylem CSS i widzialem ze kursanci PM robili proste bledy na torze takie same jak inni kursanci nie po PM z dwoch zasadniczych przyczyn. 1 - przy duzych predkosciach na kierowce i na motocykl zaczynaja dzialac sily o wiele wieksze niz na placu i 2- na tych kursantow PM nikt nie patrzyl na szybkim torze i nie korygowal ich bledow.<br><hr>GPM
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 11:25

Komentatorzy napisał(a):"obserwator" widać że dla Ciebie Bogiem jest Pedrosa - ale to nie kolega "szakil" ma wąskie horyzonty
pewnie za 5 lat pojawi się kolejna szkoła która będzie uczyła jeszcze "inaczej"
jest na sieci filmik porównujący dwóch zawodników i różny sposób jazdy - a osiągają prawe identyczne czasy
<br><hr>tomcy<br>
Komentatorzy napisał(a):ktoś zrozumiał o co mi chodziło, a tu mały przykład może nadchodzącej ewolucji:
<a href="http://www.hondaproracing.com/motogp/news/?race_event_report=2225&str=MotoGP%20" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.hondaproracing.com/motogp/news/?race_event_report=2225&str=MotoGP%20</a>:%20%20-%20Sepang%20-%2027/02/2013
zwróćcie uwagę na pozycję Marquez'a... i to że ma dodatkowy slider na łokciu - taki na "rzepa".
Nie jest on pierwszy który ma taką pozycję na motocyklu i nie pierwszy Kto wie może niedługo zawodnicy będą wykorzystywać łokieć jako dodatkowy punkt podparcia i ta pozycja która jest opisywana w tym artykule (w zasadzie przedruku) przejdzie do lamusa i będzie obiektem kpin niektórych fachowców jak obecnie ta na "Eliasa". udanego dnia<br><hr>szakill<br>
Od kiedy to slider jest punktem podparcia? Jeżeli zawodnicy mieli by się na nich podpierać, to nie wiem czy jedno kółko by wytrzymały? Znam to z autopsji. Kilka lat temu jak po kursach w PM, nagle zacząłem składać moto na którymś z treningów tak, że zacząłem "jeździć na kolanie", jarając się przy tym niezdrowo zacząłem właśnie wręcz podpierać się na nich nawet w zakrętach, które nie wymagały tak dużych złożeń. Po pół godziny zauważyłem, że nie mam już sliderów ;) W celu zapoznania się z przeznaczeniem slidera i tego poco tak naprawdę wystawia się tą nogę, proponuję sięgnąć po Twist of..., bodajże 1. Jeżeli chodzi o powyższy link to w większości pozycja równoległa. I tak jak pisze inny kolega w tym wątku. Bez urazy. Póki co - nie zrozumiesz tego ;)<br><hr>yogi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 11:33

Komentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie :)). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź znajdziesz na forum pewnej znanej warszawskiej szkoły jazdy. Jest dokładnie wytłumaczone czemu kiedyś jeździli tak a obecnie inaczej. Poszukaj :-)<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam wrażenie że ludzie tacy jak szakill sa za leniwi i maja za waskie horyzony aby opanować nieznaną im sytuacje i przyznac ze cos robiz zle. Zamiast tego wolą robic zle i posilkowac sie zdjeciami Doohana tlumaczac sobie lamersko, ze skoro Doohan tak jezdzil, to znaczy ze oni zwieszajac dupe tez sa pro. Po co sie wysilac. Jak byles w PM to wiesz ile treningu i pracy kosztuje zbudowanie sobie prawidlowej pozycji. Nie szybciej i prosciej znalezc na necie fote zwieszajacego tylek Baylissa albo Doohana? Taka typowa dla naszej nacji postawa. <br><hr>Obserwator<br>
Komentatorzy napisał(a):Niestety duża część ludzi myśli że jak się napatrzy w necie na fotki Doohana, zsunie tyłek z moto i przytrze kolanem to już jest bogiem i mistrzem na miarę Moto GP.
P.S.
Szkoda że nie mam w tym sezonie kasy na szkolenie CSS w Poznaniu...<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Przeciez juz byles na css ;)<br><hr>Też uczeń PM <br>
Komentatorzy napisał(a):Krecąc kółka na obskurnym placyku rozpadającym sie GSem500? Hmmm, ciekawe <br><hr>GPM<br>
Komentatorzy napisał(a):Na kilku sesjach na tym obskórnym placyku (+ treningach rozpisanych przez instruktora na parkingu pod marketem) nauczyłem się więcej niż robiąc 1,5kkm na torze w Radomiu i Lublinie :P<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):To prawda i nie neguje tego. Ale ja bylem CSS i widzialem ze kursanci PM robili proste bledy na torze takie same jak inni kursanci nie po PM z dwoch zasadniczych przyczyn. 1 - przy duzych predkosciach na kierowce i na motocykl zaczynaja dzialac sily o wiele wieksze niz na placu i 2- na tych kursantow PM nikt nie patrzyl na szybkim torze i nie korygowal ich bledow.<br><hr>GPM<br>
Stąd mój inny komentarz, że na CSS też bym się wybrał szkolenia nie są takie same. Szkolenia nigdy za dużo.<br><hr>uczeń PM :-)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 11:38

Komentatorzy napisał(a):"obserwator" widać że dla Ciebie Bogiem jest Pedrosa - ale to nie kolega "szakil" ma wąskie horyzonty
pewnie za 5 lat pojawi się kolejna szkoła która będzie uczyła jeszcze "inaczej"
jest na sieci filmik porównujący dwóch zawodników i różny sposób jazdy - a osiągają prawe identyczne czasy
<br><hr>tomcy<br>
Komentatorzy napisał(a):ktoś zrozumiał o co mi chodziło, a tu mały przykład może nadchodzącej ewolucji:
<a href="http://www.hondaproracing.com/motogp/news/?race_event_report=2225&str=MotoGP%20" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.hondaproracing.com/motogp/news/?race_event_report=2225&str=MotoGP%20</a>:%20%20-%20Sepang%20-%2027/02/2013
zwróćcie uwagę na pozycję Marquez'a... i to że ma dodatkowy slider na łokciu - taki na "rzepa".
Nie jest on pierwszy który ma taką pozycję na motocyklu i nie pierwszy Kto wie może niedługo zawodnicy będą wykorzystywać łokieć jako dodatkowy punkt podparcia i ta pozycja która jest opisywana w tym artykule (w zasadzie przedruku) przejdzie do lamusa i będzie obiektem kpin niektórych fachowców jak obecnie ta na "Eliasa". udanego dnia<br><hr>szakill<br>
Komentatorzy napisał(a):Spokojnie, nic takiego sie nie wydarzy. Nie rozumiesz tego bo po prostu nie masz pojecie skad bierze sie taka a nie inna pozycja Pedrosy. <br><hr>Obserwator<br>
ktoś tu już do końca pozjadał wszystkie rozumy... chciałbym być w 100% pewny tego co będzie w przyszłości.<br><hr>szakill
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 11:41

Komentatorzy napisał(a):"obserwator" widać że dla Ciebie Bogiem jest Pedrosa - ale to nie kolega "szakil" ma wąskie horyzonty
pewnie za 5 lat pojawi się kolejna szkoła która będzie uczyła jeszcze "inaczej"
jest na sieci filmik porównujący dwóch zawodników i różny sposób jazdy - a osiągają prawe identyczne czasy
<br><hr>tomcy<br>
Komentatorzy napisał(a):ktoś zrozumiał o co mi chodziło, a tu mały przykład może nadchodzącej ewolucji:
<a href="http://www.hondaproracing.com/motogp/news/?race_event_report=2225&str=MotoGP%20" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.hondaproracing.com/motogp/news/?race_event_report=2225&str=MotoGP%20</a>:%20%20-%20Sepang%20-%2027/02/2013
zwróćcie uwagę na pozycję Marquez'a... i to że ma dodatkowy slider na łokciu - taki na "rzepa".
Nie jest on pierwszy który ma taką pozycję na motocyklu i nie pierwszy Kto wie może niedługo zawodnicy będą wykorzystywać łokieć jako dodatkowy punkt podparcia i ta pozycja która jest opisywana w tym artykule (w zasadzie przedruku) przejdzie do lamusa i będzie obiektem kpin niektórych fachowców jak obecnie ta na "Eliasa". udanego dnia<br><hr>szakill<br>
Komentatorzy napisał(a):Spokojnie, nic takiego sie nie wydarzy. Nie rozumiesz tego bo po prostu nie masz pojecie skad bierze sie taka a nie inna pozycja Pedrosy. <br><hr>Obserwator<br>
Komentatorzy napisał(a):ktoś tu już do końca pozjadał wszystkie rozumy... chciałbym być w 100% pewny tego co będzie w przyszłości.<br><hr>szakill<br>
Ja mówie to co mówie, bo wiem. A wiem bo sie uczylem, bo sluchalem madrzejszych. Sam tego nie wymyslilem. Ty mówisz to co ci sie wydaje. Taka jest miedzy nami różnica. EOT.<br><hr>Obserwator
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 12:03

Komentatorzy napisał(a):No dobrze fachowcy... to co powiecie na pozycję jaką mieli kiedyś zawodnicy MotoGP:
<a href="http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg</a>
czy tu <a href="http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://users.chariot.net.au/~byoung/doohan.htm</a>
wiem że każdy próbuje być mądrzejszy i kwestionować coś w imię postępu, ale ci zawodnicy jeździli tak zwieszając tyłki... wszyscy z 500 (polecam archiwalne filmiki z GP) i z WSBK - przypomnijcie sobie jaką pozycję miał choćby Tory Bayliss. Obecnie tak jeździ chyba jedynie Toni Elias.
Pewnie nie zostaliby mistrzami swiata gdyby wiedzieli że mają złą pozycję na motocyklu... To tak jak z przypowieścią przytaczaną przez mojego ulubionego wykładowcę - o bąku (takim owadzie :)). Wg naukowców jego skrzydełka nie maja wystarczającej powierzchni żeby wytworzyć odpowiednią siłę nośną... Ale bączek o tym nie wie i sobie lata.<br><hr>szakill<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź znajdziesz na forum pewnej znanej warszawskiej szkoły jazdy. Jest dokładnie wytłumaczone czemu kiedyś jeździli tak a obecnie inaczej. Poszukaj :-)<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam wrażenie że ludzie tacy jak szakill sa za leniwi i maja za waskie horyzony aby opanować nieznaną im sytuacje i przyznac ze cos robiz zle. Zamiast tego wolą robic zle i posilkowac sie zdjeciami Doohana tlumaczac sobie lamersko, ze skoro Doohan tak jezdzil, to znaczy ze oni zwieszajac dupe tez sa pro. Po co sie wysilac. Jak byles w PM to wiesz ile treningu i pracy kosztuje zbudowanie sobie prawidlowej pozycji. Nie szybciej i prosciej znalezc na necie fote zwieszajacego tylek Baylissa albo Doohana? Taka typowa dla naszej nacji postawa. <br><hr>Obserwator<br>
Komentatorzy napisał(a):Niestety duża część ludzi myśli że jak się napatrzy w necie na fotki Doohana, zsunie tyłek z moto i przytrze kolanem to już jest bogiem i mistrzem na miarę Moto GP.
P.S.
Szkoda że nie mam w tym sezonie kasy na szkolenie CSS w Poznaniu...<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):Przeciez juz byles na css ;)<br><hr>Też uczeń PM <br>
Komentatorzy napisał(a):Krecąc kółka na obskurnym placyku rozpadającym sie GSem500? Hmmm, ciekawe <br><hr>GPM<br>
Komentatorzy napisał(a):Na kilku sesjach na tym obskórnym placyku (+ treningach rozpisanych przez instruktora na parkingu pod marketem) nauczyłem się więcej niż robiąc 1,5kkm na torze w Radomiu i Lublinie :P<br><hr>uczeń PM :-)<br>
Komentatorzy napisał(a):To prawda i nie neguje tego. Ale ja bylem CSS i widzialem ze kursanci PM robili proste bledy na torze takie same jak inni kursanci nie po PM z dwoch zasadniczych przyczyn. 1 - przy duzych predkosciach na kierowce i na motocykl zaczynaja dzialac sily o wiele wieksze niz na placu i 2- na tych kursantow PM nikt nie patrzyl na szybkim torze i nie korygowal ich bledow.<br><hr>GPM<br>
Potwierdzam.<br><hr>yogi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 12:42

Wiecie co, wasza dyskusja tutaj sprowadza sie do dziamgania i przekrzykiwania się. Niedobrze się robi. Nikt nie umie konstruktywnie pisać? Tylko... ja wiem, ty nie wiesz, masz takie a takie horyzonty... ludzi, popieprzyło sie wam od tej zimy? <br><hr>Ged
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 14:24

Wywiązała się typowo polska dyskusja...<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2013, 20:32

Komentatorzy napisał(a):Andy Ibbott chyba się trochę pomylił pisząc "Operowanie gazem w dużym pochyleniu jest ryzykowne, bo masz wtedy do dyspozycji najmniejszą powierzchnię styku opony z podłożem..." Operowanie gazem jest oczywiście ryzykowne ale powierzchnia styku opony jest większa niż w przypadku jazdy na wprost. Zdecydowanie większe ryzyko wyglebienia wynika z pochylenia jako takiego i działania siły odśrodkowej...<br><hr>sebasbox<br>
Komentatorzy napisał(a):napisane jest jak najbardziej prawidłowo - wieksze zlozenie = gorsza przyczepnosc<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):a czytać ze zrozumieniem umie?<br><hr>sebasbox<br>
jak wytrzezwiejesz, to przeczytaj jeszcze raz i sprobuj przemyslec...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości




na górê