Zobacz wątek - moc w motocyklu do czego to prowadzi
NAS Analytics TAG

moc w motocyklu do czego to prowadzi

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Jasiu123 » 28/1/2013, 13:37

Nie wiem jak oni to liczą ale mi za arlena wypłacili prawie tyle samo ile mnie kosztował a był tylko delikatnie przytarty a reszta to zwykłem przybrudzenia które usunąłem bez większego problemu. Kombiak służy cały czas dzielnie :-)
Na początku wołali paragon a jak nie masz to podajesz dokładną nazwę i model i jakoś tam przeliczają... zależy pewnie od stopnia uszkodzenia.
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28


Postprzez DarkTiger » 28/1/2013, 13:52

Wg mnie do litra trzeba dorosnąć.... jezdze juz 10 sezon jeśli liczyć skuter , jawy etzetki itd a 7 lat na "sportach". Zaczynałem też na fzr 600 '89 latalem w kurtce jeszcze bez rekawic i nikt sie na mnie nie patrzył dziwnie. Obecnie latam GSX-R'em 1000 z 2004, mam obecnie 170 KM na kole wiec z doładowaniem na silniku bedzie jakoś 200 KM i sądze ze nigdy w zyciu juz nie chciałbym miec slabszego motocykla, w zakretach cieżko wykozystac ta moc ale na prostych np do wyprzedzania lub do gumowania to bajka... nie wazne czy 1 czy 6 bieg ( zebatka zdawcza jest jeszcze u mnie 2 zęby mniejsza) idzie jak chce , majac wczesniej stara 600 trzeba bylo pomachac lewa noga. Nie polecam litra dla 18latka ktory chce mieć "sciga" i nigdy wczesniej niczym nie jezdzil ale jak ktos jezdzi pare sezonow to nie widze przeszkod.
DarkTiger
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2/8/2007, 08:33


Postprzez Black-Ghost » 28/1/2013, 16:14

DarkTiger chyba masz tam Turbo wsadzone, bo 200KM w GSXR 1000 k4 jest mało prawdopodobne. Tylko nie mów ze PC ci tak moc podniósł? :lol:
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez MANIAK. » 28/1/2013, 16:20

Sam PC nie.
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez DarkTiger » 28/1/2013, 22:14

Black-Ghost - sam PC nie..... ale zestaw Yoshimury Race Kit + pełen uklad Yoshimury Tri-Oval + K&N + Chip tuning (wgrana mapa z PC + TRE - kto siedzi w Suzuki wiec co to TRE..) to już troche daje ;) a 200 KM to powiedzialem na silniku z doładowaniem... dla mnie osobiście liczy sie moc na KOLE a na kole wcześniej pokazalo 162 KM , obecnie po zalozeniu K&N i chip tuningu ECU powinno byc o te 8 KM wiecej :) wykres na 162 km na kole moge pokazac, przypomne ze K4 ma 164 km na silniku wiec PC samego raczej nie mam ;)

Ps. 170 km na Kole ma bardzo mało sprzetów.. moc na silniku z doladowaniem to dla mnie bajki ale kazdy wierzy ze jego sprzet ma tyle mocy ile podaje producent :P a co do twojego Turbo to turbo nie bedzie, za to bedzie Nitro i strzał na 30-40 km... sprzęt czasami startuje na 1/4 mili.
DarkTiger
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2/8/2007, 08:33

Postprzez rosiboj » 29/1/2013, 09:24

Jakie to ma znaczenie jaka cyferka? Najwazniejsze zeby ten co na tym jezdzi byl zadowolony.
A jesli chodzi o temat do czego to prowadzi .... to prowadzi do zazdrosci i dupich tematow takich jak ten.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez jaroaro » 29/1/2013, 11:01

Motocykl powinien dawać dużo przyjemności z jazdy i to jest chyba najważniejsze, a to ile km daje frajdę motocykliście to pojęcie względne. Zapewne dla niektórych duke 690 będzie tym co im dobrze leży, a dla innych s1rr. W polsce ludzie 'boją' się małych pojemności, dlatego chcą startować możliwie jak najwyżej, a czasami zbyt wysoko, co nie kończy się dobrze ;-)
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Sykopson » 29/1/2013, 21:20

Łał, trochę forumowo przysnąłęm na zimę, a widzę że tu dysputy są hardo prowadzone. No cóż, jak motuś śpi, to mi się też udziela :-P . No i prooosze B-G modem :-D .

Żeby offtopu nie było to ja czuję różnice między Bandytą 400 a 600 i to całkiem solidną. Między R6 a R1 to musi być przepaść. Poza tym większy silnik, to inny silnik, inna charakterystyka. Jeden nie wykorzysta możliwości lytra i 600 by mu wystarczyła, ale np. bardziej mu odpowiada elastyczność i sposób oddawania mocy na tysiącu... to moja opinia.
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr